Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 03:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1706778 times)
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #5690 on: 23.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote


-  Київ — Прага — 62 євро на заміну діючих 97,2 євро;
-  Львів — Прага — 48 євро на заміну діючих 80,2 євро.

Досить не погано. Орієнтовно 700 гривень зі Львова до Праги в одну сторону виходить.
Ви справді вважаєте, що Вам продадуть за 48 еврів в обидві сторони?
А чого мали б не продати, якщо вже про це написали на офіційному сайті УЗ? Я поки не спішу купляти квиток до Праги на поїзд, поки не буде зрозуміло всіх деталей.
Тим більше, що минулого року в жовтні їхав зі Львова до Праги за 100 гривень. Правда на автобусі.
Logged
tera
Active user

Posts: 753


View Profile
« Reply #5691 on: 23.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

"Ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю", - Гончарук. ВIДЕО
23.01.20 09:30
Влада України хоче віддати національному оператору залізниць Німеччини Deutsche Bahn AG в управління на 10 років АТ "Укрзалізниця", заявляє український прем'єр-міністр Олексій Гончарук.
"Так, ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю", - сказав Гончарук на "Українському сніданку" в Давосі (Швейцарія) у четвер вранці, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна.
Він додав, що влада України пов'язує з цим рішенням не тільки очікування про розвиток "Укрзалізниці". "Це екосистемне, яке має показати, що Україна безпрецедентно відкрита для інвестицій, для світу, для нових стандартів", - сказав прем'єр.

Гончарук додав, що, попри те, що ще потрібно домовлятися і погоджувати деталі рішення і документи, "політичне рішення щодо цього вже ухвалено і це вже величезний крок".
Як повідомлялося, 22 січня Міністерство інфраструктури України і національний оператор залізниць Німеччини Deutsche Bahn AG у швейцарському Давосі підписали меморандум про взаєморозуміння для подальшої співпраці в транспортній галузі та розвитку АТ "Укрзалізниця".

При цьому, говорячи про меморандум, у своєму акаунті у твітері Гончарук зазначив, що німецькі фахівці реформуватимуть управлінські механізми "Укрзалізниці", а Україна повністю зберігає за собою контроль над підприємством.
https://censor.net.ua/ua/news/3171408/my_hochemo_viddaty_nimtsyam_na_10_rokiv_v_upravlinnya_zaliznytsyu_goncharuk_video
Logged
opex
Active user

Posts: 12019


View Profile
« Reply #5692 on: 23.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Чот сразу вспомнил фото
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #5693 on: 23.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Виявляється УЗ й не така збиткова. :)

Прибуток Укрзалізниці за 2019 рік прогнозується на рівні 2,5-3 млрд грн, — Євген Кравцов.

Укрзалізниця очікує показник прибутку за підсумками діяльності у 2019 році на рівні 2,5-3 млрд грн. Про це повідомив очільник компанії Євген Кравцов у інтерв’ю «BBC News Україна».
«Укрзалізниця змогла зі збитків у понад 5 млрд гривень вийти на рекордну прибутковість. Попередньо, за минулий рік ми виходимо на прибуток 2,5-3 млрд гривень», — наголосив він.
Водночас, говорячи про пасажирський сегмент перевезень, Євген Кравцов констатував, що потреба у фінансуванні тільки приміського сполучення для оновлення парку становить десятки мільярдів гривень.
«Пасажирські перевезення приносили 200-500 млн доларів збитків на рік для компанії. Компанія з'їдала свою амортизацію, не відновлювала рухомий склад, зношеність якого складає зараз близько 80%. Так, компанія зараз функціонує стабільно, але для того, щоб покращити якість, нам необхідні великі капітальні витрати», — резюмував голова Укрзалізниці.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/510862/
Logged
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #5694 on: 23.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Виявляється УЗ й не така збиткова. :)

Прибуток Укрзалізниці за 2019 рік прогнозується на рівні 2,5-3 млрд грн, — Євген Кравцов.

Укрзалізниця очікує показник прибутку за підсумками діяльності у 2019 році на рівні 2,5-3 млрд грн. Про це повідомив очільник компанії Євген Кравцов у інтерв’ю «BBC News Україна».
«Укрзалізниця змогла зі збитків у понад 5 млрд гривень вийти на рекордну прибутковість. Попередньо, за минулий рік ми виходимо на прибуток 2,5-3 млрд гривень», — наголосив він.
Водночас, говорячи про пасажирський сегмент перевезень, Євген Кравцов констатував, що потреба у фінансуванні тільки приміського сполучення для оновлення парку становить десятки мільярдів гривень.
«Пасажирські перевезення приносили 200-500 млн доларів збитків на рік для компанії. Компанія з'їдала свою амортизацію, не відновлювала рухомий склад, зношеність якого складає зараз близько 80%. Так, компанія зараз функціонує стабільно, але для того, щоб покращити якість, нам необхідні великі капітальні витрати», — резюмував голова Укрзалізниці.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/510862/
Маніпуляція і популізм. Якраз прибуток вдалося досягти за рахунок мінімізації амортизаційних витрат. З того  що '' компанія функціонує стабільно'' можна тільки посміятися
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3090


View Profile
« Reply #5695 on: 23.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

А как часто УЗ проходит аудит? Без полноценного аудита на эти цифры сложно смотреть. Причем аудит нужен даже не столько с целью проверить, не врут ли втупую, сколько на соответствие общепринятым правилам формирования финансовой отчетности. С оборотом УЗ +- млрд запросто может получиться - где-то задолженность не так отобразят, где-то с амортизацией накосячат. Например, не исключено, что УЗ по состоянию на 1 января была должна кому-то большую сумму за уже оказанные услуги, но скрыла этот факт, а по общепринятым правилам в управленческой отчетности такие затраты нужно учитывать.
Logged
W_777
Active user

Posts: 557


View Profile
« Reply #5696 on: 23.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote

Новые "басни Кравцова":

Найбільше скарг викликають старі вікна, з яких дує, зношені туалети, опалення.
Ми знайшли модель, як мінімальними коштами провести капітальний ремонт по цих позиціях. Це заміна вікон на нові склопакети, заміна санвузлів, заміна опалення.
Підрахували, що за такою формулою можна провести оновлення одного вагона за мільйон гривень. Для порівняння - повністю новий вагон вартує сьогодні 25 млн гривень, а капітальний ремонт - 11-12 млн гривень.
На 2020 рік закладаємо можливість відремонтувати 300-500 вагонів. Якщо зможемо тримати такі темпи, то за приблизно три роки зможемо забути про проблему вагонів економ-сегменту.
Сподіваюсь, що цю ініціативу підтримують на рівні уряду і ми зможемо почати цю програму.

Там еще много чего он наговорил, если интересно, то вот можно почитать: https://www.bbc.com/ukrainian/features-51189228
Logged
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #5697 on: 23.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote

А как часто УЗ проходит аудит?

Як співають в одній пісні "Береш кредит, купуєш аудит і нехай доводять хто з вас бандит" (с)
Logged
EKS
Active user

Posts: 478


View Profile
« Reply #5698 on: 23.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Виявляється УЗ й не така збиткова. :)

Прибуток Укрзалізниці за 2019 рік прогнозується на рівні 2,5-3 млрд грн, — Євген Кравцов.

Укрзалізниця очікує показник прибутку за підсумками діяльності у 2019 році на рівні 2,5-3 млрд грн. Про це повідомив очільник компанії Євген Кравцов у інтерв’ю «BBC News Україна».
«Укрзалізниця змогла зі збитків у понад 5 млрд гривень вийти на рекордну прибутковість. Попередньо, за минулий рік ми виходимо на прибуток 2,5-3 млрд гривень», — наголосив він.
Водночас, говорячи про пасажирський сегмент перевезень, Євген Кравцов констатував, що потреба у фінансуванні тільки приміського сполучення для оновлення парку становить десятки мільярдів гривень.
«Пасажирські перевезення приносили 200-500 млн доларів збитків на рік для компанії. Компанія з'їдала свою амортизацію, не відновлювала рухомий склад, зношеність якого складає зараз близько 80%. Так, компанія зараз функціонує стабільно, але для того, щоб покращити якість, нам необхідні великі капітальні витрати», — резюмував голова Укрзалізниці.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/510862/
Маніпуляція і популізм. Якраз прибуток вдалося досягти за рахунок мінімізації амортизаційних витрат. З того  що '' компанія функціонує стабільно'' можна тільки посміятися

Точно. Ничего, скоро все получат пинок под зад...
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #5699 on: 29.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

Вроді Кравцова "всьо". :)

Наглядова рада УЗ ухвалила рішення про звільнення Кравцова. — джерело

Наглядова рада Укрзалізниці ухвалила рішення про звільнення голови правління компанії Євгена Кравцова, в.о. голови правління можуть призначити члена наглядової ради Желько Марчека.
Про це ЕП повідомило джерело у Кабміні.
За його словами, в Кабмін надійшли документи на звільнення Кравцова.

https://www.epravda.com.ua/news/2020/01/28/656381/
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!