Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621530 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #5510 on: 29.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Але от Молдова зробила можливим наскрізний проїзд Молдова-ПМР-Україна. Може, з Кримом буде те саме? Чи ні?
Я би не порівнював, бо в Молдови непогані відносини з Україною, а Україна не підтримує сметанників на берегах Дністра. Тому Молдова й погодилася на такий "ексклюзив".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5511 on: 29.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote

А от цікаво, коли на Кримському мосту буде залізниця, нею дозволять їздити українцям?
В частном порядке — отчего ж бы нет. Были бы билеты на руках.
« Last Edit: 29.09.19 , 17:09 by Emblaze » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5512 on: 29.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote


Я би не порівнював, бо в Молдови непогані відносини з Україною, а Україна не підтримує сметанників на берегах Дністра. Тому Молдова й погодилася на такий "ексклюзив".
Надо еще учитывать, что Приднестровский конфликт не только не был таким масштабным, как Донбасский, а и заморожен по факту уже почти четверть века. Нашему случаю такая фаза "ползучей реинтеграции" пока не грозит. С некоторыми допусками ситуацию в Молдове и ПМР можно уподобить нынешней ольстерской, где граница прозрачна, несмотря на Траблы в исторически недавнем прошлом, и если б не Брекзит, то и речи о каких-то угрозах де-факто объединению Ирландии в рамках ЕС не шло бы.

Алсо, у Молдовы в целом не то геополитическое и логистическое положение, чтобы перебирать магистральными коридорами навроде одесского.
« Last Edit: 29.09.19 , 17:09 by Emblaze » Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #5513 on: 29.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote

В Министерстве инфраструктры опровергли информацию

Так,я теж прочитав про це.Нічого не нагадує за останні 100..днів?
Іде перевірка.Вкид,реакція спільноти і нас не так поняли.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5514 on: 29.09.19 , 18:09 »
Share Reply with quote

Именно. Лягушку медленно варят в молоке матери ее.
Logged
www3
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #5515 on: 29.09.19 , 19:09 »
Share Reply with quote

Вот и увидим реальную реакцию, спектральную, а не монохромную. Может таки это сподвигнет на проведение реальных процесов объединения людей, а не "шароварщины". Про ПМР, так хорошо что у них с "ихтамнетами" нет границы общей. А то в Рыбнице зп в валюте им платили, так они все тянули от нас, от техники до одежды. А как в 2015 им гайки прикрутили, так сразу на Молдову начали посматривать. Аналогия с "Ольстером" некоректная, там процесы столетиями шли.  А вот с Абхазией и Северной Осетией самое оно. Извиняюсь за оффтоп.

По сути транзита через ПМР, так у Молдовы все же более менее четкая позиция, лишний раз  они поезда транзитом не пускают, иначе через Слободку-Рыбницу-Бельцы что-то бы ехало. Наш пункт пропуска межгосударственный железнодорожный там.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5516 on: 29.09.19 , 23:09 »
Share Reply with quote

Аналогия с "Ольстером" некоректная, там процесы столетиями шли. 
Я отметил, что аналогия по части фактической прозрачности границы и срока заморозки.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #5517 on: 30.09.19 , 11:09 »
Share Reply with quote

Quote
У травні-серпні 2019 року приміський електропоїзд Дніпро – Генічеськ – Дніпро перевіз до приазовського курорту і зворотно 199,9 тис. осіб, у тому числі 57,1 тис. пасажирів пільгових категорій.

Популярний серед відпочивальників рухомий склад курсував щоденно, відправляючись зі ст. Дніпро-Головний о 07:18 і прибуваючи до ст. Генічеськ о 12:10. У зворотну путь потяг вирушав о 12:26 і вже о 17:29 був у Дніпрі.

З 24 вересня цей електропоїзд прямує до Генічеська чотири дні на тиждень – з п’ятниці до понеділка. Щосереди та щочетверга кінцевим пунктом його маршруту є ст. Мелітополь. Час відправлення та прибуття до кінцевих пунктів маршруту такий же.

Наразі на генічеському напрямку курсують капітально відремонтовані та модернізовані придніпровськими залізничниками електропоїзди ЕР2Т-7222 та ЕР2Т-7241.

Нагадаємо, що в 2018 році в умовах Нікопольського моторвагонного депо в зазначених складах повністю оновили автоматичні, салонні й тамбурні двері, лінолеумне покриття; у салонах встановили нові напівм’які сидіння з склопластиковим каркасом, металопластикові вікна із двокамерними склопакетами; сучасне сантехнічне та освітлювальне обладнання, тощо. Капітальний ремонт та модернізація підвищили безпеку руху приміських поїздів, комфортність пасажирських перевезень і роботи персоналу.

https://dp.uz.gov.ua/ukr/news/?id=3933

Интересно, а в этих обновленных ЭР2Т расстояние между сидениями оставили старое? Если оставили, то это еще нормально.
Потому что в ЭПЛ2Т места для ног ну совсем мало. Из-за этого и не люблю их.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #5518 on: 30.09.19 , 15:09 »
Share Reply with quote

Да, как и было ранее. Окна то они не уменьшали -:)
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5519 on: 01.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

Почитывая программы нового министра инфраструктуры у обывателя складывается впечатление, что он более прагматичен в отличие от своего предшественника... только вот написано очень хитро. Что понимать под словом "оновлено". Наиболее вероятно простой капремонт, если ориентироваться по ИС+. Покупка 10 аналогичных межрегионалов такая же фантастика, как и 800 новых вагонов КВСЗ за пятилетку. upd: разве что частник впишется
Quote
Програма діяльності Кабінету Міністрів України

Цілі

8.1. ...

8.2. ...

8.3. Українські пасажири та вантажовідправники мають доступ до якісної, безпечної залізниці


Необхідність підвищення якості надання послуг залізничних перевезень (підвищення швидкості поїздів, скорочення часу “у дорозі”) є давно назрілим запитом від пасажирів залізничного транспорту та великого бізнесу.

Для підвищення якості залізничних послуг буде створено відкритий та конкурентний ринок залізничних перевезень. Буде забезпечено рівноправний доступ до залізничної інфраструктури та справедливу конкуренцію між залізничними перевізниками. Сьогоднішній монополіст АТ “Укрзалізниця” буде реформований та розділений на окремі суб’єкти господарювання — оператора інфраструктури, вантажного перевізника, пасажирського перевізника, а сама компанія стане публічною (буде здійснено первинне публічне розміщення акцій українських залізничних компаній на міжнародних біржах).

Значна увага буде приділена комфорту громадян — будуть впроваджені системи управління якістю пасажирських перевезень та моніторинг їх виконання відповідно до стандартів Європейського Союзу.

Окремим напрямом стане робота із забезпечення ремонту та  модернізації залізничної інфраструктури та оновлення парку пасажирських вагонів та локомотивів. За 5 років повинно бути оновлено 200 одиниць тягового рухомого складу, 800 пасажирських вагонів, 10 електропоїздів “Інтерсіті”, відремонтовано та оновлено 5000 км залізничної інфраструктури.

З метою підвищення якості обслуговування пасажирів будуть залучені інвестиції у покращення стану залізничних вокзалів із використанням механізму державно-приватного партнерства, зокрема Центрального пасажирського вокзалу м. Києва, залізничних вокзалів мм. Миколаєва та Запоріжжя.

Унаслідок цього зменшаться витрати часу для пасажирів та вантажовідправників на перевезення залізничним транспортом, що підвищить мобільність економіки.



program.kmu.gov.ua
« Last Edit: 01.10.19 , 00:10 by sergius » Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!