Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.19 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1427516 times)
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #4920 on: 21.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Кожну коротку глухокутну лінію чекає така перспектива. Колись ця лінія у вузькоколійному форматі прямувала до станції Янів-Поліський (Янаў-Палескі, Janów Poleski) на лінії Лунинець - Жабинка. Однак, після того як "радянські визволителі" у вересні 1939-го року (в рамках військової співпраці з гітлерівцями) знищили залізничний міст в Кузличині (конкретно про цей міст - на 44:12), на цій колії розпочався процес занепаду.

На мапі - на Південь (вниз) від Янова:
http://maps.mapywig.org/m/German_maps/series/100K_KDR_Gross_and_Einheitsblaetter/Gb_362_Pinsk_VII.1939.jpg

Інші мапи околиць Янова:
http://igrek.amzp.pl/result.php?cmd=pt&locsys=1&uni=-2711576&box=0.0001&hideempty=on

« Last Edit: 21.12.18 , 12:12 by Iwan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2701


View Profile
« Reply #4921 on: 21.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

Неужели содержать станцию с оборотом в 0,8 вагона в сутки совсем невыгодно? Можно же сделать туда 1 рейс грузо-пассажирского поезда в сутки, перевести рабочих станции на полставки (под прибытие/отправку этого рейса) и работать. Укрпочта тем временем отказалась от сокращения сети отделений в селах...
Logged
VB
Active user

Posts: 3559


View Profile
« Reply #4922 on: 21.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

Якби вони задовольняли попит у тих вагонах... Самі не подають вагонів, причому по своєму ж затвердженому плану, потім розказують про те, що нема прийому і відправки.... Незнаю, наскільки це стосується конкретної станції Камінь-Каширський, але в цілому по УЗ це є тенденція.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #4923 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

За старою радянською традицією "важливо хто рахує":



Джерело: http://yaremche.org/files/filez/3721.pdf

До прикладу, на 357 закрили продаж місць за маршрутом Київ-Ясіня у вагони К і Л, натомість у ци же вагонах доступні місця за маршрутом Київ-Ворохта (аналізовано дати на зламі лютий-березень), і казатимуть: за нашою статистикою до Ясіні на курорт Драгобрат ніхто не їздить. ... і байдуже, що там платформа на 18 вагонів (440 метрів). Головне - "статистика", бо вона "не бреше".
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5680


View Profile
« Reply #4924 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Да ладно Ясиня, до Рахова закрыта продажа! До Рахова показывает только один купейный вагон, Верт тебе писал уже об этом, это нормально?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4067


View Profile
« Reply #4925 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Подготовка к обрєзанію?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #4926 on: 22.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

... это нормально?
Причетні працюють над цим питанням. Vert - в курсі. Однак, власники фейсбучних акаунтів можуть безпосередньо звернутися із цим питанням до Ц та ЦЛ. Я лише звернув увагу на те, що це типовий прояв викривлення статистики, на яку пізніше будуть посилатись, як на "незаперечний доказ".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #4927 on: 26.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Quote
Також у планах залізничників змінити ситуацію з формуванням пасажирських поїздів: до класичних вагонів, що курсують залізницями (СВ, купе та плацкарт), будуть додані туристичні вагони, обладнані сидячими місцями.

Окрім цього, в перспективі розглядається можливість придбання двосистемних пасажирських локомотивів, які зможуть ефективно працювати на електрифікованих та неелектрифікованих ділянках (електроенергія та дизельне паливо).

«Якщо у нас з’явиться такий рухомий склад, то ми зможемо вирішити проблему прямого сполучення Дніпропетровськ – Харків – Полтава та  скоротити час курсування швидкісного поїзда Київ – Дніпропетровськ до 4,5 години», – наголосив очільник галузі.

1) з того, що пропонує МІУ - все навпаки: СВ і сидячки - недопустиме поєднання;
2) щось про дизель-електричні двосистемники не згадують останнім часом;
3) Київ-Дніпро за 4:30 досі для багатьох залишається мрією.

Цю "новину" від УЗ можна освіжити, і пасажири схавають її як нове віяння на УЗ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2788


View Profile
« Reply #4928 on: 26.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

2) щось про дизель-електричні двосистемники не згадують останнім часом;
Як прибрали мастодонта Завгороднього, якому було цікаво з усім цим "гратися".

Цю "новину" від УЗ можна освіжити, і пасажири схавають її як нове віяння на УЗ.
Більш повна версія
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124528.msg498989#msg498989
https://railwayz.info/news/8823
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #4929 on: 26.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

СВ і сидячки - недопустиме поєднання;
Чого це?
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!