Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.03.19 , 03:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1465848 times)
Entony
Active user

Posts: 2860


View Profile
« Reply #5070 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Хахаха. От було б цікаво, якщо в топ-10 найбільш завантажених вокзалів увійшли: Стрий, Ходорів (чи Самбір) і Федорівка. :)
Можливо ці вокзали трохи дальше, в топ-15 чи топ-20, наприклад.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #5071 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Також цікаво, що не харківські швидкісні виявились найбільш заповнюваними серед всіх інших швидкісний в України.
Перемишлянські обійшли за рахунок трамвайності по Львову, рахують то сумарну кількість проданих квитків, а не середню заповненість поїзда.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3509


View Profile
« Reply #5072 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Також цікаво, що не харківські швидкісні виявились найбільш заповнюваними серед всіх інших швидкісний в України.
Перемишлянські обійшли за рахунок трамвайності по Львову, рахують то сумарну кількість проданих квитків, а не середню заповненість поїзда.
"Коли змінимо злочинну владу" ©, возможно, и посегментный учет освоят.
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #5073 on: 01.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Как можно доверять данным, когда поезд, занимающий 2е место по пассажиропотоку попадает в список самых убыточных имея маршрут в 2\3 страны? при этом хочу заметить что базовый тариф на одного типа поезда одинаковый.  Это не статистика, а бутафория, такими данными невозможно оперировать.
« Last Edit: 01.03.19 , 19:03 by www3 » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9707


View Profile
« Reply #5074 on: 01.03.19 , 20:03 »
Share Reply with quote

Перемишлянські обійшли за рахунок трамвайності по Львову
Заселеність 180% ;)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7536


View Profile
« Reply #5075 on: 01.03.19 , 23:03 »
Share Reply with quote

Как можно доверять данным, когда поезд, занимающий 2е место по пассажиропотоку попадает в список самых убыточных имея маршрут в 2\3 страны? при этом хочу заметить что базовый тариф на одного типа поезда одинаковый.  Это не статистика, а бутафория, такими данными невозможно оперировать.
Ну, например, насчет "Хмельного Лиса" я еще могу согласиться. Поезд нефирменный, примерно четверть маршрута порожняком, за исключением воскресенья.

Но вот попадание на второе место поезда Киев - Херсон меня искренне удивило. Это все-таки фирменный поезд загруженный от конца до конца с небольшой сменяемостью по станциям Херсонской и Николаевских областей.
 
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #5076 on: 02.03.19 , 08:03 »
Share Reply with quote

Так а как Лис может быть вторым по пассажиропотоку, но в конце убыточного списка?  Еще раз повторю, базовый тариф у всех НШ один, а то что на Черноморец и иже с ним коефициентов навешали, так это другое. Тоесть как можно сравнивать не сравниваемое?
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #5077 on: 02.03.19 , 08:03 »
Share Reply with quote

В продовження теми про 2018 рік на УЗ, або "чому все, або до Львова, або через Львів". :)
Тепер більш-менш зрозуміло звідки в УЗ взялась ідея видовжувати все підряд.


Знову ж таки, якщо вони справді прийшли до такого висновку на основі таких данних то це брэдняк і відсутність будь якого елементарного аналітичного мислення. Такі високі цифри для міста 800тисячника (навіть з високим рівнем туристичної привабливості) у порівнянні з третім 2хмільйонним Харковом вказують абсолютно на інше. Львів просто виконує прекрасні функції хабу! 2 щоденні ІС+ та Одеський пшемишлянські мають величезну змінність по Львову + присутність напрямку на Чернівці, Уж(Солотвино), Ковель саме з пересадкою по Львову. В Харкові наприклад такого немає, той черезденний 3хвагонний поїзд на Констаху в принципі особливо нічого не змінить. Для Харкова характерний прямий транзит. А два Констянтинівських, 3,5 Лисичанських +  Бахмутські поїзди йдуть транзитом і все одно з квитками проблеми. Про Наддніпрянщину я взагалі мовчу, менше поїздів, менше пассажиропотік, проста арифметика. Ведення статитистики державними компаніями ніколи не були й не будуть прозорими (точніше висновків, які з отриманого масивів данних роблять, та як цим масивом користуються),тому оперувати наведеними опублікрваними данними-висновками мяко кажучи невідповідально.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7536


View Profile
« Reply #5078 on: 02.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Так а как Лис может быть вторым по пассажиропотоку, но в конце убыточного списка?  Еще раз повторю, базовый тариф у всех НШ один, а то что на Черноморец и иже с ним коефициентов навешали, так это другое. Тоесть как можно сравнивать не сравниваемое?
Ну так они считают скорее всего по валовому доходу, а не по части "квиток". Вполне возможно, что посчитали это всё вместе с постелью и чаем. 
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #5079 on: 02.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

Так вот и я о том же :) Просто когда они же потом оперируют тем что тот или иной поезд убыточен, то как бы надо сравнивать одинаковые условия. Ну таковы принципы статистики.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!