Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 ... 541
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1520900 times)
Riesgo
Active user

Posts: 2149


View Profile
« Reply #4990 on: 06.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Не бомбить поверьте с такими проводниками и копытами лучше на самолёте. УЗ спецом на межгос с РФ такие вагоны ставит , чтобы отбить желание граждан Украины ездить в Россию? Думаю что за такие деньги люди достойны нормальных условий.
Лучшие вагоны, новые поезда и маршруты УЗ ставит/запускает на внутреннее сообщение, даже если это в РАЗЫ дешевле:) Нужно повышать мобильность населения, связность государства - это вопрос Национальной безопасности. Так понятно? Или не доходит?? Если уже едешь в РФ - то Плати-терпи:) Подразумевается, что едешь туда от безысходности, надо по личным причинам, иначе зачем туда вообще массово ездить гг.
Logged
VB
Active user

Posts: 3863


View Profile
« Reply #4991 on: 06.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Вдивляючись з ак-керманських степів в морську далечінь можна побачити турків, які летять до Москви. Якщо добре підстрибнути, - можна зачепитись за крило. А осідлати кишинівського можна навіть з груші в бирзульському садку. Так що прямих рейсів вистачає.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4992 on: 07.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

Все, все уже поерничали?
Касательно уменьшения частоты, это целенаправленная политика Украины на уменьшение пассажиропотока с РФ. Это не люди стали меньше ездить в РФ, а УЗ заставляет свой ценой и сервисом отказываться от поездок на поезде. Пассажиры при таком конском ценнике идут на автобусы и самолёт. Для тех кто не в теме, рядом с Одессой есть большой аэропорт Кишинев (150 км всего) из которого летают самолёты по многим направлением в том числе прямое сообщение с Россией. Родственные и бизнес связи ещё никто не отменял. К тому же многие ездят на зароботки. Так вот из Кишинева можно за 4500 рублей спокойно улетето в Москву, FlyOne предлагает билеты ещё дешевле . Также не дорого в Краснодар, Воронеж, Питер. Цена плацика от Одессы до Москвы 5500 рублей, купе от 8000. Вагоны грязные и убитые. Так что, от того что УЗ отменит жители Одессы и Бессарабии в целом не очень пострадают. А вот УЗ недавно заявила что поезда в сообщении с РФ самые прибыльные. Так кто в итоге в пролете? Сделайте приемлемый ценник на 24 поезд и будет норм пасспоток. Пока же УЗ сама делает все чтобы сделать данные поезда ещё менее населёнными.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #4993 on: 07.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Виправились.

Поїзд Львів – Ковель – Москва з 31 березня курсуватиме рідше.

Ще один поїзд до Російської Федерації змінить періодичність курсування. З 31 березня двогрупний поїзд № 78/73, 74/73 Львів – Ковель – Москва курсуватиме по непарних числах місяця замість щодня.
Також з 25 лютого буде зменшено періодичність курсування поїзда № 20/19 Харків – Москва. Раніше, з 5 лютого, Укрзалізниця вже зменшила періодичність курсування поїздів № 24/23 Одеса – Москва та № 56/55 Хмельницький – Москва з групою вагонів Москва – Жмеринка.
Оптимізація графіка руху пасажирських поїздів між Україною та Росією пов’язана з постійним падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла в сполученні з Росією 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.
Як свідчить статистика, починаючи з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до країн Європи. Так, із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до європейських країн на 10% більше, ніж до РФ. Загалом до Європи із серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії – 329,4 тис. пасажирів.
Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку в європейському напрямку. До ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.
Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-Франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/490643/
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4691


View Profile
« Reply #4994 on: 07.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Скоро поїзди ЧФМ почнуть краще заповнюватись))
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4995 on: 07.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Если УЗ так ратует за освобождение подвижного состава, пусть вернет на маршрут 686 поезд за счёт освободившихся вагонов 24 поезда. Иди опять Львов обеспечим каким-нибудь сообщением с городом в который ехать никому не надо?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #4996 on: 07.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Звичайно! І не тільки нові міста поєднають зі Львовом. Хоча таких міст все менше і менше залишається в Україні.
Вагони вивільнені підуть на літні перевезення. Наприклад, вивільнені склади від 073/074-077/078 Львів/Ковель - Москва підуть на формування 085/086-087/088 Львів/Ковель - Новоолексіївка. Можливо на літо вони стануть повноскладними і щоденними.
До речі, всі поїзди, що курсують до Росії в досить хорошому стані.
« Last Edit: 07.02.19 , 10:02 by Entony » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 196


View Profile
« Reply #4997 on: 07.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Все правильно зробили.
Logged
VSK
Active user

Posts: 466


View Profile
« Reply #4998 on: 07.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Виправились.

Поїзд Львів – Ковель – Москва з 31 березня курсуватиме рідше.

Ще один поїзд до Російської Федерації змінить періодичність курсування. З 31 березня двогрупний поїзд № 78/73, 74/73 Львів – Ковель – Москва курсуватиме по непарних числах місяця замість щодня.
Також з 25 лютого буде зменшено періодичність курсування поїзда № 20/19 Харків – Москва. Раніше, з 5 лютого, Укрзалізниця вже зменшила періодичність курсування поїздів № 24/23 Одеса – Москва та № 56/55 Хмельницький – Москва з групою вагонів Москва – Жмеринка.
Оптимізація графіка руху пасажирських поїздів між Україною та Росією пов’язана з постійним падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла в сполученні з Росією 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.
Як свідчить статистика, починаючи з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до країн Європи. Так, із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до європейських країн на 10% більше, ніж до РФ. Загалом до Європи із серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії – 329,4 тис. пасажирів.
Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку в європейському напрямку. До ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.
Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-Франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/490643/
Та там треба повітровозний  55/56 Хмель Москва грохнути чим по швидше. А в такому разі 73/74   77/78 можна лишити і щоденним поки що. Кількість вивільнених вагонів лишиться такою ж а 73/74  77/78 виконують іще і внутрішньоукраїнську функцію і краще заповнються за 55/56
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1139


View Profile
« Reply #4999 on: 07.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Это не люди стали меньше ездить в РФ, а УЗ заставляет свой ценой и сервисом отказываться от поездок на поезде.
Цены на международные поезда — результат межгос-соглашений, причем тут УЗ? На УЗ цены как раз более чем гуманные. Или ЧФМ молдаван дешевле перевозит в Мск? Тем более сегодня УЗ активно связывает запад с востоком, а от Харькова до границы всего пару десятков км и до поезда Белгород - Москва тоже немногим больше. Это если кому лень или тяжело прямым автобусом ехать, которые никто не запрещал.
А кроме того, пассажиропоток в вашу страну падал еще задолго до того, как она устроила войну против нашей. Причина очевидна — исчезновение факторов, которые активно тасовали людей по всему бывшему союзу между Одессой и Уфой, Киевом и Воронежем, Днепром и Волгоградом — в военных и других целях. Оставалась только экономическая миграция, и опять же даже до войны она была преимущественно в Москву и нефтяные регионы, а теперь даже восточные украинцы все активнее осваивают Польшу и другие страны ЕС. Родстенные связи ослабевают с каждым годом. Зачем современному украинцу ехать в Воронеж? Ради экстремального туризма, что ли, приключений искать? Я лично и в Питер не хочу, пока ваша политика не станет нормальной. Это когда-то ездили по союзу от безысходности, а поездка куда-то в Болгарию или Чехословакию была пределом мечтаний. Теперь есть безвизовый ЕС, а кому и там приелось — остальной мир с дешевеющими авиаперелетами (в Бразилию по цене СВ Одесса - Москва:)).
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 ... 541
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!