Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.06.19 , 03:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1522476 times)
sergius
Active user

Posts: 3306


View Profile
« Reply #5290 on: 29.03.19 , 16:03 »
Share Reply with quote

Пардон, тут столько много раз повторяли эту мантру, что аж сам начал )).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #5291 on: 29.03.19 , 16:03 »
Share Reply with quote

Недавно ездил в тех краях на 69/70 Мариуполь - Солотвино.
А шо, пропозыцию уже реализовали?

Дякую за довіру, колеги!

К сожалению предвыборный клещ уже укусил (боюсь представить что придется читать ближе к парламентским выборам) и поэтому:

Точно так само як не треба підганяти інші території й графіки роботи й життя мільйонів до своїх виробничих проблем

Когда на пример (возможно слишком да, подробный, что слегка сбивает с центральной мысли) начинают давать ответ лозунгами. Хотя тут вопрос чисто географический и к политике или организации работы вообще никаким образом не имеет отношения (это я про температуру колеи, а не про здвиги графиков если что).

Вимога до УЗ вирішувати свої виробничі проблеми, не спричиняючи незручності іншим мешканцям цієї держави, - це не лозунг.

Ви мало читали відписок по пригороду? Вони ніхуя робити не будуть, бо графік під прив"язку робочих бригад. Забезпечити пересадку по умовній вафлярці не можуть, бо графік роботи локомотивної бригади складе 12 годин 22 хвилини. Відправити раніше не можуть, бо не буде вивозу робочих бригад. І в тому ж дусі. Але самі такий уйобищний пригород утримувати не можуть - вже довели його до ручки. Тому з наступного року таки будуть створювати приміські компанії. Правда, бабки за це уйобіще вимагають вже зараз.

Вони пишуть, заявляють, кричать що їм потрібен замовник, але шановні, замовник з цим уйобіщем церемонитись не буде. Оператор утримуватиме інфраструктуру, нехай думає яким макаром, виставлятиме за це ціну, а замовник повинен мати тактові графіки, кроссплатформенні пересадки та інші плюшки.

Замовнику перевезень глибоко плювати, що з умовних Задрищенців треба перевести шість колійників в Верхні Залупинці графіком 03:35 - 05:49, та ще й графік з обгоном по Закусилівці 04:20-04:33. З замовником можна домовлятись, але істерити з погрозами "будете збирати трупи" ніхто не буде. Я вже наслухався істерики Васьковського типу "не заплатите хоча б сто тисяч, за місяць будуть вам всі шестивагонки і будуть вам трупи в тамбурах". В принципі, зараз уже практично все шестивагонне, але ситуацію врятувала масова втеча людей за кордон.

Десь аналогічно з переводом годинників. Замовника в особі держави в першу чергу повинні турбувати стан трудового потенціалу та рівень його здоров"я. Цим займаються науковці, думка яких не співпадає з більшістю користувачів форуму, та й в принципі й моєю, я б теж волів залишититсь у літньому часі.

Але факт є такий. Ситуація, коли люди на Сході недосипатимуть через ранній світанок, - її можна поправити, я писав, купити там штори, жалюзі, кому не допомагає - можна ще звечора догнатись трьома літрами пива.

Ситуація, коли на Заході в цілковитій темряві люди виїжджатимуть на слизькі дороги в період доби з найнижчою моторикою рухів - блять, коригуванню не підлягає.

Два годинникові пояси не введуть, це утопія. Перевод з великою ймовірністю скасують, бо Європа і всьо такоє.

Ситуація, коли через ранні ремонтні роботи на Сході й неможливістю підвозу бригад, - люди на Заході в цілковитій темряві будуть виїжджати на слизькі дороги в період доби з найнижчою моторикою рухів - показує дві речі:

1. Ми не вміємо рахувати. УЗ повинна доставляти цих людей сама, розробляти для цього методи, доплачувати їм за роботу з четвертої ранку, тощо - вище я описав чому. Щоб порахувати переваги/недоліки чи плюс-мінуси, ми повинні порівнювати з внеском працездатної особи в ВВП, простіше - цінністю життя. Й тут нам заважає другий фактор.

2. У нас цінність людського життя зведена до мізеру. У нас війна, люди звикли до смертей, ми легко тікаємо за кордон, державі похуй на створення умов, щоб вони не тікали, тощо. І цей срач, на жаль, показує, що ми справді мало коштуємо.
« Last Edit: 29.03.19 , 16:03 by Віктор Гарвона » Logged
sergius
Active user

Posts: 3306


View Profile
« Reply #5292 on: 29.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

7-тысячниками там после поезда путь заново будут путейцы собирать
Ну с Апостолово в Николаев уже недели две бегают поезда по 7000 т, осталось ещё 167 км до НДУ освоить.
Тут один наш знакомый форумчанин уже запечатлел данный факт.

У одного состава 56 вагонов, а встречного 77.


« Last Edit: 29.03.19 , 18:03 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7927


View Profile
« Reply #5293 on: 29.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

Тому з наступного року таки будуть створювати приміські компанії. Правда, бабки за це уйобіще вимагають вже зараз.

Вони пишуть, заявляють, кричать що їм потрібен замовник, але шановні, замовник з цим уйобіщем церемонитись не буде. Оператор утримуватиме інфраструктуру, нехай думає яким макаром, виставлятиме за це ціну, а замовник повинен мати тактові графіки, кроссплатформенні пересадки та інші плюшки.

Замовнику перевезень глибоко плювати, що з умовних Задрищенців треба перевести шість колійників в Верхні Залупинці графіком 03:35 - 05:49, та ще й графік з обгоном по Закусилівці 04:20-04:33. З замовником можна домовлятись, але істерити з погрозами "будете збирати трупи" ніхто не буде.

Те що створять приміські компанії в передмістях мегаполісів - цілком можилово, але там де 10 та більше пар на добу там не сильно все підв"язано під робочі зміни. Навіть ті дві-три, що більш-менш підв"язані під залізничників все одно популярні в звичайних пасажирів, бо в багатьох робочий день теж з 8 до 17, або нічна зміна з 20 до 8.

Те що, будуть приміські компанії в передмістях того ж Херсону найближчого часу я особисто не вірю. Та аналогічні маршрути, де 2-3 пари на добу, які саме підлаштовані під робочі зміни.
Та й під кого підлаштовувати той же приміський Херсон - Апостолове, в якому після Снігурівки в робочий день приблизно 40% це саме "помаранчеві жилети", а ще 40% їдуть на пересадку в Апостолове?

Замовнику перевезень глибоко плювати, що з умовних Задрищенців треба перевести шість колійників в Верхні Залупинці графіком 03:35 - 05:49, та ще й графік з обгоном по Закусилівці 04:20-04:33. З замовником можна домовлятись, але істерити з погрозами "будете збирати трупи" ніхто не буде.
Це все так, але колійникам, яких привезли на об"єкт, далі потрібно працювати на колії, а для цього найчастіше потрібно "вікно". Байдуже чим їх туди привезли, хоч приміським графіковим електропоїздом, хоч гілікоптером. Тобто, якщо це спекотне літо, то вікно буде зранку "и никаких гвоздей". Тоді є два варіанти: або це закладується як технологічне вікно в графік на постійній основі (а при переході на зимовий час влітку на Сході це вікно припаде якраз на ранковий пік), або бути готовим, що в спекотну погоду в пік будуть відміни (або перенесення на інший час) приміських за телеграмою. І замовник, як і перевізник, це має врахувати, бо це безпека руху (тобто здоров"я та життя пассажирів).

Стосовно переведення часу.
В принципі, хтось вище дуже правильно висловився. На рівні тих же облдерадміністрацій та місцевої влади було б доцільно рекомендувати роботодавцям встановити графік робочого дня на Сході з 7 до 16 (або з 8 до 17), тобто змістити на годину раніше. Комунальники все одно до цього прийдуть самі, бо інакше ніяк, а от "малому та середьому бізнесу" рекомендувати працювати з 8 години. Й під це вже підлаштовувати роботу бюджетних установ, комунального та приміського транспорту. А далі вже роботодавці хай самі вирішують, що їм простіше.

Але факт є такий. Ситуація, коли люди на Сході недосипатимуть через ранній світанок, - її можна поправити, я писав, купити там штори, жалюзі, кому не допомагає - можна ще звечора догнатись трьома літрами пива.
Дякую, повеселили, проржав та підняв собі настрій. 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #5294 on: 29.03.19 , 23:03 »
Share Reply with quote

Приклад про підлаштовування Херсон - Апостолове теж невірний, бо на кожен потік є свій вид транспорту. Буде бігати рейковий автобус на 90 місць з тактом раз в дві години з зупинками по Задрищівках, й бігатиме щось трьохвагонне типу Миколаїв - Дніпро з тактом раз на дві інші години, з зупинками по вузлах. Головне забезпечити прискорення, яке призведе до конкурентного часу в дорозі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7927


View Profile
« Reply #5295 on: 29.03.19 , 23:03 »
Share Reply with quote

Приклад про підлаштовування Херсон - Апостолове теж невірний, бо на кожен потік є свій вид транспорту. Буде бігати рейковий автобус на 90 місць з тактом раз в дві години з зупинками по Задрищівках, й бігатиме щось трьохвагонне типу Миколаїв - Дніпро з тактом раз на дві інші години, з зупинками по вузлах. Головне забезпечити прискорення, яке призведе до конкурентного часу в дорозі.
Лінія Херсон - Апостолове одноколійна та не витримає такого навантаження. Це повний анреал.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9927


View Profile
« Reply #5296 on: 30.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote

Что там у нас принц Датский "вещал" на тему "проводников дохера, надо сократить"?



Не, ну а чё, нормалёк! Сначала "отмантулил" один на 3 вагона, вернулся, "неспамши/несрамши" потом ещё будь добр этих 3 вагона убери. "Фару мне лоб, фару!"(с)  "бородатый" анекдот, кто знает, тот поймёт.
« Last Edit: 30.03.19 , 00:03 by ЛиС » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9927


View Profile
« Reply #5297 on: 30.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote

Віктор, не знаю як на фастівському, але на ніжинському напрямку "електрички для бомжів"(та, яка в 3.40 з Ніжина) везе переважно "базарників" а ніяк не залізничників. Так само "робоча", що везе зміну на Київський вузол окрім залізничників везе: працівників метрополітену, працівників лікарень, всіляких продавців в АТБ/Фору/Ашан/Новус, охоронців і т.ін. А ще було дуже смішно читати, що УЗ може "обвалити" бюджет Ніжина, бо затребувала компенсацію за пільговиків. І тут же в статті наводяться цифри - на "чорнобильців" стільки то, на компенсацію зв'язку опалення стільки то. Далі - саме цікаве. На компенсацію автоперевізникам 1.7 млн грн, на компенсацію залізниці - близько 400-500 тис. грн. Скажіть, Ви реально вірите, що автотранспорт з Ніжина перевіз в 1.5 рази більше пільговиків ніж залізничний? І це враховані лише ті пільговики, які взяли "нульовий" квиток.
Взагалі, я реально хочу щоб була якась ППК, з хлопчиками з АК-47 на вході, і "каратєльним" загоном на всьому маршруті. Немає квитка? Штраф в 50ти кратному розмірі. Немає грошей? 15 діб "господарчих робіт" по прибиранню електричок і вокзалів. Через 3 місяці максимум % "зайців" буде наближений до 0. А за пільговиків - то нехай у ППК "голова болить" такий пільговик, чи ні. Зараз в ФБ і дня не проходить без публікації "Маршрутчик вигнав пільговика, зробимо відомим".
І ще одне. Для ППК треба буде закласти по 3-5 хв на кожній зупинці. Інакше як вони квитки перевірять?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #5298 on: 30.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Та ну, 3-5 хв це фігня. Простіше довести до ладу обєзьянніки на крупних станціях, а в електричках виділити один службовий відсік для тимчасового утримування бикунь.

Щодо обвалу місцевих бюджетів - поки такі як Рязанцев розраховуватимуть собівартість Київ - Вишневе чи Київ - Буча порядка 80 грн, доти буде актуально розібрати все нахуй та відправити вас в Польщу. Але є надія що вдасться змінити цих дятлів на тих хто пиздить менше й рахує не на от'єбісь.

Щодо Херсон - Апостолове то гарантую неупереджений розгляд потужностей ділянки й планованого пасажиропотоку, треба визнати неправоту - окей, не проблема, будемо вимагати такт раз в чотири години коло кожного стовпа, раз в чотири години Миколаїв - Дніпро. Тоді просто на піковий рейс тре буде дати здвоєний РА та й усе. Датського підходу в цих справах не буде, не хвилюйтесь компотом.


Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7927


View Profile
« Reply #5299 on: 30.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Щодо Херсон - Апостолове то гарантую неупереджений розгляд потужностей ділянки й планованого пасажиропотоку, треба визнати неправоту - окей, не проблема, будемо вимагати такт раз в чотири години коло кожного стовпа, раз в чотири години Миколаїв - Дніпро. Тоді просто на піковий рейс тре буде дати здвоєний РА та й усе. Датського підходу в цих справах не буде, не хвилюйтесь компотом.
Давайте щоб не було потім зайвих питань визначимось з поняттями. Що таке тактовий рух? В моєму розумінні - це рух з суворим інтервалом та збереженням його на усьому маршруті. Якщо це так - то впровадити його на одноколійній лінії з вантажними, іншими пасажирськими поїздами та тим паче з паралельним тактовим рухом з іншими параметами (більш прискореним або сповільненим) - це анреал в будь якому разі. Якщо мається на увазі просто рух з інтервалом десь 4 години плюс-мінус до 20 хвилин "від осі"- це інша розмова.

Стосовно потреби в такому приміському сполученні на лінії Херсон - Апостолове.
Якщо буде хоча б 2-3 денних рейси Миколаїв - Дінпро щоденно через певний інтервал з зупинками по Снігурівці, Білій Криниці, Високопіллю та Апостоловому з помірним цінником для проїзду Херсон - Високопілля + по парі поїздів Херсон - Київ та Херсон - Харків з аналогічними зупинками (навіть якщо не буде того ж 141/142 та 133/134), то додатково вводити приміські із зупинками по роз"їздам, хай навіть у форматі мотрис, зі сталим інтервалом раз в 4 години буде 100% зайвим. Там суттєвий пасажиропоток лише на ділянці Херсон - Снігурівка. Далі по роз"їздах там поток хоч і є, але він дуже малий. По суті, там максимум потрібна третя пара із зупинками по роз"їздах з відправленням з Апостолового десь о 6.30-7.00 та відправенням з Херсону десь пообіді. Та й склад підвищеної місткості (або здвоєний) на вихідні.

А от на ділянці Херсон - Снігурівка дійсно є певний сенс розглянути щось подібне. Там дійсно є достатній поток на ті ж мотриси з певним інтервалом. При чому цей такт треба якось організувати поперемінно з маршрутами Херсон - Апостолове та Херсон - Нововесела (Каховка), та може ще з короткими Херсон - Снігурівка. Лінія Херсон - Снігурівка менш завантажена вантажними потягами, там буде трохи простіше це організувати.

Аналогічний "такт" треба буде намагатися зробити на лінії Миколаїв - Снігурівка з обов"язковим стикуванням по Снігурівці з приміськими, які прямують на/з Апостолове та Нововеселу (Каховку). Але це все в теорії. На пактиці треба дивитись, що з того може вийти, враховуючи пропускну та провозну спроможності ліній.

Ну й по Каховській лінії з "тактом" буде складніше. Бо там ПАБ та великі відстані між роздільними пунктами на відміну від Апостоловської лінії.             
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!