Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.19 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 ... 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1579754 times)
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #5260 on: 28.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Перш ніж апелювати до кількості ДТП, думаю варто запросити офіційну статистику по к-сті вчинених пригод в погодинній розбивці у Львівській та Харківській областях в грудні та черні, і лише на основі статданих  провести кореляцію та робити висновки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5261 on: 28.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Перш ніж апелювати до кількості ДТП, думаю варто запросити офіційну статистику по к-сті вчинених пригод в погодинній розбивці у Львівській та Харківській областях в грудні та черні, і лише на основі статданих  провести кореляцію та робити висновки.
Золоті слова.
А якщо:
Спроба пояснити родичам жертв ДТП взимку на Заході необідністю виконання колійних робіт влітку на сході зрозуміла, але не приймається.
Тоді треба не вигадувати велосипеда на 5 колесах та продовжувати переводити стрілки годинника в жовтні та березні. Бо, якщо провести референдум з цього питання, то, гадаю, він буде на користь літнього часу, бо банально на Сході населення більше, ніж на Заході, що не буде в данному випадку правильним. А розділення Укарїни на два часових пояси може бути сприйняте як проявлення сепаратизму.   
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5262 on: 28.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Сказане можна застосувати й для другого учасника срачу: перш ніж лякати трупами на рейках, варто надати статистику виконання ремонтних робіт на сході України з розбивкою по місяцях в розрізі статистики середньодобової температури, а не наводити приклад аномально жаркого літа 2010 року, де на якусь дільницю дятли запізнились на роботу. Припущення, що графіки пригороду будуть зміщені ще на мінус одну годину для зручності підвозу таких бригад, взагалі воняє тейкерством. Ми говоримо як має бути, а не так як є. Як є зараз це говно, УЗ треба навчитись возити своїх бухих жайворонків до місця роботи альтернативним транспортом, а не підганяти під це графіки пригороду. Точно так само як не треба підганяти інші території й графіки роботи й життя мільйонів до своїх виробничих проблем, які теоретично можуть бути й не підтверджені, бо левова частка ремонтних робіт виконується після зими.
« Last Edit: 28.03.19 , 15:03 by Віктор Гарвона » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 473


View Profile
« Reply #5263 on: 28.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Тому для нас так важливо позбутись долбодятлів типу Лозового до 2021 року, час в принципі ще є.
...давно пора на пенсію.
Ну а пана Лозового дійсно на заслужену пенсію.
Думать, что купив из салона Бугатти или Мазератти вы сможете ездить по сельским дорогам с максимальной скоростью неразумно. Это как минимум. А максимум другой. Вы же не в курсе, какая очередь в длинном коридоре за Виктором). Вообще в последнее время я удивляюсь его терпению с дрочиловом от ЦЛа и всеми диепричастными, вспомнить 13/14 Солотвино - Константиновка в 3 варианта, 141/142 на 5 вариантов, 797/798 дрочили продлением до Коростеня и таки додрочать если найдут способ как заправить поезд водой за 40 минут в Коростене... список можно продолжить. Ещё пару лет назад он мужественнее сопротивлялся, но, правда и сам ЦД стал более политизированным и популистическим, как следствие и сам Виктор. Зная, тех кто в очереди, часть, подобным дрочением увлекаться отнюдь не желают, там короткий подход - разработка графика в срок, предложения - в срок, все кто не успел - нах, ждите год, тогда тупые пропазиции сами собой отпадут, а не так как сейчас - ввели график и на следующие сутки 3 листа предложений.
Так что совсем не уверен, что В.А. плохой, всё познается в сравнении.
...
Це до чого я все написав. А те, що якщо зараз прибуття о 4.00 це мстя Лозового та брак вагонного парку, ..
То так. С вагонами всё ясно, а лозовой там никаким боком, когда отсутствует пропускная способность участка с 5 до 9 утра.
А тим часом жителі Трускавця просять УЗ повернути Інтерсіті Київ - Трускавець. Навіть вже звернення накатали разом з місцевими депутатами.
Не более чем показуха бурной деятельности, простой популизм перед выборами, в очередной раз тыкнут мордой в компенсацию за льготников во Львовской области да и там ездило в 741/742 по 30-50 людей в поезде, на этом всё закончится.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5264 on: 28.03.19 , 16:03 »
Share Reply with quote

Ув. Тейкер, желающие "в очереди" делать "графики в срок раз на год, кто не успел нах" будут нагнуты соответственно реалиям общества и оставят влажные мечты при себе. УЗ не может жить отдельно от политики и общества, равно как и указывать обществу как переводить часы. А реалии общества таковы, что идут масштабные изменения, которые жестко влияют на потоки и логистику. Кататься целый год по лекалах, лишь потому что один кабинет на Тверской желает девять месяцев в году пить чай и теребонькать, никто не будет.

Сначала шла переориентация потоков с России, потом пошло развитие потока в Европу, где УЗ который уж год проебывает с запуском отдельных поездов типа Киев - Вена, и все это при постоянном хаотическом переформатировании потока курортников: сначала Карпаты, затем была Бессарабия, был взрыв на Херсонщину, но после того желейного медузария год назад я ибу, куда эти люди метнутся дальше. Это реально сложно прогнозировать, тем более что инструментов изучения потоков и прогнозирования в масштабах страны в УЗ должен быть вагон и тележка, - а по факту имеется один чльонк и маленькая залупка. Но на это можно и нужно реагировать.

Об этом и писалось в теме, пока не начался часопереводосрач. Что нужно иметь на этих должностях адекватных людей. Не может считаться адекватным Красноравшан, который самовлюблен и на всех говорит "долбоёбы", начиная от сотрудников Пасдепа, движенцев и заканчивая активистами. Равно как не может считаться адекватом Лозовой, который уже на второй минуте общения становится шипящим животным, брызгающим слюной, дерганными движениями комкающий бумагу, радуя окружающих откровенной шизофренией и прочими аттрибутами панического неврастеника.
« Last Edit: 28.03.19 , 16:03 by Віктор Гарвона » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4059


View Profile
« Reply #5265 on: 28.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Перш ніж апелювати до кількості ДТП, думаю варто запросити офіційну статистику по к-сті вчинених пригод в погодинній розбивці у Львівській та Харківській областях в грудні та черні, і лише на основі статданих  провести кореляцію та робити висновки.
Золоті слова.
А якщо:
Спроба пояснити родичам жертв ДТП взимку на Заході необідністю виконання колійних робіт влітку на сході зрозуміла, але не приймається.
Тоді треба не вигадувати велосипеда на 5 колесах та продовжувати переводити стрілки годинника в жовтні та березні. Бо, якщо провести референдум з цього питання, то, гадаю, він буде на користь літнього часу, бо банально на Сході населення більше, ніж на Заході, що не буде в данному випадку правильним. А розділення Укарїни на два часових пояси може бути сприйняте як проявлення сепаратизму.  
По факту она уже разделена на два пояса, и это приходится учитывать в Крыму и на Донбассе. Похожая ситуация уже много десятилетий в ТРСК (собственно Кипр в –1 час к Турции cейчас, у турок снова часы переводят).
« Last Edit: 28.03.19 , 17:03 by Emblaze » Logged
sean
Active user

Posts: 4018


View Profile
« Reply #5266 on: 28.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Я ось не розумію, чому цне потрібно двічі поянювати технічно грамотній людині. Якщо би та казав умовний формучанин "sean", який має чисто гуманітарне сприйняття, та й гадки не має що таке залізнична колія та термічне розширення металу, я б ще зрозумів би, але чому це мені треба пояснювати саме Вам, я не можу збагнути.

Бла-бла колії :)

По факту ж близько 85 % території країни (приблизно 527 тис. km²) розташовується в другому поясі (utc +2), незначна частина Закарпаття у першому, а Луганська область, Донецька область, східні частини Харківської, Дніпропетровської та Запорізької областей — у третьому.

Літній час є лишень щорічною правкою до основного часу країни.

Більш детально тут:
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Час_в_Україні
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5267 on: 28.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Я ось не розумію, чому цне потрібно двічі поянювати технічно грамотній людині. Якщо би та казав умовний формучанин "sean", який має чисто гуманітарне сприйняття, та й гадки не має що таке залізнична колія та термічне розширення металу, я б ще зрозумів би, але чому це мені треба пояснювати саме Вам, я не можу збагнути.

Бла-бла колії :)

По факту ж близько 85 % території країни (приблизно 527 тис. km²) розташовується в другому поясі (utc +2), незначна частина Закарпаття у першому, а Луганська область, Донецька область, східні частини Харківської, Дніпропетровської та Запорізької областей — у третьому.

Літній час є лишень щорічною правкою до основного часу країни.

Більш детально тут:
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Час_в_Україні
І що з цього?
От я й кажу, що Ви все сприймаєте лише в гуманітарно-теоретичній площині. У цьому посиланні суха теорія, яка враховує лише географічні особливості, а не технічні.
А я Вам кажу з урахуванням технічних особливостей, не тих, на які посилаються причетні з УЗ у відписках, а які базуються на законах фізики.
Тобто, якщо ми відмінемо введення літнього часу та залишимося на зимовому, то в Східній та Південній частинах України робота залізничного транспорту буде більш зорієнтована на початок робочого дня о 7 годині (зараз більш зорієнтована на 8 годину), а далі технолоічні вікна десь до 9 години.   
Logged
sean
Active user

Posts: 4018


View Profile
« Reply #5268 on: 28.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

Все вірно, жодної теорії і орієнтації на Грінвіч.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5269 on: 28.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

Все вірно, жодної теорії і орієнтації на Грінвіч.

Ага, й підлаштування графіків пригороду під колійників, бо трупи підуть. Був у нас такий ПЧ, ви його маєте добре пам"ятати, тепер +Кримчанин ))
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 ... 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!