Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 491 492
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1413298 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #4820 on: 16.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

Вот почитаешь интервью, вроде ж толковый мужик этот Красноштан.
А почему же в графике поездов регулярно появляется какой-то трэш?
Вы же понимаете, что интервью проходят литературную обработку, да? По крайней мере, если издание уровнем выше условного "Обозревателя" или "Сегодня".
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 413


View Profile
« Reply #4821 on: 17.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Quote
Будете закупать еще скоростные поезда?

На сегодняшний день скоростные поезда "Укрзализныци" курсируют с наполняемостью 95%.

Но нам нужно приобрести еще 10-15 составов таких поездов

До них таки дошло
Logged
Banderilliero
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #4822 on: 17.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote


Вчора, 14 жовтня, на залізничній станції Сколе десятки людей, які не змогли потрапити в потяг Мукачево-Львів, заблокували його. Головна вимога протестувальників – збільшити кількість вагонів електрички. Про інцидент повідомили учасники спільноти Варта 1 в соцмережі Facebook.

Ну це треба бути повним дебілом давати в недільний рейс 4 вагони. Раніше недільний рейс ЕПК Мукачево-Львів часто був розкуплений ще в четвер, при тому що було 6 вагонів.
УЗ постійно плачеться, що пас. перевезення збиткові. В ЕПК пільг як таких нема, тариф вищий. Але тим не менше, "мукачевозку" перевели з ЕПК у звичайну приміську.

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #4823 on: 17.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

Немає сенсу орієнтуватись на пільговиків.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2683


View Profile
« Reply #4824 on: 17.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote


Quote
Від початку року депо відремонтували в об'ємі КВР 44 пасажирські вагони

Завдяки високим темпам ремонтів пасажирських вагонів ПАТ «Укрзалізниця» цього року впровадило кілька нових маршрутів, зокрема поїзд «Чотири столиці» сполученням Київ—Мінськ—Вільнюс—Рига. Так за 9 місяців 2018 р. полагоджено всіма видами ремонтів на 100 вагонів більше, ніж за відповідний період 2017 р. Збільшилася кількість капітально-відновних ремонтів (КВР) із повною заміною зовнішнього і салонного обладнання: 70 вагонів проти минулорічних 17.


Економічна складова

Такі результати стали можливими, зокрема, завдяки тому, що з минулого року до виконання КВР приєдналося шість вагонних депо: у Бахмачі, Каховці, Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому. Найбільші об’єми таких ремонтів виконують ПКВЧД-12 Каховка (16 вагонів) і ПКВЧД-9 Бахмач (15 вагонів). Вони мають потужності, яких достатньо, щоб відремонтувати в об’ємі КВР майже п’ять вагонів на місяць. Менші — у Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому — ремонтують один вагон на місяць.

Те, що кількість вагонів, відновлених в об’ємі КВР, у депо зростає, вигідно, бо вони, на відміну від заводів, перебувають у структурі ПАТ «Укрзалізниця». Отже, ремонти виконуються власними силами, тож інвестовані кошти залишаються в товаристві.

Варто зазначити, що торік в умовах депо за 9 місяців в об’ємі КВР було відремонтовано лише два вагони, а в 2018 р. уже 44. Важливо, що деповський капітально-відновний ремонт поки що обходиться дешевше, ніж заводський. Собівартість виконання КВР одного пасажирського вагона в умовах депо становить 9 млн 462 тис. грн, у той час як на вагоноремонтному заводі — 10 млн 7 тис. грн.


Чому вагону «зриває» дах

Незважаючи на ціну, якість ремонту в депо не поступається заводському. За останні два роки було запроваджено чимало нововведень. Для безпеки руху на кожен вагон встановлюють сучасні хвостові світлодіодні ліхтарі, які мають максимальну споживану потужність 8 Вт та забезпечують видимість червоного сигналу в нічний час на відстані не менше 1200 м. Зокрема тамбури облицьовують листами з нержавіючої сталі. Для комфорту пасажирів у вбиральнях встановлені нові вакуумні туалети. На вікнах тепер ролетні системи із вогнетривкої тканини, які захищають салон від потрапляння прямих сонячних променів. У всіх вагонах, що вийшли після КВР у депо протягом 2017—2018 рр., у купе встановлено по чотири розетки — для кожного пасажира окремо.

Багато запчастин імпортозаміщені, зокрема, сучасна система кондиціювання, що встановлюється на даху вагона. При її монтажі доводиться вирізати спеціальний чималий отвір.

«Принципова різниця нової системи кондиціювання полягає в тому, що вона має вищу холодопродуктивність. Крім цього, її встановлюють на дах, а це означає, що не буде таких проблем, як раніше. Коли кондиціонери ставили під вагоном, система часто перегрівалась і була вразливою до механічних пошкоджень, що призводило до аварійних відключень», — пояснює начальник відділу ремонту і експлуатації пасажирських вагонів Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ «Укрзалізниця» Денис Коржук.


Чи можна швидше й більше

Середній вік пасажирського вагона становить майже 32 роки. До 93 % парку зношені. На жаль, провести повний апґрейд вагонного парку одночасно неможливо. Наступного року, зважаючи на наявні потужності, планується відремонтувати в об’ємі КВР не менше, ніж у цьому році (остаточна цифра узгоджується).

Основна проблема, що не дає можливості залізничникам виконувати план у повному обсязі, — неритмічне постачання запчастин. Вони централізовано закуповуються філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця». Однак проходження тендерів часто затягується, що відповідно гальмує і процес виконання ремонтів. Проблема імпортозаміщення практично вирішена. Єдине обладнання, яке поки що закуповується за кордоном, — гальмівне та запчастини до нього.

Наразі залізничники відстають від плану на 11 вагонів через те, що у вересні виробники електрообладнання його своє-часно не доставили. Однак, за словами Д. Коржука, налаштовані оптимістично — до кінця року всі заплановані пасажирські вагони вирушать у депо.

Завдяки високим темпам ремонтів пасажирських вагонів ПАТ «Укрзалізниця» цього року впровадило кілька нових маршрутів, зокрема поїзд «Чотири столиці» сполученням Київ—Мінськ—Вільнюс—Рига. Так за 9 місяців 2018 р. полагоджено всіма видами ремонтів на 100 вагонів більше, ніж за відповідний період 2017 р. Збільшилася кількість капітально-відновних ремонтів (КВР) із повною заміною зовнішнього і салонного обладнання: 70 вагонів проти минулорічних 17.

 

Економічна складова

Такі результати стали можливими, зокрема, завдяки тому, що з минулого року до виконання КВР приєдналося шість вагонних депо: у Бахмачі, Каховці, Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому. Найбільші об’єми таких ремонтів виконують ПКВЧД-12 Каховка (16 вагонів) і ПКВЧД-9 Бахмач (15 вагонів). Вони мають потужності, яких достатньо, щоб відремонтувати в об’ємі КВР майже п’ять вагонів на місяць. Менші — у Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому — ремонтують один вагон на місяць.

Те, що кількість вагонів, відновлених в об’ємі КВР, у депо зростає, вигідно, бо вони, на відміну від заводів, перебувають у структурі ПАТ «Укрзалізниця». Отже, ремонти виконуються власними силами, тож інвестовані кошти залишаються в товаристві.

Варто зазначити, що торік в умовах депо за 9 місяців в об’ємі КВР було відремонтовано лише два вагони, а в 2018 р. уже 44. Важливо, що деповський капітально-відновний ремонт поки що обходиться дешевше, ніж заводський. Собівартість виконання КВР одного пасажирського вагона в умовах депо становить 9 млн 462 тис. грн, у той час як на вагоноремонтному заводі — 10 млн 7 тис. грн.



Чому вагону «зриває» дах

Незважаючи на ціну, якість ремонту в депо не поступається заводському. За останні два роки було запроваджено чимало нововведень. Для безпеки руху на кожен вагон встановлюють сучасні хвостові світлодіодні ліхтарі, які мають максимальну споживану потужність 8 Вт та забезпечують видимість червоного сигналу в нічний час на відстані не менше 1200 м. Зокрема тамбури облицьовують листами з нержавіючої сталі. Для комфорту пасажирів у вбиральнях встановлені нові вакуумні туалети. На вікнах тепер ролетні системи із вогнетривкої тканини, які захищають салон від потрапляння прямих сонячних променів. У всіх вагонах, що вийшли після КВР у депо протягом 2017—2018 рр., у купе встановлено по чотири розетки — для кожного пасажира окремо.

Багато запчастин імпортозаміщені, зокрема, сучасна система кондиціювання, що встановлюється на даху вагона. При її монтажі доводиться вирізати спеціальний чималий отвір.

«Принципова різниця нової системи кондиціювання полягає в тому, що вона має вищу холодопродуктивність. Крім цього, її встановлюють на дах, а це означає, що не буде таких проблем, як раніше. Коли кондиціонери ставили під вагоном, система часто перегрівалась і була вразливою до механічних пошкоджень, що призводило до аварійних відключень», — пояснює начальник відділу ремонту і експлуатації пасажирських вагонів Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ «Укрзалізниця» Денис Коржук.

 

Чи можна швидше й більше

Середній вік пасажирського вагона становить майже 32 роки. До 93 % парку зношені. На жаль, провести повний апґрейд вагонного парку одночасно неможливо. Наступного року, зважаючи на наявні потужності, планується відремонтувати в об’ємі КВР не менше, ніж у цьому році (остаточна цифра узгоджується).

Основна проблема, що не дає можливості залізничникам виконувати план у повному обсязі, — неритмічне постачання запчастин. Вони централізовано закуповуються філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця». Однак проходження тендерів часто затягується, що відповідно гальмує і процес виконання ремонтів. Проблема імпортозаміщення практично вирішена. Єдине обладнання, яке поки що закуповується за кордоном, — гальмівне та запчастини до нього.

Наразі залізничники відстають від плану на 11 вагонів через те, що у вересні виробники електрообладнання його своє-часно не доставили. Однак, за словами Д. Коржука, налаштовані оптимістично — до кінця року всі заплановані пасажирські вагони вирушать у депо.

Ілона Мироненко, «Магістраль». Інфографіка Іллі НАУМОВА

Теги: ремонт, вагон, депо, завод, економія



Джерело: Медіацентр "Магістраль"
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 413


View Profile
« Reply #4825 on: 17.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Quote
Для комфорту пасажирів у вбиральнях встановлені нові вакуумні туалети.

А потом эти же депо их переделывают в обычные "с видом на рельсы"
Logged
qwa
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #4826 on: 17.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

Главное - пиар и движуха. И не важно в каком направлении  >:(
Logged
sergius
Active user

Posts: 2683


View Profile
« Reply #4827 on: 24.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

Веприк-детектед.
Уже второе публичное приобритение за год. После фургонов (Peugeot Partner или Citroën Berlingo, надо искать).

Quote
Лінійні підрозділи Південно-Західної залізниці вперше за роки незалежної України одночасно отримали близько двох десятків одиниць сучасної автомобільної та тракторної техніки, - Роман Веприцький

У рамках реалізації Програми поліпшення умов праці працівників регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» лінійні підприємства служб колії, сигналізації та зв’язку, комерційної роботи та маркетингу, а також Київська залізнична автобаза отримали 17 одиниць автомобільної і тракторної техніки. Це найбільше поповнення автопарку структурних підрозділів залізниці за роки незалежної України.





На урочистій церемонії вручення нових автомобілів і тракторів структурним підрозділам залізниці в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький зазначив, що ця техніка полегшить роботу залізничників: зробить її більш мобільною й механізованою, сучасною та ефективною, а отже, позитивно позначиться і на загальному результаті діяльності Південно-Західної залізниці.
 







«Це ще одна перемога колективу регіональної філії, що командно працює над реалізацією тих масштабних ініціатив і завдань, які поставило перед нами керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов, - зазначив Роман Веприцький. – Це ще один крок до поліпшення умов праці людей, які рухають «колесо» і турбота про яких є одним з галузевих пріоритетів».
Новенькі авто «Toyota Hilux», які отримали Жмеринська механізована дистанція навантажувально-розвантажувальних робіт; Київська, Козятинська, Жмеринська, Хмельницька та Конотопська дистанції сигналізації та зв’язку; Фастівська, Ніжинська, Вінницька та Чернігівська дистанції колії, а також Київська залізнична автобаза, призначені для виїзду чергових бригад для проведення планових чи аварійних робіт, оперативного підвезення вантажів, вузлів, агрегатів та запасних частин, проведення робіт з поточного утримання інфраструктури, будівель та споруд, тощо



Керівництво регіональної філії подбало, аби ці автомобілі були вкомплектовані необхідним для фахівців, які його використовуватимуть, обладнанням та матеріалами. Наприклад, авто колійників забезпечили моторними рейкорізним та рейкосвердлильним верстатами, газорізальним агрегатом, колійними домкратами, комплектами колійного інструменту, накладок, стикових болтів і рейкових вкладишів, а також електростанцією для підключення електроінструментів та освітлювальних приладів.
Усі Toyota Hilux оснащені системами супутникової GPS-навігації, які дозволяють відстежити місце знаходження кожного автомобіля, його маршрут, швидкість та інші параметри. Дані можна ввести не тільки на монітор комп’ютера, але й на мобільний телефон.



Окрім Toyota Hilux, структурні підрозділи залізниці отримали нові трактори МТЗ-82 (Київська, Коростенська, Старокостянтинівська, Бахмацька дистанції колії, Жмеринська дистанція захисних лісонасаджень) та вантажівку МАЗ «Простір» (Київська залізнична автобаза).
За словами Романа Веприцького, це черговий крок до технічного переоснащення лінії. «Наша ініціатива, наш пілотний проект підтримано керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», - підкреслив Роман Веприцький. – До кінця поточного року ми отримаємо ще десяток тракторів із причепом, три Toyota Hilux, малі трактори та іншу техніку, а в наступному році, вивчивши потребу лінійних підрозділів, продовжимо новопридбання»





Очільник залізниці висловив сподівання, що лінійні підрозділи, які отримали чи невдовзі отримають нову техніку, використовуватимуть її максимально ефективно та по-господарському.
«Сподіваюсь також, що успішний досвід Південно-Західної залізниці стане в пригоді колегам на решті українських залізниць», - зазначив Роман Веприцький.


« Last Edit: 24.10.18 , 00:10 by sergius » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1164


View Profile
« Reply #4828 on: 24.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

З нетерпінням чекаємо статтю на ZBK про те, скільки коштів відмили на цьому тендері.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1164


View Profile
« Reply #4829 on: 24.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

На днях начальником Департамента приміських пасажирських перевезень призначили Іванька Олександра Васильовича. Да-да, того самого "ібанька", який був начальником Пасдепу перед Бреусом:
https://kiev.vgorode.ua/refperson/17511-yvanko-aleksandr
Так що, готуємось в найближчі рік-два пересідати всі на маршрутки.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 491 492
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!