Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 ... 541
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1520894 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4691


View Profile
« Reply #4950 on: 09.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote




В начале января после продолжительной болезни в возрасте 44 года скончался бывший гендиректор УЗ Максим Бланк.

Земля йому пухом.
Здається,  що саме за часів його керівництва УЗ змогло викупити у КВБЗ 2 Тарпани та 1 ДПКр. 
Logged
Vert
Active user

Posts: 5585


View Profile
« Reply #4951 on: 09.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote




В начале января после продолжительной болезни в возрасте 44 года скончался бывший гендиректор УЗ Максим Бланк.

Земля йому пухом.
Здається,  що саме за часів його керівництва УЗ змогло викупити у КВБЗ 2 Тарпани та 1 ДПКр. 


И уменьшили страховой сбор.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3305


View Profile
« Reply #4952 on: 09.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote


Земля йому пухом.
Здається,  що саме за часів його керівництва УЗ змогло викупити у КВБЗ 2 Тарпани та 1 ДПКр. 


И уменьшили страховой сбор.
Плюс устроил Кривопишин-гейт.
Logged
www3
Active user

Posts: 822


View Profile
« Reply #4953 on: 10.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

https://censor.net.ua/photo_news/3105769/kabmin_naznachil_kravtsova_na_doljnost_glavy_pravleniya_ukrzaliznytsi_videofoto

Глава наблюдательного совета ПАО "Укрзализныця" Шевки Аджунер собщил, что совет рекомендовал Кабмину назначить главой правления УЗ ее главу Евгения Кравцова.
"Все то, что мы делаем в "Укрзализныце", касается улучшения услуг для наших клиентов. Мы утверждаем новые принципы взамен устаревшим. Конечно, еще есть много проблем, и мы должны работать над конкуренцией, прозрачностью и способностью. Мы понимаем, что частный бизнес является важным для УЗ, и будем рассматривать, чтобы инвестировать в эту часть. Мы хотим создавать партнерские отношения с частным бизнесом. Если Кабинет министров назначит главой правления главу УЗ Кравцова, как рекомендовал Наблюдательный совет, мы только усилим наши усилия и возможности в реализации планов", - сказал он.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #4954 on: 10.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Вже призначили головою правління АТ:

Quote
Євгена Кравцова призначено головою правління АТ «Укрзалізниця»

Кабінет Міністрів України призначив Євгена Кравцова головою правління АТ «Укрзалізниця». Відповідне рішення Уряд ухвалив на сьогоднішньому засіданні.

Як наголосив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, очікування від роботи Укрзалізниці – це прогрес, стабільність та якісний сервіс. «Глобальне завдання – перевезти все, що вироблене на внутрішньому ринку, нам необхідно отримати від Укрзалізниці більш якісний сервіс. Даємо мандат Євгену Кравцову на формування професійного правління», – зазначив Володимир Гройсман.

Після затвердження нової редакції статуту компанії, питання відбору кандидата на посаду голови правління АТ «Укрзалізниця» та його подання на розгляд акціонера, Кабінету Міністрів України, належить до компетенції наглядової ради товариства. Відбір кандидатури на посаду голови правління здійснюється в порядку, розробленому наглядовою радою та погодженому з Міністерством економічного розвитку та торгівлі України.

Такий порядок, за словами голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунера, було розроблено, затверджено та узгоджено з Міністерством. «Члени наглядової ради, відповідно до цього порядку, вирішили провести оцінку в.о. голови правління Євгена Кравцова, зокрема, із залученням для цього зовнішнього консультанта з підбору персоналу», - повідомив Шевкі Аджунер. Він наголосив, що саме на підставі висновку зовнішнього консультанта наглядовою радою одностайно було обрано Євгена Кравцова кандидатом на посаду голови правління АТ «Укрзалізниця та запропоновано до затвердження акціонером.

Голова наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер позитивно оцінив урядове рішення про призначення Євгена Кравцова головою правління товариства та висловив сподівання, що завдяки спільним зусиллям наглядової ради та правління компанії в найкоротші строки буде затверджено стратегію розвитку Укрзалізниці та здійснено невідкладні кроки з її реалізації.

В Укрзалізницю Євген Кравцов прийшов у 2015 році на посаду радника генерального директора Укрзалізниці. Пізніше працював директором (з реформування, майнової та правової політики) Укрзалізниці, начальником департаменту реформування та корпоративного розвитку Укрзалізниці, членом правління ПАТ «Укрзалізниця», в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця», а також першим заступником Міністра інфраструктури України – головою наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця». У серпні 2017 року Євген Кравцов повернувся до Укрзалізниці та виконував обов’язки голови правління товариства.

Під керівництвом Євгена Кравцова було завершено процес реформування галузі та прийнято перший статут компанії, здійснено реформу корпоративного управління, сформовано наглядову раду товариства за участі незалежних членів. Також державним реєстратором проведено реєстрацію змін до статуту Укрзалізниці. Його нову редакцію було затверджено постановою Кабінету Міністрів України 31 жовтня 2018 року. Укрзалізниця змінила тип товариства на приватне акціонерне товариство.

Окрім цього, Кабінет Міністрів України, який є акціонером Укрзалізниці, 12 грудня 2018 року схвалив покроковий план дій з корпоративного управління компанії. Під керівництвом Євгена Кравцова успішно завершено низку важливих інфраструктурних проектів: будівництво Бескидського тунелю в Карпатах, електрифікацію дільниці Потоки – Золотнишине на напрямку Полтава-Кременчук (це перші роботи з електрифікації після шестирічної перерви), збільшення пропускної здатності напрямку Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха – Маріуполь. Окрім цього, у надзвичайно стислі терміни реалізовано проект із запуску швидкісного експресу Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Саме під керівництвом Євгена Кравцова розпочато наймасштабніше за часи незалежності України оновлення рухомого складу. Так, на власних заводах Укрзалізниці збудовано та придбано в українських виробників рекордну кількість вантажних вагонів – понад 3000 вагонів; найбільша за останні 8 років кількість пасажирських вагонів – понад 100 – пройшла капітально-відновлювальний ремонт, що продовжило термін їх експлуатації на 14 років.

На залізничну мережу України вийшли перші новітні локомотиви GE – загалом поставлено вже 20 із 30 відповідно до рамкової угоди між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства з оновлення та модернізації рухомого тягового складу.

У період керівництва Євгена Кравцова Укрзалізниця стала першою і єдиною державною компанією України, яка почала здійснювати закупівлі дизпального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts. Також за ініціативи Євгена Кравцова запроваджено дерегуляцію плати за користування вагонами Укрзалізниці.

Нині компанія готується до початку електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка відповідно до затверджених Урядом проектів реконструкції дільниць залізничного транспорту Долинська – Миколаїв та Миколаїв – Колосівка з електрифікацією за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Розпочато проектування робіт з електрифікації напрямку Ковель – Ізов – Держкордон.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/488230/
Logged
MVM
Active user

Posts: 317


View Profile
« Reply #4955 on: 10.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

А як же корпоративні конкурси?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #4956 on: 10.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Quote
Даємо мандат Євгену Кравцову на формування професійного правління
Це якийсь прихований натяк на те, що нинішній склад правління не зовсім професійний.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #4957 on: 17.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

У 2018 році Львівській залізниці компенсували лише 17,4% від суми витрат на пільгові перевезення у приміському сполученні.

Впродовж 2018 року регіональна філія «Львівська залізниця» надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні на загальну суму понад 68 млн. 484 тис. грн. Тоді як органи державної влади та місцевого самоврядування у семи областях (Львівська, Тернопільська, Рівненська, Волинська, Івано-Франківська, Чернівецька та Закарпатська), які об’єднує залізниця, за рік компенсували магістралі лише 11 млн. 906 тис. грн., що становить 17,4% від фактично витраченої суми. Відтак, збитки Львівської залізниці у приміському сполученні лише за пільгові перевезення у 2018 році становлять понад 56,5 мільйона гривень.
У приміському сполученні на Львівщині за перевезення пасажирів пільгових категорій у 2018 році нараховано понад 27,1 млн. грн., тоді як за рік компенсовано близько 5 млн. грн. На Тернопільщині за звітний період Львівській магістралі компенсовано 1,627 млн. грн. за фактичної суми витрат у 12,183 млн. грн. На Рівненщині компенсовано 1,471 млн. грн. тоді як витрати залізниці на забезпечення перевезень пільгових категорій громадян у області становлять понад 7,9 млн. грн.
Понад 6 млн. грн. упродовж минулого року залізниця витратила на забезпечення пільгових приміських перевезень у Волинській області. При цьому за звітний період отримала 2 млн. грн. компенсації. Понад 4,7 млн. грн. Львівська залізниця витратила на пільгові перевезення у Закарпатській області, отримавши близько чверті компенсації від цієї суми.
У Чернівецькій та Івано-Франківській областях, де магістраль за 2018 рік сумарно надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій на понад 10 млн. грн., компенсували заледве 721 тис. грн. На Івано-Франківщині за звітний період залізничникам відшкодували 577 тис. грн., що становить 8,3% від фактично витраченої суми, у Чернівецькій області відповідно – 143,6 тис. грн. (4,1%).
Поряд із тим, Львівська магістраль вкотре наголошує, що у бюджетах обласних, районних рад і адміністрацій, а також міських рад та об’єднаних територіальних громад закладаються суми компенсацій, що не відповідають реальним витратам магістралі за надання цієї послуги. Тож залізничники звертаються до органів державної влади та місцевого самоврядування із проханням уважно поставитися до планування коштів, що призначені для відшкодування за перевезення пасажирів пільгових категорій під час формування бюджетів на 2019 рік.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2019/january/1755/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #4958 on: 17.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

У 2018 році Львівській залізниці компенсували лише 17,4% від суми витрат на пільгові перевезення у приміському сполученні.

Впродовж 2018 року регіональна філія «Львівська залізниця» надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні на загальну суму понад 68 млн. 484 тис. грн. Тоді як органи державної влади та місцевого самоврядування у семи областях (Львівська, Тернопільська, Рівненська, Волинська, Івано-Франківська, Чернівецька та Закарпатська), які об’єднує залізниця, за рік компенсували магістралі лише 11 млн. 906 тис. грн., що становить 17,4% від фактично витраченої суми. Відтак, збитки Львівської залізниці у приміському сполученні лише за пільгові перевезення у 2018 році становлять понад 56,5 мільйона гривень.
У приміському сполученні на Львівщині за перевезення пасажирів пільгових категорій у 2018 році нараховано понад 27,1 млн. грн., тоді як за рік компенсовано близько 5 млн. грн. На Тернопільщині за звітний період Львівській магістралі компенсовано 1,627 млн. грн. за фактичної суми витрат у 12,183 млн. грн. На Рівненщині компенсовано 1,471 млн. грн. тоді як витрати залізниці на забезпечення перевезень пільгових категорій громадян у області становлять понад 7,9 млн. грн.
Понад 6 млн. грн. упродовж минулого року залізниця витратила на забезпечення пільгових приміських перевезень у Волинській області. При цьому за звітний період отримала 2 млн. грн. компенсації. Понад 4,7 млн. грн. Львівська залізниця витратила на пільгові перевезення у Закарпатській області, отримавши близько чверті компенсації від цієї суми.
У Чернівецькій та Івано-Франківській областях, де магістраль за 2018 рік сумарно надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій на понад 10 млн. грн., компенсували заледве 721 тис. грн. На Івано-Франківщині за звітний період залізничникам відшкодували 577 тис. грн., що становить 8,3% від фактично витраченої суми, у Чернівецькій області відповідно – 143,6 тис. грн. (4,1%).
Поряд із тим, Львівська магістраль вкотре наголошує, що у бюджетах обласних, районних рад і адміністрацій, а також міських рад та об’єднаних територіальних громад закладаються суми компенсацій, що не відповідають реальним витратам магістралі за надання цієї послуги. Тож залізничники звертаються до органів державної влади та місцевого самоврядування із проханням уважно поставитися до планування коштів, що призначені для відшкодування за перевезення пасажирів пільгових категорій під час формування бюджетів на 2019 рік.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2019/january/1755/

1. Збитки і заборгованість - то різні терміни, і їх не потрібно ототожнювати.
2. Все що після першого абзацу - тупорилий текст, бо такі дані варто писати цифрами в колонках: надано послуг, оплачено, частка(%); тільки в такому форматі можна щось порівнювати, та робити висновки.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #4959 on: 18.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Тим часом Кравцов рапортує:
Quote
Поїзд «Чотири столиці» курсуватиме частіше. З 30 січня змінюємо графік - рейси будуть один раз на чотири дні. На сьогодні поїзд їздить раз на тиждень. При цьому розклад руху не змінюємо.
Населеність в напрямку Київ – Рига складає 49%, у зворотному – 40%. Це гарні показники, що говорять про популярність сполучення до європейських столиць та його економічну рентабельність для української залізниці.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 ... 541
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!