Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1540602 times)
sean
Active user

Posts: 3873


View Profile
« Reply #5380 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Ага, а після огляду комісія напише: вагон і кондиціонер - у справному стані.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #5381 on: 30.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

А хіба важко доробити у Букінгу (в кабінеті пасажира) таке віконце:

Під час Вашої мандрівки поїздом № ХХХ у вагоні № ХХ з технічних причин не працював кондиціонер, хоча такий сервіс був Вами сплачений.
Чи маєте бажання здійснити повернення коштів за ненадану послугу:
Так, маю
Ні, відмовляюсь на користь благодійної програми "УЗ - дітям АТО".

Теж саме можна із запізненням поїзда - повністю автоматично. Професор КШ видав навіть супернауковенну статтю з мегабаченням автоматичного фіксування спізнення вантажних локомотивів... те ж саме можна застосувати до пасажирських, і у разі спізнення більш, як на 5 хв навпроти придбаного ПД з'являється кнопка "отримати компенсацію" "відмовитись від компенсації".
Програмерам це не важко зробити, і скільки б сумарно часу та нервів зекономила б УЗ та пасажири. Все настільки просто... простіше, ніж здається.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #5382 on: 30.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Quote
30.05.2019
Директором з економіки і фінансів Укрзалізниці призначено Миколу Іванініва

До команди менеджерів Укрзалізниці долучається фахівець із багаторічним досвідом роботи в провідних українських та міжнародних компаніях. Микола Іванінів відтепер очолюватиме сектор економіки та фінансів.

 

Микола Іванінів має ґрунтовну міжнародну практику роботи на керівних посадах на позиції директора з фінансів.

З 2014 року Микола Іванінів займав посаду директора і члена правління AXA Україна (входить до міжнародної групи страхових та інвестиційних компаній AXA Group, з головним офісом у Парижі).

У 2013-2014 роках працював фінансовим директором у компанії «Датагруп» — всеукраїнський оператор зв'язку для бізнесу та будинків.

У різні роки займав посади віце-президента з фінансів та адміністрування RISE Group, фінансового директора в страховій компанії ALICO та керуючого казначейством Kraft Foods EEMEA HQ.

З 2005 року Микола Іванінів — член Асоціації дипломованих сертифікованих бухгалтерів. За версією журналу SBR у 2018 році увійшов до топ-5 фінансових директорів України. Закінчив Тернопільську академію народного господарства, факультет Міжнародного бізнесу та управління.

Ключовим завданням новопризначеного директора є забезпечення ефективного управління фінансами Укрзалізниці, забезпечення операційної стабільності компанії, залучення та ефективне використання ресурсів для розвитку, зростання інвестиційних доходів та належний контроль витрат. Виклики, що стоять сьогодні перед Укрзалізницею, спонукають до залучення професіоналів, здатних оперативно оцінювати ризики та пропонувати ефективну відповідь на них. У компанії переконані, що саме таким топ-менеджером є Микола Іванінів.
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/495998/

Воно якось до цього йшло, судячи з того, що про Андрія Рязанцева багато писалось останнім часом (я про кількість новиннєвих дописів на сайті УЗ). Було й по два дописи за добу. Так часто пишуть переважно коли відчувають своє звільнення.

З інших джерел: Андрій Рязанцев залишається у компанії і призначений на посаду директора з розвитку бізнесу УЗ.
« Last Edit: 30.05.19 , 13:05 by Iwan » Logged
sean
Active user

Posts: 3873


View Profile
« Reply #5383 on: 30.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Андрій Рязанцев залишається у компанії і призначений на посаду директора з розвитку бізнесу УЗ.
Мені здається, що уз і бізнес - поняття не надто тотожні, до чого та посада?
Logged
art-trans
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #5384 on: 30.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

А хіба важко доробити у Букінгу (в кабінеті пасажира) таке віконце:

Під час Вашої мандрівки поїздом № ХХХ у вагоні № ХХ з технічних причин не працював кондиціонер, хоча такий сервіс був Вами сплачений.
Чи маєте бажання здійснити повернення коштів за ненадану послугу:
Так, маю
Ні, відмовляюсь на користь благодійної програми "УЗ - дітям АТО".

Теж саме можна із запізненням поїзда - повністю автоматично. Професор КШ видав навіть супернауковенну статтю з мегабаченням автоматичного фіксування спізнення вантажних локомотивів... те ж саме можна застосувати до пасажирських, і у разі спізнення більш, як на 5 хв навпроти придбаного ПД з'являється кнопка "отримати компенсацію" "відмовитись від компенсації".
Програмерам це не важко зробити, і скільки б сумарно часу та нервів зекономила б УЗ та пасажири. Все настільки просто... простіше, ніж здається.
Важко. Бо у диспетчерів всі поїзди по вузлам здачі дільниць - графіком, жодних запізнень. "Всьо по плану". І годинники там свої, "правильні", і пасажирські поїзди вже почали на вузли здачі прибувати як вантажні - 16:57, 16:58, 16:59. Тож...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #5385 on: 30.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Мені здається, що уз і бізнес - поняття не надто тотожні, до чого та посада?

Аналогічної думки мін.інфра:

Quote
Омелян про "Укрзалізницю": Навіть приміське сполучення не таке збиткове, як про це розповідають
Усі напрями роботи "Укрзалізниці", за винятком приміського сполучення, прибуткові, зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Залізничні перевезення на приміських маршрутах в Україні менш збиткові, ніж про це розповідають, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю Mind, яке було опубліковано 28 травня.

На запитання, чому "Укрзалізниця" значну частину вантажів возить собі у збиток, міністр відповів: "Від безголів'я" .

"Усі напрями роботи залізниці, за винятком приміського сполучення, прибуткові. Але навіть приміське сполучення не таке збиткове, як про це розповідають", – сказав Омелян.

На його думку, "Укрзалізниці" "потрібно ремонтувати інфраструктуру і оновлювати рухомий склад". Міністр підкреслив, що його відомство "постійно йде в цьому питанні назустріч залізниці".

"Нинішнє підвищення – не останнє. Але далі підвищувати тарифи потрібно тоді, коли бізнес побачить якісну роботу залізниці. Коли запустили оренду вагонів через ProZorro – ціни на оренду вагонів зросли в декілька разів. Це свідчить про те, що бізнес готовий платити більше, якщо бачить якісну послугу", – заявив Омелян.

У 2019 році "Укрзалізниця" планує отримати дохід від перевезення пасажирів на суму майже 10,284 млрд грн.

У листопаді 2018 року директор з економіки і фінансів "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев заявляв, що із 2019-го до 2023 року включно компанії необхідно 111,4 млрд грн на капітальні інвестиції та покриття збитків від пасажирських перевезень, і це не передбачено в державному бюджеті.

Така собі міжвибона гра "хто кого втопить першим".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #5386 on: 30.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Важко. Бо у диспетчерів всі поїзди по вузлам здачі дільниць - графіком, жодних запізнень. "Всьо по плану". І годинники там свої, "правильні", і пасажирські поїзди вже почали на вузли здачі прибувати як вантажні - 16:57, 16:58, 16:59. Тож...
Про правильні годинники знаю/бачив/чув. Однак є засоби об'єктивного контролю, які працюватимуть (якщо їх не "затикатимуть") без людського фактору. Вже якось у маршрутках за відеозображенням навчились рахувати кількість пасажирів (пасажирообіг), то цілком можливо зробити таке для поїздів, щоб фіксувати повну зупинку рухомого складу на кожній пас. платформі. Ну хіба б такий густий туман, що на 3 метри нічого не видно... але й на це є мікрохвильові давачі руху, які не потребують прямої видимості об'єкта і мають засяг дії до 5 метрів.
Я вже не кажу про тональні РК локальної дії, які не вимагають додаткових ізоляційних стиків... чи про якісь давачі індуктивного типу (розкладені з кроком 10 метрів уздовж осі РШР).
« Last Edit: 30.05.19 , 16:05 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #5387 on: 30.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

З інших джерел: Андрій Рязанцев залишається у компанії і призначений на посаду директора з розвитку бізнесу УЗ.
...і продовжує тролити погрожувати скороченням пасс. перевезень
Quote

«Мы доиграемся до трагедии» - УЗ призвала местные бюджеты начать дотировать пассажирские перевозки


«Укрзализныця» может частично сократить пассажирские перевозки в случае, если государство не начнет их дотировать. Об этом в интервью DATA.UA  рассказ директор по развитию бизнеса УЗ Андрей Рязанцев.

«Будем вынуждены в связи с отсутствием технической возможности ограничивать пассажирские перевозки, мы надеемся, конечно, что до этого не дойдет. Не может вечно ездить электричка, которая произведена почти 50 лет назад», - говорит он.

Подвижной состав УЗ требует немедленного ремонта и модернизации, так как техника не способна выдержать существующие нагрузки и объём пассажиропотока. 

«На государственном уровне нужно принимать какие-то решения. Недавно сгорела электричка, хорошо, что не было жертв. Если дальше местные советы будут избегать решения этой проблемы и на уровне государства дотации не будут  рассматриваться, то мы доиграемся до трагедии», -  говорит Андрей Рязанцев.

Напомним, что 27 мая на железнодорожной станции г. Волочиск Хмельницкой области возник пожар электропоезда Волочиск — Хмельницкий.

Ранее сообщалось, что «Укрзализныця» планирует продавать через аукционы на платформе Прозорро гарантированные объёмы перевозок. Так, будет продаваться не разовая транспортировка, а определенное количество подвижного состава в месяц. В такой способ компания планирует привлечь новых грузоотправителей и загрузить неэффективные участки. 

DATA.UA
Logged
sergius
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #5388 on: 31.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Quote

Кабмін постановив звільнити двох членів правління АТ "Укрзалізниця"



На сайті Кабінету Міністрів України з’явилася офіційна постанова про виведення із складу правління акціонерного товариства «Українська залізниця», Бужора Олександра Яковича та Михальчука Сергія Дмитровича.

«Кабінет Міністрів України постановляє: Вивести із складу правління акціонерного товариства “Українська залізниця”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2015 р. № 815 “Про деякі питання правління публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 82, ст. 2719; 2016 р., № 45, ст. 1642), Бужора Олександра Яковича та Михальчука Сергія Дмитровича, припинивши відповідно до пункту 5 частини першої статті 41 Кодексу законів про працю України їх повноваження як членів правління», - йдеться у постанові на сайті Кабміну.

Неофіційно інформація про звільнення цих двох членів Наглядової ради АТ «Укрзалізниця» з’явилася ще на початку квітня.


ВЦРТІ

Хотя само постановление датировано 17.04.19
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #5389 on: 31.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

sergius, з тими постановами КМУ та процедурою їх підписання та публікування - довга історія. Познайомився з цими тонкощами за часів Арбузова... спершу готують проект постанови та супровідні документи (в даному випадку УЗ в себе всередині ухвалила таке рішення давно - рекомендувала звільнити членів правління), ще купа проміжних дій, пізніше на засіданні голосують "руками", і тільки потім (може розтягнутися на довший час) ті усі рішення підписує прем'єр.
У випадку з Арбузовим: руками проголосували за молдовський транзит, опублікували на сайті прес-реліз, а по факту Арбузов підписував цілу стопку рішень... і не підписавши усіх, взяв валізу та полетів за своїм шефом у зовнішньому напрямку... через кілька місяців прийшов новий кабмін, і процедуру проходили заново. При цьому МІУ готувало новий пакет документів, так наче це робилося вперше. Тому на рівні Кабміну 1...1,5 місяці - це нормальний темп розвитку подій. Не дивуйтеся.
Арбузівська версія від 12 лютого 2015 року: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/247038106 (проголосована руками, і не підписана)
Бурбацька версія від 11 квітня 2015 року: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/247203042 (повторно підписав пакет документів на подання до КМУ для передання на ратифікацію до ВРУ)
міждержавний протокол: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/498_158
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!