Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 [484] 485 486 487 488 489 490 491 492
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1413300 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4315


View Profile
« Reply #4830 on: 24.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

На днях начальником Департамента приміських пасажирських перевезень призначили Іванька Олександра Васильовича. Да-да, того самого "ібанька", який був начальником Пасдепу перед Бреусом:
https://kiev.vgorode.ua/refperson/17511-yvanko-aleksandr
Так що, готуємось в найближчі рік-два пересідати всі на маршрутки.
Йому в УЗШК стало мало місця?  Він там наче заступником начальника був. 
Logged
tera
Active user

Posts: 516


View Profile
« Reply #4831 on: 25.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

Красноштан тут.

Хочеш якість — плати гроші. Як Укрзалізниця буде ділити потяги на класи
ЧЕТВЕР, 25 ЖОВТНЯ 2018
Навіщо ділити потяги на класи, який напрямок став справжнім бестселером серед пасажирів і як поводитися у нестандартних ситуаціях в потязі? Відповідаємо разом з менеджером "Укрзалізниці" Олександром Красноштаном.

Quote
— Плануєте купувати ще?

— У планах розвитку є (такий пункт. — ЕП). Зараз попит на швидкісні перевезення ми не задовольняємо. Нам потрібно ще принаймні десять машин.

— Коли ви їх придбаєте?

— Думаю, навіть не у 2019 році, а ближче до 2020 року.

Quote
Берлін ми теж розглядаємо, думаю, у 2019 році Київ — Берлін запустимо.
https://www.epravda.com.ua/publications/2018/10/25/641953/
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #4832 on: 26.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Дада, знаем. А потом будут писать, что поезд бизнес-класса еще не означает,что там будут все услуги бизнес-класса, это только ВОЗМОЖНОСТЬ ЕСЛИ ПОВЕЗЕТ.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 647


View Profile
« Reply #4833 on: 26.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Будет как с кондиционерами на букинге:) Чистой воды рулетка граничащая с лохотроном:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7226


View Profile
« Reply #4834 on: 27.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Будет как с кондиционерами на букинге:) Чистой воды рулетка граничащая с лохотроном:)
Мы ехали в сентябре в 135/136 Черновцы - Белгород-Днестровский, то на букинге все купейные вагоны были отмечены "без кондиционирования". По факту без кондиционера был только штаб, все остальные былидаже оборудованы кондиционерами. В нашем вагоне №10 он был рабочим, за другие - сказать не могу.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #4835 on: 30.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

https://mtu.gov.ua/projects/193/?fbclid=IwAR0n7vvfNwt9fw9OrjjmOP-hat0NNbVAq-2Vldsv7FK6pm_hgtCMRBqxUQE


Підвищення ефективності внутрішніх логістичних операцій вантажного транспорту через усунення існуючих перешкод та вдосконалення відповідної інфраструктури, а також її поєднання з міжнародною та Транс’європейською транспортною мережею (TEN-T)   Відновлення європейської колії 1435 мм українського сегменту пан’європейських залізничних сполучень від польського до румунського кордону через Львів – Івано-Франківськ – Чернівці, для поєднання основних  TEN-T коридорів ЄС в обхід Карпат    ПАТ «Укрзалізниця»
   2020   Проведено роботи з відновлення європейської колії 1435 мм українського сегменту пан’європейських залізничних сполучень протяжність 420 км (за базовим варіантом) між станціми Вадул-Сірет та Мостиська (або Рава-Руська)   грантові кошти   175,0 млн грн

    Реконструкція залізничної колії 1435 мм на дільниці Ковель-Ягодин-Держкордон з подальшою електрифікацією
(Волинська область)   ПАТ «Укрзалізниця»
   2021   Проведено роботи з
- реконструкції колії - 64,4 км;
- заміни стрілочних переводів - 35 комплектів;
- реконструкції горловин 4-х станцій;
- реконструкції 5 од.переїздів;
- електрифікації колії 1435 мм з реконструкцією рейкових кіл СЦБ протяжність 60 км   власні кошти ПАТ «Укрзалізниця»
грантові кошти    1253,0 млн грн
    Будівництво суміщеної колії 1435 мм та 1520 мм: «Євроколія «Сухий порт» (Мостиська – Родатичі) Львівська область   ПАТ «Укрзалізниця»
   2019   Проведено роботи з будівництва суміщеної колії 1435 мм та 1520 мм на дільниці Мостиська-1 – Родатичі Львівської області.   грантові кошти   385,0 млн грн.

    Будівництво суміщеної колії 1435 мм та 1520 мм: «Євроколія Львів-Рава-Руська – Варшава» Львівська область   ПАТ «Укрзалізниця»
   2020   Проведено роботи з будівництва суміщеної колії на дільниці Рава-Руська-Львів (до ст.. Брюховичі), для будівництва нової суміщеної залізничної колії зі ст. Рава-Руська до ст. Брюховичі необхідно вкласти 67 км колії   грантові кошти   1750 млн грн.

Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #4836 on: 30.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Пропонують взяти участь у громадському обговоренні проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року."
Щоб це зробити потрібно авторизуватись через Фейсбук. Фейсбук каже що нікого не авторизує, бо криво сайт налаштований
Quote
"Facebook has detected Обговорення - Мінінфраструктури isn't using a secure connection to transfer information. Until Обговорення - Мінінфраструктури updates its security settings, you won't be able to use Facebook to log into it."
Дивимось код сторінки, і справді замість https використали http
Quote
... redirect_uri=http%3A%2F%2Fmtu.gov.ua...
Дивуємося чого ніхто з "диванних експертів" не бере участь в обговорення і не присилає пропозицій.  Радіємо професіоналізму співробітників міністерства.
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #4837 on: 30.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

https://info.uz.ua/articles/v-elektrichkakh-regionalnoi-filii-pivdenno-zakhidna-zaliznitsya-testuyut-novi-kasovi-aparati-z-aypodami
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #4838 on: 01.11.18 , 10:11 »
Share Reply with quote

Все, кто хотел чтобы УЗ стала частной могут возрадоваться. Осталось только 100 акций между "нужными" людьми поделить.

Зміна типу акціонерного товариства Укрзалізниці викликана в першу чергу необхідністю привести статут компанії у відповідність до законодавства

31 жовтня 2018 року КМУ прийняв рішення про зміну типу акціонерного товариства Укрзалізниці з публічного на приватне, перейменування його в акціонерне товариство «Українська залізниця» та про викладення статуту Укрзалізниці в новій редакції. Це викликано необхідністю привести статут Укрзалізниці у відповідність до змін у законодавстві, що регулює діяльність акціонерних товариств.

 Найменування компанії при цьому змінюється на акціонерне товариство «Українська залізниця». Тип акціонерного товариства як «приватне» жодним чином не змінює форму державної власності Укрзалізниці – нині немає правових підстав для приватизації компанії.

«Зі зміною правового статусу Укрзалізниці з публічного на приватне акціонерне товариство 100% акцій, як і раніше, належать державі і заборонені для відчуження. Ми мали ситуацію, коли формально акціонерне товариство мало ознаки приватного, а значилося в державному реєстрі як публічне. Тепер цю невідповідність усунуто», – повідомив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

У 2018 році почали діяти нові підходи до розмежування публічних і приватних акціонерних товариств та регулювання їх правового статусу, з'явився чіткий критерій віднесення акціонерного товариства до категорії публічного, який наблизив поняття публічного АТ до стандартів розвинутих ринків.

За словами керівника Укрзалізниці, зі зміною типу акціонерного товариства Укрзалізниця зможе користуватися більш спрощеним підходом до регулювання, яке відповідає дійсному типу акціонерного товариства. «Така узгодженість збільшить довіру інвесторів та дозволить вибудувати чітке корпоративне управління компанією», – зазначив Євген Кравцов.

Публічним акціонерним товариством після змін у законодавстві є акціонерне товариство, щодо акцій якого здійснено публічну пропозицію та/або акції якого допущені до торгів на фондовій біржі в частині включення до біржового реєстру.

Укрзалізниця з часу існування в організаційно-правовій формі акціонерного товариства не здійснювала публічної пропозиції акцій, і її акції не перебували й не перебувають у лістингу.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 320


View Profile
« Reply #4839 on: 01.11.18 , 10:11 »
Share Reply with quote

Все, кто хотел чтобы УЗ стала частной могут возрадоваться. Осталось только 100 акций между "нужными" людьми поделить.
Успокойтесь, по сути это примерно как переименование из ОАО в ЗАО. И ОАО с негосударственными акционерами были и есть, и госпредприятия в форме ЗАО.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 [484] 485 486 487 488 489 490 491 492
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!