Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.19 , 13:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 ... 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1580117 times)
Utopist
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #5250 on: 28.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

Я выскажусь за летнее время как постоянное.
Основной аргумент - люди больше бодрствуют после работы, чем до, и лучше, чтобы светлое время было вечером, а не утром.
В декабре при летнем времени в Киеве будет светать около 8:20. При том, что многие работают с 9, основное скопление автомобилей в утренний часпик будет уже в светлое время.
При зимнем времени в выходные всем, кто любит поспать часов до 10, теряют кучу дневного света, которого зимой так не хватает; при летнем времени в декабре светло будет в Киеве до 17:30 - это намного приятнее.
Не очень будет на Западной Украине зимой по утрам, но все равно это лучше, чем жителям Старобельска в 16:00 наблюдать за окном полную темноту.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #5251 on: 28.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Я хоч із Західної України - теж за літній час. Адже продовження світлового дня протягом цілого року вартує тої незручності, що взимку треба буде збиратись затемна. Адже ранкова темрява і вечірня темінь - абсолютно різні речі. Ранкова - має тенденцію до розвіювання. Щодо діток. Система освіти в нас доволі таки автономна в розрізі закладів освіти і відсутності привязки до єдиних серверів по країні, тому нічого не заважатиме взимку розпочинати у школах навчальний день в 9,30.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1229


View Profile
« Reply #5252 on: 28.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Підтримую аргументи тих, хто висловився за збереження літнього часу як постійного.
Імхо, це саме той момент, який доцільно вирішити шляхом проведення законодавчого загальнодержавного референдуму.
А яка власне різниця? Чому б просто не скоригувати графіки роботи організацій (навіть окремо для різних регіонів)?
Власне такі випадки вже зустрічаються. На Закарпатті наприклад по райцентрах, коли організації, у т.ч. і державного сектору, працюють за графіком 9:00 - 18:00.
Ви пропонуєте прийняти безапеляційно одну точку зору і впровадити її. Але ж справа в тому, що нема однозначного погляду на це питання, зокрема і науково обґрунтованого. Дискусія у темі це доводить. Для мене особисто критичний і неприйнятний той факт, що із збереженням "зимового" часу о 20й влітку на вулиці вже буде темно, і це абсолютно не залежить від графіків роботи організацій.
Вихід - або рішення більшості, або як тут пропонувалося - залишити переведення годинника незалежно від рішення ЄС.

Volotar, до чого тут аргумент про імперію? Я особисто про зручність для українців, не для імперії і не для європейців на захід від нас.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8226


View Profile
« Reply #5253 on: 28.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Справа в тому, що підтягнути графік роботи на певний час не завжди є можливим. Якщо це робота в кондиціонованованому приміщенні - це одне, якщо це робота на вулиці - її доведеться прив'язувати до світлового дня. До того ж, в Східній та Південній частині країни влітку прийдеться таким робітникам розпочинати роботу з 6 ранку, бо в 10 буде пекло.
Звідси доведеться під це підлаштовувати транспорт та іншу інфраструктуру під це. Ну й ризик серцево-судинних хвороб при високих температурах якось ніхто не згадав, але смертність людей при високих температурах з такими захворюваннями завжди зростає, що теж підтверджено наукою, а не тільки концентрація водіїв у ранковий час.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5254 on: 28.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Так можна досратись до того, що й улюблене прибуття Лозового в 03:50 є прийнятним, оскільки при пізнішому прибутті зростатиме ризик серцево-судинних захворювань у пасажирів внаслідок перенагрівання, а влітку на сході в 03:50 світло. Тоді пропоную в якості компромісу перекласти прибуття всіх потягів на схід в 03:00-04:00, на захід в 08:00-09:00, прибуття в Одесу в 04:00 вже реалізоване Лозовим, залишилось лише Херсон перекласти, і все буде тіп-топ. Там жарко, ремонтні роботи можна буде в шостій ранку розпочинати.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1884


View Profile
« Reply #5255 on: 28.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

При том, что многие работают с 9, основное скопление автомобилей в утренний часпик будет уже в светлое время.
При зимнем времени в выходные всем, кто любит поспать часов до 10, теряют кучу дневного света, которого зимой так не хватает; при летнем времени в декабре светло будет в Киеве до 17:30 - это намного приятнее.

Нельзя судить только по себе. Не все работают с 9 до 18. И более того, смещение графика для учреждений и офисного планктона - не критично.
Кто-то же вас везёт на работу, а кто-то уже убрал улицы, у кого-то давно началась смена на заводе и т.п. Но почему-то "все" или "многие" - это не они. "Все" отвозят ребёнка в школу к 8:30 и успевают на работу к 9. А то, что учителя там уже с 8, в те же 8 сменяются охранники и т.д. - это не важно, это не "все".
Сорри за злостный офтоп.
« Last Edit: 28.03.19 , 11:03 by Алекс75 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5256 on: 28.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

Кто-то же вас везёт на работу, а кто-то уже убрал улицы, у кого-то давно началась смена на заводе и т.п. Но почему-то "все" или "многие" - это не они. "Все" отвозят ребёнка в школу к 8:30 и успевают на работу к 9. А то, что учителя там уже с 8, в те же 8 сменяются охранники и т.д. - это не важно, это не "все".

От, в точку. Уявіть фастівських бухарів з управи на Лисенка, які вночі з посоловілими від болі, безвиході й вчарашнього бухача хлєбальніками мчать на свою тягу в 04:55, то одразу зрозумієте, чим ранкові труднощі відрізняються від вечірніх.

Увечері взимку що в 17 вийдеш з роботи, що в 18, один хєр темно, до того ж хлопці виходять з управи П-Зах і з приміського департаменту вже з нормально залитими яблами. Дослідження не встановили зв"язку між виходом цих дятлів з роботи та збільшенням частоти серцево-судинних захворювань, бо коли ми, активісти, бухали з цими, господи прости, залізничниками, то вони здатні перепити лошадь.

До того ж вечірній вихід з роботи в темряві припадає на один з встановлених наукою "піків працездатності людини в циркадному біоритмі" - науково вважається, що піковими є періоди з 10 до 12 години та з 16 до 18 години. Спостереження за залізничниками, які намагаються привити пасажирам навики побудки в 03:50, показали, що після першого циркадного піку (приблизно о 13 годині) їх починає дуже "рубати", вони хваляться коли їм вдалось "перекімарити" з 13 до 15 в службовому кабінеті, а далі вже пора ябла заливати, а далі другий циркадний пік.

Десь в такому біоритмі працюють й груники на ЛЬВ філії. Мій дядько, начальник цеху підйомки в локдепо Львів-Захід, до першого циркадного піку встигав оприходувати три гранчака по двісті домашнього самограю, а в описаному проміжку з 13 до 15 інтенсивність прийому смаги різко падала. Безперечно, відсутності у нього серцево-судинних захворювань сприяло те, що Львівщина переживала зиму за правильним часом, він лише печінку лікував.

Тому якщо ми говоримо про описані Кримчанином випадки саме для залізничників, то масовість цих випадків не підтверджується ані наукою, ані практикою.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8226


View Profile
« Reply #5257 on: 28.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

Вікторе, ще раз читайте уважно. А краще двічі. Бухати в цеху по ремонту рухомого складу, або в "управі" можна хоч цілодобово, як і ремонтувати вагони (писати телеграми, накази, розробляти графіки) вибрати необхідне можна самостійно, хоч за пекінським часом 365 днів на добу.
Я кажу саме за роботу "на лінії", тобто не в кабінеті, та не в каптьорці або цеху.

Ще раз....

Більшість робіт на колії (як колійних, так й по енергогосподарству так й по СЦБ) напряму зав"язані на світловий день. Так, ВПРкою, або МКТ можна працювати й вночі, а ось роботи, де переважно задіяна "ручна праця" треба робити в денний час. Тобто в світловий день. Інакше потім будемо збирати трупи, як серед самих працівників, через неможливість працювати безпечно в темряві, так й серед пасажирів та машиністів, через неможливість забезпечити та проконтролювати якість цих робіт у темряві, а це пряма загроза безпеки руху. До того ж, ще раз нагадаю, при температурі рейок вище 50 за Цельсієм до колії не можна торкатись жодним колійним інструментом, а ті несправності, які були виявлені та не були усунено до зазанченої температури будь-який грамотний начальник дистанції колії (або його заступник з поточного утримання) обмежить швидкість руху до 50 км/год до того часу, доти температура в рейках не буде +49 та нижче (а на Сході чи Півдні це приблизно десь 19-20 година), бо це пряма загроза викиду колії з жертвами та постраждалими, навіть під страхом звільнення, бо інкше він сяде до в"язниці.

Я ось не розумію, чому цне потрібно двічі поянювати технічно грамотній людині. Якщо би та казав умовний формучанин "sean", який має чисто гуманітарне сприйняття, та й гадки не має що таке залізнична колія та термічне розширення металу, я б ще зрозумів би, але чому це мені треба пояснювати саме Вам, я не можу збагнути.

В мене є інший приклад з моєї робочої практики, більш приземлений до цього випадку. Упарвління Донецької залізниці працювало з 8 до 17 з перевою з 12 до 13. В той час як дистанції колії, які розташовані на схід від ст. Дебальцеве працювали з 7 до 16 з перевою з 11 до 12. Так само й ШЧ та ЕЧ. Як Ви думаєте чого так? Так, саме з тою причини, що світловий день на Сході розпочинається раніше. Саме тому графік роботи лінійних станцій (які навіть не були пов"язані зі світловим днем) також був з 7 до 16, або з 7 до 19, та з 19 до 7 при цілодобовому режимі роботи, бо під це підв"язувалися приміські поїзди для доставки робітників як на "постійні" робочи місця, так й на "лінію".
Великі шефи та клерки з Донецької управи часто матюкалися через такий графік, бо телеграму, яку доставили о 16 годині, вже на місцях розглядали зранку, а інженер з "управи" подзвонивши за звичкою о 16.30 до нашого техвідділу чув у слухавці довгі гудки, але то таке...

Ба більше, в 2010 році, коли була неральна спека, то для колійних бригад зробили початок робочого для о 5.00, а кінець о 14.00. Такий режим тримався десь місяць. Як Ви думаєте, чим вінбув зумовлений .... так, саме температурним режимом. І вийшло з цього по факту повний шлак. Половина приходило на роботу на 5, половина ні, бо не могла чим доїхати. Диспетчер постійно лаявся, через те, що в нього в графіку закладено технологічне вікно з 8 до 10, а його просили надати його з 6 до 8. Він волає "какое нах... окно сейчас, если у меня поток груза, у вас есть в графике время с 8 до 10 вот и ждите", потім неможливість вчасно виконати роботи, обмеження до 50 км/год, потім знову волання ДНЦ з ДНЦСом "что вы там опять наделали, что скорость до 50 ограничили, как мне теперь график выдерживать". І це було на лінії Дебальцеве - Красна Могила, де двоколійка та 3 пари приміських на добу, та 1 швидкий й досить помірний вантажний рух, що незважаючи на волання ДНЦСу все більш-менш розрулювали. Що тоді було по Ясинуватій чи Слов"янську я навіть боюся уявити.   

Це до чого я все написав. А те, що якщо зараз прибуття о 4.00 це мстя Лозового та брак вагонного парку, то при переході на зимовий час влітку, на Сході на це накладуться ще технологічні колійні вікна в графіку, й тоді одної політичної волі та оптимізації вагонного парку буде замало, щоб здолати прибуття о 3.50.
Ну й плюс більшість приміських поїздів змістяться на -1 годину. Це стосується насамперед ліній, де 2-3 пари приміських на добу, бо якщо зараз усе орієнтується на 8 ранку, то буде орієнтовано на 7 ранку.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5258 on: 28.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Спроба пояснити родичам жертв ДТП взимку на Заході необідністю виконання колійних робіт влітку на сході зрозуміла, але не приймається.
Logged
www3
Active user

Posts: 871


View Profile
« Reply #5259 on: 28.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Так што тагда дєлать? :)
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 ... 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!