Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.19 , 14:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 ... 548
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1561531 times)
VB
Active user

Posts: 3933


View Profile
« Reply #4940 on: 01.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Не розумію, навіщо будувати всі ці догадки. Ромодан - Миколаїв-Вантажний, - це один з відправних маршрутів зерна 54 вагони 4700 тон зі звільненням від переопрацюванням 3-ма сортувальними станціями. Відповідно Миколаїв - Ромодан, - маршрут пустих зерновозів. Листайте План формування. там багато є інформації. Він є на сайті УЗ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3471


View Profile
« Reply #4941 on: 01.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

А выложить ссылку видать устав ЧСВ не позволяет.

upd: offtop: Интересно. Оказывается, что наливные составы с Прилук на Гомель едут через Бахмач. Минуя участок Нежин - Чернигов.
« Last Edit: 01.01.19 , 22:01 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3933


View Profile
« Reply #4942 on: 01.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

А выложить ссылку видать устав ЧСВ не позволяет.
Я й так майже на тарілочці розділив мух від котлет. Дав стопроцентне наведення. Цей план в мене з іншої плантації, але знаю, що останні роки він є на сайті, кому треба, - шукайте. Роблячи самостійний моніторинг можна знайти ще багато чого цікавого.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3471


View Profile
« Reply #4943 on: 02.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Про Тризуб (тепловоз ТЭ33А) слышал разговоры на совещаниях, что есть предложение сквозить ними напрямую безотцепочно от поезда с Кременчуга до Николаева (или Херсона). Вопрос об экономической целесообразности их хода некоторого участка маршрута под контактным проводом (с учётом экономии на промежуточной отцепке/прицепке и наметившейся нехватки электровозов) дан проработать специальной экспертной комиссии. Ждём её выводов.
Уже есть положительный ответ экспертной комиссии о целесообразности эксплуатации тепловозов ТЭ33А Тризуб на длинных и сверхдлинных плечах обслуживания. Сегодня (точнее, уже вчера, 30 декабря) депо ТЧ8 Николаев получило задание на экипировку (заправку топливом и песком, про проведение ТО мне не известно) прибывшие по обороту по одному тепловозу, с готовностью отправить их обратно на Мариуполь (через Мелитополь) и на Ромодан (через Кременчуг).


facebook
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #4944 on: 03.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Цікаво, а що з локомотивними бригадами вирішать при такому підході. Комбінована їзда?
Logged
tera
Active user

Posts: 648


View Profile
« Reply #4945 on: 05.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Хтось питав про ретропоїзд.

У Києві курсуватиме різдвяний ретропоїзд
З нагоди Різдва, 6 січня, Укрзалізниця запускає святковий ретропоїзд №897Л у складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану
Про це повідомили в прес-службі залізниці.

Паровоз Л-4600 був побудований Луганським заводом у 1952 році.
Поїзд вирушить зі станції Київ-Пасажирський о 12:50, а закінчуватиметься подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.
Під час подорожі навколо Києва пасажири зможуть побачити краєвиди стародавньої столиці, Дніпро, вантажні й пасажирські станції та локомотивні депо.
Після закінчення подорожі пасажири зможуть безкоштовно відвідати виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський.
Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн. Їх можна придбати в залізничних касах або онлайн. Для цього потрібно зазначити маршрут Київ – Караваєві Дачі.
https://expres.online/news/u-kievi-kursuvatime-rizdvyaniy-retropoizd
Logged
Lems
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #4946 on: 05.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Хтось питав про ретропоїзд.

У Києві курсуватиме різдвяний ретропоїзд
З нагоди Різдва, 6 січня, Укрзалізниця запускає святковий ретропоїзд №897Л у складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану
Про це повідомили в прес-службі залізниці.

Паровоз Л-4600 був побудований Луганським заводом у 1952 році.
Поїзд вирушить зі станції Київ-Пасажирський о 12:50, а закінчуватиметься подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.
Під час подорожі навколо Києва пасажири зможуть побачити краєвиди стародавньої столиці, Дніпро, вантажні й пасажирські станції та локомотивні депо.
Після закінчення подорожі пасажири зможуть безкоштовно відвідати виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський.
Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн. Їх можна придбати в залізничних касах або онлайн. Для цього потрібно зазначити маршрут Київ – Караваєві Дачі.



а как-то, где-то про такое можно узнавать заранее, а то билетов уже нету ?!
Logged
sergius
Active user

Posts: 3471


View Profile
« Reply #4947 on: 09.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Норм трололо, Ахметки&Co

Quote
Чи витримає ГМК конкуренцію з аграрним сектором на ринку залізничних перевезень, залежить від самих металургів
08 січня 2019, 18:17



Директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця», кандидат економічних наук Андрій Рязанцев

Тривалий час гірничо-металургійний комплекс був найбільшим експортером в Україні, який гарантує державному бюджету валютну виручку. Відтак цей сектор економіки давно заручився підтримкою державних мужів й отримав певні преференції, зокрема у сфері тарифоутворення на залізничні перевезення. Без погодження з підприємствами ГМК ніхто не може змінити тарифи. Укрзалізниця опинилася в заручниках, бо не спроможна отримати ринкову ціну на свої послуги, тоді як ГМК має впевненість у стабільності.

Ринок проти штучних преференцій

Однак ці штучні стримуючі фактори не зможуть протистояти об’єктивним змінам в економіці країни та на ринку транспортних послуг. На ринок виходять нові гравці, які спроможні наздогнати і перегнати ГМК в обсягах валютної виручки для держави. Йдеться про сільськогосподарську галузь економіки, насамперед зернове господарство. Сьогодні ціна 1 т пшениці на світовому ринку становить $ 220, натомість залізної руди — $ 68. Якщо дивитися більш глобально, то здійснивши в такій ситуації однакову кількість перевезень цих двох видів вантажів на експорт, країна отримає у 3,2 раза більше валютної виручки при перевезенні зернових.

На відміну від гірничо-металургійного комплексу цей сегмент не монополізований і максимізує доходи за рахунок збільшення урожайності з гектара, а не лобізму на державному рівні. Нині зерно потроху витісняє руду. Тенденцію підтверджують цифри: якщо питома вага продукції ГМК у перевезеннях Укрзалізниці за останні вісім років зменшилася на 10 %, то частка зернових навпаки зросла на ті ж 10 %.




У випадку подальшого стримування встановлення ринкового тарифу на вантажні перевезення, в тому числі зі сторони представників ГМК, Укрзалізниця не матиме можливості купувати чи ремонтувати локомотиви та підтримувати достатню пропускну спроможність для перевезення всієї  кількості вантажів. Відтак товариство працюватиме в умовах обмеженого ресурсу тяги та пропускної здатності й обиратиме найбільш ефективну модель роботи у цій системі координат.

Рекордний врожай у понад 70 млн т у 2018 р. говорить про те, що зростання збору зернових до 100 млн т протягом найближчих п'яти років не така вже й примарна річ. Це означає, що при зростанні врожаю на 30 млн т в умовах обмежених тягових потужностей та можливостей залізничної інфраструктури ГМК, ймовірно, буде змушений зменшити вдвічі перевезення руди.


Держава змінює пріоритети

Сприяє цьому і зміна пріоритетів на державному рівні. Торік аграрний сектор отримав в різних формах майже 4 млрд грн підтримки з державного бюджету. Цей тренд зберігся й у державному бюджеті на 2019 р. Враховуючи те, що доходна ставка перевезення руди Укрзалізницею в середньому становить за 10 ткм 1736 грн, а зернових — 2817 грн, тобто менша на 60 %, Укрзалізниця буде максимально економічно вмотивована якнайшвидше перейти на збільшення обсягів перевезення зернових. Що загалом відповідатиме й інтересам держави, оскільки від додаткового експорту такої кількості зернових валютна виручка буде більша на $ 4,5 млрд. Такі цифри не залишають сумнівів при виборі пріоритетів  розвитку.

На сьогодні в сегменті залізної руди домінують три основних гравці —«Метінвест», «АрселорМітал», «Ферекспо». В середині галузі починаються конфлікти за розподіл залізничного трафіку. Щодо пріоритизації певних компаній в цьому сегменті перевезень уже лунали скарги з боку інших учасників. Це перший етап. Сильніший буде витискати решту, але це не вирішить проблему загалом.

Варто зазначити, що аналогічна ситуація спостерігається і з мінбудматеріалами — щебенем, піском тощо. Щоправда, їхня дохідна ставка становить 1877 грн за 1 ткм, тобто на 7 % вища залізної руди. Отже, матиме краще становище через економічну вмотивованість Укрзалізниці.

Ми намагаємося бути клієнтоорієнтованими, тому сигналізуємо про це явище. ГМК може уникнути проблем у майбутньому, дозволивши відповідні зміни у ціноутворенні сьогодні. І наші пропозиції щодо індексації та актуалізації тарифу, гроші від яких  ми спрямуємо на закупівлю локомотивів і розширення пропускної спроможності, чи не єдиний варіант утримати свою позицію на ринку наразі для ГМК та інших галузей сировинного сегмента.



Рязанцев Андрій

Теги: блог, індексація, ГМК, зерно, перевезення

Джерело: Медіацентр "Магістраль"
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4617


View Profile
« Reply #4948 on: 09.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Пока на форуме в полный рост постят хлебала пидарасов, такая вот новость.

В начале января после продолжительной болезни в возрасте 44 года скончался бывший гендиректор УЗ Максим Бланк.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12351


View Profile
« Reply #4949 on: 09.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

ничего себе....
такой молодой
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 ... 548
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!