Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.19 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 ... 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1579755 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5270 on: 28.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

Сказане можна застосувати й для другого учасника срачу: перш ніж лякати трупами на рейках, варто надати статистику виконання ремонтних робіт на сході України з розбивкою по місяцях в розрізі статистики середньодобової температури, а не наводити приклад аномально жаркого літа 2010 року, де на якусь дільницю дятли запізнились на роботу.
Вітя, от хуйню пишеш. Не ображайтся, но воно так і є. Не плутай будь ласка капітальні роботи, які заплановані на рік наперед з поточним утриманням колії. Це теж саме, що порівнювати КВР вагону в Каховці із позаплановою зміною того ж акумулятора або бандажу колісної пари, яка відмовила в депо формування.
Якщо тобі статистику - то нерідко з Дніпра на Схід з 8 ранку вікно, що 6110 Дніпро - Чаплине йде зі зміною графіку, чатенько з віхиленням десь по неправильному. Іноді й 6702 Дніпро - Генічеськ відправляється по телеграмі раніше, ніж 7.18 саме з цієї причини. А ось 826 вже йде влітку графіком.

Стосоовно трупів на колії - от Вам наслідки викиду колії при термічному розширенні рейок при неусунених колійних несправностях:
Ось типовий викид колії:

А ось результат:

У мене під час роботи в дистанції колії перший випадок на пам"яті. І це було на дільниці в одного з найкращіх майстрів дистанції. Добре, що викинуло кінець пліті та розірвало по стиковій накладці, внаслідок чого розімкнулося рейкове коло та загорівся червоний. Інкше було би вірне сходження з рейок поїзда.

Припущення, що графіки пригороду будуть зміщені ще на мінус одну годину для зручності підвозу таких бригад, взагалі воняє тейкерством. Ми говоримо як має бути, а не так як є. Як є зараз це говно, УЗ треба навчитись возити своїх бухих жайворонків до місця роботи альтернативним транспортом, а не підганяти під це графіки пригороду. Точно так само як не треба підганяти інші території й графіки роботи й життя мільйонів до своїх виробничих проблем.
Яким альтернативним транспортом? Гілікоптером?
Вікторе, видно, що Ви далекі від колії. І від підприємств які її експлуатують. У Вашій уяві це лише ПМСи, які проводять машинами капітальні роботи. Інше - це бухі колійники, які безцільно шаряться біля колій або сплять по посадках у робочий час. Але це дуже хибна уява. Чим Ви збираєтеся їх підвозити до місця роботи з колійним інструментом та дефектоскопами? Добре, на станцію ще можна більш-менш підвезти "вахтовкою". А як на перегін? Як??? Чи ти думаєш, що кожна дистанція колії має кілька таких мотрис на рейковому ходу, щоб розвозити своїх працівників по лінії? Сильно помиляєшся. Так АГДшки чи ДГКушки є, але це більш саме ремонтні дрезини, які не призначені для перевезення робочих.
От подивись на розклад того ж приміського 6333 Знам"янка - Одеса де купа зупинок на перегонах з зірочкою. Думаєш для кого вони? На інших залізницях аналогічно, просто їх до графіку не заносять, а просто замовляють зупинку на перегоні де необхідно. От і все. Доречі, останнього разу спостерігав масову висадку колійників як раз Фастівської дистанції колії на перегоні Устинівка - Біла Цервка в серпні минулого року.
Якщо можна зробити дистанційне місце роботи для того ж диспетчера чи касира, то дистанційно ремонтувати колію, системи СЦБ та енергогосподарство не вийде.
« Last Edit: 28.03.19 , 18:03 by Крымчанин UA » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #5271 on: 28.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

Можна надати статистику не запланованих, а фактично виконаних робіт. З тривалістю й розподілом по часових діапазонах та місяцях. Це якщо є бажання не накидувати, а саме дискутувати.

І так, дрезинами, хуїнами і хунвеїбінами мусите навчитися перевозити своїх робочих. Інакше все це треба закривати нахуй і відправляти вас в Польщу. Тому що ваші уєбани вимагають від нас бабок за курсування пригороду, ваші уєбани розраховують собівартість Київ - Вишневе чи Київ - Ірпінь на рівні 80 грн, ви неконкурентоздатні навіть порівняно з гужевою повозкою. Рано чи пізно постане питання із замовником цього банкету, а за що блядь платити?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5272 on: 28.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Можна надати статистику не запланованих, а фактично виконаних робіт. З тривалістю й розподілом по часових діапазонах та місяцях. Це якщо є бажання не накидувати, а саме дискутувати.
Яку ще статистику? Усі дистанції колії займаються поточним утриманням колії. Постійно. Кожного дня цілорічно. На своїх дільницях. Це їх святий обов"язок. Є планові роботи (це найчастіше ті самі весняні та осінні капітальні роботи, де вони працюють сумісно з ПМСом), а є "текучка", тобто позапланові роботи. Сьогодні виявлено перекіс колії на 666 км пк1 перегони Краснодупівка - Мокроштанівка, от завтра планується бригада та усувається цей перекіс. Для чого і є ці технологічні вікна, про які ти питав колись. Це теж саме що запросити статистику коли Ви на роботі займаєтеся роботою. Це нонсенс.

Ггггг. А ці усі...
дрезини, хуїни і хунвеїбіни
окрім того, що їх у 90% дистанцій колії просто немає, вони ще займають нитку графіку, перегін та станційні колії. А те що Ви пропонуєте це ще буде в прайм-тайм.
Інакше все це треба закривати нахуй і відправляти вас в Польщу.
Вже. Нажаль робочи руки тікають як пацюки з тонучого кораблю, і від цього ні УЗ, ні ми, ні пассажири не будуть "в плюсі".
Тому що ваші уєбани вимагають від нас бабок за курсування пригороду, ваші уєбани розраховують собівартість Київ - Вишневе чи Київ - Ірпінь на рівні 80 грн, ви неконкурентоздатні навіть порівняно з гужевою повозкою. Рано чи пізно постане питання із замовником цього банкету, а за що блядь платити?
От давай не будемо мішати мух з котлетами. До чого тут це? Те, що розрахунок собівартості перевезень від балди ніхто під сумнів не ставить. І це дійсно треба вирішувати політичним шляхом. Тільки вирішувати питання поточного утримання колії (систем СЦБ, будівель, штучних споруд та ін.) політичним шляхом - це хибний шлях.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #5273 on: 28.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

Ба більше, в 2010 році, коли була неральна спека, то для колійних бригад зробили початок робочого для о 5.00, а кінець о 14.00. Такий режим тримався десь місяць. Як Ви думаєте, чим вінбув зумовлений .... так, саме температурним режимом. І вийшло з цього по факту повний шлак. Половина приходило на роботу на 5, половина ні, бо не могла чим доїхати. Диспетчер постійно лаявся, через те, що в нього в графіку закладено технологічне вікно з 8 до 10, а його просили надати його з 6 до 8. Він волає "какое нах... окно сейчас, если у меня поток груза, у вас есть в графике время с 8 до 10 вот и ждите", потім неможливість вчасно виконати роботи, обмеження до 50 км/год, потім знову волання ДНЦ з ДНЦСом "что вы там опять наделали, что скорость до 50 ограничили, как мне теперь график выдерживать". І це було на лінії Дебальцеве - Красна Могила, де двоколійка та 3 пари приміських на добу, та 1 швидкий й досить помірний вантажний рух, що незважаючи на волання ДНЦСу все більш-менш розрулювали. Що тоді було по Ясинуватій чи Слов"янську я навіть боюся уявити.   
Після таких історій золотої доби правління т.з. господаників, важко уявити як зараз примудряються забезпечувати швидкість 160 км/год. Мабуть чогось не договорюєте.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8223


View Profile
« Reply #5274 on: 28.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

Я не знаю що там було по Ясинуватій та Слов"янську. Я знаю лише за свою дистанцію колії, де я працював з червня 2009 до січня 2011 року.
Кажу що було в нас. Так, наш начальник дійсно видавав обмеження 50 км/год при температурі рейок більше 50 градусів у той період. Особливо під ці несправності, які потребували матеріалів, яких не було в дистанції. Навіть у ті часи були проблеми зі своєчасним постачанням матеріалів для поточного утримання колії.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #5275 on: 28.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

Немає різниці, який час показує годинник, якщо сонячний час один і той самий.

Якщо питання роботи установ можна коригувати, то самопочуття громадян ні. Особливо коли треба працювати з переміщенням по Країні.
От і починати робочий день в різних регіонах по-різному. Більшість населення не переміщується, і з самопочуттям все буде добре.

Ви пропонуєте прийняти безапеляційно одну точку зору і впровадити її. Але ж справа в тому, що нема однозначного погляду на це питання, зокрема і науково обґрунтованого. Дискусія у темі це доводить. Для мене особисто критичний і неприйнятний той факт, що із збереженням "зимового" часу о 20й влітку на вулиці вже буде темно, і це абсолютно не залежить від графіків роботи організацій.
Якщо основний робочий час в регіоні буде з 7 до 16, а різні розважальні заходи починатимуться о 18, то ніяких проблем не буде. У Парижі, до речі, літній час приблизно відповідає поясному - як там люди живуть?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4059


View Profile
« Reply #5276 on: 28.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

Просто некоторые другие участники рассматривают ситуацию исключительно с точки зрения бюджетников и/или офисных дронов.

А рабочий день не у всех начинается в 7.45-8.00. Иногда он даже не в 10.00 начинается.

Кое-где есть такое понятие "night crew", "ночная смена". Но она не только лишь не всегда ночная по локальному времени. В большинстве случаев относительно ночи в Калифорнии или Шэньчжэне.
« Last Edit: 28.03.19 , 22:03 by Emblaze » Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #5277 on: 28.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

... 797/798 дрочили продлением до Коростеня и таки додрочать если найдут способ как заправить поезд водой за 40 минут в Коростене...
Какое сильное местное лобби. И одним составом, на что намекает малое время на оборот.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1012


View Profile
« Reply #5278 on: 29.03.19 , 08:03 »
Share Reply with quote

О, выходит таки не ограничиваются несколькими участками. Не просто для резерва готовили машинистов из Днепра к работе на данной технике.

Есть возможность уточнить, машртуты со станцией назначения на этом участке или с друго участка в порты Николаева?

Вобщем 27.03 понятное дело прогон ТЕ33АС от НДУ до Николаева не сложился по массе причин. Сейчас озвучивают новую дату - 2 апреля и все косвенные факты подтверждают, что в ближайшее время по лошкарёвскому ходу начнётся грузовой движ. Планируют водить составы до 7000 т двумя ТЕ33АС по СМЕ. Сейчас на линию выгнали путейцев по-максимуму, марафетят всё что только можно и бригады с НДУ проходят практику на ТЕ33АС между Чаплино и Пологами.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 473


View Profile
« Reply #5279 on: 29.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

О, выходит таки не ограничиваются несколькими участками. Не просто для резерва готовили машинистов из Днепра к работе на данной технике.
Есть возможность уточнить, машртуты со станцией назначения на этом участке или с друго участка в порты Николаева?
Планируют водить составы до 7000 т двумя ТЕ33АС по СМЕ. Сейчас на линию выгнали путейцев по-максимуму, марафетят всё что только можно и бригады с НДУ проходят практику на ТЕ33АС между Чаплино и Пологами.
7-тысячниками там после поезда путь заново будут путейцы собирать
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 ... 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!