Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 623
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1853638 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #6140 on: 13.08.20 , 09:08 »
Share Reply with quote


В сидячках оно не требуется, я думаю. Опенспейс не слишком способствует попыткам изнасилования, это в замкнутом и иногда старательно запертом изнутри пространстве ночного купе они возможны... А в сидячке придется отлучиться вдвоем в туалет.
  Сидячки тоже есть купейного типа хоть и с прозрачными окнами
Logged
sergius
Active user

Posts: 4910


View Profile
« Reply #6141 on: 13.08.20 , 10:08 »
Share Reply with quote


В сидячках оно не требуется, я думаю. Опенспейс не слишком способствует попыткам изнасилования, это в замкнутом и иногда старательно запертом изнутри пространстве ночного купе они возможны... А в сидячке придется отлучиться вдвоем в туалет.
  Сидячки тоже есть купейного типа хоть и с прозрачными окнами
Хах..., напомнило ))
https://youtu.be/gYMdkWsbngE
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #6142 on: 13.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Здається, що цю програму лояльності ще в часи Колєснікова запустили.
Ага, именно. И, как ни крути, сокращение пути, скажем, до Донецка вдвое на тот момент стоило переплаты.
Якби вони ще страхування від згвалтування в квиток зашили б, ціни їм не було б.
В сидячках оно не требуется, я думаю. Опенспейс не слишком способствует попыткам изнасилования, это в замкнутом и иногда старательно запертом изнутри пространстве ночного купе они возможны... А в сидячке придется отлучиться вдвоем в туалет.
пассажир з плацкартного вагона №8 поїзда 46 Лисичанськ - Ужгород - не погоджується.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5315


View Profile
« Reply #6143 on: 14.08.20 , 01:08 »
Share Reply with quote

пассажир з плацкартного вагона №8 поїзда 46 Лисичанськ - Ужгород - не погоджується.
Ну хорошо, но там лежачие койки же есть, как во всех плацках. А в сидячках нужно либо прямую, либо обратную наездницу разыгрывать, не знаю... И вообще по этому поводу уже инфографика разработана на период карантинных банов. Можно попробовать вывешивать ее в наиболее опасных рейсах.
« Last Edit: 14.08.20 , 01:08 by Emblaze » Logged
sean
Active user

Posts: 5079


View Profile
« Reply #6144 on: 19.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця скоротить 60% адміністративного персоналу

Одне з перших та основних завдань, яке постане перед новопризначеним очільником Укрзалізниці, буде скорочення адміністративного штату компанії на 60%. Про це журналістам Rail.insider повідомило джерело в Укрзалізниці. За словами інсайдера, завтра Кабмін таки призначить Володимира Жмака на посаду очільника компанії.

https://railinsider.com.ua/ukrzaliznyczya-skorotyt-60-administratyvnogo-personalu/
Logged
bond
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #6145 on: 20.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote

На Вінниччині викрили багатомільйонну корупційну схему Укрзалізниці. Перші подробиці
https://vn.20minut.ua/Kryminal/na-vinnichchini-vikrili-bagatomilyonnu-koruptsiynu-shemu-ukrzaliznitsi-11117863.html
Logged
sean
Active user

Posts: 5079


View Profile
« Reply #6146 on: 20.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

Та ладно. Де уз, а де корупція.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #6147 on: 20.08.20 , 21:08 »
Share Reply with quote

За словами інсайдера, завтра Кабмін таки призначить Володимира Жмака на посаду очільника компанії.

Почитав я про цього кандидата. Людина не з залізниці. Побачимо, що з того вийде
Logged
tera
Active user

Posts: 958


View Profile
« Reply #6148 on: 21.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Quote
- Чи піде Уряд на реформування “Укрзалізниці”? Адже, здається, лише на рівні уряду реально вирішити це питання – сама “Укрзалізниця” ніколи не витягне сама себе – не піде на відділення вантажних перевезень від пасажирських, розділення сегментів інфраструктури та інші болючі кроки. Що потрібно, аби провести таке реформування?

- Ви так цікаво сказали, сама себе не витягне... А як? Якщо є комерційне підприємство, яке потрапило в турбулентність, байдуже, монополіст чи ні, воно має вирішувати свої проблеми самостійно. Укрзалізниця не виключення. Внутрішні реформи вона має проводити як звичайний бізнес.

Для цього й проводиться її корпоратизація. Взагалі реформа корпоратизації державних підприємств, що відбувається в Україні, покликана захистити ці підприємства від будь-якого політичного впливу, щоб унеможливити політичну корупцію на цих підприємствах. Щоб управляти ними як бізнесом. В Укрзалізниці такі органи управління створені і невдовзі там з’явиться новий керівник, який виграв серйозний кадровий конкурс. Людина зараз проходить спецперевірку і думаю, що вже наступного тижня буде призначена рішенням уряду.

Перед керівником Укрзалізниці стоятиме завдання внутрішнього реформування, тому що коронакриза дуже боляче вдарила по підприємству. Практично були зупинені пасажирські перевезення. При їх збитковості, вони покривали велику частину постійних витрат підприємства. Але далі існувати в такій заплутаній бізнес-моделі з пасажирськими та вантажними перевезеннями, як зараз, Укрзалізниця не може. Потрібно виокремлювати напрямки і наводити там порядок, залучаючи інвесторів та іноземний досвід.
https://www.kmu.gov.ua/news/intervyu-premyer-ministra-ukrayini-denisa-shmigalya-unia-ukrinform-21082020

Вот оно чего Михалыч.(с).
Logged
sean
Active user

Posts: 5079


View Profile
« Reply #6149 on: 21.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Невже. А такі ж кляті пасажири!
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 623
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!