Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.20 , 08:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 622 623
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1853592 times)
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #6150 on: 22.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote



- Ви так цікаво сказали, сама себе не витягне... А як? Якщо є комерційне підприємство, яке потрапило в турбулентність, байдуже, монополіст чи ні, воно має вирішувати свої проблеми самостійно.  . Укрзалізниця не виключення. Внутрішні реформи вона має проводити як звичайний бізнес.

Для цього й проводиться її корпоратизація. Взагалі реформа корпоратизації державних підприємств, що відбувається в Україні, покликана захистити ці підприємства від будь-якого політичного впливу, щоб унеможливити політичну корупцію на цих підприємствах. Щоб управляти ними як бізнесом.
Вот оно чего Михалыч.(с).
Пздц. І ось це от чудо це наш прем'єр. Проста аналогія. Це те ж саме, що на все місто залишити один магазин з одягом та передати його в комунальну власність, діяльність інших заборонити, той магазин буде продавати неякісний товар по завищеним цінам, керівник буде неефективно управляти та красти, але люди все рівно будуть вимушені там купувати товар, бо вдягатися потрібно. У магазина з'явиться наглядова рада та роздутий штат, а мер буде говорити про кооперативне управління та те що магазин має вирішувати свої проблеми самостійно. Здається що це сюр та нереально, так це зараз і відбувається з уз, тільки на місці одягу - запит на перевезення, на місці людей - вантажовідправники. А здається просто б було б нарешті допустити приватників. Як мінімум найбільші підприємства, які мають справу з великим об'ємом сировини мали б свій парк локомотивів, що б вже частково покращило ситуацію, та і з часом б і з'явилися компанії б надавали послуги перевезення, мали б власний вагонний та локомотивних парк. І до  ефективності керівництва '' ефективного'' узшного менеджменту б зявилося дуже багато питань.
Якщо і далі в ЗЕбілів буде таке бачення розвитку уз, дуже скоро стане і УЗ і потім відразу і економіка.
« Last Edit: 22.08.20 , 11:08 by VSK » Logged
www3
Active user

Posts: 1406


View Profile
« Reply #6151 on: 22.08.20 , 13:08 »
Share Reply with quote

Справедливости ради, не прикручивйте политику, это кусок пирога который прекрасно готовили распиливать и при "сивочолому гетьмане"
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #6152 on: 22.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Справедливости ради, не прикручивйте политику, это кусок пирога который прекрасно готовили распиливать и при "сивочолому гетьмане"
Та я і не говорю про те, що при Порошенко на УЗ була проведена адекватна реформа чи були надії на покращення. Але цей треш що вивалив Шмигаль, це просто щось на межі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4910


View Profile
« Reply #6153 on: 23.08.20 , 00:08 »
Share Reply with quote

...
За словами інсайдера, завтра Кабмін таки призначить Володимира Жмака на посаду очільника компанії.
І таки не призначив, поки що.

Дивлюсь життєпис

Quote

Народився 16 березня 1964 року в м. Чорнобиль, Київської області.

09.1981 до 10.1981 — учень слюсаря з ремонту автомобілів автоколони 3 Автобази № 1 Київського автотресту, м. Київ.

12.1981 до 09.1982 — регулювальник радіоапаратури 2, 3-го розряду Південного Головного монтажного управління засобів зв'язку, м. Київ.

09.1982 до 11.1984 — строкова військова служба (в Афганістані).

01.1985 до 08.1985 — регулювальник радіоапаратури 4 розряду Головного монтажно-технологічного управління «Юг», м. Київ.

08.1985 до 06.1990 — студент Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка, м. Київ.

06.1990 до 10.1991 — консультант кооперативу «Юрвнешсервис» при Правлінні товариства «Знання УРСР», м. Київ.

10.1991 до 12.1993 — комерційний директор Спільного українсько-французького підприємства «Луара-Киев Интернешнл», м. Київ.

12.1993 до 09.1998 — комерційний директор закритого акціонерного товариства «ЛКІ», м. Київ.

09.1998 до 02.2006 — управляючий партнер товариства з обмеженою відповідальністю «ЛКІ», м. Київ.

02.2006 до 09.2010 — радник президента закритого акціонерного товариства «Київстар», м. Київ.

09.2010 до 08.2011 — голова спостережної ради відкритого акціонерного товариства «ІТТ-Плаза», м. Київ.

09.2011 до 09.2012 — виконавчий директор товариства з обмеженою відповідальністю «ТНК-ВР Коммерс», м. Київ.

09.2012 до 10.2012 — Президент підприємства з іноземними інвестиціями «ТНК-Україна», м. Київ.

10.2012 до 06.2015 — Президент підприємства з іноземними інвестиціями «РН-Україна», м. Київ.

З 9 липня 2015 року — перший заступник голови Одеської обласної державної адміністрації.

Вікіпедія, Жмак Володимир Миколайович

Таке собі джерело. Однак окремі факти легко підтверджуються.
Logged
tera
Active user

Posts: 958


View Profile
« Reply #6154 on: 23.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote

Quote
Как передает Replyua.net, бывший министр инфраструктуры Владимир Омелян пишет на своей странице в Facebook, в рамках программы «Большое Строительство» Владимир Зеленский утвердил план развития «Укрзализныци» до 2035 года. Согласно этой стратегии, сеть железной дороги будет иметь протяженность 200 тысяч км, а сеть высокоскоростной железной дороги увеличится вдвое и составит 70 тысяч км.

По словам Владимира Омеляна, планируется обеспечить высокоскоростное железнодорожное сообщение между всеми населенными пунктами, количество жителей которых превышает 500 тысяч человек. Может показаться. Что все это очень круто и действительно заслуживает уважение, если бы не одно существенное «но». Все это о планах развития железнодорожного сообщения в Китае, а не в Украине.

Экс-министр подчеркивает, у нас до сих пор не знают, как поменять одного руководителя «Укрзализныци» на другого, чтобы также ничего не делал и не мешал всем воровать. И уже второй год пошел, как ни вагона, ни локомотива не могут купить. С 22 тысяч км железнодорожной сети скоро останется всего 10 тысяч.
https://replyua.net/politika/220140-omelyan-zelenskiy-utverdil-plan-razvitiya-ukrzaliznyci-do-2035-goda-eto-uspeh.html
Пока не гуглиться цей план.Якщо правда,то бубочка трохи перебрав,або змішав препарати не правильно.
Logged
gooley
Active user

Posts: 764


View Profile
« Reply #6155 on: 23.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

C 24 августа со ст. Черновцы, Коломыя не уехать. Они в красной зоне по коронавирусу. В поезда 136,7/8, 702 посадка по Снятину. 117/118 отменён. Пока до 23 октября. По станции Коломыя не будет посадки также и в пригородные поезда. 22 августа ехал в дизеле Коломыя-Рахов. Контролёр сказал, что поезд будет в ходу, но посадка будет возможна по ст. Ракивчик. А дизель Коломыя-Залещики отменён до отмены, как выразилась девушка в справочном бюро вокзала Коломыя. Об отмене отмены будет сообщено дополнительно. Коломыя - Вадул-Сирет будет курсировать. Только я не совсем понял как. Из объявления той же девушки из справочного следует, что у поезда будут технические остановки для высадки пассажиров по ст. Неполоковцы, Лужаны, Черновцы-Северная, Черновцы-Южная, по-моему Мамаевцы (не уверен) и почему-то Садгора?!. Посадка на вышеуказанных станциях запрещена. Полагаю, чтобы не стоять 58 минут по ст. Черновцы в напрвлении на Вадул-Сирет и 23 минуты в направлении Коломыи поезд будет делать крюк на Садгору. По остальному пригороду не в курсе. Хотя по Черновцам больше нет пригорода. Догоспидарювались......
А по Коломые непонятно только по пригороду на Ивано-Франковск. Ну тут, если он будет курсировать, по идее, посадка-высадка возможна по Пядикам.
« Last Edit: 23.08.20 , 14:08 by gooley » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #6156 on: 23.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Quote
Как передает Replyua.net, бывший министр инфраструктуры Владимир Омелян пишет на своей странице в Facebook, в рамках программы «Большое Строительство» Владимир Зеленский утвердил план развития «Укрзализныци» до 2035 года. Согласно этой стратегии, сеть железной дороги будет иметь протяженность 200 тысяч км, а сеть высокоскоростной железной дороги увеличится вдвое и составит 70 тысяч км.

По словам Владимира Омеляна, планируется обеспечить высокоскоростное железнодорожное сообщение между всеми населенными пунктами, количество жителей которых превышает 500 тысяч человек. Может показаться. Что все это очень круто и действительно заслуживает уважение, если бы не одно существенное «но». Все это о планах развития железнодорожного сообщения в Китае, а не в Украине.

Экс-министр подчеркивает, у нас до сих пор не знают, как поменять одного руководителя «Укрзализныци» на другого, чтобы также ничего не делал и не мешал всем воровать. И уже второй год пошел, как ни вагона, ни локомотива не могут купить. С 22 тысяч км железнодорожной сети скоро останется всего 10 тысяч.
https://replyua.net/politika/220140-omelyan-zelenskiy-utverdil-plan-razvitiya-ukrzaliznyci-do-2035-goda-eto-uspeh.html
Пока не гуглиться цей план.Якщо правда,то бубочка трохи перебрав,або змішав препарати не правильно.


Це ж стьоб, див. виділений текст :)
Logged
tera
Active user

Posts: 958


View Profile
« Reply #6157 on: 23.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Quote
Как передает Replyua.net, бывший министр инфраструктуры Владимир Омелян пишет на своей странице в Facebook, в рамках программы «Большое Строительство» Владимир Зеленский утвердил план развития «Укрзализныци» до 2035 года. Согласно этой стратегии, сеть железной дороги будет иметь протяженность 200 тысяч км, а сеть высокоскоростной железной дороги увеличится вдвое и составит 70 тысяч км.

По словам Владимира Омеляна, планируется обеспечить высокоскоростное железнодорожное сообщение между всеми населенными пунктами, количество жителей которых превышает 500 тысяч человек. Может показаться. Что все это очень круто и действительно заслуживает уважение, если бы не одно существенное «но». Все это о планах развития железнодорожного сообщения в Китае, а не в Украине.

Экс-министр подчеркивает, у нас до сих пор не знают, как поменять одного руководителя «Укрзализныци» на другого, чтобы также ничего не делал и не мешал всем воровать. И уже второй год пошел, как ни вагона, ни локомотива не могут купить. С 22 тысяч км железнодорожной сети скоро останется всего 10 тысяч.
https://replyua.net/politika/220140-omelyan-zelenskiy-utverdil-plan-razvitiya-ukrzaliznyci-do-2035-goda-eto-uspeh.html
Пока не гуглиться цей план.Якщо правда,то бубочка трохи перебрав,або змішав препарати не правильно.


Це ж стьоб, див. виділений текст :)
Вже догнав,випив пива і догнав.Вибачте.Стидно мені.Просто візії до 35 року є по ППО,флоту ,сухопутці.
Тому подумав,що то правда.
Ось шо робить з людьми відсутність алкоголю в крові.
Logged
sean
Active user

Posts: 5079


View Profile
« Reply #6158 on: 23.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

117/118 отменён.
Не відмінений, а в сполученні Новоселиця-Київ.
Logged
sean
Active user

Posts: 5079


View Profile
« Reply #6159 on: 25.08.20 , 18:08 »
Share Reply with quote

❗Безпека пасажирів – пріоритет №1 у роботі транспорту. Тому ми повертаємо охорону в наші поїзди.

👮🏻‍♀️ Відсьогодні Укрзалізниця розпочинає пілотний проєкт з охорони пасажирських потягів у русі силами працівників воєнізованої охорони УЗ. На першому етапі близько 40 співробітників супроводжуватимуть 10 пасажирських поїздів:

🚊№10/9 📍Маріуполь — Київ
🚊№29/30 📍Київ — Ужгород
🚊№38/37 📍Київ — Запоріжжя
🚊№49/50 📍Київ — Трускавець
🚊№63/64 📍Харків — Київ
🚊№79/80 📍Дніпро — Київ
🚊№92/91 📍Львів — Київ
🚊№102/101 📍Київ — Херсон
🚊№106/105 📍Одеса — Київ
🚊№136/135 📍Київ — Покровськ
Надалі перелік поїздів та кількість працівників будуть збільшені.

👮🏻‍♀️Всі співробітники воєнізованої охорони забезпечені спецформою, знаками розрізнення та проходитимуть інструктаж перед кожним рейсом.

➡️ Також Укрзалізниця продовжить оснащувати вагони поїздів камерами відеофіксації. Станом на зараз, ними вже забезпечена третина вагонів. Це всі швидкісні поїзди, новозбудовані вагони та ті, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт.

Бережіть себе та подорожуйте безпечно!
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 622 623
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!