Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 20:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 ... 584
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1707993 times)
sean
Active user

Posts: 4422


View Profile
« Reply #5500 on: 25.09.19 , 02:09 »
Share Reply with quote

По 200 рубасів за те, щоб хмельничани якусь рухлядь відправили в рейс. Довбоєбічєскій ідіотизм.
Logged
VB
Active user

Posts: 4234


View Profile
« Reply #5501 on: 25.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Львів'яни
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #5502 on: 28.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

И почему же не 100500.
Quote
Для реалізації стратегії АТ «Укрзалізниця» на найближчі 5 років необхідно близько 150 млрд грн інвестицій, — Антон Саболевський

Для реалізації стратегії АТ «Укрзалізниця» на 2019-2023 роки за базовим сценарієм необхідно 150 млрд грн інвестицій. Про це в інтерв’ю онлайн-проекту «12 облич стратегії УЗ» розповів директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики компанії Антон Саболевський.

Найбільша частка в інвестиційному портфелі Укрзалізниці — це кредитні кошти міжнародних фінансових організацій, зокрема ЄБРР. Процедури залучення кредитних коштів, у тому числі отримання державних гарантій, за словами Антона Саболевського, — це складний та довготривалий процес.

Серед перспективних напрямів залучення інвестицій — розвиток припортової залізничної інфраструктури, побудова логістичних терміналів на кордоні з ЄС, рухомий вантажний склад та розвиток пасажирських вокзалів.

«Припортова інфраструктура цікавить передусім власників вантажів, оскільки значна частина експорту перевозиться залізничним транспортом. Розвиток логістичних терміналів на кордоні з ЄС також цікавить експортерів, оскільки перевантаження вантажів в Україні дешевше, ніж у Європі. Інвестиції у вантажний рухомий склад цікавлять, з одного боку, виробників такої продукції, які зазвичай допомагають Укрзалізниці отримати доступ до пов’язаних кредитів, а з іншого — приватних операторів рухомого складу, які вкладають кошти в оновлення власних парків вантажних вагонів», — розповів Антон Саболевський.

Також перспективним є новий напрямок — інвестиції в розвиток пасажирських вокзалів. «Сьогодні вже опрацьовуються пілотні інвестиційні проекти, потенціал окупності яких дуже високий», — уточнив Антон Саболевський.

Він також зауважив, що через існуюче нині державне регулювання тарифів більшість напрямів діяльності АТ «Укрзалізниця», у які необхідно інвестувати значні кошти, не будуть рентабельними, тому такий підхід необхідно змінювати. «На мою думку, належне впровадження євродиректив дозволить вирішити це питання», — зазначив Антон Саболевський.

З його слів, об’єктивно оцінювати привабливість та ризики, пов’язані з поверненням інвестицій, потенційним інвесторам допоможе підвищення прозорості діяльності окремих сегментів бізнесу в ході реорганізації компанії.



Укрзалізниця
Logged
tera
Active user

Posts: 753


View Profile
« Reply #5503 on: 29.09.19 , 09:09 »
Share Reply with quote

Quote
Між анексованим Росією Кримом та материковою Україною відновлять транспортне пасажирське сполучення. Нині там через адмінкордон не їздить жоден український державний транспорт.

Про відновлення транспортного сполучення в інтерв'ю "Радіо Свобода" повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
"КПВВ, звичайно, ми будуємо. Зараз там через певні проблеми передали це будівництво і замовником стала "Укрзалізниця". Вони зараз займаються цим проєктом. Я думаю, що вчасно, як було поставлене президентом завдання, це все побудується – КПВВ "Чонгар" і "Каланчак". Сервісна частина там також буде побудована. І будуть там відповідні станції. Ну, а вже конкурси на перевізників буде проводити місцева влада також за нашої участі", – зазначив міністр.
https://tsn.ua/ukrayina/mizh-ukrayinoyu-ta-aneksovanim-krimom-vidnovlyat-pasazhirski-perevezennya-ministr-1418595.html
Logged
Andrey007
Active user

Posts: 1987


View Profile
« Reply #5504 on: 29.09.19 , 15:09 »
Share Reply with quote

В Министерстве инфраструктры опровергли информацию

Между Украиной и аннексированным Крымом возобновят пассажирские перевозки – министр
о возобновлении пассажирских сообщений с анексованим Крымом.

Об этом говорится в сообщении ведомства в фейсбуке.

Там пояснили, что по поручению президента Украины завершается строительство КПВВ "Чонгар" и "Каланчак". Рядом с КПВВ обустраивают станции, с которых украинские перевозчики будут перевозить пассажиров по территории Украины.

Речь не идет о восстановлении любых рейсов в или из оккупированного Крыма, заявил министр инфраструктуры Владислав Криклий.

"Речь идет о создании человеческих условий для пассажиров, которые смогут на станции возле КПВВ сесть в автобус легального украинского перевозчика и ехать дальше по Украине. Крым – это Украина. Наши граждане заслуживают сервис. На следующей неделе я буду инспектировать ход работ по строительству КПВВ. Проект строительства КПВВ передан АО "Укрзализныця" и будет завершен вовремя", - подытожил Министр инфраструктуры. Больше читайте здесь: https://tsn.ua/ru/ukrayina/vozobnovlenie-perevozok-s-krymom-v-mininfrastruktury-obyasnili-o-chem-na-samom-dele-shla-rech-1418643.html
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #5505 on: 29.09.19 , 15:09 »
Share Reply with quote

А от цікаво, коли на Кримському мосту буде залізниця, нею дозволять їздити українцям?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9041


View Profile
« Reply #5506 on: 29.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

А от цікаво, коли на Кримському мосту буде залізниця, нею дозволять їздити українцям?
С точки зрения украинского законодательства однозначно нет.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5721


View Profile
« Reply #5507 on: 29.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

А от цікаво, коли на Кримському мосту буде залізниця, нею дозволять їздити українцям?
С точки зрения украинского законодательства однозначно нет.
Почему это? Если украинский гражданин пересёк границу к примеру Новоалексеевка Джанкой и поехал дальше кататься по мосту и далее в РФ а потом также вернулся в Крым и заехал на территорию Украины через Джанкой Новоалекксеевка то всё законно.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #5508 on: 29.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Ну, формально і це незаконно, бо кордон Крим-Росія все ж перетинається. Але от Молдова зробила можливим наскрізний проїзд Молдова-ПМР-Україна. Може, з Кримом буде те саме? Чи ні?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9041


View Profile
« Reply #5509 on: 29.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Нет, не законно. Пересечение границы Украина - Сосиска возможно лишь через официальные пункты пропуска. Единственный пункт пропуска в АР Крым "Порт Крым" ликвидирован в марте 2014. Других пунктов пропуска нет и не было, поэтому пересечение границы через Керченский пролив не может быть законным. Другой вопрос что доказать это проблематично, но это не отменяет сам факт незаконности.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 ... 584
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!