Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.19 , 13:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1580115 times)
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #5390 on: 01.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Добре, тепер зрозуміло причинно-наслідковий зв’язок.

Раніше вказувалось, що Бужор та Міхальчук відповідають за фінанси та пасажирські перевезення, відповідно. Дивно. Якось очікувалось, що здійснять "повне" перевантаження з невідомими наслідками.
« Last Edit: 01.06.19 , 21:06 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5391 on: 02.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Що можна було очікувати від другої особи, коли вона лише формально курувала цей напрямок. Родом він із Гвіздця... мав  неодноразові контакти з ним... але він і пальцем не поворушив у питанні зміщення 357 на 2005 із Києва, а також у питанні додаткової пари ДП Коломия-Заліщики (ввечері - з Коломиї, вранці - до Коломиї, в обидва боки узгоджений по Коломиї із 701/702). Можна взяти до уваги його минуле (в т.ч. дніпровське), його статутс єдиного підписанта за часів Бальчуна, і запитання Омеляна до Бальчуна на тому злощасному засіданні КМУ "Як Вам працюється із Михальчуком?", щоб зрозуміти, що та людина - сірий кардинал, яка фактично кілька крайніх років керувала усім в УЗ. Молодий очільник - то лише прикриття реальності для загалу. Мої очікування від персонажа припинилися кілька років тому, коли по факту стало зрозуміло, що пасперевезення його зовсім не цікавляць... а кураторство було лише формальним, бо кожен член повинен бодай формально курувати якусь галузь.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5392 on: 02.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Антон зачепив стару тему - комерціалізація вокзалів в рамках створення "Вокзальної компанії":

Quote
"Укрзалізниця" до кінця 2019 року планує заснувати "Вокзальну компанію"
Мета створення філії "Укрзалізниці" "Вокзальної компанії" – удосконалити систему управління вокзалами та підвищити ефективність їхньої діяльності, заявив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський.
Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
30 травня, 2019 12.12
"Укрзалізниця" створить "Вокзальну компанію"
"Укрзалізниця" створить "Вокзальну компанію"
Фото: wikipedia.org

"Укрзалізниця" має намір створити філію "Вокзальна компанія" для обслуговування пасажирської інфраструктури. Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський, пише медіа-центр "Магістраль".

"Нині підготовлено дорожню карту зі створення філії "Вокзальна компанія", що має з’явитися до кінця 2019 року. Наша мета – удосконалити систему управління вокзалами, підвищити ефективність їхньої діяльності, зокрема за рахунок мінімізації дублювальних функцій. До головних цілей належить і скорочення фінансових витрат. Наведу лише одну цифру, що свідчить про необхідність змін: негативний фінансовий результат діяльності вокзалів філії "Пасажирська компанія" за 2018 рік становив 405 млн грн", – заявив він.

На початковому етапі нової компанії буде працювати від 8 тис. до 8,5 тис. працівників, яких переведуть з інших філій, а пізніше заплановано оптимізацію їх кількості.

"Передбачено скорочення адміністративно-управлінського персоналу. По суті, маємо два головні завдання. Перше – максимально можливе використання площ вокзалів із точки зору комерції. Друге – автоматизація. Якщо в касі купують менше, умовно кажучи, 50 квитків на день у приміському сполученні, то будемо розглядати можливість установлення автоматів із продажу проїзних документів. Це дасть змогу скоротити витрати, а зекономлені кошти спрямувати на підвищення заробітних плат касирів, які працюють на вокзалах із великою інтенсивністю пасажиропотоку", – повідомив він.

Саболевський повідомив, що за основу для створення концепції "Вокзальної компанії" взяли досвід Німеччини.

У 2019 році "Укрзалізниця" планує отримати дохід від перевезення пасажирів на суму майже 10,284 млрд грн.

У листопаді 2018 року директор з економіки та фінансів "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев заявляв, що із 2019-го до 2023 року включно компанії необхідно 111,4 млрд грн на капітальні інвестиції та покриття збитків від пасажирських перевезень, і це не передбачено в державному бюджеті.

Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/money/-ukrzaliznitsja-do-kintsja-2019-roku-planuje-zasnuvati-vokzalna-kompaniju-1001628.html

В мене збереглась відповідь УЗ про те, що "термінали самообслуги не прижились у Москві, тому ми не квапимось... але колись може й повернемося до цього питання".. збігло 14 років. Наводять приклад Німеччини, то чому не згадають про термінали самообслуги, які теж є в Німеччині. Можливо багатьом пасажирам буде легше та приємніше спілкуватися з терміналом, ніж із пихатими касирами, які іноді працюють в режимі "хочу дам, а хочу не дам". Термінали ще більше (природнім чином) скоротять кількість касирів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5393 on: 02.06.19 , 12:06 »
Share Reply with quote

Quote
Чиновники "Укрзалізниці" попалися на хабарі в 270 тисяч грн

У Києві при отриманні хабара в 270 тисяч гривень затримали заступника начальника філії "Центр сервісного забезпечення "ПАТ "Укрзалізниця" і начальника відділу зазначеної філії.

Про це повідомляє прес-служба прокуратури міста Києва в Facebook.

Відзначається, що правоохоронцями було встановлено, що посадові особи за попередньою змовою вимагали від представника суб'єкта господарювання 270 тисяч гривень неправомірної вигоди за укладення договору відповідального зберігання.

ФОТО

Співробітники прокуратури спіймали підозрюваних "на гарячому" після отримання всієї суми.

"Наразі вирішується питання про повідомлення про підозру за ч. 3 ст. 368 КК України та обрання запобіжного заходу. Слідчі дії тривають", – розповіли в прокуратурі.

https://www.obozrevatel.com/ukr/crime/chinovniki-ukrzaliznitsi-popalisya-na-habari-v-270-tisyach-grn.htm?obozrevatellang=uk

Я бачу, що є сенс добудувати конкорс між будівлею Прокуратури м.Києва до будівлі на Єжи Гедройця (кол. Тверській) 5 з можливістю входу без попередження (і без перепусток)... вийде просто на офіс-особняк членів Правління УЗ - одразу до Ц.

Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #5394 on: 02.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

... та людина - сірий кардинал, яка фактично кілька крайніх років керувала усім в УЗ.
...пасперевезення його зовсім не цікавляць... а кураторство було лише формальним, бо кожен член повинен бодай формально курувати якусь галузь.
Тобто вважаєте, що уся ця суміжна з ним братія кравцово-пашкевичей та аджунеро-кунів на зразок весільних генералів. Мабуть для збільшення вірогідності отримання кредитів. Ну що ж, є своя логіка. Так можна будь-якого господарника впроваджувати без зайвої уваги. Того ж Кривопішина.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5395 on: 02.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote

Ні, я так не вважаю. Пашкевич цілком адекватна людина, навіть більш ніж адекватна. Марчек - аналогічно. Це цілком прості у спілкуванні люди... все просто і нічого зайвого. З іншими не спілкувався, тому нічого сказати не можу. Інша річ, що цим зазначеним особам створили (нав'язали) совєцькі правила гри, і які самотужки нічого не можуть з цим зробити. Віктор наводив приклад з бочкою квашених огірків. Огірки вищого рівня більш стійкіші, тому добре тримаються, однак у них купа часу йде не стільки на працю, як на оформлення "звітів про працю", які здебільшого мало кому потрібні... хіба як обгрунтування для премій перед контролюючими органами/ревізорами. Їм накинули такі правила гри, от і все.
Інша річ - гвіздчанин, який був просякнутий духом "старої системи". Тому, є сподівання, що щось повинно змінитись у кращу сторону... можливо знайдеться людина, яка зуміє курувати цей напрямок по справжньому... (хоча на нижньому рівні сидять КШ-подібні особи, які все перекреслюють)... але що там курувати, коли парк вагонів з року в рік тільки зменшується, а кількість причетних пасажирників тільки зростає. Цікаво було б дізнатися к-ть цих причетних в перерахунку на 1 вагон станом на 1991 рік і на 2019 рік. Тому не дивно, що собівартість в доларовому еквіваленті виросла в рази, що і формує від'ємна значення у фінансових результатах пасперевезень.
« Last Edit: 02.06.19 , 23:06 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #5396 on: 03.06.19 , 12:06 »
Share Reply with quote

Ну то бажано вказувати в якій мірі вони мають (мали) вплив на підприємство в цілому. Бо читаючи про С. Д.
... та людина - сірий кардинал, яка фактично кілька крайніх років керувала усім в УЗ.

починаєш усвідомлювати, що інші займалися ІБД.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5397 on: 03.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Ну то бажано вказувати в якій мірі вони мають (мали) вплив на підприємство в цілому. Бо читаючи про С. Д.
... та людина - сірий кардинал, яка фактично кілька крайніх років керувала усім в УЗ.
починаєш усвідомлювати, що інші займалися ІБД.
"керувала" варто розуміти як розпоряджалася коштами - він же "підписант". Все решту його не цікавило. "Ви собі там керуйте своїми поїздами/вагонами, і не заважайте мені керувати коштами" - приблизно так це виглядало.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #5398 on: 03.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Ще одна новина:

Рахунок на навчальні стрільби:



Відповідний наказ:



Перелік причетних:



Яким боком тут ЦЦЛ? Від кого йому захищатися? Цікаво, чи входить ця сума у структуру собівартості пасперевезень?

Деталі справи тут: https://zbk.org.ua/2019/06/03/kravcov-z-otochennyam-postrilyav-za-mistom-za-raxunok-uz-na-piv-miljona-griven/

В іншій темі дехто загострював мою увагу, що RFID-технології у ФР (максимум по +3 долари на 1 ФР) для персоніфікації квитка пільгового пасажира якось негативно позначиться на вартості перевезнь... а стрільби - то нехай - це не впливає на здорожчання.
« Last Edit: 03.06.19 , 13:06 by Iwan » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #5399 on: 03.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Зараз Кравцов на своїй сторінці напише, що стріляли за рахунок прибуткових вантажовідправників, а не за рахунок збиткових пасажирів)))
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!