Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.19 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 ... 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1579619 times)
Entony
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #5020 on: 15.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Тепер зрозуміло чому Пасдеп не хоче нікуди видовжувати 91/92. Можливо і правильно. Заповненість хоч і менше чим в деяких інших поїздів але прибуток більший.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2210


View Profile
« Reply #5021 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Это именно Прибыль а не Доход??
Logged
Entony
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #5022 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

УЗ саме так рахує. І нічого з цим не поробиш. :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5023 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Цікаво, на скільки збільшаться збитки для 141/142 після подовження його до Бахмуту?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #5024 on: 15.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

По цим даним можна прикинути, яку собівартість малюють в УЗ. Найлегше по Київ-Львів, там немає проміжних станцій. Із заповненням 86% виручка від квитків за рік буде десь 220-230 млн. грн., 60 лямів прибутку - це некислих 35 % від собівартості. Собівартість відповідатиме квиткам купе по 400 грн. і СВ 940 грн.
Напрошується висновок, що не потрібно піднімати всі ціни рівномірно, а в першу чергу прибрати 46 грн. за 340 км на "хмільному лисі" і подібних.
Logged
www3
Active user

Posts: 871


View Profile
« Reply #5025 on: 15.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

А ну перестаньте такие идеи произносить вслух.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5026 on: 15.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Тут ще може впливати на збитковість те, що пільги коменсуються не в повному обсязі.
Тому наочний приклад 79/80. Він має значно нижчий прибуток, ніж 63/64 та 105/106, хоч заповнюється краще. Мабуть через наявність плацкартних вагонів та пільги в них.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1225


View Profile
« Reply #5027 on: 15.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Тепер зрозуміло чому Пасдеп не хоче нікуди видовжувати 91/92. Можливо і правильно. Заповненість хоч і менше чим в деяких інших поїздів але прибуток більший.
Видовження "Львова" будь-куди призведе до маніпуляцій з обмеженням продажу і погіршить заповнюваність серед основної та найбільш платоспроможної аудиторії Києва та Львова.
А от оптимізувати його під перехоплення пасажирів східних ІС (Запоріжжя + Дніпро і Костянтинівка) можна і треба. Тобто перенести 91 на годину пізніше. Це тільки збільшить заповнюваність і дозволить у перспективі запустити ще один такий прибутковий НЕ з видовженням одного з них до Перемишля.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1225


View Profile
« Reply #5028 on: 15.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

По цим даним можна прикинути, яку собівартість малюють в УЗ. Найлегше по Київ-Львів, там немає проміжних станцій. Із заповненням 86% виручка від квитків за рік буде десь 220-230 млн. грн., 60 лямів прибутку - це некислих 35 % від собівартості. Собівартість відповідатиме квиткам купе по 400 грн. і СВ 940 грн.
Напрошується висновок, що не потрібно піднімати всі ціни рівномірно, а в першу чергу прибрати 46 грн. за 340 км на "хмільному лисі" і подібних.
Лиса не чіпайте, плз. Це фактично різак на ділянці Київ - Хмель, але який водночас розвантажує 715/716 від ощадливих вінничан і хмельничан і не дає їм скаржитися на завищені ціни за непотрібне прискорення. Нехай буде вибір, поки ще немає тактових ІС щогодини-дві. І де там 46 грн? Там швидше біля 80 (40 — це до Вінниці).
Logged
sean
Active user

Posts: 4018


View Profile
« Reply #5029 on: 15.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

І де там 46 грн?
У дні найнижчих коефіцієнтів там справді ~50грн.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 ... 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!