Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621495 times)
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5600 on: 05.11.19 , 00:11 »
Share Reply with quote

А где эта "партия" есть? ДПКр3 что ли? Так это пока что не "партия", а один и тот пока на обкатке.
Про 6 единиц, которые изначально планировалось купить. И для которых завод уже заказывал оборудование, запчасти. Теперь судится.

У нас есть 14 условно "комфортных" новых электричек + 2 состава локомотивной тяги. А вот шустрого и комфортного дизельного мвпс для (- / частично) не электрифицированных участков, по сути нету.
« Last Edit: 05.11.19 , 00:11 by sergius » Logged
www3
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #5601 on: 05.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

Пусть Шкоды отремонтируют для начала!!!
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5602 on: 05.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Ще б затарабанили до депо кавомашину, щоб локомотивники попили бодрячого напою на бали з Вог-кафе ). Чи Сокар )).

Quote
Укрзалізниця впроваджує пілотний проєкт заправки локомотивів «з пістолета», — Євген Кравцов

Укрзалізниця розпочала реалізацію пілотного проєкту заправки локомотивів у депо за допомогою паливозаправників. Очікується, що ця новація допоможе усунути передумови для розкрадання дизпального в процесі його переміщення та зберігання. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.




«Викорінення корупції у компанії відбувається одразу за декількома напрямками. Перший — реформа закупівель, другий — протидія крадіжкам. Ми маємо отримувати товари за вигідними цінами та не допустити їхного розкрадання. Заправка локомотивів «з пістолета» посилить контроль за використанням дизпального та фактично унеможливить його крадіжки на етапі переміщення від станції відвантаження до депо», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Таким чином, за словами Євгена Кравцова, завдяки технології заправки тепловозів «з пістолета» Укрзалізниця зменшить витрати на закупівлю дизпального, а це найбільша стаття витрат компанії. «Потенційно йдеться про заощаджені сотні мільйонів гривень на рік», — зазначив він.

Для експерименту було обрано локомотивне депо Запоріжжя. Саме сюди один із постачальників погодився відвантажувати дизпальне не в цистернах, а на склад в автозаправниках і здійснюватиме заправку локомотивів. «На початковому етапі в такий спосіб ми заправлятимемо шість локомотивів: три магістральні та три маневрові. Це дасть можливість оцінити ефективність експерименту й проаналізувати його технічний, фінансовий та логістичний аспекти. Після цього приймемо рішення щодо доцільності збільшення кількості рухомого складу, який заправлятиметься у такий спосіб, та переліку депо», — резюмував Євген Кравцов.

Нагадаємо, минулого року Укрзалізниця закупила 330 тис. т дизелю загальною вартістю понад 9,5 млрд грн.


Медіацентр «Магістраль»
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #5603 on: 05.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

По хорошему если покупать - то заказывать очередную партию хюндаёв у корейцев. ИМХО, они построят уже с учётом "косякяков" предыдущей поставки. Ведь по сути все основные "баги" уже отловили.
А почему не ЭКр? Ездят же, каких-то проблем с ними не помнится.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #5604 on: 06.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Через викрадення невідомими особами пристроїв зв’язку поблизу станції Підгірці затримуються в дорозі кілька поїздів.

Через викрадення невідомими особами двох магістральних кабелів зв’язку на перегоні Підгірці – Нові-Безрадичі кілька пасажирських поїздів затримуються в дорозі. Залізничники виявили крадіжку обладнання сьогодні вночі.
Зокрема, наразі затримуються в дорозі поїзди: № 11 Новоолексіївка – Київ на 50 хв. та  № 103 Маріуполь – Київ на 2 год. Також із затримкою близько 2 годин вже прибули до місця призначення поїзди №9/10 Маріуполь – Київ, № 80 Дніпро – Київ. 
Укрзалізниця просить вибачення у пасажирів за незручності. Актуальний час прибуття  поїздів можна уточнити на вокзалах та станціях.
Залізничники здійснюють відновні роботи на дільниці, щоб забезпечити рух поїздів відповідно до графіка.
Про незаконне втручання в роботу залізничного транспорту Укрзалізниця повідомила працівників поліції.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/504876/
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5605 on: 12.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Наиболее интересные отрывки из интервью Кравцова "Фокусу". Жанр интервью - сладкоречивая проповедь перед нубами, но отдельные фрагменты могут представлять интерес и для более сведущей публики.

Лейтмотив: основные задачи УЗ - уйти от дотаций пригородных перевозок, выйти на IPO, максимально удовлетворить потребности пассажиров и отказаться от ночных поездов с полностью выработавшими ресурс вагинами.


« Last Edit: 12.11.19 , 09:11 by Emblaze » Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5606 on: 12.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

"У нас в операционном парке около 3 тыс. классических пассажирских вагонов. В приемлемом состоянии 500 - 700 из них. Остальные нужно менять. Благодаря интенсификации дневного движения и оптимизации маршрутов мы планируем уменьшить спрос на вагоны. На следующие пять лет в программе Кабмина прописано приобретение 700 спальных вагонов. Это достаточно амбициозный проект З последние 2.5 года мы смогли обновить около 200 таких вагонов".

И где же это указано.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #5607 on: 12.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

"У нас в операционном парке около 3 тыс. классических пассажирских вагонов. В приемлемом состоянии 500 - 700 из них. Остальные нужно менять. Благодаря интенсификации дневного движения и оптимизации маршрутов мы планируем уменьшить спрос на вагоны. На следующие пять лет в программе Кабмина прописано приобретение 700 спальных вагонов. Это достаточно амбициозный проект З последние 2.5 года мы смогли обновить около 200 таких вагонов".

И где же это указано.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/188-20#n2
Програма діяльності. стор. 58

Окремим напрямом стане робота із забезпечення ремонту та  модернізації залізничної інфраструктури та оновлення парку пасажирських вагонів та локомотивів. За 5 років повинно бути оновлено 200 одиниць тягового рухомого складу, 800 пасажирських вагонів, 10 електропоїздів “Інтерсіті”, відремонтовано та оновлено 5000 км залізничної інфраструктури.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5608 on: 12.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

А, так тут ключевое слово "оновити". Помнится, уже была дискуссия. Могут подразумевать простой капремонт или КВР(П)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #5609 on: 12.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

А, так тут ключевое слово "оновити". Помнится, уже была дискуссия. Могут подразумевать простой капремонт или КВР(П)
И все равно цифры 700 нигде не видно...
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!