Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1621500 times)
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5610 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Вот это уже более реалистично. Правда, про электрификацию сказано без привязки к участку. Наверное, постараются доделать Ковель – Изов.
Quote
Оптимізація непрофільних активів та концесія вокзалів - Мінінфраструктури повернуло контроль над Укрзалізницею та починає її оновлення, - Владислав Криклій


Міністерство інфраструктури України ініціює оновлення рухомого складу Укрзалізниці, підвищення якості та безпеки вантажних та пасажирських перевезень, а також запуск нових внутрішніх та міжнародних маршрутів. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час представлення «To do list» - змін, які плануються у сфері інфраструктури та транспорту до кінця 2019 року, впродовж 2020 року та наступні 5 років.

Захід відбувся 12 листопада 2019 року на залізничному вокзалі Харкова - одному з найважливіших транспортних вузлів східної України. Під час спілкування з журналістами Міністр розповів про зміни, які очікують Укрзалізницю, оглянув об’єкти, потенційно цікаві для передачі в концесію на залізничному вокзалі.

«Укрзалізниця повернулася до складу Міністерства інфраструктури України і ми нарешті почнемо її змінювати. Це необхідно робити негайно, бо середній вік локомотивів складає понад 40 років, рівень зношеності вантажних і пасажирських вагонів - понад 85%, пасажирські перевезення та діяльність вокзалів збиткові для залізниці», - зазначив Владислав Криклій.

За словами Міністра, саме оренда або продаж майна, яке не використовується залізницею у профільній діяльності, а також концесія окремих об’єктів може стати джерелом додаткових коштів для запланованого переобладнання рухомого складу та покращення інфраструктури. За попередніми оцінками, вартість непрофільних активів Укрзалізниці - понад 10 млрд грн.

Концесія залізничних вокзалів Миколаєва, Харкова, Дніпра, Хмельницького, Чоп, яка наразі опрацьовується Міністерство спільно з партнерами, дозволить перетворити їх у зручні простори з торговими площами, кафе та готелями, забезпечити якісно вищий рівень сервісу для пасажирів та збільшити інвестиційний ресурс Укрзалізниці.

В планах Міністерства інфраструктури в 2020 році придбання Укрзалізницею 2000 вантажних і 26 пасажирських вагонів, укладення договорів на 40 тепловозів та 200 електровозів, електрифікація 110 км колії для пришвидшення руху потягів, локалізація виробництва тяги в Україні, що дозволить створювати нові робочі місця для українців.

Після оновлення рухомого складу планується відкриття нових маршрутів.

У межах України:

Ужгород – Херсон через Миколаїв, Кривий Ріг

Запоріжжя – Івано-Франківськ через Дніпро

Запоріжжя – Чернівці

Київ – Ковель

Київ – Запоріжжя через Кривий Ріг

Лисичанськ - Одеса

Київ-Миколаїв- Херсон

У міжнародному сполученні, зокрема з країнами ЄС та Республікою Білорусь:

маршрути до Польщі

приєднання до потягу 4 столиць – 5 столиці (Таллінн)

Львів – Мінськ через Ковель, Брест

Гомель – Київ

Паралельно з цим планується покращити рівень сервісу та комфорту для пасажирів. Для цього у наступному році заплановані: заміна освітлення у вагонах, оновлення постільної білизни, вдосконалення системи прибирання у потягах.

«Одним з найважливіших завдань Президента та Уряду є створення інфраструктури безпеки. Це стосується і Укрзалізниці, і автомобільних доріг. Тому наразі ми маємо швидко і якісно виконувати свою роботу для створення комфортного сервісу для українців, для переведення транспортної галузі, інфраструктури на європейський рівень», - підкреслив Владислав Криклій.

Для цього в рамках реалізації програми безпеки на Укрзалізниці в 2020 році планується облаштування під’їздів та підходів до залізничних переїздів, встановлення на переїздах систем відеонагляду, облаштування пристроїв переїзної автоматики на нерегульованих переїздах з автобусним рухом, ремонт пасажирських платформ, тунелів, встановлення огородження на станціях.



КМУ
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5611 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Ужгород - Херсон через Миколаїв, Кривий Ріг звучить географічно!
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #5612 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Ну от і велкам 133/134 поділений на дві групи: одну група Миколаїв - ІФ, інша Херсон - Ужгород.
Хоча раніше теж багато обіцяли щодо нових маршрутів. В результаті нічого нового.
« Last Edit: 12.11.19 , 15:11 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5613 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь що ні, цей напрямок вкрай потребує більш швидших потягів, бажано не черепашачими маршрутами.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #5614 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Ну тоді навіщо ще один поїзд на ділянці Миколаїв - Кр.Ріг через Львів? Тим більше дорожчий чим 133/134. Час в дорозі точно не буде швидше, ніж через Миколаїв - Долинську чи Миколаїв - Колосівка - Первомайськ.
Хіба, що 133/134 заберуть з Кр.Рогу. Тоді інша справа.
Київ - Ковель можна вже поставити галочку, що призначений - 267/268.
« Last Edit: 12.11.19 , 15:11 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #5615 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Блін, та навіть через Первомай-на-Пузі час в дорозі Львів - Херсон буде 17 годин. А не це порно через БЦ. Через БЦ модна щось бистреньке північним ходом створити.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #5616 on: 12.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Можливо і так. Час покаже, що з цього переліку ми побачимо в 2020 році. Треба зберегти цю новину для історії.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #5617 on: 12.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Так то все после обновления составов если закажут снова закажут 30 а оплатят 3 то и увидим  эти поезда лет через 10 (а спустя 5 лоу-косты все это свяжут:) 
Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #5618 on: 12.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Так то все после обновления составов если закажут снова закажут 30 а оплатят 3 то и увидим  эти поезда лет через 10 (а спустя 5 лоу-косты все это свяжут:) 
Саме тому потрібно більше уваги приділяти саме приміському та регіональному сполученню. Ці всі Експреси через всю країну, навіть за умови розвитку авіації мають право на життя, але ж не тільки їх розвивати
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #5619 on: 12.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Ну тоді навіщо ще один поїзд на ділянці Миколаїв - Кр.Ріг через Львів? Тим більше дорожчий чим 133/134. Час в дорозі точно не буде швидше, ніж через Миколаїв - Долинську чи Миколаїв - Колосівка - Первомайськ.
Є підозра, що вони взяли якийсь старий список з частиною виконаних пунктів. От підмітили, що додатковий Київ - Ковель вже призначено. Або новий маршрут Київ - КРГ - Запоріжжя, це взагалі що має бути? Дубляж 71/72? То як він має відрізнятися від наявного. Може то просто інтерпретація пропозиції перенести існуючий склад на маршрут через КРГ, що була реалізована кілька років тому. Те саме стосується і 133/134.
« Last Edit: 12.11.19 , 20:11 by sergius » Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!