Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.11.20 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1912259 times)
GAMER
Active user

Posts: 2758


View Profile
« Reply #6260 on: 20.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

як недоотримає? воно ж збиткове за їхніми словами?
Logged
maksimka
Active user

Posts: 174


View Profile
« Reply #6261 on: 20.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Уже ж писали- "дохід"- тут имеют ввиду от продажи билетов, а эксплуатационные расходы хоть и станут меньше, но не намного- проводники будут сидеть дежурить на вагонах, отапливать их (если этого не делать- надо сливать систему и консервиррвать вагон, после чего его врядли уже укомпллектуют обратно), зарплаты платить всем, охранять и поддерживать в рабочем состоянии технику.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5789


View Profile
« Reply #6262 on: 20.10.20 , 13:10 »
Share Reply with quote

Так, дохід і прибуток - це різні речі.
Грубо кажучи, якщо продано хоч декілька квитків на поїзд, то дохід вже є, а от прибутку - ні.
Logged
opex
Active user

Posts: 12335


View Profile
« Reply #6263 on: 20.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

если этого не делать- надо сливать систему и консервиррвать вагон

А разве не воздушное отопление? Слил воду с котла и зимуй себе.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4796


View Profile
« Reply #6264 on: 20.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

Знову прийдеться повірити... :)

2021 рік стане роком рекордних інвестицій в залізничний транспорт.

20 жовтня відбулося відкриття щорічної міжнародної виставки Rail Еxpo 2020. З вітальним словом виступив директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський. Він зазначив, що 2021-й стане роком рекордних інвестицій.
«Є амбітна програма з відновлення як пасажирських, так і вантажних вагонів, — підкреслив директор філії. — Здійснюються різні організаційні процеси, щоб збільшити швидкість вантажних перевезень і досягти здорової конкуренції. Також передбачені вагомі інвестиції в тягу. Укрзалізниця буде максимально використовувати власні потужності, але при цьому знайдуться замовлення і для бізнесу». За його словами, нині Укрзалізниця досягла рівня лише 40—45% по пасажирських перевезень 2019 р. Олександр Перцовський зазначив, що залізниця працює над тим, аби повернути пасажирів до поїздів Інтерсіті, та незабаром представить цікаву цінову пропозицію.
Під час відкриття міжнародної виставки Rail Еxpo 2020 віце-президент Торгово-промислової палати Ростислав Коробка закликав бізнес до співпраці в пошуку в регіонах замовлень. Він зазначив, що Укрзалізниці потрібно вирішити проблему з дефіцитом тяги, особливо в сезон перевезення сільськогосподарської продукції. Радник з торгово-економічних питань Посольства КНР в Україні Лю Цзюнь привітав учасників конференції та закликав звернути увагу на розвиток залізниці у часи постепідемії.

https://info.uz.ua/news/2021-rik-stane-rokom-rekordnikh-investitsiy-v-zaliznichniy-transport_1603188396

Щодо повернення пасажирів до Інтерсіті. Краще б думали як і в інші поїзди повертати пасажирів. Інтерсіті без пропозицій нормально заповнюються.
« Last Edit: 20.10.20 , 15:10 by Entony » Logged
maksimka
Active user

Posts: 174


View Profile
« Reply #6265 on: 20.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

если этого не делать- надо сливать систему и консервиррвать вагон

А разве не воздушное отопление? Слил воду с котла и зимуй себе.
Паровое отопление. После такой зимовки там скилет останется
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 524


View Profile
« Reply #6266 on: 23.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

https://www.facebook.com/729535630/posts/10158597270945631/
Гарні новини. Весь тиждень дуже активно розповідали про недоцільність обмежень пасажирського залізничного руху. Комісія сьогодні прийняла дуже виважене рішення, яке дозволить вже з понеділка, 26.10 відновити рух з більшості закритих станцій.

Фокусуємось далі на забезпеченні максимальної безпеки у дорозі! Наступного тижня ще будуть хороші новини для столичного регіону.
Logged
sean
Active user

Posts: 5224


View Profile
« Reply #6267 on: 23.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

То з понеділка не буде більше закритих для посадки станцій, вірно?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #6268 on: 23.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Интересно наблюдать запросы людей под постами УЗ и причастных. Рейс 141/142 чуть ли не в каждом, реже упоминают 375/376. А про 59/60 – ни намека.
« Last Edit: 23.10.20 , 22:10 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 4796


View Profile
« Reply #6269 on: 24.10.20 , 08:10 »
Share Reply with quote

Відкривають продажу з 26/10 в основному на Заході, але водночас по Поділську заривають продаж квитків.

За рішенням Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій* з багатьох станцій буде відкрито продаж квитків на поїзди.

Укрзалізниця позитивно оцінює рішення Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій* з 00:01 26 жовтня відновити рух з більшості закритих станцій. Подорожі у поїздах є більш безпечними для громадян, адже компанія суворо дотримується протиепідемічних заходів.

За рішенням Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій* з 00:01 26 жовтня буде відкрито продаж квитків із залізничних станцій: Івано-Франківськ, Дубно, Здолбунів-Пасажирський, Хмельницький, Тернопіль, Гречани, Славута-1, Волочиськ, Дунаївці, ім. Т.Шевченка, Суми на наступні поїзди:

№ 1/2 Костянтинівка — Івано-Франківськ;

№ 7/8 Київ — Чернівці;

№ 12/11 Одеса — Львів;

№ 15/16 Харків — Рахів;

№ 21/22 Харків — Трускавець;

№ 41/42 Дніпро — Трускавець;

№ 43/44 Івано-Франківськ — Київ;

№ 45/46 Ужгород — Лисичанськ;

№ 49/50 Київ — Трускавець;

№ 72/71 Запоріжжя — Київ;

№ 76/75 Кривий Ріг — Київ;

№ 81/82 Київ — Ужгород;

№ 84/83 Маріуполь — Київ;

№ 86/85 Львів — Новоолексiївка;

№ 88/87 Ковель — Новоолексіївка;

№ 98/97 Ковель — Київ;

№ 102/101 Київ — Херсон;

№ 108/107 Одеса — Ужгород;

№ 110/109 Львів — Херсон;

№ 116/115 Київ — Бердянськ;

№ 118/117 Чернівці — Київ;

№ 122/121 Миколаїв — Київ;

№ 136/135 Одеса — Чернівці;

№ 217/218 Київ — Рахів;

№ 702/701 Львів — Чернівці;

№ 715/716 Київ — Львів;

№ 732/731 Київ — Запоріжжя;

№ 734/733 Київ — Покровськ;

№ 738/737 Київ — Запоріжжя;

№ 739/740 Київ —Кривий Ріг;

№ 743/744 Київ — Львів;

№ 749/750 Київ Івано-Франківськ;

№ 766/765 Київ — Херсон;

№ 769/770 Київ — Кам’янець-Подільський;

№ 772/771 Хмельницький — Київ;

№ 779/780 Суми — Київ — Вінниця;

№ 782/781 Черкаси — Київ.


Також з 26 жовтня 2020 року буде закрито продаж квитків зі станції Подільськ на наступні поїзди:

№ 106/105 Київ — Одеса;

№ 108/107 Одеса — Ужгород;

№136/135 Одеса — Чернівці;

№ 146/145 Київ — Ізмаїл;

№ 763/764 Київ — Одеса.

До врегулювання ситуації зазначені поїзди прослідують через станцію Подільськ без посадки пасажирів. Висадка буде проводитися за встановленим порядком.
Зауважуємо, що у разі відмови пасажира від поїздки до відправлення поїзда та не пізніше 1 години після його відправлення зі станції зазначеної у проїзному документі, повернення платежів за такі проїзні документи проводиться в повному об’ємі пунктами продажу або через електронні канали зв’язку в «особистому кабінеті користувача.

*Протокол 23.10.2020 року.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!