Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 20:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 ... 610
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1790307 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #5770 on: 06.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Якось пропустив, що КШ вже йде з пасдепу.  І хто тепер очолить?  Якийсь злобний пасажироненависник? 

Може якийсь Тейкер?
Logged
Александр
Guest
« Reply #5771 on: 06.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Всем привет. Подскажите , новость ниже это правда?  Действительно ваша дорога отклоняет и почему?

Quote
Белорусская железная дорога планирует расширять сообщение с Украиной, которая пока что не дает своего согласия. Об этом сообщил замначальника пассажирской службы Белорусской железной дороги Александр Дрожжа, сообщила «Белта» 25 февраля
«Сейчас мы активно работаем с Украиной над расширением сети. Рассматриваем вопрос назначения или поезда, или беспересадочных вагонов, которые будут ездить из Витебска в Белгород-Днестровский [Одесской области]», — рассказал он.
По его данным, в планах также расширить сообщение со Львовом путем организации паритетного движения. Сейчас во Львов ездит один поезд белорусского состава.
При этом Дрожжа отметил, что Украина пока не дает согласия на такие предложения, но белорусская сторона работает над тем, чтобы появился еще хотя бы один поезд.

На сегодняшний день пассажирское железнодорожное сообщение Украины и Белоруссии обеспечивают пять пар поездов. При этом стоит отметить, что пересадку в Белоруссии до Украины часто используют и россияне.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5534


View Profile
« Reply #5772 on: 06.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Всем привет. Подскажите , новость ниже это правда?  Действительно ваша дорога отклоняет и почему?

Трудно сказать,  кто на самом деле и какие именно предложения отклоняет.
Недавно в одной из тем выкладывали фрагмент ответа УЗ,  что они вроде как пытаются с БЧ о договиться о запуске поезда Ужгород-Минск (через Брест) украинскими вагонами.  Но со слов УЗ, они еще не получили окончательное одобрение от БЧ. 
Вот этот ответ: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124978.msg541332#msg541332
Logged
tera
Active user

Posts: 883


View Profile
« Reply #5773 on: 06.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Проходив повз з.кас на Гнатюка у Львові,виносили меблі.Оголошення з 1.04 закривається.Квитки на вокзалі та компами.Чи може 1.03.Погано бачив.
Logged
sean
Active user

Posts: 4788


View Profile
« Reply #5774 on: 06.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Мені дивно, як то ще досі і для чого функціонують каси на бульварі Шевченка в Києві.
Logged
www3
Active user

Posts: 1313


View Profile
« Reply #5775 on: 06.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Ну там же ж профильный отель, потому так, для антуража осталось.
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #5776 on: 07.03.20 , 08:03 »
Share Reply with quote

Готель не у власності залізниці
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #5777 on: 07.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Мені дивно, як то ще досі і для чого функціонують каси на бульварі Шевченка в Києві.
У Вас трошки застаріла інформація. Там вже давно немає кас. Півроку як мінімум, якщо не більше. Зараз там департамент ЦД. Бо наплодили всіляких департаментів, що ті, які безпосередньо відносяться до експлуатації(ЦД, ЦМ, ЦП) з Гедройця виселили.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #5778 on: 09.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Ну, що ж тепер і сам КШ признав своє звільнення. Точніше не продовження контракту.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи в якості ЦЛ УЗ.
Всупереч непростій ситуації вдалось недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими. І це є добре.
Не буду багато писати про зміни, скажу просто: з ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ чотири - результат роботи нашої команди. І головне досягнення цієї роботи - забезпечено надійне сполучення віддалених одні від одних регіонів країни, що дає змогу людям подорожувати одні до одних, спілкуватитсь та пізнавати. Це дуже важливо, особливо сьогодні. І цю роботу слід продовжувати - це стратегічні речі.
Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок.
Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів. Радує те, що якщо раніше цей процес рухався "з-під батога", то на сьогодні це - системна робота, яка базується на відповідних змінах світогляду.
Загалом за майже 4,5 роки в департамені ЦЛ здобуто надзвичайно цінну річ - величезний досвід, який дає розуміння і впевненість.
Принагідно хотів би подякувати керівництву Укрзалізниці та МІУ - за можливість впровадження змін. Дуже вдячний колегам-залізничникам, з якими працювали щодня впродовж цих років - було нелегко, але цікаво і драйвово. Окрема подяка прес-службі УЗ - колеги, нам з вами вдалось зробити процес функціонування і розвитку пасажирських перевезень максимально публічним і прозорим, і це правильно: ми працюємо в сфері громадського транспорту, Public Transport - і публічність повинна бути неодмінним атрибутом.
Що погано - не вдалось забезпечити революційні зміни до докорінного покращення пасажирських перевезень. Але ще раз слід повторити: ключ до таких революційних змін лежить по обидва боки вулиці Грушевського - без держваної підтримки такі революційні зміни навіть теоретично неможливі. Востаннє такі зміни спостерігались в ході запровадження швидкісного руху поїздів ІНТЕРСІТІ+ в ході підготовки до УЄФА ЄВРО 2012, і головний поштовх до них був як раз з вулиці Грушевського.
Що далі? Далі нові виклики, нові горизонти і перспективи. Рух лише вперед і вгору."

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1591471374349503&set=a.768709689959013&type=3&theater

Якщо хочете посміятись з коментарів деяких (типу Посмітюхи), то зайдіть в коментарі до допису. :)
Цікаво, хто тепер буде "новим КШ" в пасдепі. І чи взагалі така посада виживе після КШ і ко.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5534


View Profile
« Reply #5779 on: 09.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Цікаво, хто тепер буде "новим КШ" в пасдепі. І чи взагалі така посада виживе після КШ і ко.

Влучно сказано.  Бо цілком можливо, що зроблять якусь оптимізацію структури -  змінять назви департаментів та управлінь.  І функції КШ перерозподілять між іншими начальниками.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 ... 610
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!