Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 [553] 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621535 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #5520 on: 01.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

Ну так 800 вагонов это же не новых, а "обновленных". То есть просто капитально отремонтированных. 160 вагонов в год вполне реальная цифра, тем более тут же не сказано, что это будет углубленный ремонт на ДВРЗ. Часть вагонов пройдут обычный КВР в Синельниково, Каховке, Бахмаче, Тернополе вполне возможно всеограничится только кузовным ремонтом + ремонтом ходовой.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5521 on: 01.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Так да, в том числе капитальные ремонты сравнительно новых вагонов (КР, не КВР/КРП). Восстанавливать могут под сотню. Но списывают больше.

upd: вот пересмотрел, просто КР/ДР могут проводить в больших объемах.

Занимательна статья за прошлый год. Вырезка

Quote
Від початку року депо відремонтували в об'ємі КВР 44 пасажирські вагони

Завдяки високим темпам ремонтів пасажирських вагонів ПАТ «Укрзалізниця» цього року впровадило кілька нових маршрутів, зокрема поїзд «Чотири столиці» сполученням Київ—Мінськ—Вільнюс—Рига. Так за 9 місяців 2018 р. полагоджено всіма видами ремонтів на 100 вагонів більше, ніж за відповідний період 2017 р. Збільшилася кількість капітально-відновних ремонтів (КВР) із повною заміною зовнішнього і салонного обладнання: 70 вагонів проти минулорічних 17.

Економічна складова

Такі результати стали можливими, зокрема, завдяки тому, що з минулого року до виконання КВР приєдналося шість вагонних депо: у Бахмачі, Каховці, Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому. Найбільші об’єми таких ремонтів виконують ПКВЧД-12 Каховка (16 вагонів) і ПКВЧД-9 Бахмач (15 вагонів). Вони мають потужності, яких достатньо, щоб відремонтувати в об’ємі КВР майже п’ять вагонів на місяць. Менші — у Ковелі, Гребінці, Харкові та Синельниковому — ремонтують один вагон на місяць.

Те, що кількість вагонів, відновлених в об’ємі КВР, у депо зростає, вигідно, бо вони, на відміну від заводів, перебувають у структурі ПАТ «Укрзалізниця». Отже, ремонти виконуються власними силами, тож інвестовані кошти залишаються в товаристві.

Варто зазначити, що торік в умовах депо за 9 місяців в об’ємі КВР було відремонтовано лише два вагони, а в 2018 р. уже 44. Важливо, що деповський капітально-відновний ремонт поки що обходиться дешевше, ніж заводський. Собівартість виконання КВР одного пасажирського вагона в умовах депо становить 9 млн 462 тис. грн, у той час як на вагоноремонтному заводі — 10 млн 7 тис. грн.
(...)

.....
.....
.....

Джерело: Медіацентр "Магістраль"


Только сейчас обратил внимание, что КВР делает еще и Бахмач. Такие вагоны есть в 145/146.
« Last Edit: 01.10.19 , 13:10 by sergius » Logged
MORRO
Active user

Posts: 438


View Profile
« Reply #5522 on: 02.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

Только сейчас обратил внимание, что КВР делает еще и Бахмач. Такие вагоны есть в 145/146.

А на Запорожье-1 вагонное депо какие ремонты делает?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #5523 on: 02.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

Нарешті щось і в УЗ буде змінюватись. Надіюсь КШ теж попаде під це скорочення. Ну і сам себе Кравцов нехай скоротить. :)

Кравцов обещает уволить половину руководства УЗ за три месяца.

Руководитель УЗ решил "объявить джихад" среднему и высшему звену менеджмента.
Председатель правления "Укрзализныци" Евгений Кравцов обещает в течение трех месяцев уволить как минимум половину руководящего состава УЗ.
"Многие люди из среднего и высшего менеджмента, которые работали или продолжают работать в УЗ, не самые прозрачные с точки зрения репутации и принимаемых решений. В следующие три месяца, можно это назвать таким себе джихадом, будут кадровые решение касательно топ-менеджмента компании. Минимум половина руководящего состава будет заменена", - сказал Кравцов.
По его словам, сейчас на УЗ продолжается ротация руководителей депо и структурных подразделений.
"На сегодня в целом по структуре за последние 4 месяца проведена замена 15% руководящего состава", - уточнил Кравцов.
Также он отметил, что вопрос об увольнении члена правления УЗ Сергея Михальчука поднимался с 2017 года, но возможность прекратить его полномочия появилась лишь сейчас, в том числе благодаря смене власти.
"Правительство сделало правильное заявление и я, как руководитель компании, давно ждал такой позиции. Первое - это понимание того, насколько сложная ситуация в компании и понимание того, насколько нужно на уровне государства принимать ряд решений. Второе - пронизывающая коррупция внутри компании. Мы начали с Михальчука - это показательный пример. Еще раз: если я не мог сменить в течение двух лет ключевой менеджмент компании, это плохо", - сказал Кравцов.
Как ранее сообщал ЦТС, в июне Кабмин поддержал решение набсовета УЗ о прекращении полномочий членов правления Сергея Михальчука и Александра Бужора и поручил председателю правления ускорить процесс отбора кандидатур на должности членов правления.
6 июня Евгений Кравцов представил новых членов правления "Укрзализныци". "Приветствую в команде Франтишека Буреша, Марчина Целеевского, Сергея Кушнира и Ивана Юрика. Желько Марчек и Ремигиуш Пашкевич продолжат работу на занимаемых должностях", - сказал он.

https://cfts.org.ua/news/2019/10/02/kravtsov_obeschaet_uvolit_polovinu_rukovoditeley_uz_za_tri_mesyatsa_55531
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5524 on: 02.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

Да, поставят вместо КШ какого-нибудь мастодонта, вот тогда заживем  ;-).
Только сейчас обратил внимание, что КВР делает еще и Бахмач. Такие вагоны есть в 145/146.

А на Запорожье-1 вагонное депо какие ремонты делает?
Не интересовался. Тут есть несколько особей работающих в том регионе, может подскажут.
« Last Edit: 02.10.19 , 19:10 by sergius » Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #5525 on: 03.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

На приміському вокзалі Києва-Пасажирського поставили два термінали, пофарбовані у сірий колір з логотипами ПЛС. Є карткоприймач та інші отвори. Це, бува, не хвалені термінали самообслуговування і купівлі квитків?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5526 on: 03.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

И пофиг, что он и так курсировал летом. Правда, в этот раз могут пустить на постоянной основе взяв с действующих маршрутом путем замещения.
Quote
До кінця 2019 року Укрзалізниця запустить ще один швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – Херсон, — Євген Кравцов

До кінця 2019 року Укрзалізниця запустить ще один швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – Херсон. Про це 2 жовтня під час робочої поїздки до Херсона повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Сьогодні ми спостерігаємо збільшення пасажиропотоку до Херсона, тому опрацьовуємо питання призначення ще одного швидкісного поїзда в цьому напрямку. Так, до кінця року тут курсуватимуть два швидкісні денні поїзди Інтерсіті та нічний поїзд», - повідомив керівник Укрзалізниці.

Нагадаємо, що в сполученні Київ – Херсон наразі курсують швидкісний поїзд Інтерсіті № 766 та нічний пасажирський поїзд № 102.

Як раніше повідомлялося, 2 жовтня голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов взяв участь в інспекції будівництва контрольних пунктів в’їзду/виїзду для автомобільного сполучення «Каланчак» і «Чонгар» на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією АР Крим.


Укрзалізниця
Logged
sean
Active user

Posts: 4115


View Profile
« Reply #5527 on: 03.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

На приміському вокзалі Києва-Пасажирського поставили два термінали, пофарбовані у сірий колір з логотипами ПЛС. Є карткоприймач та інші отвори. Це, бува, не хвалені термінали самообслуговування і купівлі квитків?
Вони з липня стоять там. Я ще тоді висував припущення.
Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5528 on: 05.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

По станції Підзамче ведуться роботи по продовженню другого перону, десь на метрів зо 50.
Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5529 on: 06.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Якось мимо форуму пройшла інформація про ось таку чудо техніку. Для невеликих підприємств з підїздними коліями(наприклад невеликого елеватору) це буде набагато вигідніше, як при купівлі, так і при експлуатаційних затратах, ніж маневровий тепловоз.
https://enki.ua/mk-azovstal-priobrel-unikalnyy-manevrovyy-motovoz-s-kombinirovannym-hodom-11057
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 [553] 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!