Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 05:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1706818 times)
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #5700 on: 29.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця вивчає можливість капітального ремонту швидкісних поїздів Skoda на власних потужностях.

Укрзалізниця має намір провести капітальний ремонт двох електропоїздів EJ675 Skoda City Elephant на власних потужностях. Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш.
Він нагадав, що «Укрзалізниця» придбала вказані двосистемні поїзди для курсування електрифікованими ділянками постійного та змінного струму у 2012 році, перед чемпіонатом Європи з футболу. Спочатку вони курсували на маршрутах Харків/Донецьк-Сімферополь, а після 2014 року були переведені на маршрути Київ-Харків/Тернопіль.
Водночас, за словами Франтішека Буреша, кожен із цих поїздів уже проїхав 1,3 млн км з 2012 року. Вони не працюють з 2018 року через технічні несправності, і зараз перебувають в одному з депо Києва, очікуючи на капітальний ремонт.
Член правління також повідомив, що протягом останніх кількох років Укрзалізниця неодноразово відкривала процедури проведення тендерів на послуги з капітального ремонту цих поїздів, однак отримувала несподівано дорогі пропозиції від усіх міжнародних учасників торгів, оскільки всі вони мали намір здійснити повний обсяг ремонтних робіт за кордоном.
"Я категорично проти того, щоб компанія платила 200 млн гривень іноземним компаніям, маючи при цьому власні потужності з ремонту локомотивів у Запоріжжі. В Україні є комплектуючі, запчастини, і головне - дуже кваліфіковані виробники, як на підприємствах, що входять до складу АТ «Укрзалізниця», так в інших вітчизняних компаніях. Допомогти нам реалізувати такий важливий проект капітального ремонту електропоїздів EJ675 мають саме українські виробники", - наголосив Франтішек Буреш.
Він також повідомив, що фахівці компанії вже підготували відповідні розрахунки, а також попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування такого ремонту.
«Певен, якщо ми переконаємо Skoda поділитися своїми кресленнями, технологією ремонту та ключовими компонентами, ми зможемо відремонтувати поїзди тут, в Україні." – резюмував Франтішек Буреш.
Довідково: Електропоїзд EJ675 Skoda City Elephant складається із шести двоповерхових вагонів на 636 місць (46 першого класу, 590 другого класу). Електропоїзд розрахований на швидкість роботи 160 км/год.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/511246/
Logged
sean
Active user

Posts: 4421


View Profile
« Reply #5701 on: 29.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Спам'ятались через стільки часу.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 628


View Profile
« Reply #5702 on: 29.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

«Певен, якщо ми переконаємо Skoda поділитися своїми кресленнями, технологією ремонту та ключовими компонентами, ми зможемо відремонтувати поїзди тут, в Україні." – резюмував Франтішек Буреш.

Еще года 2 будут упрашивать чехов поделиться чертежами, а они все равно откажутся.
В итоге окажется, что за время простоя "Шкоды" раскурочат и кресла растащат себе на дачи :)
Logged
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #5703 on: 29.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Цікаво, чех, що працює в правлінні української компанії та навіть працював на виробника цих поїздів близько трьох років категорично проти щоб українська компанія проводила капітальний ремонт у чешського виробника та сподівається, що виробник надасть креслення (так може тоді простіше їх в гуглі скачати, за такою логікою?) щоб провести ремонт на українському приватному заводі. В українських реаліях я б сказав "пчёлы против мёда" або цей мед лежить не в тому вулику, про який говорять. Або (сподіваюсь) просто юрист за освітою закінчив вищу технічну школу електротехніки просто для наявності диплому в кишені.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #5704 on: 29.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Амінь. Тепер вже офіційно.
Надіюсь КШ і ко скоро теж підуть. :)

Кабмін звільнив Кравцова з "Укрзалізниці".

Кабінет міністрів на засіданні 29 січня погодив звільнення глави АТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова.
Джерело: брифінг прем'єра Олексія Гончарука за підсумками засідання уряду.
Пряма мова: "Ми погодили звільнення керівника "Укрзалізниці". Це важливий, на нашу думку, крок для перезавантаження всього, що відбувалося у цій державній компанії".
Деталі: За словами Гончарука, невдовзі оголосять новий конкурс на посаду глави "Укрзалізниці".
Чому це важливо: Заява очільника Укрзалізниці Євгена Кравцова на звільнення за власним бажанням, передбачає його переведення на посаду заступника міністра інфраструктури.
У випадку відхилення цієї заяви, звільнення Кравцова наглядовою радою буде коштувати компенсації близько 7 мільйонів гривень.

https://www.pravda.com.ua/news/2020/01/29/7238782/
« Last Edit: 29.01.20 , 15:01 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 4421


View Profile
« Reply #5705 on: 29.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Чому це важливо: Заява очільника Укрзалізниці Євгена Кравцова на звільнення за власним бажанням, передбачає його переведення на посаду заступника міністра інфраструктури.
У випадку відхилення цієї заяви, звільнення Кравцова наглядовою радою буде коштувати компенсації близько 7 мільйонів гривень.
Це просто топ.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #5706 on: 29.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Чому це важливо: Заява очільника Укрзалізниці Євгена Кравцова на звільнення за власним бажанням, передбачає його переведення на посаду заступника міністра інфраструктури.
У випадку відхилення цієї заяви, звільнення Кравцова наглядовою радою буде коштувати компенсації близько 7 мільйонів гривень.
Це просто топ.
Нічого не розумію. Тобто чувак написав в заяві, що іде з уз, але тільки за умови переведення на пост заступника міністра. Це ж якийсь сюрреалізм виходить
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5296


View Profile
« Reply #5707 on: 29.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote

Quote
"Я категорично проти того, щоб компанія платила 200 млн гривень іноземним компаніям, маючи при цьому власні потужності з ремонту локомотивів у Запоріжжі. В Україні є комплектуючі, запчастини, і головне - дуже кваліфіковані виробники, як на підприємствах, що входять до складу АТ «Укрзалізниця», так в інших вітчизняних компаніях. Допомогти нам реалізувати такий важливий проект капітального ремонту електропоїздів EJ675 мають саме українські виробники", - наголосив Франтішек Буреш.

Хм... Цікаво, що він саме на ЗЕРЗ акцентує увагу.
Хоча той же КЕВРЗ має більше досвіду в роботі з МВРС. Ну й Крюків ще є.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11089


View Profile
« Reply #5708 on: 29.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote

Тому що ЗЕРЗ - єдиний завод, який працює саме зі "Шкодою". І цілком логічно все інше робити саме на його базі
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5296


View Profile
« Reply #5709 on: 29.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Тому що ЗЕРЗ - єдиний завод, який працює саме зі "Шкодою". І цілком логічно все інше робити саме на його базі

Тоді справді логічно. Мабуть в них якісь робочі зв'язки з чехами збереглись, в плані постачання запчастин і т.д.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!