Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.21 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1968426 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5783


View Profile
« Reply #6340 on: 13.12.20 , 01:12 »
Share Reply with quote

Центр, признаться, выглядит ... ретрофутуристично. Вспоминаются прошловековые иллюстрации к "Концу Вечности" Азимова и экранизация 1987 года.



« Last Edit: 13.12.20 , 01:12 by Emblaze » Logged
Vovan
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #6341 on: 14.12.20 , 16:12 »
Share Reply with quote

Цю ідею давно вже за нас зробили у РФ : https://youtu.be/PVKMZVTwpLM
Logged
Entony
Active user

Posts: 4993


View Profile
« Reply #6342 on: 14.12.20 , 17:12 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця ввела можливість замовлення ланчу в поїздах Інтерсіті.

АТ «Укрзалізниця» ввела можливість замовити у швидкісні поїзди Інтерсіті+ бізнес-ланч. Пасажир на вибір може скуштувати м’ясний або вегетаріанський варіанти ланчу. Замовлення можна зробити під час оформлення проїзного документа онлайн або в касі.
Про це повідомив в.о. члена правління, директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Крім того, в.о. члена правління Укрзалізниці повідомив, що компанія на сьогодні розглядає декілька варіантів організації послуг харчування у поїздах далекого сполучення.
«Перший — те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків. Другий — продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті. Третій — партнерство з сервісами доставки харчування, чиї кур'єри можуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда», — розповів Олександр Перцовський.
За його словами, на сьогодні Укрзалізниця проводить опитування пасажирів, який саме сервіс для них буде зручнішим, і вже в наступному році буде проведено пілотний проект.
«В першому півріччі 2021 року оголосимо конкурси та проведемо кілька пілотних проектів, щоб протестувати різні моделі. Ті з них, які виявляться більш успішними, будемо масштабувати на всю залізницю», — додав в.о. члена правління Укрзалізниці.
Нагадаємо, що з 1 грудня 2020 року Укрзалізниця поновлює реалізацію чайно-кавової продукції у пасажирських поїздах.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/530502/

Навіть на ділянці Львів - Славсько для 745/746 теж можна купити бізнес-ланч. :)
« Last Edit: 14.12.20 , 17:12 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10314


View Profile
« Reply #6343 on: 15.12.20 , 08:12 »
Share Reply with quote

Київ - Дарниця, чи Краматорськ - Слов'янськ аналогічно. Але як його скуштувати за цей час???....
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5827


View Profile
« Reply #6344 on: 16.12.20 , 14:12 »
Share Reply with quote

Крім 100 нових вагонів, в бюджеті-2021 маємо 1 млрд 179 млн на електрифікацію Шевченко — Черкаси, Вас1 — Вас2 і Житомир — Новоград. Як прокладати човники порад не потрібно, по Черкасах теж все очевидно. Тож можемо спокійно зосередитись на срачу, скільки і яких поїздів перенаправляємо через Новоград, і потроху починати накидувати.
Logged
opex
Active user

Posts: 12403


View Profile
« Reply #6345 on: 16.12.20 , 14:12 »
Share Reply with quote

скільки і яких поїздів перенаправляємо через Новоград
Ще б там гілку побудувати, щоб не треба було на Н1 заходити.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #6346 on: 16.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote

Якщо вже роками відкладається електрифікаця того, що справді треба - неважко здогадатись, скільки потрібно буде часу на ці прожекти.
Logged
Kbk
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #6347 on: 16.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote

Якщо вже роками відкладається електрифікаця того, що справді треба - неважко здогадатись, скільки потрібно буде часу на ці прожекти.
Тут уже гроші заклали, треба буде їх використати! Так що один з трьох напрямків реалізують точно, я думаю що в першу чергу це будуть Черкаси
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5449


View Profile
« Reply #6348 on: 16.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote

... неважко здогадатись, скільки потрібно буде часу на ці прожекти.
Якщо орієнтуватись по минулій, Потоки - Золотнишине
...Кравцов добавил, что 12 км они электрифицировали 4 месяца.
...
ця займе 2.5 роки. Однак, поки що це нагадує чергову казку-відмазку. Мовляв, почекайте N-років до провадження, і паровози попруть як з рога достатку. А поки що нічого змінювати не будемо.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5885


View Profile
« Reply #6349 on: 16.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote



Якщо вже роками відкладається електрифікаця того, що справді треба - неважко здогадатись, скільки потрібно буде часу на ці прожекти.
Тут уже гроші заклали, треба буде їх використати! Так що один з трьох напрямків реалізують точно, я думаю що в першу чергу це будуть Черкаси

На проект будівництва смуги в аеропорту Дніпра теж гроші були в бюджеті-2020, а потім чималу частину з них забрали на боротьбу з ковідом і хз куди вони пішли далі (може на дороги).
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!