Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1413310 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #4880 on: 21.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

До 26 листопада розпочнеться продаж квитків на всі поїзди, що курсують після 9 грудня
https://info.uz.ua/news/z-26-listopada-rozpochnetsya-prodazh-kvitkiv-na-vsi-poizdi-shcho-kursuyut-pislya-9-grudnya

Quote
а також враховуються пропозиції щодо оптимізації курсування пасажирського рухомого складу.
знайшли чим прикритися. Добре, що не написали так:
Quote
а також враховуються пропозиції щодо оптимізації курсування пасажирського рухомого складу, які надійшли в останній момент від громадських активістів.

Краще нехай зараз затримають ті квитки, і по максимуму щось виправлять, ніж би та красноштаняча дурня в повному форматі втілилась в реальність. Ясна річ, всього переробити не встигнуть, але якийсь мізер може й виправлять.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2684


View Profile
« Reply #4881 on: 29.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Главное - путь к ЧЗО капиталят.
Quote

На станціях Орепи, Красносілка, Бистра (Південно-Західна залізниця) закінчено ремонт колійної інфраструктури

Працівниками Житомирської дистанції колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» вчора, 26 листопада, на станції Орепи закінчено ремонт колійних стиків за використання алюмотермічного способу зварювання колійних рейок. Після ремонту швидкість вантажних поїздів по станції — 80 км/год, а пасажирських — 100 км/год. Одночасно цим же підрозділом виконувався середній ремонт стрілочних переводів на станціях Красносілка та Бистра. Після оновлення швидкість вантажних поїздів дорівнює 80 км/год, а пасажирських — 100 км/год.

Наразі підрозділи служби колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» продовжують виконувати капітальний ремонт колії між станціями Овруч—Рача, реконструкцію колії між станціями Юрківка—Журавлівка та середній ремонт стрілочних переводів на станціях Фастів ІІ й Устинівка.



Источник:  Медіацентр "Магістраль"
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #4882 on: 02.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Орепи - that is on the mainline! The standard should be 200 km/h, not 100 km/h!!!!!!!!!!!!!! Idiots :(
Logged
sergius
Active user

Posts: 2684


View Profile
« Reply #4883 on: 02.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Та они скорее перепутали. Раньше там было 140 км/ч.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2635


View Profile
« Reply #4884 on: 02.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

На одну "засцянку" буде менше на Львівській. :)

Львівська залізниця запустить в експлуатацію капітально відремонтований та модернізований електропоїзд ЕР9Т

Сьогодні, 30 листопада 2018 року, в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся капітально відремонтований електропоїзд ЕР9Т №747 у складі 10 вагонів. Під час ремонтних робіт на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» рухомий склад пройшов комплекс модернізації, спрямований на покращення умов перевезень пасажирів. Очікується, що вже наступного тижня відновлений поїзд буде запущений у постійну експлуатацію на дільниці Здолбунів–Львів.
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», під час проведення капітального ремонту в електропоїзді ЕР9Т №747 відновлено кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері. Салони вагонів обладнано блоками сидінь із покращеними ергономічними властивостями, в туалетних приміщеннях трьох вагонів встановлено обладнання з підвищеним рівнем комфорту, модернізовано систему освітлення вагонів, прожекторних та буферних ліхтарів зі встановленням світильників із світлодіодними елементами. Крім того, встановлено системи оповіщення, електронних маршрутних покажчиків та інформаційних табло в салонах, а також сучасну протипожежну систему та засоби відеоспостереження.
Крім робіт, передбачених нормативною документацією, ремонтники виконали комплекс заходів для продовження експлуатації електропоїзда, зокрема підвищено надійність ходової частини для гарантування безпеки руху. Поряд із тим, залізничники планують закріпити за оновленим рухомим складом постійні поїзні бригади, що сприятиме належному технічному та естетичному стану електропоїзда.
Зауважимо, що це вже друга «електричка» Львівської залізниці, яка цьогоріч пройшла капітальний ремонт та модернізацію в умовах ПрАТ «КЕВРЗ». Влітку цього року на базі ремонтних потужностей заводу було капітально відремонтовано 10-вагонний склад електропоїзда ЕР2Т №7250 приписки моторвагонного депо Львів.
Нині за дорученням виконавчого директора регіональної філії Володимира Крота львівські залізничники ведуть перемовини з представниками київського заводу щодо пріоритетності ремонту наступних електропоїздів Львівської магістралі у рамках реалізації галузевої програми з оновлення моторвагонного рухомого складу на 2019 рік.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/november/1715/
Logged
sean
Active user

Posts: 3387


View Profile
« Reply #4885 on: 06.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Виявляється, нема уже кас на бульварі:

У Києві закрили залізничні каси на бульварі Шевченка
https://glavcom.ua/kyiv/news/u-kijevi-zakrili-zaliznichni-kasi-na-bulvari-shevchenka-550878.html
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #4886 on: 06.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Виявляється, нема уже кас на бульварі:
У Києві закрили залізничні каси на бульварі Шевченка
https://glavcom.ua/kyiv/news/u-kijevi-zakrili-zaliznichni-kasi-na-bulvari-shevchenka-550878.html
Розкладки з поповнячками для мобілок теж закрились (хіба за винятком окремих "рибних" місць), і всі якось це пережили. З КК це була очікувана закономірність. Недавно в Києві вперше за кілька років зайшов на Півд вокзал... і жахнувся - зникли пасажири в чергах до кас... деякі каси взагалі перепрофілювались на внутрішні потреби УЗ... деякі з розкомплектованим обладнанням. З функціями квиткового касира добре справляються машини (засоби обчислювальної техніки).
Logged
sean
Active user

Posts: 3387


View Profile
« Reply #4887 on: 06.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Іване, я ж тільки за. Я давно не розумів, для чого було утримувати ту махіну на Шевченка. Але це і виявлось питанням часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #4888 on: 06.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Там наче кривопішинська власність є (в тій будівлі)... (чи тільки частково)... я не подивуюсь, коли ті каси кривопішин здавав в оренду для УЗ.
Трохи ностальгії: 20 років тому при кожному вузлу (АТС) була своя переговорка з десятками (в обл центрах) кабін. Тепер вже мало хто пригадує, що розмову треба було замовляти :) Дуже сподіваюсь, що наступне покоління не знатиме слів "квитковий касир", хіба з історії.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #4889 on: 06.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Розкладки з поповнячками для мобілок теж закрились (хіба за винятком окремих "рибних" місць), і всі якось це пережили. З КК це була очікувана закономірність. Недавно в Києві вперше за кілька років зайшов на Півд вокзал...).
До речі, в об'яві що висить на касах на  Шевченко, пишуть, звертатися до касс на Южному вокзалі.. Може залишки туди перетягнуть
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!