Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621502 times)
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5570 on: 22.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

У Києві на землі, зайнятій під депо Уз могла б заробити на кілька нових вагонів.
Може все-таки десятки-сотні.
Продовженням усіх потягів далі  , хоча б до сусідніх областей допомогло б вирішити їхні транспортні потреби. 
Так це і робиться. Хоч і не завжди вдало. Гляньте на приклади 7/8, 139/140, 751/752...
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #5571 on: 22.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote


Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.

А не маразм говорити людям, щоб їздили з пересадками, маючи щоденні 81, 13, 46, 29, міжнародні причіпки та черезденний 17 (і 235/236 в пікові дати)?
Жителі Закарпаття й самі з пересадками проїхатись можуть, але навіщо нахабніти і забирати в людей єдине пряме сполучення?

Єдине пряме сполучення для кого? а не нахабніють ті хто спочатку відібрав а тепер відстоює дебільну ідею тотальної вигрузки/загрузки по Києву? Вже видно до чого довели такі керманичі та ідеологи. Це про що я і говорю, щоб зробити комфортно для жителів сходу, можна раком поставити всю країну, я правильно розумію?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5572 on: 22.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

Перелічіть, скільки рейсів Київ - "Закарпаття" та Київ - "СеРуЛі" було у 2017-2018 роках та є в наш час.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5573 on: 22.10.19 , 03:10 »
Share Reply with quote

В смислі забита? Там же 9 вагонів!
В том смысле, что были заняты сидячие места. А стоячие еще оставались, вы правы.

И так почти в любом вагоне к середине пути примерно, я прогуливался по ним интереса ради. Самый свободный выглядел следующим образом и на второй половине пути загрузился тоже:



(кстати, хостинг сопровождает это фото предупреждением о потенциальном эротическом контенте, неужели упитанные амбразуры контролерш на него так подействовали?)



У Києві на землі, зайнятій під депо Уз могла б заробити на кілька нових вагонів.

Во-первых, ключевое здесь "могла бы", во-вторых, пара вагонов дела не решит.
« Last Edit: 22.10.19 , 03:10 by Emblaze » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5574 on: 22.10.19 , 04:10 »
Share Reply with quote


 Це про що я і говорю, щоб зробити комфортно для жителів сходу, можна раком поставити всю країну, я правильно розумію?
Достойная попытка, но нет. "Спасибо жителям Донбасса" для 2012-го выглядело забавно, сейчас, пожалуй, не взлетит.

На тот же харьковский раховозный НЭ по Киеву легко можно накануне ночи прохождения несколько десятков купешников словить, не говоря про люксы.

« Last Edit: 22.10.19 , 04:10 by Emblaze » Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5575 on: 22.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote

В смислі забита? Там же 9 вагонів!
В том смысле, что были заняты сидячие места. А стоячие еще оставались, вы правы.

И так почти в любом вагоне к середине пути примерно, я прогуливался по ним интереса ради. Самый свободный выглядел следующим образом и на второй половине пути загрузился тоже:



(кстати, хостинг сопровождает это фото предупреждением о потенциальном эротическом контенте, неужели упитанные амбразуры контролерш на него так подействовали?)



Це випадково не в той день, що ви їхали було. На фото елька забита в мяско.

https://amp-fakty-ua.cdn.ampproject.org/v/s/amp.fakty.ua/321903-konduktor-ne-mog-projti-v-seti-pokazali-foto-i-video-adskoj-poezdki-v-elektrichke-mukachevo-lvov?amp_js_v=a2&amp_gsa=1&usqp=mq331AQCKAE%3D#aoh=15717269168011&amp_ct=1571726922504&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=%D0%A1%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Ffakty.ua%2F321903-konduktor-ne-mog-projti-v-seti-pokazali-foto-i-video-adskoj-poezdki-v-elektrichke-mukachevo-lvov
Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5576 on: 22.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote


Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.

А не маразм говорити людям, щоб їздили з пересадками, маючи щоденні 81, 13, 46, 29, міжнародні причіпки та черезденний 17 (і 235/236 в пікові дати)?
Жителі Закарпаття й самі з пересадками проїхатись можуть, але навіщо нахабніти і забирати в людей єдине пряме сполучення?

Єдине пряме сполучення для кого? а не нахабніють ті хто спочатку відібрав а тепер відстоює дебільну ідею тотальної вигрузки/загрузки по Києву? Вже видно до чого довели такі керманичі та ідеологи. Це про що я і говорю, щоб зробити комфортно для жителів сходу, можна раком поставити всю країну, я правильно розумію?
Форумчанина adul, вам ж пояснили що 45/46 призначено через брак вагонів, і крім 99/100 відмінили ще й 135/136. Навіщо знов по колу повторяти одне і теж саме, без якогось конструктиву?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #5577 on: 22.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

Освобождать надо, но не будет ли стонов до небес по этому поводу в связи с очередным актом покращення?

Ну не было ж стонов, когда 103/104 сделали фирменным и убрали в те дни посреди недели, когда есть 9/10, обеспечив гарантированное его курсирование только в пятницу из Киева и воскресенье из Мариуполя? И то последнее больше для того, чтобы вывезти Приднепровье.

Не было стонов, когда в одном из четырех составов 83/84 купейные стали стоить 700-800 грн, плацкартные 400-500 грн?

Так и не будет стонов, когда 103/104 обрежут по Запорожью, превратив в 203/204 с коэффициентом дополнительного поезда 1,3, о чем уже думал пасдеп, но никак не решится.

Если правильно понимаю, именно дешевыми поездами направление и держится, в отличие от Констахи. И не вырастет ли от этого опасность появления условного поезда случки с одним из пунктов назначения в Мариуполе?

Поезда случки это проваленный эксперимент, их наоборот нужно убирать. 45/46 - первый под отмену, из-за этого говна уничтожили нормальное сообщение Киев - Закарпатье, которое всегда было образцово-показательным, ходило три ежедневных поезда по 18-20 вагонов - 13/14, 81/82, 99/100, с классными графиками. Из-за этой говнослучки получили невывоз на Закарпатье летом и зимой и дополнительную мотивацию местных жителей получать другие паспорта, потому что в соседние столицы уехать намного проще, чем в свою. Я понимаю, как можно было ухерить сообщение с Уманью, но как убить такое направление - это нужно было постараться.

Підтримую, але не слід забувати про 29 теж дуже вдалий потяг, який йде швидко. Про 99/100 згоден. Думаю проблему вирішить лоукости які теоретично по 600-700 гривень будуть забиті.
29 ще би зробили прибуття до Ужгорода і Києва у передробочий час, взагалі ціни б не було. Як варіант, до Києва навісити на нитку 82-го від Козятина до столиці. А зворотньо - так, як свого часу ходив 99-ий.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5578 on: 22.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

VSK

По дате соответствует

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5579 on: 22.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

29 ще би зробили прибуття до Ужгорода і Києва у передробочий час, взагалі ціни б не було. Як варіант, до Києва навісити на нитку 82-го від Козятина до столиці. А зворотньо - так, як свого часу ходив 99-ий.

Тобто херити графік потягу, який навіть за кончєною методикою УЗ має фінансовий плюс, причому плюс такий самий як у НЕ 29, але при цьому перевозить більше людей?

Насправді завести НЕ в Київ можна на годину раніше, я показував Валері як, цього наразі буде достатньо.

Пропозиція відправлення НЕ зворотньо як була у 99-го, без різниці це 15:30 чи 17:30, - це насправді врєдітєльство, в 1937 р. за таке трійки малювали вирок одноголосно, а тут, на жаль, демократія. Ми з Кримчанином заледве витягнули на 17:30 графік 13-го, так у нас вибору не було - він був пов"язаний з рішенням інших, благородних задач, і плюшки від такої реалізації перевершували б усі можливі мінуси, якби Валерій не увімкнув режим прапорщика. Але пропонувати відправлення в 17:30 для НЕ - це дно.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!