Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.19 , 12:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 [499] 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 ... 564
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1609173 times)
Entony
Active user

Posts: 3407


View Profile
« Reply #4980 on: 05.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Знову Львів/Ковель - Москва найпопулярніший, а ми всі кажемо про якісь відміни поїздів до Росії.
він не так найпопулярніший, в ньому просто один з найбільших % плацкартрних вагонів що поєднується зі щоденним курсуванням і нормальною довжиною поїзда (після поєднання ковельської і львівської груп). Через це - виходить найбільша місткість поїзда. У Миколаїв - Москва майже така ж місткість, але поїзд через день ходить, тому показник за рік приблизно вдвічі гірший.
А наприклад в перерахунку на день курсування - миколаївський "популярніший".
А якби наприклад переахувати на "умовних купейних пасажирів" (тобто пасажира СВ порахувати за 2 осіб, а пасажира плацкартноого - за 0,67 особи) - то "найпопулярнішим" виявився б києво-чернігівський поїзд.
А от наприклад якщо подивитись співвідношення кількості пасажирів перевезених через кордон до місткості - то у львівсько-ковельського поїзда показник один з найгірших, ~56% - зрозуміло чому, багато пасажирів цим поїздом їздять суто по Україні. Гіршим цей показник є лише у 19/20 Харків - Москва, у котрому просто істотний %  пасажирів їздить у внутрішньоросійських пасажирів, просто тому, що там графік для проїзду з Москви до Білгорода, та й назад виходить цілком привабливий. Інші поїзди свою місткість більошою мірою задіюють для перевезень через кордон.
Звісно можна дивитись і аналізувати з різних сторін. Але УЗ аналізує саме так. Коротко і ясно. :)
В продовження теми.

Через падіння попиту Укрзалізниця скорочує періодичність курсування поїздів до Росії.

Укрзалізниця зменшує періодичність курсування поїздів до Російської Федерації. Так, з 5 лютого 2019 року поїзди № 24/23 Одеса – Москва – Одеса та № 20/19 Харків – Москва – Харків курсуватимуть через день замість щоденно.
Зменшення рейсів поїздів до Росії пов’язане зі стрімким падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла до Росії 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.
Як свідчить статистика, з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до Європейського Союзу. Так, за період із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до ЄС на 10 % більше, ніж до РФ. Загалом до ЄС та зворотно з серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії та зворотно – 329,4 тис. пасажирів. Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку на європейський напрямок. Так, до ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.
Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.
Logged
Петр
Guest
« Reply #4981 on: 05.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

И совсем забыли что в 2018 году Хмельницкий -Москва пошол ежидневно, и Одесский летом наверняка пойдет ежд.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #4982 on: 05.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

 ...Так, за період із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до ЄС на 10 % більше, ніж до РФ. Загалом до ЄС та зворотно з серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів ...

цікаво, на чому перевезено...
Logged
RVR
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #4983 on: 05.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

И совсем забыли что в 2018 году Хмельницкий -Москва пошол ежидневно, и Одесский летом наверняка пойдет ежд.

Хмельницкий-Москва с сегодняшнего дня через день.
Там в новости ошибка. С сегодняшнего дня через день Одесса-Москва и Хмельницкий-Москва. А Харьков-Москва будет через день с 25 февраля.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3407


View Profile
« Reply #4984 on: 06.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Польща планує виділити 40 млн злотих на ремонт колії Перемишль – Нижанковичі.

Відновити залізничне сполучення між прикордонними Нижанковичами та Перемишлем намагаються вже три роки.
Польща має намір виділити 40 мільйонів злотих на реконструкцію польської частини залізничної гілки Нижанковичі – Перемишль. Таке рішення прийняли під час зустрічі української та польскої делегації у Ряшеві, повідомляє прес-служба ЛОДА.
За результатами зустрічі також підписали протокол намірів щодо розвитку технічних умов для пасажирських перевезень та проведення додаткового аналізу для відновлення міжнародного потяга Нижанковичі – Перемишль.
Додамо, що раніше міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомляв, що залізничне сполучення між Перемишлем та Нижанковичами через Мальховіце планують запустити у 2019 році.
Нагадаємо, громадська організація «Linia 102» в Україні та Польщі вже декілька років намагається відновити сполучення між прикордонними Нижанковичами та Перемишлем. За попередніми підрахунками, аби відновити цю ділянку з українського боку кордону необхідно щонайменше 100 млн гривень на першочергові роботи, завдяки яким на початках через кордон можна буде запустити рейкові автобуси. Їхня вартість становить ще приблизно 30 млн гривень.

http://tvoemisto.tv/news/polshcha_planuie_vydilyty_40_mln_zlotyh_na_remont_chastyny_kolii_peremyshl__nyzhankovychi_98451.html
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4985 on: 06.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Ценник на межгос в Россию ещё выше сделайте , так чтобы уже точно на поезде не захотелось ехать и перекидывайте свои корыта на внутренне сообщение. Да здравствует авиатранспорт с ценой в два раза ниже )
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2246


View Profile
« Reply #4986 on: 06.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

А чего так бомбит?)) Этот ценник что сама УЗ устанавливает? Или это все же совместная договоренность железнодорожных администраций? Где ФПК одна из сторон, которая не заинтересована в снижении ценника.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4987 on: 06.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Не бомбить поверьте с такими проводниками и копытами лучше на самолёте. УЗ спецом на межгос с РФ такие вагоны ставит , чтобы отбить желание граждан Украины ездить в Россию? Думаю что за такие деньги люди достойны нормальных условий.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4967


View Profile
« Reply #4988 on: 06.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ценник на межгос в Россию ещё выше сделайте , так чтобы уже точно на поезде не захотелось ехать и перекидывайте свои корыта на внутренне сообщение. Да здравствует авиатранспорт с ценой в два раза ниже )
Де це Ви побачили квитки на літак в 2 р.  дешевші?
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 242


View Profile
« Reply #4989 on: 06.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Так самолеты напрямую не летают, очнитесь, вы обоср...(зачеркнуто) 19йгод на дворе )))
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 [499] 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 ... 564
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!