Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 [559] 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621510 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #5580 on: 22.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote


Єдине пряме сполучення для кого?

Суми (плюс область) - Львів (+Закарпаття) і зворотньо, єдине сполучення між Мукачево (і всім, що далі) та усіма станціями між Львовом та Києвом, з інших плюсів - пізній виїзд з Києва на Закарпаття, гарний нічник Київ - Львів (що умовно плюс), ранній приїзд (погоджусь, що аж надто ранній) в Лисичанськ.


а не нахабніють ті хто спочатку відібрав а тепер відстоює дебільну ідею тотальної вигрузки/загрузки по Києву? Вже видно до чого довели такі керманичі та ідеологи. Це про що я і говорю, щоб зробити комфортно для жителів сходу, можна раком поставити всю країну, я правильно розумію?

зате в вашій пропозиції "хай їздять з пересадками, бо нам 7го потяга не вистачає" - зовсім немає цього "бажання зробити комфортно, щоб поставити когось раком".
Logged
Владимир
Active user

Posts: 355


View Profile
« Reply #5581 on: 22.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

45/46 один з не багатьох чудовий потяг. найкращий з існуючих графік Київ-Львів, чудовий і Суми-Львів, та і можливість хай довго, але не дорого і без пересадки їздити зі сходу в гори, Львів. навпаки - більше б таких поїздів!

потяг завжди завопнений, половина чи й більлше пасажирів не змінюється по Києву, тобто він реально необхідний. не раз бачив у ньому групи школярів зі сходу. пропонуєте їм робити пересадки?

і 13 хоч повільніше за румунські приміські і робить мало зупинок в горах і розклад поганий, але також заповнений, бо безальтернативний, теж необхідний.

причина поганих розкладів - бажання залізниці пересадити пасажирів курортних напрямків на дорогі поїзди. те ж саме, що навмисне зробили з Одесою. гарний розклад - додаткова послуга. не хочеш за неї платити - приїжджай серед ночі чи в обід. звичайно це погано і не по європейськи
Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.
Ув.пользователь,Вы думаете только о себе, и не думаете о других людях, которым поезда случки кстати очень подходят, вы ещё скажите что поезд Москва-Владивосток надо отменить , потому что 6 с лишним суток в пути и на конечную приезжает ночью , а пасажиропоток с начала до конца меньше половины... Думайте хоть уже своей головой, что говорите, я бы посмотрел на вас, что бы вы сказали , живя на востоке страны, а хочется поехать в горы отдохнуть, удобно было бы Вам с пересадкой ехать?)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5582 on: 22.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

Пропоную його відмінити та замість нього пустити нормальний 99/100 так як це довбаний маразм. Пропоную щоб жителі Закарпаття не страждали із-за бажання жителів сходу кудись там кататися по горам-львовам, тобто нехай катаються з пересадками по києву-львову.

Ви б краще жителів Закарпаття спитали. Тих, хто не працює на контрабасі, а зайнятих в туризмі, які заробляють в тому числі й на туристах зі Сходу. Бо сьогодні кількість щоденних потягів на Закарпаття (13, 29, 81) дорівнює кількості щоденних потягів які були до запровадження з'єднання (13, 81, 99). Так, є питання по Мукачево, де зменшилась пропозиція місць за рахунок надання її в нові гірські місцевості , де можливо надасться імпульс розвитку цього ж туризму.

Те, що в цілому є тенденція збільшення попиту на Закарпаття, то вона залежить не від запровадження потягу єднання , а через переорієнтацію туристичних потоків в країні. Реагувати на це потрібно.

Можна вимагати відновлення курсування 99 потяга без відміни 45 потяга, - вся біда цього форуму в тому, що Валера своїм режимом прапорщика налаштував інших юзерів мислити категоріями Красноштана.  Ладно є погані приклади з'єднання , той же 141, який погано заповнюється, а які в вас можуть бути претензії до заповнюваності 45?÷

Можна нагнути УЗШК після КР всіх Хуйдаїв запровадити денний рейс Київ 06 - Мукачево 14-15 - Київ 23 і підкоригувати стиковку з потягами на Будапешт та Кошице. Якщо в УЗШК сходу не знайде состав, вона знайде його пізніше старанням активної громадськості.

Можна думати, робити й вимагати, збирати тисячі підписів, завалювати госпідарників ними, затрудняти їх роботу, все це можна було б робити якби не цей дурнуватий режим прапорщика й не ставлення до форуму як до забора, на якому можна написати ... і втекти.
« Last Edit: 27.10.19 , 17:10 by Г-дзе » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #5583 on: 22.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

29 ще би зробили прибуття до Ужгорода і Києва у передробочий час, взагалі ціни б не було. Як варіант, до Києва навісити на нитку 82-го від Козятина до столиці. А зворотньо - так, як свого часу ходив 99-ий.

Тобто херити графік потягу, який навіть за кончєною методикою УЗ має фінансовий плюс, причому плюс такий самий як у НЕ 29, але при цьому перевозить більше людей?

Насправді завести НЕ в Київ можна на годину раніше, я показував Валері як, цього наразі буде достатньо.

Пропозиція відправлення НЕ зворотньо як була у 99-го, без різниці це 15:30 чи 17:30, - це насправді врєдітєльство, в 1937 р. за таке трійки малювали вирок одноголосно, а тут, на жаль, демократія. Ми з Кримчанином заледве витягнули на 17:30 графік 13-го, так у нас вибору не було - він був пов"язаний з рішенням інших, благородних задач, і плюшки від такої реалізації перевершували б усі можливі мінуси, якби Валерій не увімкнув режим прапорщика. Але пропонувати відправлення в 17:30 для НЕ - це дно.
Я мав на увазі прибуття до Ужгорода близько 8 ранку, як було в 99-го. Тобто, відправлення з Києва десь о 19:30.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5584 on: 22.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі прибуття до Ужгорода близько 8 ранку, як було в 99-го. Тобто, відправлення з Києва десь о 19:30.

Як новоспеченого мешканця Ужгорода, я Вас розумію. Як турист, якому о 8-й ранку на площі буде пусто, а не бограч - не дуже ;)

Ви б краще зразу уточнили що саме було на увазі. Ок, ця проблема є, перепрошую за різкість.
« Last Edit: 27.10.19 , 17:10 by Г-дзе » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #5585 on: 22.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі прибуття до Ужгорода близько 8 ранку, як було в 99-го. Тобто, відправлення з Києва десь о 19:30.

Як новоспеченого мешканця Ужгорода, я Вас розумію. Як турист, якому о 8-й ранку на площі буде пусто, а не бограч - не дуже ;)

Ви б краще зразу уточнили що саме було на увазі. Ок, ця проблема є, перепрошую за різкість.
Туристи собі знайдуть, чим зайнятися. В основному, вони собі заздалегідь планують свій відпочинок. 99-ий свого часу з таким прибуттям був реально популярним. І так, я це все пишу відносно себе: приїхав з відрядження - і прямо на роботу. Для поїзда такого класу подібний розклад значно доречніший, ніж для "недофірмового" 13-го.
Взагалі, я притримуюсь думки, що раз вже пасажири платять солідну суму за подорож в НЕ, вони заслуговують на прайм-таймове прибуття. і це стосується абсолютно всіх напрямків. Раз поїзд назвали "Нічним експресом", він повинен дійсно бути мінімальний час в дорозі та прибувати в кінцевий пункт у привабливий час.
« Last Edit: 27.10.19 , 17:10 by Г-дзе » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5586 on: 22.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Там не проблема забезпечити прибуття в Ужгород в 08:00, і Валерій теж звертав на це увагу.

Забезпечити таке прибуття в Київ, з його пригородами й човниками - нереально. Враження можна підкріпити свіжим прибуттям деяких НЕ в 05:58.

Для прикладу, НЕ 8 з прибуттям в 09:07 псує графік одному човнику й одній засцяній. Там правда комплексна проблема, що 236, 44 і 8 покладені по-дебільному через інтервал. З фастівського напрямку можна завести НЕ з Ужгорода, десь на 08:32, якщо дуже постаратись, або вже на 09:13.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #5587 on: 22.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

. З фастівського напрямку можна завести НЕ з Ужгорода, десь на 08:32, якщо дуже постаратись, або вже на 09:13.
08:32 - значно краще. Бо 9 з копійками - це поки метро-маршрутки-трамваї, то в пункт призначення можна добратися вже в ту пору, коли всі чинущі на обід збираються.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #5588 on: 22.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

236 по-хорошому треба призначати регулярно в п"ятницю з Києва і в неділю з Ужгорода, як було минулої осені. А якщо є вагони в ВЧ-3, то можна було б і 5-6 разів на тиждень.
Logged
SW7
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #5589 on: 23.10.19 , 03:10 »
Share Reply with quote

Ви б краще жителів Закарпаття спитали.
...
Можна нагнути УЗШК після КР всіх Хуйдаїв запровадити денний рейс Київ 06 - Мукачево 14-15 - Київ 23 і підкоригувати стиковку з потягами на Будапешт та Кошице. Якщо в УЗШК сходу не знайде состав, вона знайде його пізніше старанням активної громадськості.
... все це можна було б робити якби не цей дурнуватий режим прапорщика й не ставлення до форуму як до забора, на якому можна написати ... і втекти.
Нічого не скажу за Хундай . Я не берусь судити. Але ІМХО дуже не вистачає курсування ще одного поїзда Київ-Ужгород (бажано доступнішого за 81) південним ходом, часом відправлення з Києва в проміжку між 18 і 23 год. При цьому без відмін солотвинського чи ще якогось іншого. Розумію, що на щодень, а не на великі свята це нереально(
« Last Edit: 27.10.19 , 17:10 by Г-дзе » Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 [559] 560 561 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!