Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621499 times)
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #5560 on: 21.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Ще раз. Проблема призначеного поїзду злуки 45\46 в тому, що його назначили не як альтернативу існуючим, а замість них. Це зараз він знайшов свого пассажира, а також зявилися 13\14, Лисичанський НЕ та 137\138 що кожен день возить туди і назад 350 км повітря. Але спочатку був УжЛис замість Київ-Уж та Київ-Лис. І от такий підхід погано.
Це зрозуміло і при всьому ще це дурна ідея перетворення злучок зі сходом, ці дятли в пасдепі ніколи не бачили що взагалі існує ще й південь який взагалі ніяк не з'єднаний.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #5561 on: 21.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote


Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.

А не маразм говорити людям, щоб їздили з пересадками, маючи щоденні 81, 13, 46, 29, міжнародні причіпки та черезденний 17 (і 235/236 в пікові дати)?
Жителі Закарпаття й самі з пересадками проїхатись можуть, але навіщо нахабніти і забирати в людей єдине пряме сполучення?
« Last Edit: 21.10.19 , 13:10 by delphin_7 » Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5562 on: 21.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote


Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.
Пояснюю для тих хто говорить про те що необхідно відмінити 45/46
Пояснюю-в умовах скорочення вагонів случки це був єдиний вихід не різати сполучення та обєми перевезень
. 3 склади 45/46 замінили 2 склади 135/136 Київ Лисичанськ, 2 склади 99/100 та один склад в 9 вагонів 409/410 Харків Лисичанськ.
Як альтернативу, що в напрямку Київ Лисичанськ що в напрямку Київ Закарпаття пустили НЕ.

 Тож якщо відміняти 45/46, то треба думати як перекрити ті всі сполучення, що він перекриває, а в умовах наявного парку це нереально
Logged
sean
Active user

Posts: 4114


View Profile
« Reply #5563 on: 21.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Вкладати треба в залізницю. Вагони купувати. А не продовжувати латати те, що скоро взагалі буде нелатуєме.
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #5564 on: 21.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

мені особисто прибуття в обід до Києва - незручність. відсутність квитків - теж.

але кому легше зробити зайву пересадку, купити дорожчий квиток - пасажиру Київ-Закарпаття чи Схід-Захід? ви уявляєте ціну на хвірмовий поїзд злуки? Костянтинівка - Франківськ - дуже популярний?  додаткові пересадки це теж додатковий час і ціна. пропонуєте людям зі сходу їхати ніч до Києва, з торбами гуляти день і потім ніч їхати далі? чи комбінувати нічний, інтерсіті, ще один звичайний пасажирський? з нашими підвязками така комбінація мало де можлива.

будуть у нас потяги по кожній лінії з тактом 1-2год, єдиною тарифною таблицею на відстані і можливістю купити квиток пепред відправленням - поговоримо про пересадки.  

проблема не у тому що є поїзд Схід-Захід. гадаєте якщо відмінять 45/46 буде дешевий зручний Київ-Закарпаття? а Київ-Одеса такий є? а Київ-Дніпро?

проблема у бажанні залізниці по хитрому, по тихому підняти ціни. не можемо покращити сервіс за цю ціну - погіршим його за меншу
Logged
www3
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #5565 on: 21.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Зараз 45\46 знайшов свого пассажира, згодний тут нічого чіпати не треба. ИМХО а ось оптимізувати ВЧ Хмельницький ой як треба. Можливо перетвориши його на ремонтне (можна для УЗ аля Каховка, можна для декількох доріг) заливши сидячки та треш для літніх перевезень (правда не знаю чи такий ще у нас є). А в Київ передати вагони від того ж 137\138 вкоротивши його.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #5566 on: 21.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

Зараз 45\46 знайшов свого пассажира, згодний тут нічого чіпати не треба. ИМХО а ось оптимізувати ВЧ Хмельницький ой як треба. Можливо перетвориши його на ремонтне (можна для УЗ аля Каховка, можна для декількох доріг) заливши сидячки та треш для літніх перевезень (правда не знаю чи такий ще у нас є). А в Київ передати вагони від того ж 137\138 вкоротивши його.

имхо, Хмельницкий в этом плане не главный кандидат на оптимизацию, пока есть Кременчуг и Шевченко. 137/138 сейчас в сторону Киева заполняется неплохо, обратно хуже из-за идиотского времени отправления.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5567 on: 21.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Уж - Лис якраз один з небагатьох вдалих прикладів єднання.

Його графік ми з Кримчанином дуже круто підкоригували в обидві сторони, і якби власник вордівського файла не включив режим прапорщика, потяг міг би стати ще кращим (за винятком невеликого погіршення для Сум, там плюсів було набагато більше: оборот на Одесу, кращий графік Уж - Одеса та інші плюшки).

А ось погана реалізація Львів - Бахмут - це вже з іншої опери, після цього страхіття стало зрозумілим, що більш вдалих потягів єднання на УЗ вже не буде.
« Last Edit: 28.10.19 , 07:10 by Г-дзе » Logged
Bridjaga
Guest
« Reply #5568 on: 21.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

141 і був зіпсованим,  зробили ще гірше.  Тут не злука винна а ті,  хто таке реалізовує. 
Важко знайти 2станції, для яких цей поїзд зручний.  Єдина його аудиторія - ті,  хто не купив квитки на інші поїзди,  а їхати чимось треба.  141- краще ніж пішки)

Знайомі з Сокалі тепер їдуть до Львова нормальним поїздом і далі повозкою. 
Але розумні потяги злуки необхідні. 

Особисто я б закрив київські депо.  Робочі місця потрібніші в регіонах,  наявні зарплати там задовольнятимуть більшу кількість л працівників,  відповідно якість праці буде вище. 

У Києві на землі, зайнятій під депо Уз могла б заробити на кілька нових вагонів.

Продовженням усіх потягів далі  , хоча б до сусідніх областей допомогло б вирішити їхні транспортні потреби. 
Logged
www3
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #5569 on: 21.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

Тут є місцева столична особливість. Всі їдуть на ранок в, а ввечері з. А продовження далі призведе лише до того, що будуть возити повітря. 137\138 той же (і навіть якби відправлення було б з Києва на Хмель о 7й ранку була б та ж фігня з пассажирами) і наприклад 122 Миколаїв-Рівне (ЕПК був куди популярнішим).
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!