Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.12.19 , 00:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 ... 564
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1618681 times)
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #5060 on: 20.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Насчет будущего в виде только внутренних перевозок - нам географическое положение не позволит так сделать. УЗ должна получать выгоду от транзита европейцев по земле, скажем из Софии до Киева и далее на Брянск/Ростов/Курск и т.п., пока РФ и РБ не уладят транзит.
Транзит на такие расстояния и через несколько границ давно решается авиацией даже с учетом особенностей ее развития у северо-восточного соседа. Кто поедет по земле из Софии в Брянск (и скольким это вообще реально надо)? Из Черновцов в Бухарест поедут чуть больше, но все равно меньше чем в Киев. Если бы упомянутый сосед вел себя более адекватно, скорее всего сохранился бы СЭ 1/2 или даже пополнился бы дневными альтернативами, но всякие дальние межгос-скотовозки типа Одесса - Уфа дохли и без того по экономическим причинам и не только из-за межгоса. В России постепенно дохнет даже "Россия".
Logged
VB
Active user

Posts: 4048


View Profile
« Reply #5061 on: 20.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

В Чернівців своя Сучава під боком, плюс МАУ чуть не демпінгує на деяких напрямках. Їм для виходу в світ Бухарест і не треба.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10593


View Profile
« Reply #5062 on: 27.02.19 , 08:02 »
Share Reply with quote

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8551


View Profile
« Reply #5063 on: 27.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

Похоже приплыли....
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #5064 on: 27.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

Не в первый раз. Воюют с поставщицами за откаты...
Logged
sergius
Active user

Posts: 3901


View Profile
« Reply #5065 on: 27.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Только вот не упомянули, что данные телеграммы "гуляют" по сети с датой 22.02.19. Т.е. уже прошло 5 дней, но пздц не наступил поезда все продолжают двигаться. Да и само АТ начало опровергать.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3486


View Profile
« Reply #5066 on: 01.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Почалося. Крота "пішли" чи вчасно смився. :)

На «Львівській залізниці» очікується зміна керівництва.

Найближчим часом посада керівника регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» стане вакантною. Про це Львівському порталу повідомили інсайдерські джерела в самій компанії.
За словами джерела, нинішній директор філії – Володимир Крот – 28 лютого, «подякував колективу за роботу і озвучив, що звільняється». При цьому пан Крот не пояснив причини такого кроку.
Джерело Львівського порталу твердить, що причиною звільнення Володимира Крота стала паливна криза на «Укрзалізниці», що призвела до зупинки постачання дизельного палива на «Львівську залізницю».
У коментарі Львівському порталу представник прес-центру «Львівської залізниці» Марта Лешньовська підтвердила факт звільнення Володимира Крота.
«Дійсно сьогодні, під час ранкової наради Володимир Крот повідомив всьому колективу залізниці про те, що він добровільно звільняється з цієї посади. Про причини такого рішення він не повідомив», – сказала вона. За словами Лешньовської, підставою для звільнення «точно не стала дизельна криза».
Володимир Крот був призначений на посаду керівника «Львівської залізниці» у червні минулого року. Як повідомляв Львівський портал, його попередника Івана Груника було звільнено з цієї посади у січні 2018 року за результатами ревізії
Водночас на офіційному сайті «Львівської залізниці» Володимир Крот досі значиться директором регіональної філії.
Як відомо, на «Укрзалізниці» критичний брак дизпалива. Паливна криза призвела згортання робіт з модернізації, ремонту колії та інших робіт, пов’язаних з обслуговуванням інфраструктури, за винятком аварійних ситуацій на «Львівській залізниці». У локомотивних і мотовагонних депо доручено злити дизельне паливо з тепловозів, відставлених в резерв.
Також повідомлялося, що Львівські залізничники відхилили три дешевших пропозиції, щоб купити взуття у фірми з оточення нардепа Лаврика.

https://portal.lviv.ua/news/2019/02/28/na-lvivskiy-zaliznitsi-ochikuyetsya-zmina-kerivnitstva
Logged
Entony
Active user

Posts: 3486


View Profile
« Reply #5067 on: 01.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

Залізничне сполучення "Київ-Херсон" стало одним із найбільш збиткових в "Укрзалізниці".

Про це повідомила прес-служба АТ "Українська залізниця" у відповіді на запит кореспондента УНН.
Як зазначили в прес-службі УЗ, за підсумками 2018 року найбільш вигідними залізничними маршрутами стали: "Одеса – Київ"; "Київ – Харків"; "Київ – Львів"; "Дніпро - Київ".
Водночас найбільш збитковими залізничними маршрутами стали: "Хмельницький – Лисичанськ"; "Київ – Херсон"; "Київ – Солотвино"; "Харків – Ковель".

https://www.unn.com.ua/uk/exclusive/1783429-spoluchennya-kiyiv-kherson-stalo-odnim-iz-naybilsh-zbitkovikh-v-uz
Logged
Entony
Active user

Posts: 3486


View Profile
« Reply #5068 on: 01.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

В продовження теми про 2018 рік на УЗ, або "чому все, або до Львова, або через Львів". :)
Тепер більш-менш зрозуміло звідки в УЗ взялась ідея видовжувати все підряд.

Самые загруженные вокзалы и поезда в Украине в 2018 году.

Инфографика.
В ответ на запрос ЦТС в АО "Укрзализныця" предоставили данные о самых загруженных поездах и вокзалах Украины по итогам 2018 года.
Данные по вокзалам представлены только с учетом числа пассажиров поездов дальнего следования. Согласно им, Центральный ж/д вокзал столицы в прошлом году обслужил 23,4 млн пассажиров в дальнем сообщении, из них посадку на киевском вокзале осуществили 11652,7 тыс. пасс., высадку - 11747,7 тыс. пасс. Далее вокзалы из топ-10 расположились следующим образом:

Львов - всего 8283,5 тыс. пасс. (из них посадка 4141,3 тыс./высадка - 4142,2 тыс.);

Харьков-Пассажирский - 5712,2 тыс. (посадка - 2872,5 тыс., высадка -2839,7 тыс.);

Одесса-Главная - 5580,5 тыс. ( 2818,0 тыс./2762,5 тыс.);

Днепр-Главный - 3331,5 тыс. (1686,3 тыс./1645,2тыс.);

Винница - 2683,0 тыс. (1339,4 тыс./1343,6 тыс.);

Запорожье 1 - 2106,5 тыс. (1057,9 тыс./1048,6 тыс.);

Ивано-Франковск - 1653,6 тыс. (823,3 тыс/830,4 тыс.);

Хмельницкий - 1584,1 тыс. (787,4 тыс./796,7 тыс.);

Херсон - 1506,7 тыс. (758,6 тыс./748,2 тыс.).

Что касается загруженности поездов в дальнем сообщении, то их условный рейтинг выглядит следующим образом:

№ 45/46 Ужгород - Лисичанск - 1267627 пасс.;

№ 138/137 Хмельницкий - Лисичанск - 950795 пасс.;

№ 70/69 Мариуполь - Львов - 852195 пасс.;

№ 120/119 Запорожье, Кривой Рог - Львов - 778423 пасс.;

№ 41/42 Днепр - Трускавец - 778045 пасс.;

№ 124/123 Константиновка - Киев - 729775 пасс.;

№ 145/146 Киев - Измаил - 708270 пасс.;

№ 43/44 Ивано-Франковск - Киев - 650599 пасс.;

№ 108/107 Одесса - Ужгород - 638599 пасс.;

№ 126/125 Киев - Константиновка - 606113 пасс.;

№ 148/147 Одесса - Киев - 606013 пассажиров.

В УЗ отметили, что корреспонденция пассажиропотока по поездам включает данные о проездных документах, которые оформлялись от/к любым станциям на всем пути следования поезда суммарно в обоих направлениях.



Також цікаво, що не харківські швидкісні виявились найбільш заповнюваними серед всіх інших швидкісний в України.

https://cfts.org.ua/infographics/samye_zagruzhennye_vokzaly_i_poezda_v_ukraine_v_2018_godu
« Last Edit: 01.03.19 , 15:03 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 4105


View Profile
« Reply #5069 on: 01.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Очевидно, що дані неточні через проїзні квитки до Ходоровів, Стриїв і Федорівок, але навіть при цьому відрив Львова колосальний.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 ... 564
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!