Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.09.19 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 ... 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1577767 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8220


View Profile
« Reply #5040 on: 16.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

В дорогие НЕ от поездов следующих в Сосиску можно лишь включить вагоны от 5/6, 53/54 и 105/106 но и может от 19/20.
От всех остальных поездов - скорее усилить обычные НШ неплохими вагонами.
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 238


View Profile
« Reply #5041 on: 16.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Но это тоже неплохо, согласитесь, особенно перед летним сезоном)
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #5042 on: 16.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

В дорогие НЕ от поездов следующих в Сосиску можно лишь включить вагоны от 5/6, 53/54 и 105/106 но и может от 19/20.
От всех остальных поездов - скорее усилить обычные НШ неплохими вагонами.

ну во львовском стабильно по 2 свежеотремонтированных купейника бегает, тоже 5-6 вагонов можно высвободить
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 831


View Profile
« Reply #5043 on: 16.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ну так тоді в чому тут вина УЗ, якщо це політика? УЗ щоб не відмінити все й одразу почала з малого. Для початку через день. Потім 1 раз в 4 дні. Потім можуть взагалі відмінити. Щось поки не видно багато скарг на ті поїзди до Росії, що будуть курсувати через день.
в понедельник пожалуюсь, хотя что это изменит...
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #5044 on: 16.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Это в плацке небось? А на каком участке, со скидкой и специальными условиями или без?
Звісно, плацка, Київ-Полтава, вівторок, в кінці січня (там дійсно нижчий коефіцієнт). Зараз буде від 50 грн., хоча є трапляються вагони з різними коеф. фірмовості, там ще 141/142 по тим самим цінам. Рік тому взагалі плацка 137/138 коштувала стільки ж, скільки приміський квиток з пересадкою.
Власне, мова про те, що підняття на заплановані 25% тут нічому не допоможе, це + 12-15 грн. А на ІС+, наприклад, по цьому ж напрямку, +25% - це +66 грн., на куре 63/64 - взагалі +82 грн. Рівномірне підняття тільки збільшуватиме прірву між нефірмовими плацками та купе/денними поїздами, додатково стимулюючи пасажирів користуватись цими самими збитковими плацками. Як на мене, то логічніше боротись в першу чергу з тим, що приносить найбільші збитки. Наприклад, привести трохи в порядок ці нефірмові плацки і поставити там фірмовість.
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #5045 on: 16.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Одесса — Москва и Николаев — Москва стали самыми наполненными поездами в 2018 году
Самым наполненным поездом из Украины за границу в 2018 году стал поезд №23/24 Одесса — Москва.
Маніпуляція Тут пропустили фразу*який курсує в міжнародному сполученні* чи навіть *який курсує в країни СНД* так як є ще Київ Перемишль про якого в цій статистиці могли забути
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 238


View Profile
« Reply #5046 on: 16.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Jiraff, вопросов нет, пусть ставят фирменность, только пусть и вагоны в соответствие приведут!
Logged
www3
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #5047 on: 16.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Jyraff, Вы предлагаете дотировать ИС+ и НЭ за счет НП и НШ (причем от НШ в приведеном например Лисе только название). Вам не кажется что в поездах довольно часто ездят люди разных категорий доходов?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #5048 on: 16.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

www3, ні, ні в якому разі. Навпаки, я за те щоб старатись якомога більше поїздів підвести ближче до рентабельності, але при цьому не ставити захмарні показники рентабельності на окремі поїзди. Щодо прибутковості/збитковості ІС і НЕ дані не наведені, було б цікаво подивитись і на їх фінансові показники.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2968


View Profile
« Reply #5049 on: 16.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Интересно, как УЗ считает прибыль/убыток от поездов БЧ. Чисто доход от билетной части и затраты на тягу? Наверняка для БЧ эти поезда получатся прибыльными...
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 ... 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!