Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 ... 661
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2092015 times)
bond
Active user

Posts: 1741


View Profile
« Reply #6440 on: 27.01.21 , 14:01 »
Share Reply with quote

Вы ж раньше были сторонником наличия купе в составах.

Еще могут на Херсон пустить. Но уже с лета, с позиционированием как вместо одного из допов.
Ну, 101/102 у літньому варіанті (Херсон - Київ вдень) якраз і вписується у формат трансформера..
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6441 on: 27.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

У зворотній бік він рушить 12 годин, круголями через Фастів. Якщо впроваджувати хуткий нічник, то спрямляти. Та куди тоді склад 101/102 дівати? Питання дискусійне.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #6442 on: 27.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

У зворотній бік він рушить 12 годин, круголями через Фастів. Якщо впроваджувати хуткий нічник, то спрямляти. Та куди тоді склад 101/102 дівати? Питання дискусійне.

та наче влітку нема куди діти вагони
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6443 on: 27.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Так що тоді вкажете робити з 101/102?  Просто відмінити -- знайдуться невдоволені. Лунали думки, що у випадку впровадження (у розумінні -- постановки на маршрут) транса або хуткого нічника, "закременчужити" додатково до "криворожіння". Та у наш час в це менше віриться.
***************
До епохи трансів/експресів, були пропозиції поміняти місцями маршрути 101/102 та 121/122. Миколаїв мав більше плацкартів, які інколи недозаповнювлись. Зате Херсон переважно дорожчі купе, та їхав круголями. В результаті, для 101/102 Кривий Ріг мав змінитись Миколаєвом, а 121/122 -- поїхати ділянкою Снігурівка -- Апостолове. Однак, зараз це не є мейнстрімом.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
« Reply #6444 on: 28.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Как по мне, единственный способ адекватно использовать эти трансы - вцеплять их в дальнобойные НЭ типа Харьков - Ужгород, по краям маршрута продавать как сидячку, а посередине (в случае маршрута Харьков - Ужгород это будет Полтава - Львов) - как купейный. От Львова до Мукачево еще можно в таком тесном купе вшестером вытерпеть 5 часов, но от Днепра до Киева 7 часов в такой рукавичке - перебор. А вместо 737/738 запустить какую-то дальнобойную сидячку типа Ковель - Мелитополь, которая будет в пути весь день и из нормальных сидячих вагонов, опционально можно пару купейников. А ночным составом от 37/38, если жалко, что он долго простаивает, тоже можно успеть куда-то съездить, по крайней мере в пиковые дни. Из Запорожья до Харькова вполне успеет съездить, и из Киева куда-нибудь в Ровно тоже. Но купейные вагоны днем - не более, чем доп на период праздников.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #6445 on: 29.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

Сьогодні почав курсувати новий приміський потяг Костянтинівка — Харків

Сьогодні, 28 січня, почав курсувати новий прискорений приміський потяг № 7087/7088 сполученням Костянтинівка — Харків. В Укрзалізниці прислухались до численних звернень пасажирів, які просили відкрити цей маршрут. Для мешканців регіону цей напрямок є стратегічно важливим, адже він сполучає низку великих населених пунктів.

Маршрут розроблено таким чином, щоб надати пасажирам можливість зручної пересадки для продовження подорожі. Зокрема, маршрут поїзда пролягає через Ізюм, Святогірськ, Лиман, Краматорськ і Дружківку.

У вагонах електропоїзда, що пройшов капітальний ремонт на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» (КЕВРЗ), встановлено сучасну систему відеоспостереження, клімат-контроль, систему протипожежної безпеки, нові зручні сидіння та модернізовано систему освітлення.

Потяг № 7087 Харків — Костянтинівка відправлятиметься з Харкова о 15:55, прибуватиме до Костянтинівки о 20:41. Потяг № 7088 Костянтинівка — Харків відправлятиметься о 05:35, прибуватиме о 10:32. Він курсуватиме щоденно, крім вівторка та середи.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/533861/

Йо-мойо, це що приміський буде з системою кондиціонування??? О_О
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #6446 on: 29.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

А в ЭРках вроде ж есть принудительная вентиляция с завода? Просто никогда не встречал рабочей)))
Logged
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #6447 on: 29.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

А в ЭРках вроде ж есть принудительная вентиляция с завода? Просто никогда не встречал рабочей)))
Я когда-то раз видел. Как включилась, как пошла пылища в вагон...
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #6448 on: 30.01.21 , 08:01 »
Share Reply with quote

Зеленський запросив швейцарську Stadler Rail AG взяти участь в інфраструктурних проєктах в Україні.

Президент України Володимир Зеленський зустрівся з делегацією швейцарської компанії Stadler Rail AG на чолі з головою ради директорів, співвласником групи Stadler Rail AG Петером Шпулером.
Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу президента.



Під час зустрічі було обговорено перспективи співпраці з компанією в частині модернізації рухомого складу української залізниці, приміського та міського рейкового транспорту. Зеленський поінформував співрозмовника про проєкти розвитку транспортної інфраструктури України, а також наголосив на важливості залучення іноземних технологій та капіталу до їхньої реалізації.

Зеленський запевнив у готовності сприяти іноземним інвесторам. За його словами, українська сторона зацікавлена у розбудові гілок метро у Києві, Харкові, Дніпрі, а також у розвитку сполучення електричкою та швидкісним трамваєм у різних містах.

Президент наголосив, що Україна має власних виробників рейкового рухомого складу, тож принциповою умовою співпраці з іноземними компаніями є максимальна локалізація виробництва на території нашої держави.

Петер Шпулер висловив зацікавленість у роботі компанії на українському ринку та створенні спільних з українськими партнерами виробництв. Компанія Stadler Rail AG є одним зі світових лідерів з виробництва рухомого складу для колійних доріг – трамваїв, потягів метро, приміських та швидкісних поїздів, залізничних і маневрових локомотивів, а також пасажирських вагонів.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #6449 on: 04.02.21 , 20:02 »
Share Reply with quote

Quote
Акціонерна компанія "Укрзалізниця" (УЗ) в межах підготовки до літніх пасажирських перевезень влаштувала збір пропозицій та побажань від пасажирів.
Як повідомляється на сайті головного залізничного перевізника України, саме з урахуванням наданих пропозицій призначатимуться поїзди в цей туристичний період.

«Ми створили спеціальну скриньку, збираємо коментарі та пропозиції щодо маршрутів. Думаю, люди надихнулися тим, що ми зробили курортний зимовий Інтерсіті+ та назвали його «Лижний експрес», - розповів в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця», директор філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський в ефірі Радіо НВ.

Він також додав, що зараз залізничники працюють над розкладом з урахуванням пасажиропотоку попередніх періодів.

Зазначається, що усі охочі можуть надіслати свої пропозиції на електронну адресу uz.suggestions@gmail.com. Фахівці розглянуть їх та врахують за наявності відповідних технічних можливостей.

Крім того, Олександр Перцовський розповів, що Укрзалізниця веде переговори з туристичним сектором.

«Ми хочемо, щоб турагенції співпрацювали з Укрзалізницею, хочемо повернути пасажирів на залізницю, збираємо інформацію, де, у якій кількості, за якою ціновою політикою люди готові їхати», - додав він.
https://www.unian.ua/tourism/news/litnya-vidpustka-2021-v-ukrajini-ukrajinciv-zapitali-kudi-potribni-pojizdi-novini-11309867.html
Буде від форуму консолідована позиція?Якщо буде,то розмістіть тут.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 ... 661
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!