Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1916537 times)
tera
Active user

Posts: 997


View Profile
« Reply #6270 on: 27.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Quote
Понад 4 млрд грн планується спрямувати на розвиток пасажирських залізничних перевезень. Підкреслю: вперше в історії України за бюджетні кошти буде закуплено нові пасажирські вагони та модернізовано залізничну інфраструктуру для розвитку пасажирських перевезень.

Раніше ці напрями фактично не фінансувалися, а якщо щось і робилося, то лише за кошти Укрзалізниці, незважаючи на те що стаття 10 Закону про залізничний транспорт, який діє з 1996 року, передбачає фінансування цих робіт за рахунок коштів Державного бюджету України.

При цьому держава регулює тарифи на перевезення пасажирів, встановлюючи їх на рівні, удвічі нижчому за собівартість таких перевезень.

Більша частина «залізничних» коштів піде на закупівлю 100 вагонів?

На закупівлю вагонів передбачено спрямувати 3,3 млрд грн, це орієнтовно 100 вагонів. Якщо заводи запропонують дешевше, то за рахунок економії зможемо закупити більше ніж сто. Але, за попереднім планом, навіть ці сто вагонів дадуть змогу повністю оновити 2 нічних поїзди, а саме No45/46 Лисичанськ – Ужгород і No69/70 Маріуполь – Львів. Сумарно два ці поїзди перевозять майже 2 млн пасажирів на рік і забезпечують транспортне сполучення Сходу та Заходу України.

Однозначно краще, щоб вагони були виготовлені на території України, з максимальною локалізацією виробництва.

На сьогодні пасажирське сполучення у вкрай занедбаному стані. Перш за все через застарілий парк пасажирських вагонів, який постійно скорочується. Якщо 20 років тому парк вагонів Укрзалізниці сягав майже 10 000, то зараз їх залишилося тільки 2818, а до 2030 року ми маємо списати ще 1700 вагонів. Будуть списані практично всі плацкартні вагони, які є найбільш доступними для громадян та мають важливе соціальне значення. Якщо не буде оновлення парку, у нас залишиться тільки 20 плацкартних вагонів на всю країну. У цілому, з такими темпами скорочення парку пасажирських вагонів, Укрзалізниця буде вимушена скоротити втричі перевезення пасажирів упродовж найближчих років.

Альтернативою плацкарту стали Інтерсіті?

Денні та нічні поїзди не взаємовиключають одне одного, радше навпаки – взаємодоповнюють. Денне сполучення зручне, коли час поїздки становить 4‐5, ну максимум 6 годин. Довше – вже некомфортно. Можуть бути тільки маршрути з великою зміною пасажирів. Для того щоб підвищувати швидкість руху поїздів, інвестиції повинні бути набагато вищі та більші, ніж просто на купівлю нових пасажирських вагонів.

Яких інвестицій потребує залізнична інфраструктура?

Інфраструктура, яка використовується переважно для вантажних перевезень, підтримується у відносно нормальному стані завдяки високій інтенсивності руху. А ось інфраструктура для пасажирських перевезень, на жаль, Укрзалізницею за останні 30 років практично не фінансувалась. Причина в тому, що окупити такі інвестиції лише за рахунок тарифів ніколи не вийде. У європейських країнах це робиться за рахунок державного бюджету. Наприклад, у Німеччині зараз реалізується масштабна програма із сумарним розміром бюджетних інвестицій з федерального бюджету 62 млрд євро. Мета – до 2030 року збільшити пасажиропотік залізниці вдвічі. Це пріоритет розвитку країни/територій, а не окремої галузі: саме залізничний транспорт є безпечніший, більш екологічний, а якщо правильно організований, то і швидший за інші види. У Німеччині планують запустити на окремих маршрутах тактовий рух. Наприклад, поїзд Кельн‐Берлін буде рухатися з інтервалом 30 хвилин, при відстані між містами майже 600 км. Один поїзд може перевозити до 1000 пасажирів, жоден літак не візьме стільки. Така кількість пасажирів, що їдуть по автодорозі, створює серйозні затори.

Яка ж сума на модернізацію нашої залізниці передбачена проєктом бюджету 2021?

Наступного року планується спрямувати 1,1 млрд грн. За ці кошти буде проведено електрифікацію і модернізацію лінії від ст. Імені Тараса Шевченка в м. Сміла до міста Черкаси, що дозволить запустити швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – Черкаси. Зараз це єдиний обласний центр, близький до столиці, до якого немає ані швидкісної автомобільної дороги, ані швидкісного залізничного сполучення. Електрифікація цих 30 км дозволить вже 2021 року запустити швидкісні поїзди Київ – Черкаси з відправленням тричі за день із часом поїздки 2 години 45 хвилин.

Вистачає економіки запустити ці три пари поїздів?

Зараз маршрутки ходять через кожні 15‐20 хвилин, а, за даними сервісу для спільних поїздок, це найбільш завантажений напрям в Україні, із пасажиропотоком не менше ніж 2 тисячі осіб щодня.

А електрифікація ділянки Житомир – Новоград‐Волинський вирішить проблему 300‐тисячного Житомира, через який зараз проходить лише два пасажирські поїзди. Ділянку Фастів – Житомир було електрифіковано близько 10 років тому, а продовження електрифікації до Новограда‐Волинського дасть можливість зв’язати місто зі щоденним сполученням із 19 обласними центрами України.

Електрифікація та модернізація ділянки Васильків‐1 (Калинівка) – Васильків‐2 дозволить запустити приміські поїзди Васильків – Київ. За даними мобільних операторів, щодня близько 10 тис. осіб їдуть звідси до столиці на роботу або на маршрутках, або на особистих автомобілях, що позначається на рівні заторів у години пік на в’їзді до Києва дорогою М‐05 Київ – Одеса, а також у південних районах Києва.

Отже, бюджетом передбачені інвестиції у парк вагонів та електрифікація окремих ділянок. А рейки?

Безумовно, пора включатися і в модернізацію інфраструктури. Зараз у нас максимальна швидкість 160 км/год, хотілося б побачити 200‐220 км/год. Але ситуація, на жаль, навпаки, погіршується. Поїзди класу Інтерсіті та Інтерсіті+, які було запущено перед Євро‐2012, вже в усіх напрямках збільшили час у дорозі зі стартовим розкладом на 15‐20 хвилин. Це прямий результат недофінансування залізничної інфраструктури. Це особливість залізничної інфраструктури – вона не зупиняється відразу, але просто йде зниження максимально можливої швидкості: було 160, стає 140, 120 км/год... Загалом, у нас вже на третині дільниць швидкість не перевищує 30‐35 км/год – мова про всі пасажирські поїзди, а не лише про швидкісні.

Пофантазуймо, що додаткові 70 млрд грн пішли б наступного року не на дофінансування Дорожнього фонду, а на потреби залізниці. Що можна було б зробити?

На основних коридорах можна було б провести роботи, повернувши швидкість на Інтерсіті до рівня 2012 року, модернізувати кілька додаткових коридорів під швидкість 160 км/год і частково оновити парк вагонів – як пасажирських, так і вантажних.
Замміністра фінансів Олександр Кава — про те, як буде фінансуватися інфраструктура у 2021 році
https://mintrans.news/dorogi/zamministra-finansiv-oleksandr-kava-pro-te-yak-bude-finansuvatisya-infrastruktura-u-2021-rotsi
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #6271 on: 27.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Дата публікації: 2020-10-13.

Ще до виборів ).
« Last Edit: 27.10.20 , 20:10 by sergius » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5803


View Profile
« Reply #6272 on: 04.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Сьогодні - День залізничника.
Вітаю всіх причетних!)
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1973


View Profile
« Reply #6273 on: 05.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

https://www.epravda.com.ua/news/2020/11/5/666936/
Реалізація першого проєкту із електрифікації залізничної ділянки Долинська – Миколаїв за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку розпочнеться в 2021 році.
Наразі проходить тендерна процедура. Наступного року розпочнуться роботи з електрифікації ділянки Долинська – Миколаїв загальною протяжністю 148 кілометрів.
Зазначається, що електрифікація цієї ділянки також дозволить запустити швидкісні електропоїзди "Інтерсіті+" сполученням Київ – Миколаїв, з тривалістю поїздки близько 5 годин.
Також до кінця цього року Укрзалізниця повинна визначитися із електрифікацією лінії Колосівка-Миколаїв, протяжністю 105 км, яка також може бути профінансована за кредитні кошти ЄБРР та ЄІБ.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #6274 on: 05.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Крутят тему как шарманку, из года в год. Конкретно по этому кредиту -- третий. Пути отремонтируйте, только тогда можно умничать про пятичасовой Интерсити.
Logged
sean
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #6275 on: 05.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

А до цього часу що робили із тією ділянкою? Мені здавалось, я вже давно чую про електрифікацію.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #6276 on: 05.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Від початку 2000-хх. Одну спробу зробили у 2009 році, та з усього проекту побудували другу колію на чотирьох перегонах. І все, сказали "цього достатньо".
Logged
sean
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #6277 on: 05.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

І все, сказали "цього достатньо".
Класіка. "Просимо Вас з розумінням віднестися до ситуації, що склалася", ще й безграмотно сформулювавши.
Logged
sean
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #6278 on: 06.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Черговий успіх чекає уз. Аби не наврочити.

2021 рік має стати для Укрзалізниці переломним, — Володимир Жмак

Інвестиції в українську інфраструктуру мають бути комплексними та ефективними. Яскравий приклад цього — програма Президента України «Велике будівництво». Але крім доріг потрібно розвивати й залізничну галузь. Таку думку висловив голова правління АТ  «Укрзалізниця» Володимир Жмак, виступаючи на Міжнародному форумі інфраструктури і транспорту, організованому виданням Mintrans.

Керівник компанії підкреслив, що вирішальним для Укрзалізниці має стати 2021 рік. Зокрема, наступного року планується інвестувати в залізничну інфраструктуру, локомотиви, вантажні вагони та пасажирські перевезення понад 25 млрд грн. Також планується провести електрифікацію, як мінімум, двох важливих ділянок колії та розпочати процедуру закупівлі 50 нових двосистемних електровозів.

«Прибуткова Укрзалізниця — це додаткові надходження до державного бюджету. Тому для нас важлива й підтримка держави, і ми розглядаємо її як інвестиції. Все, що держава інвестує в Укрзалізницю, у «Велике будівництво», в інші інфраструктурні проекти, неодмінно повернеться до бюджету країни з великими прибутками. Ми розраховуємо на партнерство та підтримку держави та усіх наших ключових партнерів», — зазначив Володимир Жмак.

«Укрзалізниця — це один з фундаментів української економіки, здоров’я нашої кампанії є індикатором здоров’я всієї економіки країни», — резюмував керівник компанії.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує у найближчому часі досягти щодобового навантаження у мільйон тонн.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/528465/
Logged
www3
Active user

Posts: 1514


View Profile
« Reply #6279 on: 07.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

https://bigkyiv.com.ua/na-dilyantsi-kyyiv-fastiv-zbuduyut-lego-platformu-dlya-pasazhyriv-ukrzaliznytsi/

Експериментальність платформи полягає в тому, що для її зведення потрібні нові залізобетонні конструкції, які до цього жодного разу не використовували в будівництві пасажирських платформ. Вони дуже схожі на звичайні стінові фундаменти, але мають у своїй формі певний елемент-з’єднання, що дає змогу проводити монтаж за принципом конструктора Lego”, ― пояснив начальник відділу планування та організації будівництва філії “Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд” “Укрзалізниці” Антон Колесник. За його словами, нова платформа буде відрізнятися габаритами: ширина становитиме 4 м, довжина ― 210 м (для зупинки восьми вагонів), а визначена висота 1,1 м над рівнем головки рейки дасть можливість заходити з платформи відразу до вагона.

Построят обычную высокую платформу ))) Но как подано-то!
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!