Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.19 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 ... 564
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1611501 times)
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #5370 on: 10.05.19 , 08:05 »
Share Reply with quote

Я вірно зрозумів, що претензія до відсутності в списку свідоцтва про народження?
В першу чергу. Але не лише. Наявність також і "дитячого закордонного паспорту", як альтернативи свідоцтву, а не як основного варіанту -- скоріше благо, ніж зло, бо бувають, кінець кінцем, ситуації, коли свідоцтва якраз нема на руках (наприклад, але не лише, якраз здане для отримання паспорта), а той документ саме в цієї дитини так склалося, що є.

Але в наведеному списку я не_бачу ні свідоцтва про народження, ні "дитячого закордонного паспорту"! Щодо останнього не_певен -- можливо він тепер інакше називається, і я не_впізнав (називався ж начебто "проїзний документ дитини для виїзду за кордон"); тоді прошу вказати, де ж він у переліку.

Якщо що -- я на все це дивлюся в першу чергу з точки зору людини, якій час від часу (досить рідко) доводиться організовувати поїздки груп -- іноді із офіційно оформленими відрядженнями, іноді без, але зазвичай невеликих і без формального замовлення групового перевезення; іноді студентів, іноді старшокласників.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1906


View Profile
« Reply #5371 on: 10.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Щодо останнього не_певен -- можливо він тепер інакше називається, і я не_впізнав (називався ж начебто "проїзний документ дитини для виїзду за кордон"); тоді прошу вказати, де ж він у переліку.


Сейчас детям выдается полноценный загранпаспорт. Только срок действия - 4 года.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4217


View Profile
« Reply #5372 on: 11.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян заявил, что железнодорожное сообщение между Россией и Украиной запрещать не планируется, но выразил уверенность, что оно прекратится само по себе. Об этом он рассказал в интервью Liga.net.

Он заявил о том, что наблюдается естественный спад количества поездок из Украины в Россию. Хотя поезда в Россию пользуются спросом, признал он, но не таким, как раньше, и заполняемость вагонов постоянно сокращается.

«Я вижу, что политического решения, хотя мы его поддерживаем, скорее всего, не будет», — добавил Омелян.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #5373 on: 11.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Колишнє керівництво Вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський виписало незаконних премій на 50,9 млн грн, — результати перевірки

Quote
Колишнє керівництво виробничого підрозділу «Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський» філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» приховало 50,9 млн грн, що були нараховані як премії, одноразові заохочення та матеріальна допомога окремим працівникам. Це виявлено департаментом внутрішнього аудиту та контролю Укрзалізниці за результатами позапланової перевірки підрозділу з ініціативи керівництва товариства.

Так, у ході перевірки діяльності компанії за період з 1 січня по 31 жовтня 2018 року встановлено, виявлено факти, коли деяким працівникам виплачувалась матеріальна допомога на оздоровлення при виході у щорічну відпустку в розмірі двох окладів та 2-3 рази на рік у тому числі. Наприклад, керівник цієї вагонної дільниці за своєю заявою безпідставно отримав матеріальної допомоги на оздоровлення в липні 2018 року в розмірі двох окладів — на загальну суму 45100 грн.

У ході перевірки також встановлено факт виділення понад 165 тис грн у вигляді премій та заохочень головному бухгалтеру, яка в момент виплати була відсутня на робочому місці, фактично перебуваючи на лікарняному, у щорічній або навчальній відпустці.

Також з’ясовано, що мали місце випадки, коли рапорти на преміювання працівників підприємства, які йшли загальним переліком, подавалися не їхніми безпосередніми керівниками, а працівниками, які відповідно до своїх функціональних, посадових обов’язків їм не підпорядкувалися. Хоча згідно з наказом товариства, клопотання про преміювання за виконання важливих і особливо важливих завдань подає керівник.

Окрім цього, зафіксовані випадки, коли в період знаходження головного бухгалтера та начальника цього виробничого підрозділу на лікарняному, навчальній або щорічній відпустці, у відпустці без збереження заробітної плати тощо ними було завізовано та підписано накази про преміювання працівників підрозділу на загальну суму майже 10 млн грн, рішення щодо яких приймалося керівником одноосібно, а не уповноваженою комісією, як належить. У той же час заступником начальника вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський, у період перебування начальника цього підрозділу на робочому місці, підписано за 2018 рік наказів на нарахування працівникам матеріальної допомоги на оздоровлення при виході у щорічну відпустку на загальну суму понад 100 тис. грн.

Перевіркою встановлено, що колишніми керівником Вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський та головним бухгалтером не контролювалось нарахування заробітної плати відповідно до чинного законодавства, більше того, вони своїми усними вказівками змушували своїх підлеглих працівників проводити нарахування коштів без відповідних нормативних документів, оформлених належним чином, а в разі відмови від виконання поставлених ними завдань погрожували звільненням або фізичною розправою.

Матеріали перевірки передані до правоохоронних органів.

Однак це не завадило причетним зарахувати цю суму у собівартість послуг з перевезення пасажирів, і настирливо бідкатись "яке все збиткове".

Це приблизно 1,725 млн євро ... і це на тлі переможної новини про те, що українські та польські активісти виграли грант для проекту "Linia 102" (Перемишль - Нижанковичі) аж на 54 тис євро (приблизно по 27 тис євро на кожну сторону)... = в 64 рази менше, ніж те, що вдалося виявити (невідомо, що ще не вдалося виявити) тільки в одному ПКВЧ.
http://tvoemisto.tv/news/yes_nadast_grant_na_promotsiyu_proektu_vidnovlennya_kolii_hyriv__peremyshl_99850.html
« Last Edit: 11.05.19 , 22:05 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4217


View Profile
« Reply #5374 on: 12.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

Насколько я в курсе, сообщение по этой линии существовало еще в середине XIX века, но прервалось после операции "Висла" и обмена участками приграничных территорий. Я ничего не путаю?

Один источник отмечает, что туда в принципе можно добраться более коротким путем через Самбор и Скелевку, а не только через Старый Самбор. Эта дорога в очень плохом состоянии? Конечно, там собакен бегает, и он был бы предпочтителен, но уж больно неудобен его утренний график отправлением из Самбора.

Если участок до Перемышля восстановят, возможно ли там запустить трансграничного собакена или сидячку? Явно ж не для ИС(+) реконструкция будет делаться, но и не в чисто эстетических целях.
« Last Edit: 12.05.19 , 01:05 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 4036


View Profile
« Reply #5375 on: 12.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Воно існувало ще і в зовсім відносно недавні часи, вже за часів Незалежності. Потяги Варшава - Загуж тудою їздили десь до 96-го, начебто, нема можливості поритися в загашниках для уточнення дати.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1906


View Profile
« Reply #5376 on: 13.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Знову ці сволочі не_згадують в принципі ніякого документу, який може мати дитина!!! (громадянин України, не_біженець)
https://life.pravda.com.ua/society/2019/05/13/236855/
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1439


View Profile
« Reply #5377 on: 17.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

"Укрзалізниця" попросила 7 мільярдів із держбюджету на вагони:
https://www.epravda.com.ua/news/2019/05/15/647819/
Quote
АТ "Укрзалізниця" звернулося до Верховної Ради та Кабінету Міністрів з проханням про виділення 7,1 млрд грн відповідних призначень із державного бюджету.

Згідно з повідомленням на сайті "Укрзалізниці", 7 млрд грн із бюджету, виділених на виконання закону про залізничний транспорт, вистачило б на придбання 250 пасажирських вагонів.

"Тільки факти: пасажирські електровози у нас зношені на 100%, а парк пасажирських вагонів з 1992 року зменшився більше ніж удвічі. З 7,1 млрд грн, про які ми клопочемо, – 2,2 млрд грн недоотримана компенсація за перевезення пільгових категорій пасажирів за 2016-2018 роки та 4,9 млрд грн капітальних витрат на пасажирські перевезення, які фактично здійснила "Укрзалізниця" протягом 2016-2018 років у зв’язку з невиконанням статті 10 закону України "Про залізничний транспорт". За цю суму у 7 млрд грн ми змогли б придбати понад 60 пасажирських локомотивів, або 250 пасажирських вагонів, або 15 нових 10-вагонних електричок", - вважає директор з економіки та фінансів "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев.

За його словами, фізичне та моральне старіння інфраструктури та рухомого складу "Укрзалізниці" є наслідком того, що суспільні послуги з пасажирських перевезень компанія надає за тарифами, нижчими за економічно обґрунтований рівень.

"Перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, до якого товариство змушене вдаватися, негативно впливає на фінансовий стан залізничної галузі загалом. Недоотримані кошти "Укрзалізниці" не компенсуються. "Укрзалізниця" не знає жодного випадку у своїй історії, коли ці статті закону виконувалися", - заявляють у компанії.

Рязанцев наголосив, що, відповідно до ст. ст. 9 і 10 закону "Про залізничний транспорт", тарифи на залізничні перевезення мають встановлюватися з урахуванням інвестиційної складової, а будівництво та реконструкція об’єктів залізничного транспорту, придбання рухомого складу для перевезень пасажирів, як і компенсація збитків від перевезення пільгових категорій громадян, мають здійснюватися із залученням коштів державного та місцевих бюджетів.

Фіндиректор "Укрзалізниці" зазначив, що з боку держави відповідальним і виправданим рішенням було б передбачити необхідні кошти в державному бюджеті. "Тим паче, що, за аудованою звітністю компанії E&Y за 2018 рік, збитки "Укрзалізниці" від пасажирських перевезень сягнули понад 12 млрд грн, і це значно більше, ніж кошти, про які клопоче "Укрзалізниця", - вважає Рязанцев.

Як повідомлялося, раніше "Укрзалізниця" заявила, що не може утримувати малодіяльну інфраструктуру своїм коштом, оскільки 45,7% інфраструктури сукупно виконує лише 2,1% тоннокілометрової роботи мережі компанії.

У березні 2019 року "Укрзалізниця" визначила 300 вантажних станцій як малодіяльні та запропонувала органам місцевого самоврядування компенсувати витрати на їх обслуговування як альтернативу закриттю.

Як повідомлялося раніше, УЗ витрачає на утримання інфраструктури в 15 разів більше, ніж заробляє на ній.
Logged
tera
Active user

Posts: 688


View Profile
« Reply #5378 on: 28.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Сколько лет понадобится «Укрзалізниці», чтобы капитально отремонтировать железнодорожные пути Украины
Создано 28.05.2019
За апрель-май 2019 года было отремонтировано 287,5 км колеи, в т.ч. реконструировано 64 км, капитальный и средний ремонт провели на 223,5 км. Основные работы выполнялись на таких участках: Хлебодаровка – Разъезд; Граково – Шевченково; Цветковое – Владимировка; Фундуклеевка – Цибулево; Спартак – Бородянка; Сухолесы – Ракитное; Озеряны – Здолбунов; Свалява – Кольчино.

В целом на 2019 год государственная компания запланировала провести реконструкцию 271,6 км колеи, капитальный ремонт 140,9 км и средний ремонт 949 км колеи (всего ремонтов – 1 361,5 км). Также планируется провести в этом году реконструкцию 190 комплектов стрелочных переводов, капитальный ремонт 103 и средний ремонт 810 комплектов стрелочных переводов.

Для сравнения, в 2018 году общая протяженность отремонтированных путей составила 1914,4 км, и это было рекордное количество километров за последние пять лет.

Ремонты в этом году в основном пройдут на таких участках:

Жмеринка – Вапнярка – Одесса;
Киев – Жмеринка – Подволочиск;
Козятин – Здолбунов;
Киев – Коростень – Шепетовка – Здолбунов – Красное – Львов;
Львов – Стрый – Чоп;
Фастов – Мироновка – Пятихатки – Чаплино;
Лозовая – Запорожье – Кривой Рог – Тимково;
Киев – Гребенка – Харьков – Основа – Купянск;
Киев – Нежин – Горностаевка;
Камыш-Зоря – Волноваха.
Согласно информации «Укрзалізниці», выполнение работ позволит увеличить скорость поездов на указанных участках и повысить пропускную способность стратегических направлений железнодорожной сети.

Значительная часть работ будет выполнена для поддержания колеи в пригодном для эксплуатации и безопасном для перевозок состоянии. О модернизации железнодорожных путей речь пока не идет.

Если сопоставить этот с протяженностью всех эксплуатируемых сетей железных дорог (19,8 тыс. км – без учета тех, что находятся на временно оккупированных территориях Крыма и Донбасса), то в этом году отремонтируют ни много ни мало 6,9% украинских железных дорог!

В Украине нуждается в капитальном ремонте и реконструкции 7 тысяч километров железнодорожных путей. И если реконструировать такими темпами, понадобится 17 лет, чтобы привести железную дорогу в порядок.

Глубокая модернизация железнодорожного полотна, которая позволила бы запускать скоростные экспрессы (как в развитых странах Европы и Азии), откладывается на неопределенный срок.

Дмитрий Чернышев
https://dengi.informator.ua/2019/05/28/skolko-let-ponadobitsya-ukrzaliznitsi-chtoby-kapitalno-otremontirovat-zheleznodorozhnye-puti-ukrainy/
Logged
Entony
Active user

Posts: 3438


View Profile
« Reply #5379 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

КШ і дальше продовжує робити собі піар. :)

”Укрзалізниця” буде повертати гроші, якщо у вагонах не працюватимуть кондиціонери.

Стало відомо, що робити, якщо кондиціонери у потягу не працюють.
ПАТ ”Укрзалізниця” має повернути доплачені гроші за кондиціонер, якщо він не працюватиме після офіційної скарги. Про це розповіли в ефірі “Сніданку з 1+1”.
”Звісно ми намагаємось підготувати всі поїзди, які ми задіємо на літні перевезення проходять комісійну перевірку. Створюється комісія, фахівці відповідні дивляться, але звісно фірмові дещо кращої якості”, - розповів директор департаменту пасажирських перевезень ПАТ “Укрзалізниця” Олександр Красноштан.
Зазначається, що таку різницю пасажири помітили ще минулого року, і активно скаржились на погані умови в соціальних мережах. Найбільше нарікали на відсутність кондиціонерів.
В “Укрзалізниці” кажуть, кондиціонери є приблизно в половині вагонів, але за такий комфорт доведеться доплатити - приблизно 15% від вартості квитка. Але, якщо у вагоні кондиціонер не працюватиме, то ці гроші вам повернуть, щоправда, тільки після офіційної скарги.
”В претензійному порядку. Тобто, пасажир залишає претензію, і претензійний відділ її розглядає, і в випадку підтвердження будуть здійснені відповідні виплати”, - уточнив Красноштан.

https://tsn.ua/ukrayina/ukrzaliznicya-bude-povertati-groshi-yakscho-u-vagonah-ne-pracyuvatimut-kondicioneri-1354113.html
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 ... 564
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!