Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 20:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 ... 610
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1790305 times)
sergius
Active user

Posts: 4610


View Profile
« Reply #5760 on: 05.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Например, депо Коростень.
Рейс 141/142 до Львова ведет один тепловоз, который и с ним же едет обратно. А вот для возврата с Житомира, скорее всего, придется пускать засылкой. Либо прогонять до Казатина под 361/362.
Рейс 361/362, курсирует с периодичностью через день. Причем два состава проходят по участку Коростень - Казатин в один день: Коростень 16:44 - Казатин 20:03, Казатин 11:53 - Коростень 14:45. Чтобы избежать долгого перестоя (выбрать)
1. Отдать депо Казатин
2. Пускать встречный состав с графиком на подобии оглашаемого 19/20
3. Дальше ставить локомотив под рейс 139/140, с другой бригадой (но у нас такое редко практикуется с тепловозами).
« Last Edit: 05.03.20 , 12:03 by sergius » Logged
www3
Active user

Posts: 1313


View Profile
« Reply #5761 on: 05.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ну в Коростене любят резервом поездит в том числе и на ДР1А. А еще давайте вспомним исполняющиеся рейсы тепловоза Дарница - Буян :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #5762 on: 05.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Навіть не знаю в яку це тему про це наспиати.
Багато дійових осіб впізнаєте. :)

"Українські потяги: залишитися в живих": https://www.youtube.com/watch?v=KU9IHabeG3Q
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #5763 on: 05.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

В студію додзвонився глядач із Краматорська. "Хочу обратиться к Александру, представителю Укрзализныци. Ну вы, как сказать, редкостный... человечек" :)

Коли йшли перебивки з сюжетів, за кадром Красноштан продовжив святкувати непродовження контракту. Сюжет з вулиці, люди розповідають свої враження. Дівчина: "на мене теж падали з верхньої полиці, це був військовослужбовець". Коментар Сані: "Мабуть, їй сподобалось". Занавєс...
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #5764 on: 05.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Жесть. Шкода, що ви разом з КШ не були одночасно в ефірі. Було б весело. :)
До речі, про цей ефір сам пан КШ написав у ФБ. Напевне останній прощальний медіа ефір його був.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5000


View Profile
« Reply #5765 on: 05.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

А еще было бы интересно его диалог с какой-нибудь из инкарнаций Посмитюхи послушать.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5534


View Profile
« Reply #5766 on: 05.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Якось пропустив, що КШ вже йде з пасдепу.  І хто тепер очолить?  Якийсь злобний пасажироненависник? 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #5767 on: 05.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Та хз. Ситуйовіну усугубляє те, що цей дятел, окрім таксистських хамських замашок, був найбільш інтелектуально обдарованим серед усього наявного керівництва пасажирки.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #5768 on: 06.03.20 , 02:03 »
Share Reply with quote

Додивився останні 15 хвилин, коли пішов зі студії щоб не зригнути. Там Кривоштан зізнався в любві госпідарникам, і сказав що він на роботі з 06:30. Те саме мені говорили на Робочих групах: Вітя, дзвони з 06:30, завжди готові, навіть після Днів народження.

Сцуко, це секта. Я думаю, покручє ніж Аум Сєнрікьо.

Я романтично включив останні хвилини ютубу, і явно не був до цього готовим. Я був готовим до того, що ми їм по гроб жизні винні (це теж було, але м"яко). Але не до госпідарчого бінго про 06:30. І типу раніше ніж 20:00 він з роботи не йде. Тобто що можна працювати не 9 годин, а головою, їм не відомо.

Навіть керуючи виробництвом в найгірші часи, я вимикав телефон на нічні зміни, замінюючи це раптовими візитами з останнього елека після фастівських бань, і масовою роздачею штрафів. Ну і потім добивав тих, хто писав рапорти начальству що від мене був спиртний аромат. Іпать, цуки, ви дрихнете на зміні в час ночі, і вам за це платять, а мені ні, і ви хочете щоб від мене фіалками пахло?

Окрім того, що Саша принизив ведучу, що вона творчої професії й задохєра спить, він ще й зумів опуститись до рівня Кабана Васьковського чи кабаня Євфимця (детальніше про госпидарників я розповідав у темі про скасування переведення стрілок). З таким початком робочого дня і прибуття на кінцеві в 04:16 недостатньо, я починаю їх розуміти, коли вони зсунули прибуття на 04:06, але як на мене, то 03:59 самоє оно. Також я почав розуміти Івана, який знаходив з ними спільну мову, після того як він запропонував нагнути українців на початок роботи з 07:00. Ідеал звісно - це прибуття 03:47 в Миколаїв потяга 122, де його вже жде шеренга з бажаючих обслужити. Але це були золоті залізничні часи, на жаль, срані активісти все пересрали. І тепер поїзди не встигають обслужити до обіду, щоб залізничники ними виїжджали по області в село.

Ще трохи сумасбродства - і ті хто по шифту здійснює саппорт десь на Штатах, ніколи в житті не побачить кума-залізничника, хіба що дей-офф і в труні.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5000


View Profile
« Reply #5769 on: 06.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote


Окрім того, що Саша принизив ведучу, що вона творчої професії й задохєра спить
А можно быть не совсем творческой профессии, но работать по времени долины Жемчужной реки, например.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 ... 610
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!