Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.10.20 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 [582] 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 ... 624
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1859313 times)
www3
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #5810 on: 28.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Собственно УЗ как раз ничего не угрожает пока, а вот проводить "реформацию" убыточного пассажирского сектора с сокращениями (а точнее реорганизацией так, чтобы потом поменьше отдавать по КЗоТу) вследствии ситуации в стране как раз у них самое удачное время ИМХО. И будет даже чем "оправдать".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5351


View Profile
« Reply #5811 on: 29.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

Не-е, они все ж не совсем безмозглые. Пока с грузоперевозок шерсть постригут на регрессивном тарифе.

http://agroportal.ua/news/ukraina/tarify-na-vagony-ukrzaliznytsi-so-sleduyushchego-mesyatsa-podnimutsya-do-13-raz/

АО «Укрзализныця» с 1 апреля 2020 г. повысит тарифы за пользование вагонами по грузоперевозкам. Ожидаемый рост стоимости услуги за пользование вагонов-зерновозов «Укрзализныци» под грузовыми операциями составит:

за первые сутки — в 13 раз;
за 2 суток — в 3 раза;
за 3 суток — в 1,8 раза.


Интересно, кто будет проводить посевную, если всем велено сидеть по домам?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3342


View Profile
« Reply #5812 on: 29.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

Интересно, кто будет проводить посевную, если всем велено сидеть по домам?
Так на работу ходить никто не запрещает, если работа есть и сфера деятельности не под запретом.
Logged
гнч
Guest
« Reply #5813 on: 31.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Quote
За словами керівника, пасажирські перевезення (традиційно збиткові) зараз також означають недоотримання доходів.

"Зупинка регулярних пасажирських перевезень залізницею означає не лише недоотримання доходів, а й необхідність компенсувати пасажирам витрати за попередньо придбані квитки", - повідомляє Марчек.

Також за розрахунками УЗ, у березні компанія недоотримає 1,2 – 1,4 млрд грн, а чистий збиток за півроку можуть становити 6-10 мільярдів гривень.
Пише Економічна правда.

Ай-ай-ай ! а як же зменшення збитків від пасажирських перевезень? вони ж збиткові? чи всеж таки ні?
Не здивуюсь, як що врезультаті виявиться, що пасажирські перевезення прибуткові, і дотують вантажні перевезення особливих замовників.
Logged
sean
Active user

Posts: 5097


View Profile
« Reply #5814 on: 31.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Так зле було з тими клятими пасажирами, аж тут на маєш тобі.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 4950


View Profile
« Reply #5815 on: 31.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Тут треба коментар економістів. З тези Марчека важко зробити однозначні висновки. Він каже про "недоотримання доходів" та витрати на повернення квитків. А як щодо відсутності витрат на саме курсування? Вони ж не витрачають коштів на тягу, машиністів, провідників...
Quote
Також за розрахунками УЗ, у березні компанія недоотримає 1,2 – 1,4 млрд грн, а чистий збиток за півроку можуть становити 6-10 мільярдів гривень.
Збиток від діяльності чи просто із-за недоотримання планових доходів.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5680


View Profile
« Reply #5816 on: 31.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Quote
За словами керівника, пасажирські перевезення (традиційно збиткові) зараз також означають недоотримання доходів.

"Зупинка регулярних пасажирських перевезень залізницею означає не лише недоотримання доходів, а й необхідність компенсувати пасажирам витрати за попередньо придбані квитки", - повідомляє Марчек.

Також за розрахунками УЗ, у березні компанія недоотримає 1,2 – 1,4 млрд грн, а чистий збиток за півроку можуть становити 6-10 мільярдів гривень.
Пише Економічна правда.

Ай-ай-ай ! а як же зменшення збитків від пасажирських перевезень? вони ж збиткові? чи всеж таки ні?
Не здивуюсь, як що врезультаті виявиться, що пасажирські перевезення прибуткові, і дотують вантажні перевезення особливих замовників.

Я вже давно писав про це, справа у методиці розрахунку. Так, вагони стоять, але депо в якому вони стоять, - працюють.

Так, вагони не їздять, але це не означає, що інфраструктурні видатки на колію та станції повністю лягли на вантажний рух, більше того, вони не лягають пропорційно кількості пар по умовній ділянці - інакше після кожної відміни пригороду собівартість вантажного мала б рости, і так щодня.

Та саме стосується всієї іншої дрочі, яка зашита в собівартість - службові санаторії, "лімузини" тощо.

Окрім перекосів з собівартістю в бік преференцій для вантажного руху, є й об"єктивні затрати - вагони хоч стоять, та їх охороняти треба, за деякі з них треба продовжувати лизати лізінг, за хрюнів продовжувати платити корейському ексімбанку, тощо.
Logged
Гнч
Guest
« Reply #5817 on: 31.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

касирам, провідникам та іншим пасажироорієнтованим працівникам зараз гроші капають? 100% чи менше?

Так УЗ й прибутковою стане, через місяць-два від виключно вантажних перевезень)))
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #5818 on: 01.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

Кажуть, що лише оклад+вислуга. Частина написали за власний, частина у плановому відпуску
Logged
sean
Active user

Posts: 5097


View Profile
« Reply #5819 on: 01.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

Кажуть, що лише оклад+вислуга.
А на уз скільки складових оплати праці, окрім "лише оклад+вислуга"?
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 [582] 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 ... 624
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!