Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 ... 491
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1410089 times)
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #4680 on: 24.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

... АЛЕ не треба змішувати системи розумного дому, передачу показників лічильника чи сервісне обслуговування лабораторного обладнання з магістральними тепловозами.
Я показав приклад. Принцип дій такий же. Звісно все повинно відповідати високим вимогам вібростійкості, IP-68, стійкості до завад від КМ тощо. Фактично це той же трекер, який ще вміє передавати "кілька біт" інформації про "події" на борту.
А про звязок, то його нема а ні в лісі між Кірпи та Дарницею, а ні між Ірпенем та Біличами. Це такий собі столичний приклад. Тут підтримую ЛиСа, це - Україна.
Населення України досить дивне: не будемо купувати 4G-телефони, бо у нас немає 4G-мережі... а тим часом оператори казали б: у населення немає парку 4G-телефонів, то навіщо їм 4G-мережа? Правда, гарна аналогія?
Навіщо було розвивати залізничну техніку, коли перші випробування показали, що кінна тяга перемогла паровозну тягу? Навіщо світлофори, коли можна запалити лампадку і підняти її на семафор...
В чому саме  Ви підтримуєте ЛиС'а? В тому, щоб приховувати реальні параметри від оперативного контролю? Пішов (осадився) 358  із заліщицького горба 2км "заднім ходом" на станцію... і все Ок... ніхто про це не знає, всі залишились задоволеними. Щось вийшло з ладу... зав'язали ганчіркою, і все Ок. Через 3-4 роки лок обростає якимись ізолентами, ганчірками, "дротиками"... і все Ок... тримається на соплях... але їде. І головне, що ніхто про це офіційно не знає... що, де, коли і за яких обставин відмовило. Ви за це?
п.м. скупий платить двічі... нехай і є мертві зони, але ж не на цілу годину, і не 99% імовірності, що саме в мертвій зоні лок стане мертво на місці. Хіба шкода 0,00001% від вартості локомотива, щоб забезпечити йому нормальну експлуатацію? Це те ж саме, що три зимові гуми почепили на дорогуче авто, а на четвертій вирішили зекономити - поїздити на літній. Я не розумію цього спротиву і все.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #4681 on: 24.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote


Населення України досить дивне: не будемо купувати 4G-телефони, бо у нас немає 4G-мережі... а тим часом оператори казали б: у населення немає парку 4G-телефонів, то навіщо їм 4G-мережа? Правда, гарна аналогія?

Ні. Як мінімум з 2012 року більшість телефонів, що пропонувалися до продажу в Україні або імпортувались сіровозами, підтримували режим 4G/LTE/WiMAX. Щоправда, тоді не існувало навіть мережі 3G/HSPA (інтертелекомівську WCDMA дозвольте для потреб дискусії не враховувати).

Декілька прикладів навмання

https://www.gsmarena.com/htc_one-5313.php

https://www.gsmarena.com/motorola_droid_razr_hd-4971.php

https://www.gsmarena.com/sony_xperia_z-5204.php

https://www.gsmarena.com/lg_optimus_g_e975-4941.php
« Last Edit: 24.09.18 , 23:09 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #4682 on: 24.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Населення України досить дивне: не будемо купувати 4G-телефони, бо у нас немає 4G-мережі... а тим часом оператори казали б: у населення немає парку 4G-телефонів, то навіщо їм 4G-мережа? Правда, гарна аналогія?

Ні. Як мінімум з 2012 року більшість телефонів, що пропонувалися до продажу в Україні або імпортувались сіровозами, підтримували режим 4G/LTE/WiMAX. Щоправда, тоді не існувало навіть мережі 3G/HSPA (інтертелекомівську WCDMA дозвольте для потреб дискусії не враховувати).
То був сарказм... а уявіть якби населення України (за логікою наших деяких колег-форумчан) теж би принципово відмовлялося від апаратів з 3G/HSPA та 4G/LTE/WiMAX тільки лише з тієї причини, що таких мереж на той час не було.
Виходить, що локомотиви якісь особливі, і технічний прогрес їх не повинен стосуватись... :))) бо десь там є кілька мертвих зон... нехай буде так.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #4683 on: 24.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Я гадаю, тут більш точним буде порівняння з NFC. Багато пристроїв китайських виробників (не просто ті, що виробляються в Китаї, бо в Китаї зараз виробляється майже вся мобільна електроніка, а саме від китайських вендорів другого ешелону на кшталт Doogee, Meizu, Umidigi) з ринкового сегменту "дешево та сердито" не мають NFC-чіпа та не підтримують оплату через Google Pay з його допомогою. Це часто стосується і міжнародних версій, а не лише призначених для внутрішнього китайського ринку, де безконтактна оплата майже тотально виконується за допомогою QR-кодів. Економія копійчана, але в тому сегменті іде жорстока боротьба за кожен відсоток маржі, тому на NFC економлять, і виробника не цікавлять потреби потенційних покупців з країн, де (як-от в Європі, Росії чи Україні) термінали з підтримкою NFC вже досить розповсюджені. Окремих версій для таких ринків китайці, як правило, не випускають, бо для китайського ринку NFC не становить інтересу. А отже, тут, як і у більшості ситуацій за участю УЗ, реального економічного вибору не існує, його підміняє так званий "вибір за Гобсоном": покупець послуги може або обрати її у тому єдиному вигляді, в якому її надає виробник, або відмовитись від купівлі. Альтернативою послугам УЗ є маршрутки, власні авто, євробляхи, літаки, альтернативою NFC - банківські картки або телефони з підтримкою MST (тільки в Samsung). Але без зміни формфактора/вида транспорту домогтись надання послуги на бажаних покупцеві умовах неможливо.
« Last Edit: 24.09.18 , 23:09 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #4684 on: 24.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Ви гарно все описали, але я намагаюсь зрозуміти наших колег-форумчан, в чому саме полягає особливість локомотивів, щодо "під будь-яким соусом непроникнення на їх борт засобів об'єктивного контролю". Трекери можуть бути на борту, от трекери з кількова додатковими контактами для бортової телеметрії - цьому вже зась. Чому так? Чому завжди знаходиться 1000 причин відмовитись від зручностей, замість того, щоб знайти 100 можливостей для реалізації цих зручностей. Це із серії: навіщо нам туалетний папір, коли поруч є ліс і купа опалого листя.... яке крім того ще й дармове. В мене тільки такі асоціації з економією на телеметрії.
Logged
www3
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #4685 on: 25.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Пане Іване, я підтримую ЛиСа в тому, що реалії життя в Україні це величезний камінь, про який треба згадувати коли плануєте маштабні проекти, а тим паче в державних установах, якщо Ви хочете щоб той чи інший проект був реалізований та приносив користь. І тут питання не в чиновниках, а в тому з якими людьми прийдеться існувати сучасним нововведенням. Ті приклади, що Ви навели як раз і вказують на той камінь. І ця проблема сидить настільки глибоко в людських мізках і серцях, що є складовою всього життя українців. (хто зна, може якщо її викоринити, то це були б уже не українці) Розквіт СССР на теренах в основному 3 республік не так просто відбувся та прийнявся своїм корінням так глибоко. Вплив совка (точніше так його називають, той вплив) через 27 років припинення його існування в Прибалтиці або Середній Азії майже став не помітним, а у нас цвіте і пахне. То можливо має місце що хоча б частково ці риси все ж нам присутні просто через те що вони наші? Тому й проекти потрібно планувати враховуючи на особливості тих, хто буде працювати на цьому обладнанні або з ним стикатися.
П.С. У мене для Вас інший приклад телеметрії в державному секторі. Підкажіть державну установу, де можна зчитати чіп ІД карти Українця (єдина форма паспорту громадяника, яка вже з рік видається абсолютно без варіантів  і не таскати з собою листочок А4 який не можна навіть заламінувати, оскільки це документ (от таке собі пояснення у ДМСУ яка о то все видає))? Або інший приклад, приватний, чому в магазинах не округлюють вартість, не дивлячись на пряме розпорядження регулятора? (А наприклад в мережі з 3х букв вже майже з пів року це вдається
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #4686 on: 25.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Пане Іване, я підтримую ЛиСа в тому, що реалії життя в Україні це величезний камінь, про який треба згадувати коли плануєте маштабні проекти...
Якщо так, то я теж підтримую ЛиС'а. Додам ще, що ЛБ не доведеться мати справу з тим телеметричним трекером... ба більше, вони навіть можуть і не знати де саме він встановлений... це геть не повинно їх цікавити. Задача ЛБ - водити локомотив, а не цікавитись побітним форматом пакету даних, що надсилається до сервіс-центру. Наявність чи відсутність телеметричного трекера жодним чином не позначиться негативно на роботі ЛБ. Єдине, що може виникати "відчуття переслідування", але воно мине швидко. Втілення проекту - це проблема інформаційників та телекомунікаційників... і аж ніяк не руховиків. Руховики тут "з боку".
"Телеметрія в державному секторі" - то радше мали на увазі "засоби інформатизації в державному секторі"... що я можу сказати... я й досі дуже рідко але бачу магазини з рахівницями/абакусами (кілька тижнів тому у Харкові)... замість касового апарата чи калькулятора. Щодо округлення, то років 10 тому мені одна касир на вокзалі сказала, що не має решти 50 коп... я забрав у неї 1 грн., і сказав, що мені так буде краще... щоб вже не шукала ту дрібноту. Не було жодного розпорядження регулятора про округлення вартості товару. Округлення стосувалось суми в чеку, та й то "в разі відсутності монет дрібних номіналів". На разі найменшою одиницею бухобілку є копійка, тому достатньо щоб вартість була кратною до 1 коп. Крім того, первинним є ціна без ПДВ, а у разі нарахування ПДВ, щоб отримати ціну з ПДВ кратною 10 коп доведеться щоб товар був кратним 50коп. Інакше вилізуть копійки... У Вашому випадку: Ви маєте право розрахуватись за правилом округлення суми в чеку, якщо дасте рівно стільки скільки належить до сплати із заокругленням, однак, якщо дасте більше і касир має решту, то може видати Вам решту і без заокруглення (дрібними монетами).
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #4687 on: 25.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Чомусь згадав історію, як десь у далекому районі Київщини до якогось дядька-водія Пазіка підсів його родич-студент з міста. В кінці рейса дядько-водій дістає з якогось прилада діскету 3,5. Студент питає - що це. Дядько каже - та це хазяїн пише все на відеокамеру і наказує здавати в кінці зміни. Студент здивувався - як купа відео влізає на одну дискету 1,44 МБ? Поліз, подивився - а це просто обманка була, нічого ніде не писалося, просто так водіїв намагалися тримати під контролем:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #4688 on: 25.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

... подивився - а це просто обманка була, нічого ніде не писалося, просто так водіїв намагалися тримати під контролем:)
:))) дякую, добре поржав, аж до сліз.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #4689 on: 25.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Афігєнна мотивація ROFL
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 ... 491
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!