Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 05:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 ... 548
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1563158 times)
vitaliy_lviv
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #5210 on: 25.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Тобто ні у Овручі ні у Виступовичах така зміна локу є технічно неможливою і не виконується навіть для вантажних поїздів до Білорусі ? (це питання без привязки до розкладу руху 31/32-го чи 61/62-го) ? І в світлі поповнення Коростеня старими тепловозами з Півдня, наскільки реально добитись курсування 31/32 та 61/62 з Коростеня до  Калинкович під тепловозом УЗ "з метою зменшення експлуатаційних витрат" (скажемо так їхньою мовою) ? . Та й взагалі, УЗ-ні тепловози в Калинковичах ще хоч колись бувають чи ділянка "Коростень-Овруч-Калинковичі" повністю віддана білорусам?
« Last Edit: 25.03.19 , 11:03 by vitaliy_lviv » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9959


View Profile
« Reply #5211 on: 25.03.19 , 20:03 »
Share Reply with quote

А вот то что станция Бровары находится в ебенях, а мощностей одних Княжич недостаточно чтоб заполнять челнок раз в десять минут, за шесть лет до человека так и не дошло.
Это даже до Веприцкого и Кравцова не доходит, хотя при желании реальный движ по Броварам посчитать можно легко.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 997


View Profile
« Reply #5212 on: 26.03.19 , 08:03 »
Share Reply with quote


Озвученное Киевом руководству НДУ плечо обслуживания грузаков НДУшными бригадами от НДУ до самого Николаева. Всё это связано с грядущей электрификацией Николаев - Долинская и переносу движа на участок Апостолово - Снигирёвка, который сейчас активно марафетится.
Предварительно на завтра запланирована прогонка грузака под ТЕ33АС с НДУ в Николаев через Лошкарёвку, Апостолово. Только там много "но" - начиная от занятости на окнах той единственной бригады с НДУ, которая получила право ездить на ТЕ33АС и заканчивая другими фактами как то - отсутствие состава нужного веса в нужном направлении, отсутствие "проводника" от Апостолово до Николаева, т.к НДУшные бригады там необкатаны да и ещё мало ли чего. Я держу этот вопрос на контроле, сегодня в течение дня должны определиться будет на завтра явка бригаде или нет.
« Last Edit: 26.03.19 , 09:03 by Alex_I » Logged
art-trans
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #5213 on: 26.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

УЗ-ні тепловози в Калинковичах ще хоч колись бувають чи ділянка "Коростень-Овруч-Калинковичі" повністю віддана білорусам?
Вантажні поїзди на ділянці Коростень - Калинковичі зараз працює у форматі 50:50 локомотивами та бригадами як ТЧ-7 Коростень П-ЗАХ, так і локомотивами БЧ та бригадами ТЧ-11 Калінковичі БЧ.

Пасажирський рух у складі двох поїздів - 31/32 та 61/62 - виконується тепловозами ТЕП70 приписки БЧ та їхніми локомотивними бригадами.


В ідеалі, УЗ варто задуматися щодо купівлі ось цього Vectron Dual Mode, котрий здатен експлуатуватися як від контактної мережі змінного струму, так і на теплотязі. Це дозволить ледве не одним локомотивом від України до Естонії вести поїзд лише змінюючи локомотивну бригаду. Якщо ж додати постійного струму, то на ділянці Латвії від станції Єлгава до Риги та на ділянці Естонії від Аегвійду до Таллінна поїзд поїде теж під електротягою. (вологі фантазії мабуть треба у відповідну тему дописати...)
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #5214 on: 26.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

В ідеалі, УЗ варто задуматися щодо купівлі ось цього Vectron Dual Mode, котрий здатен експлуатуватися як від контактної мережі змінного струму, так і на теплотязі. Це дозволить ледве не одним локомотивом від України до Естонії вести поїзд лише змінюючи локомотивну бригаду. Якщо ж додати постійного струму, то на ділянці Латвії від станції Єлгава до Риги та на ділянці Естонії від Аегвійду до Таллінна поїзд поїде теж під електротягою. (вологі фантазії мабуть треба у відповідну тему дописати...)
Ані LDz, ані EVR не використовують електротягу, в них навіть локи відсутні ;) Той старий дріт навколо Риги та Таллінні тільки для приміських (=S-bahn)
Logged
Entony
Active user

Posts: 3213


View Profile
« Reply #5215 on: 26.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Новина не в тему УЗ але зачіпить в майбутньому всю УЗ.
Скоро можна буде забути про зміну графіків у березні та жовтні.

Європарламент проголосував за скасування переведення стрілок годинників з 2021 року.

Євродепутати схвалили рішення відмовитися від переходу на літній і зимовий час з 2021 року. Тепер за це мають проголосувати країни-члени Євросоюзу.
Європарламент у вівторок, 26 березня, більшістю голосів ухвалив рішення скасувати перехід на літній і зимовий час в Євросоюзі з 2021 року. За це віддали голоси 410 євродепутатів, проти проголосували 192, передає агенція AFP. Утрималися від голосування 51 депутат.
У сфері транспорту залишається ще низка неврегульованих питань, пов'язаних з цим рішенням. Наступна зустріч міністрів транспорту країн ЄС з цього приводу запланована на червень. За рішення щодо скасування переведення стрілок годинників ще мають проголосувати і країни-члени ЄС.
Щоб уникнути різноманітних правил депутати Європарламенту пропонують створити координуючий орган. В нього мають увійти представники Єврокомісії та держав-членів ЄС, передає агенція dpa. Для тих країн, які оберуть залишитися на зимовому часі, останнє переведення стрілок годинників відбудеться в жовтні 2021 року.
Раніше Єврокомісія запропонувала відмовитися від переходу на літній та зимовий час вже з цього року. При цьому країни Євросоюзу мали б самостійно вирішувати, на якому часі - літньому чи зимовому - вони б хотіли залишатися надалі. Проте країни-члени ЄС закликали надати більше часу для підготовки, щоб запобігти плутанині.
Рекомендація Єврокомісії була ухвалена за результатами онлайн-голосування, проведеного в країнах ЄС минулого літа, згідно з яким 80 відсотків жителів ЄС віддали голоси за скасування переходу на зимовий та літній час.
У Німеччині переведення стрілок годинника на літній час було запроваджене в 1980 році. Інші європейські країни, приміром Італія та Франція, мають цю норму з 1960-их років. Починаючи з 2002 року, перехід був урегульований нормами ЄС, щоб уникнути проблем, спричинених різним часом при роботі транспорту, повітряному чи залізничному сполученні.

https://www.dw.com/uk/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B2-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BA-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2-%D0%B7-2021-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83/a-48064823?maca=ukr-rss-ukrnet-ukr-all-3816-xml
« Last Edit: 26.03.19 , 15:03 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #5216 on: 26.03.19 , 16:03 »
Share Reply with quote

Якась єбала з тими годинниками, особливо щопіврічне підлаштовування тих огризків до агресора.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4624


View Profile
« Reply #5217 on: 26.03.19 , 16:03 »
Share Reply with quote

Саме скасування переходу на літній час добре, але для активістів це погано бо втрачається можливість коригування хуйні, яку наплодили Красноравшан та Лозовий в поточних графіках. Та й запуск масштабних Нічних Експресів типу нового Київ - Маріуполь без переводу годинника був би дуже затруднений. Тому для нас так важливо позбутись долбодятлів типу Красноравшана та Лозового до 2021 року, час в принципі ще є. Одному давно пора повернутись до успішної кар"єри вінницького привокзального таксиста-бомбили, іншому давно пора на пенсію.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3213


View Profile
« Reply #5218 on: 26.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Якби це дивно не звучало, але КШ потрібно "повисити" і відправити типу представником УЗ в якусь далеку країну. (Гондурас, Конго і тд.). :)
Ну а пана Лозового дійсно на заслужену пенсію.
« Last Edit: 26.03.19 , 17:03 by Entony » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 278


View Profile
« Reply #5219 on: 26.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

У нашому випадку краще скасувати зимовий час і залишитись в літньому. Інакше влітку буде схід сонця о 3.40, і це в Києві, про схід взагалі страшно думати...
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 ... 548
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!