Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 [474] 475 476 477 478 479 480 481 482 483
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1375754 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #4730 on: 03.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Это какие-то методы 19 столетия. Все билеты делать электронными, без этих придурочных распечаток.
Это всё так,  но, как я понимаю,  конкретно для данного поезда это нереально,  так как он международный и вторая сторона не хочет признавать электронные билеты УЗ.
Logged
sean
Active user

Posts: 3234


View Profile
« Reply #4731 on: 03.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Да уж піздєц 21-го століття. З тієї ж опери от взагалі мені незрозуміло, чого посадочні на уз не генеруються менш, ніж за год до відправлення з кінцевої. Бо розпічатку для начальника потім не зможуть зробити чи шо? Ти такий біжиш по вокзалу К-Пас, за 10 хв до відправлення купуєш квиток, то бляха його ше треба побігти до цьоці розпічатати. Суцільна клієнтоорієнтованість.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4175


View Profile
« Reply #4732 on: 03.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

Это всё так,  но, как я понимаю,  конкретно для данного поезда это нереально,  так как он международный и вторая сторона не хочет признавать электронные билеты УЗ.
А какая сторона должна признавать билеты уз? Проверяет укр проводник в любом случае
Logged
opex
Active user

Posts: 11674


View Profile
« Reply #4733 on: 03.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Ну в крайнем случае выдать проводникам межгоса считывалки которые умеют на термобумаге печатать. Пришел пассажир, считали его баркод - получи бумажку. Все.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #4734 on: 03.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Да уж піздєц 21-го століття. З тієї ж опери от взагалі мені незрозуміло, чого посадочні на уз не генеруються менш, ніж за год до відправлення з кінцевої. Бо розпічатку для начальника потім не зможуть зробити чи шо? Ти такий біжиш по вокзалу К-Пас, за 10 хв до відправлення купуєш квиток, то бляха його ше треба побігти до цьоці розпічатати. Суцільна клієнтоорієнтованість.

причому в ІС+ після відправлення ЕПД спокійно генеруються, причому на міжнародний поїзд http://prntscr.com/l1lxqo
« Last Edit: 03.10.18 , 13:10 by delphin_7 » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4177


View Profile
« Reply #4735 on: 03.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Да уж піздєц 21-го століття. З тієї ж опери от взагалі мені незрозуміло, чого посадочні на уз не генеруються менш, ніж за год до відправлення з кінцевої. Бо розпічатку для начальника потім не зможуть зробити чи шо? Ти такий біжиш по вокзалу К-Пас, за 10 хв до відправлення купуєш квиток, то бляха його ше треба побігти до цьоці розпічатати. Суцільна клієнтоорієнтованість.

причому в ІС+ після відправлення ЕПД спокійно генеруються http://prntscr.com/l1lxqo
Колись вже обговорювали це в одній з тем. Якщо не помиляюсь, тоді прийшли до висновку,  що в ІС+ якісь новіші сканери,  які мають можливість підключатись до інтернету і синхронизувати базу проданих квитків
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #4736 on: 03.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Это всё так,  но, как я понимаю,  конкретно для данного поезда это нереально,  так как он международный и вторая сторона не хочет признавать электронные билеты УЗ.
А какая сторона должна признавать билеты уз? Проверяет укр проводник в любом случае.
Ну так не только проводник,  а ещё и ревизионные службы государств,  через которые следует данный поезд. То есть,  это однозначно должно быть согласовано на международном уровне.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4737 on: 03.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

1. Я мінімум провідники могли обрати опцію "квиток залишився у особи, що проводжала", що дає пасажиру фору на 3..4 години (точно не згадаю цей пункт Правил);
2. Дійсно, через поїзний радіозв'язок можна було б передати відомості про "замовлення" на станцію по ходу руху... якщо це не по регламенту радіозв'язку, тоді є ще купа інших способів, щоб видрукуваний квиток подали на борт;
3. Вже давно пора мати на борту "касу" (якийсь термінал типу "тонкий клієнт" + клавіатура, дисплей і матрицевий принтер... і сейф... і читник банківських карт).
==
Можна вдатися до певних технічних хитрощів: друк на термотрансферних принтерах з "перевернутим" форматом квитка (вузька сторона квитка відповідатиме ширині друку). Для "читача" квитка байдуже як він був друкований, головне, що будуть усі необхідні атрибути, а габарити принтера та плівки будуть вузькими (економними).
Звісно, що все можна перевести на цифру (без обов'язковості друку), та ввести презумпцію невинності пасажира (у разі відсутності можливості контролю з боку перевізника, вважається, що пасажир має право на проїзд).
Logged
sean
Active user

Posts: 3234


View Profile
« Reply #4738 on: 03.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Іване, простіше ж сказати, що "питання потребує погодження на міжнародному рівні". І звучить гарно, і відмазка шикарна.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4739 on: 03.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Та скільки то там тих складів бігає на Москву... 20...30
Куплять 30 шт. Raspberry Pi 3, 30 принтерів, клавіатур, моніторів (до 10 дюймів) та й по всьому... і погоджувати нічого не потрібно - друк на стандартних бланках.
Ба більше, можна усього лише кілька таких терміналів поставити на останніх тарифних станціях з РФ і РБ.
Ще візьміть до уваги, що фіскальні віднедавна чеки можуть бути на смартфонах. Головне - реєстрація в реєстрі ДФС, а не тип друку, чи тип паперу, чи інші особливості носія. Варіантів купа, було б бажання.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 [474] 475 476 477 478 479 480 481 482 483
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 20 queries.