Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.10.20 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 ... 624
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1859320 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 4950


View Profile
« Reply #5830 on: 01.04.20 , 19:04 »
Share Reply with quote

Проглядається два джерела з Одеси. Поки тягне на жарт :). Кравцов рік тому обіцяв рискорити ІС+ до Львова та Харкова на півгодини. І який результат? Тільки бла-бла...

Що вони можуть відлагодивши колію, так це довести час руху до маркетингово привабливого. Київ - Одеса з 7:14/7:06 до 6:45 чи 6:55.
« Last Edit: 01.04.20 , 19:04 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #5831 on: 01.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

Ще одна цікава деталь
министр инфраструктуры Вячеслав Криклий
Його ж все таки Владислав звати. Так що жарт. Але ж як гарно стаття розписана, зі знанням теми. І в наших реаліях на такі викривлені  заяви міністра вже б ніхто увагу не звернув, в нас були вже казки про нову залізничну колію, між Києвом та Одесою і з часом в дорозі в 1.5 годин. Важливими там були заяви про ремонт колії та стрілок, але на жаль це скоріш за все вигадка.
Logged
bond
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #5832 on: 01.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

Там ще проблеми з кількома переїздами на ділянці Жмеринка - Одеса - відсутні навіть шлагбауми, через це поїзд в цих місцях сильно уповільнюється. А тестову поїздку перед запуском навіть без модернізації Тарпан пройшов за 6 годин, тому усунувши усі проблемні місця 5-5,5 думаю цілком реально.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 4950


View Profile
« Reply #5833 on: 01.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

А тестову поїздку перед запуском навіть без модернізації Тарпан пройшов за 6 годин, тому усунувши усі проблемні місця 5-5,5 думаю цілком реально.
Хіба не крюк під ЧС8?

І ми не знаємо за яких умов це здійснювалось. Мо там разово підвищували допустимі швидкості. Бо як пояснити, чому після тестового прогону, запустивши у 2014 році дали час руху 7+ годин без зупинок. http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27525.msg374724#msg374724

upd: почав забувати. Через місяць додали зупинку по Вінниці та прискорили до 6:41
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27525.msg378772#msg378772
« Last Edit: 01.04.20 , 20:04 by sergius » Logged
bond
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #5834 on: 02.04.20 , 13:04 »
Share Reply with quote

І навіть цей "прискорений" варіант за 6.41 спокійно витримувався ЧСом з лохокрюком, а Тарпан під час тестової поїздки напередодні запуску, повторюю, пройшов за 6 годин - саме після цього відкоригували розклад в сторону прискорення. І навіть після прискорення продовжували активно ковиряти кілька перегонів між Жмеринкою і Одесою, і коли я в той час там їхав, то одні перегони ми йши зі швидкістю черепахи, а інші йшли до 120, а в Одесу прибули вчасно.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 4950


View Profile
« Reply #5835 on: 03.04.20 , 15:04 »
Share Reply with quote

Quote
Робота Оперативної групи Укрзалізниці з реагування на виклики за пандемії

Роберт ВАСИЛЬ, «Магістраль»., 02 квітня 2020, 13:58

Ексклюзивне інтерв’ю керівника Оперативної групи Укрзалізниці директора з інфраструктури АТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького,
в якому він розповів про непрості для товариства виклики. Зокрема про те, як в умовах зниження ділової активності і закриття пасажирського сполучення компанія вирішує проблеми захисту здоров’я персоналу та підтримує у належному технічному стані інфраструктуру та рухомий склад.


Для оперативного вирішення всіх питань, що виникають, компанія створила Оперативну групу із забезпечення безперервності операційної діяльності та запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби серед працівників АТ «Укрзалізниця» та населення України. Її керівником призначено директора з інфраструктури АТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького. Кореспондент «Медіацентру «Магістраль» зустрівся з Романом Сергійовичем для того, щоб розпитати про заходи, яких вживає компанія для подолання кризових явищ.

— Для чого створено Оперативну групу і хто входить до її складу?

— Оперативна група призначена для оперативного реагування на всі проблеми, які виникають перед залізничною галуззю в умовах світової пандемії коронавірусу. Для цього на підставі законів України та постанов Кабінету Міністрів група розробила два документи: Програму антикризового управління АТ «Укрзалізниця» та План забезпечення безперервності бізнес-процесів в умовах реалізації сценарію пандемії.


Група працює в дев’яти напрямах, кожен з яких очолює керівник-координатор із числа провідних менеджерів компанії. Наради відбуваються онлайн. До групи входять директор з управління персоналом та соціальної політики, директор з правових питань та майнової політики, директор з пасажирських перевезень, член правління, що відповідає за контакт з органами державної влади, директор Департаменту управління рухом, директор з питань закупівель, член правління з фінансів, директор Департаменту інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики.

За кожним з напрямів розроблено кризові сценарії. 20 березня було проведено відеоконференцію з керівним складом компанії, у якій взяли участь керівники регіональних філій, філій, дирекцій та департаментів, члени правління, керівники структурних підрозділів, зокрема й медичних закладів Укрзалізниці. Перед усіма керівниками поставлені чіткі завдання та терміни їхнього виконання.

— Які основні завдання стоять перед групою на цей момент?

— Головна наша мета — це, звичайно, збереження трудового колективу залізничників, захист співробітників компанії від небезпеки зараження. Поряд із цим ми прагнемо на час епідемії зберегти технологічний процес, що забезпечує вантажні перевезення. Також нагальними проблемами є економія фінансів та інформування наших співробітників і всього українського суспільства про поточний стан галузі й заходи, що здійснюються під час епідемії.



— На початку епідемії Україна зіштовхнулася з гострою нестачею засобів індивідуального захисту, зокрема масок. Як вирішується ця проблема в багатотисячному колективі залізничників?

— Звичайно, проблема забезпечення всіх підрозділів і співробітників засобами захисту — масками, дезінфікуючими розчинами, миючими засобами тощо — була для нас першочерговою. І справді Укрзалізниця, як і всі громадяни та підприємства, зіткнулася з тим, що в Україні утворився значний дефіцит цих товарів, придбати їх дуже непросто. З огляду на те, що в системі Укрзалізниці працюють сотні тисяч співробітників, потреби компанії в них є дуже високими. А закупити великі партії захисних виробів у нинішніх умовах дуже важко. Тому ми за будь-якої можливості здійснюємо закупівлі невеликих партій і оперативно розподіляємо захисні засоби по всіх підрозділах Укрзалізниці.


— Одним з основних засобів захисту від епідемії є санітарна обробка приміщень. Як здійснюється постачання потрібних дезінфікуючих препаратів?

— На жаль, цих засобів, так само, як і захисних масок, в Україні зараз гостро не вистачає. До того ж багато продавців, користуючись скрутною ситуацією, різко й необґрунтовано підвищили ціни на дефіцитні товари. В деяких випадках вони подорожчали вп’ятеро порівняно з ціною, що існувала до карантину.


В адміністративних приміщеннях усі контактні поверхні регулярно миються та дезінфікуються. Ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми: звертаємося безпосередньо до виробників такої продукції. Це дає змогу виключити з процесу закупівель посередників, завдяки чому вартість знижується до прийнятного рівня.

Можна зазначити, що на сьогодні завдяки енергійним діям менеджменту Укрзалізниці цю проблему в основному вирішено. Дезінфекційні засоби закуповуються і оперативно розподіляються по підрозділах. У деяких місцях ще є певний дефіцит, проте можна впевнено говорити, що найближчим часом потреби за цими позиціями будуть повністю закриті.


Кабіни машиніста підлягають регулярній обробці антисептиком. Також у деяких випадках на місцях ми бачимо, що люди виявляють власну ініціативу для забезпечення іншими предметами, яких не вистачає. Наприклад, деякі підрозділи організували самостійне пошиття масок для співробітників.

Такі заходи дали можливість пом’якшити проблему в момент найбільш гострого дефіциту. Проте завдяки вжитим заходам із забезпечення персоналу необхідними засобами захисту, гадаю, незабаром потреба в такій самодіяльності зникне.

— Головна тенденція останніх тижнів — обмеження пересування людей та перехід багатьох підприємств на дистанційний режим роботи. Що робиться в цьому напрямі в Укрзалізниці?

— Ми активно вживаємо заходів, аби максимально знизити рівень скупченості людей. Для цього шукаємо можливості, аби якомога більшу кількість співробітників у всіх підрозділах перевести на віддалений режим роботи. Насамперед ідеться про працівників адміністративних підрозділів, які можуть виконувати свою поточну роботу вдома.

Проте, звичайно, люди, котрі працюють «на колесі», забезпечуючи рух та обслуговування рухомого складу, працювати з дому не можуть. Вони повинні залишатися на робочих місцях. Тож ці категорії працівників продовжують виходити на роботу. При цьому компанія докладає максимальних зусиль для того, щоб захистити їх від можливого зараження. Для розробки необхідних заходів підключено фахівців медичних закладів.


У перші дні карантину кол-центр товариства приймав у п'ять разів більше дзвінків, ніж завше. Навантаження не зменшилось, але тепер консультанти працюють дистанційно

При цьому керівництво компанії уважно слідкує за тим, щоби всі належні заходи безпеки виконувалися в повному обсязі. Запущено гарячу лінію для співробітників, на яку вони можуть повідомляти про збої в забезпеченні необхідними засобами захисту та порушення правил виконання протиепідемічних заходів. Залишити свої побажання й зауваження можна за номером 0 800 503 111. Усі дзвінки безкоштовні.

— Велика кількість залізничників живуть досить далеко від місця роботи й традиційно добираються туди приміськими поїздами. Після скасування пасажирських перевезень така можливість зникла. Як вирішується проблема довезення цих працівників?

— Такі питання дійсно виникають. Для їхнього вирішення в усіх регіональних філіях вживають заходів відповідно до конкретних обставин та можливостей. Організувати доставку співробітників, чия присутність необхідна для забезпечення технологічних процесів, зобов’язані керівники відповідних підрозділів. Для цього Оперативна група видала їм усі необхідні вказівки та повноваження. Використовується наявний автомобільний і залізничний транспорт. За оперативними даними, ці питання успішно вирішуються, найближчими днями проблема буде повністю знята.


— Як в умовах карантину працюють медичні заклади?

— На сьогодні планові медичні заходи зупинені. Всі заклади перейшли в режим надання екстреної допомоги в режимі реанімації. Паралельно триває підготовка персоналу та приміщень до можливого прийому хворих на коронавірусну  хворобу.


— Як впровадження карантину вплинуло на інтенсивність вантажних перевезень?

— Через зупинку багатьох виробництв наразі ми спостерігаємо постійне скорочення потоку вантажів. Відповідно, знижується й виручка Укрзалізниці.

У зв’язку з погіршенням фінансових показників нині триває розробка економічних заходів, спрямованих на забезпечення стабільного функціонування галузі.

Серед пріоритетних — статті витрат, пов’язані з виплатою заробітної плати (що допоможе компанії зберегти трудовий колектив), а також із функціонуванням основних технологічних процесів, які забезпечують безперебійний рух поїздів.


— Як у нинішніх умовах планується здійснювати інвестиційні проєкти, заплановані на нинішній рік?

— На жаль, в умовах кризи компанія вимушена призупинити виконання важливих інфраструктурних проєктів (зокрема й електрифікацію дільниці Долинська—Миколаїв). Наразі ми зосереджуємося на збереженні та підтриманні технічного стану наявної інфраструктури.

Відновлення інвестиційної діяльності компанії буде залежати від того, наскільки серйозними будуть наслідки нинішніх карантинних заходів і як швидко після них буде відновлюватися економіка.


Медіацентр «Магістраль»
Logged
tera
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #5836 on: 04.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

Quote
Знайомтеся, це Валерія Шкаброва (в дівоцтві Мельничук), їй 22 роки. Лише два роки тому вона закінчила Національний авіаційний університет. Тому її кар'єрний зліт вражає.

На початку березня Владислав Криклій призначив Валерію членкинею наглядової ради державного залізничного підприємства. До слова, платня члена наглядової ради на цьому підприємстві сягає 160 тисяч грн на місяць.

https://stopcor.org/v-odesi-teshha-namagalasya-vidpravyty-zyatya-za-graty-za-sfabrykovanoyu-spravoyu/
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11755


View Profile
« Reply #5837 on: 04.04.20 , 12:04 »
Share Reply with quote

Пф... Сейчас подобных "юных дарований" с очпуительным опытом работы(например целый старший манагер салона сотовой связи)  на должности главы ж.д. предприятия более чем дофига. При этом людям, которые реально тянули и знали работу тупо не продлили контракты.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 707


View Profile
« Reply #5838 on: 04.04.20 , 15:04 »
Share Reply with quote

Quote
Знайомтеся, це Валерія Шкаброва (в дівоцтві Мельничук), їй 22 роки. Лише два роки тому вона закінчила Національний авіаційний університет. Тому її кар'єрний зліт вражає.

На початку березня Владислав Криклій призначив Валерію членкинею наглядової ради державного залізничного підприємства. До слова, платня члена наглядової ради на цьому підприємстві сягає 160 тисяч грн на місяць.

https://stopcor.org/v-odesi-teshha-namagalasya-vidpravyty-zyatya-za-graty-za-sfabrykovanoyu-spravoyu/

По ссылке какая-то истрия о злобной теще. Может Вы не то скопировали?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5351


View Profile
« Reply #5839 on: 04.04.20 , 19:04 »
Share Reply with quote

Узнал новое слово "членкиня", есть в нем нечто от БДСМ, но в данном случае это оправданно...
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 ... 624
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!