Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.19 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1578820 times)
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #5450 on: 15.07.19 , 07:07 »
Share Reply with quote

Ще пару років тому в графіку там було 9 пар дільничних вантажних потягів. Зараз лише одна пара з номером збірного.
P.S. Станція Ізов є вантажною 1-го класу, але не є станцією стикування з LHS, хоча вона і є станцією зміни локомотивів та станцією митного та прикордонного контролю. Такою є підпорядкована станції Ізов станція 5-го класу Лудин, яка розташована на 7 км далі, ще через 2 км,- кордон та місце стикування УЗ/LHS. Запланована електрофікація проляже ще далі,- до стикової станції з боку LHS Ґрубишів. Польська сторона склала інвестпроект, який до 2025 року передбачає продовження колії до Ґлівіце, а також ,- глибоку модернізацію та, що важливо, - електрофікацію всієї колії, під що виділені кошти в розмірі 230 млн.€. Також Польща відмовилась від плеча Ґрубишів - Ізов, на якому вони їздили своїми тепловозами. Тому УЗ хочеш, чи не хочеш, але треба робити модернізацію своєї частини цієї дороги, включно з електрифікацією, розширенням станції Ізов та підвищенням вагових норм.
Тобто LHS планують зробити 2-х колійним та електрифікованим в Польщі? Це дійсно дивно, що за тягу поляки будуть використовувати. 230 млн. Євро їм виділяє євросоюз чи самі? Десь писали що електрифікація окупить себе за 6.6 років з нашої сторони
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #5451 on: 15.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

Двоколійним,- незнаю. Електрифікація та модернізація,- так. Звідки гроші,- не уточнювали. Але вони самі по самі є прибутковою організацією, будь-який інвестор чи банк дасть гроші.
Але те, що там зараз менші ваги та довжини за УЗівські,- однозначно. Бо в графіку з Ковеля до Ізова 10 пар, а ось з Ізова до Грубешова,- 15. Далі,- навряд, бо в них перегони там по 40-50 км. І зараз коли вони натикають роз'їздів та доведуть свою пропускну спроможність хоча б до УЗівської, то УЗ загнеться від штрафів.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #5452 on: 15.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Глівіце то десь на 150 кілометрів східніше Вроцлава. Якщо таки добудують туди LHS, то можна було б пустити пасажирський потяг Київ-Глівіце без перестановки коліс (це було б його великим плюсом) на кордоні. Впевнений у тому, що він би користувався попитом. Аби тільки була політична воля пробивати його з українського боку та звертатися з цього питання до компанії LHS та польської влади.
« Last Edit: 15.07.19 , 17:07 by Мандрівник » Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #5453 on: 15.07.19 , 18:07 »
Share Reply with quote

Глівіце то десь на 150 кілометрів східніше Вроцлава. Якщо таки добудують туди LHS, то можна було б пустити пасажирський потяг Київ-Глівіце без перестановки коліс (це було б його великим плюсом) на кордоні. Впевнений у тому, що він би користувався попитом. Аби тільки була політична воля пробивати його з українського боку та звертатися з цього питання до компанії LHS та польської влади.
Набагато логічніше, тягнути до Катовіце, хоч одну колію, все таки там ближче всього, як до Чехії так і до Німеччини, Катовіце прекрасний пересадковий пункт.
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #5454 on: 15.07.19 , 19:07 »
Share Reply with quote

Я гадаю, там розбираються, - що є логічним.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #5455 on: 17.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця додатково закупить 10 нових пасажирських вагонів, з яких буде сформовано поїзд до Маріуполя. Рішення про внесення змін до фінплану компанії, якими передбачено фінансування закупівлі, на сьогоднішньому засіданні схвалив Уряд.
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/498375/
Logged
opex
Active user

Posts: 11844


View Profile
« Reply #5456 on: 17.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Чего все носятся с этими Мариуполями-Лисичансками? Насыпают им вагонов, поезда назначают.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1068


View Profile
« Reply #5457 on: 17.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Чего все носятся с этими Мариуполями-Лисичансками? Насыпают им вагонов, поезда назначают.

чтоб без криков "Донбасс не слышат"
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #5458 on: 17.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

...після чого тишком приб'ють 103/104, я правильно зрозумів?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #5459 on: 17.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Як зробити дитині добре? - Зроби гірше, а потім верни все, як було.
Так і тут, запланували 46 вагонів, потім зрізали до 10, тепер ще 10 повернули і подають як перемогу...
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!