Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.07.20 , 12:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 ... 610
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1785524 times)
Entony
Active user

Posts: 4170


View Profile
« Reply #5720 on: 31.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Дежавю. Колись вже таке було. Тільки інші дійові особи інспектували. :)

Міністр інфраструктури Владислав Криклій проінспектував якість ремонту пасажирських вагонів.

Як змінюються пасажирські вагони після деповського та капітального ремонтів особисто перевірив міністр інфраструктури Владислав Криклій. 30 січня міністр оглянув плацкартний та купейний вагони. Ці вагони задіяні до перевезень у сполученнях Київ – Солотвино та Одеса – Рахів.
Як зазначив Владислав Криклій, мета такої інспекції – вивчити можливості ремонту залізничного рухомого складу, щоб підвищити якість пасажирських перевезень.
«В останні роки залізниця демонструє гарні фінансові результати, які тепер треба конвертувати в якісні послуги. Будемо у швидкому режимі розробляти заходи, щоб люди відчули зміни у пасажирському господарстві»,  – зауважив Владислав Криклій.
У ході огляду плацкартного вагону поїзда №26 Одеса – Рахів міністр запропонував покращити матраци, удосконалити деякі вузли. Поглиблений ремонт цього вагону залізничники виконали наприкінці грудня 2019 року.
Зокрема у вагоні замінили м'які меблі, замість дерев'яних вікон встановили сучасні склопакети, між віконні та підвіконні панелі із використанням утеплювача.
Також було проведено кузовні зварювальні роботи з подальшим фарбуванням кузова сучасними матеріалами. Котли опалення, бойлера та кип’ятильника замінили на нові. 
Окрім того, у салоні вагона оновлена підлога із вкладанням мінеральної вати, нової негорючої фанери та транспортного лінолеуму. Демонтовано підлогу туалетів для подальшого встановлення склопластикової, замінені умивальники.
Загальна вартість капітального ремонту склала понад 1,3 млн грн.
У 2020 році Укрзалізниця планує виконати капітальний ремонт 600 пасажирських вагонів і відремонтувати у власних депо 1500 вагонів. Як зазначають у компанії, капітальний ремонт вагона має відбуватися раз на 5 років і потребує мільйонних інвестицій. Законом передбачено, що оновлення пасажирського рухомого складу здійснюється в тому числі коштом держбюджету, однак поки компанія ремонтує і закуповує пасажирський рухомий склад лише за власні кошти.
На питання фінансування звернув увагу і міністр інфраструктури. «Має бути баланс, щоб і держава надавала підтримку. Ми зараз над цим працюємо», – зазначив Владислав Криклій.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/511448/
Logged
sean
Active user

Posts: 4752


View Profile
« Reply #5721 on: 31.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Жахи нашої «Укрзалізниці»: що з цим робити
https://vgolos.com.ua/news/zhahy-nashoyi-ukrzaliznytsi-shho-z-tsym-robyty_1160052.html
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11401


View Profile
« Reply #5722 on: 31.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

sean, ну навіщо постити цю хєрню? Ні, я не намагаюся захистити УЗ. Але! По перше - випадок досить давній. По друге - це бокова полиця, і на відміну випадку з Віктором Гарвоною(обрив цепу) там є така фігня, що пасажири спочатку вішають одяг, а потім відкривають верхню полицю. Фіксатори не стають на свої місця, і зрозуміло, що полиця може просто "скластися"(ну чи розвернутися).
Ок. Просто достатньно прописати в посадовій інструкції провідника "перед посадкою пасажирів всі верхні бокові полиці мають бути опущені"
Доречі, буквально тиждень чи два назад вийшло розпорядження ПК(пасажирської компанії тобто) що провідник зобов'язаний на всіх верхніх полицях закріпити паски безпеки, та перевірити надійність їх кріплення. А тепер скажіть мені друзі активісти, які "топлять" за "в пункті обороту і 30 хвилин вистачить" як то все має відбуватися? Постіль збери, вагон прибери, паски безпеки розвішай. Провідник на індійську восьмируку богиню схожий?
Logged
sean
Active user

Posts: 4752


View Profile
« Reply #5723 on: 31.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Пане ЛиС, не виривайте з контексту. Справа ж не тільки і не стільки в тій полиці.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #5724 on: 31.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Фіксатори не стають на свої місця, і зрозуміло, що полиця може просто "скластися"(ну чи розвернутися).

Пане Лис, але ж ви знаєте наскільки УЗ це гівноструктура. Я  думаю що це вина уз і пофігістське ставлення персоналу до обслуговування. Я десь писав недавно в сусідній темі, що пасажирка розповіла, що в тому раховозі пасажирам самым довелося прикручувати ті фіксатори бокової полиці і вони кликали провідницю, яка в свою чергу їх ігнорила і говорила фігню в стилі '' какая зарплата, такая І работа''.
Logged
Zayats
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #5725 on: 31.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

sean,
Доречі, буквально тиждень чи два назад вийшло розпорядження ПК(пасажирської компанії тобто) що провідник зобов'язаний на всіх верхніх полицях закріпити паски безпеки, та перевірити надійність їх кріплення.
А я то думаю, що за фігня. Сів щойно  у вагон 3П 13го поїзда в Здолбунові і на кожній верхній полиці ремені присутні.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11401


View Profile
« Reply #5726 on: 01.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Пане ЛиС, не виривайте з контексту. Справа ж не тільки і не стільки в тій полиці.
Звичайно що не лише в тій полиці. Але навіщо "баянити"? Скажу більше - мені особисто доводилося "шугати" пасажирів, які спочатку куртку повісили, а потім полку відкрили. І то, лише тому що білизну/чай розносив і око/мозок автоматично зреагував "щось не те". А то був би подібний випадок, правда без ютюба і фейсбука
Logged
VSK
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #5727 on: 01.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Пане ЛиС, не виривайте з контексту. Справа ж не тільки і не стільки в тій полиці.
Звичайно що не лише в тій полиці. Але навіщо "баянити"? Скажу більше - мені особисто доводилося "шугати" пасажирів, які спочатку куртку повісили, а потім полку відкрили. І то, лише тому що білизну/чай розносив і око/мозок автоматично зреагував "щось не те". А то був би подібний випадок, правда без ютюба і фейсбука
А можливо просто фіксатори були пагано прикручені. Ми ж не знаєм. А гадати на кавові гущі це теж не ок
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11401


View Profile
« Reply #5728 on: 01.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

А я то думаю, що за фігня. Сів щойно  у вагон 3П 13го поїзда в Здолбунові і на кожній верхній полиці ремені присутні.[/quote]Ну так "рєспєкт" клоунам, бо десь хтось там впав з верхньої полиці. Тепер всі провідники зобов'язані кріпити ті ремені "Цеперемога" однознчно
Logged
sergius
Active user

Posts: 4582


View Profile
« Reply #5729 on: 01.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Вони і в купейних вагонах стали надівати. На 141/142 недавно їхали.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 ... 610
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!