Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 18:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2092083 times)
Almaz
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #6480 on: 05.03.21 , 09:03 »
Share Reply with quote

Там ситуация банальная-ввиду реорганизации УЗ ликвидируются многие структуры(и это правильно).Не будет и департамента(бывший ЦЛ).В результате реорганизации и создания  Пассажирской  мегакомпании логичным было назначение руководить этой новой структурой именно человека,который занимал должность Толкачева.Но уже до того Перцовского ведь поставили командовать всей пасс.вертикалью.Даже возможно из -за Толкачева был установлен срок перехода всех пасс.структур под крыло новой компании- конец марта .Так что радости здесь мало,просто ликвидируются сами должности ЦЦЛ и ЦЛ. 70% работников ЦЛ перейдут в структуру Пасс. компании.
Logged
sean
Active user

Posts: 5501


View Profile
« Reply #6481 on: 05.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Залишити дитину і посмажити крильця. З якими проханнями до Укрзалізниці звертаються пасажири

За рік до контакт-центру "Укрзалізниці" надходить близько 410 тисяч дзвінків.

Втричі більше пасажири звертаються до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.

Проте крім звичних сухих запитань деякі пасажири зуміли по-справжньому здивувати працівників своїми проханнями.

В "Укрзалізниці" зібрали перелік дуже дивних та кумедних запитань, з якими до них зверталися люди протягом 2020 року.

Авторську стилістику запитань у компанії вирішили не змінювати:

❓ Де у вас можна вставити собачку?

❓ Чи можна у вас вибанятися?

❓ Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?

❓ Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?

❓ Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

https://life.pravda.com.ua/society/2021/03/5/244128/
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #6482 on: 06.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

Quote
Наглядова рада Укрзалізниці не має фахового рівня для управління компанії та консервує корупцію.
Про це заявив Костянтин Бондарєв, коментуючи засідання тимчасові слідчої комісії у Верховній раді з розслідування ситуації в Укрзалізниці у 2017-2020 роках, передає Цензор.НЕТ.

За словами народного депутата, на засідання з незрозумілих причин не були запрошені представники правління, а лише члени Наглядової ради.

"Дуже цікаво було, що голова Наглядової ради спілкувався з нами через скайп-зв’язок та через перекладача, тому що він українською не володіє".

Бондарєв також підкреслив, що жодної інформації від Наглядової ради щодо конкретного плану реформ депутати не отримали.

В нас було запитання:"Чому за останні хоча б два роки взагалі не було реалізовано жодного плану реформ?"

На жаль, на це ми відповіді не отримали.

Але ми чітко побачили, що немає фахового рівня, досвіду, а також ідей. Ці люди – заробітчани, вони прийшли туди, щоб кришувати саме корупційні речі", - підкреслив депутат.

Парламентар закцентував також на тому, що замість скорочення видатків та реформування компанії члени Наглядової ради в особі Сергія Лещенка пропонують лише чергове підвищення тарифів для бізнесу.

"Я стверджую, що треба знижувати видатки. А тариф для українського бізнесу також треба знижувати. Тому що наш виробник повинен бути конкурентним на зовнішніх ринках", - заявив він.

Нагадаємо, Тимчасова слідча комісія з розслідування ситуації в Укрзілазниці булі створена у кінці січня 2020 року, одна ініційовано її створення ще у травні 2020 року. У пояснювальній записці до проєкту постанови йшлося про аналіз ситуації з найгіршими показниками виробничої діяльності з дня проголошення незалежності України.

Серед основних відповідальних у такій ситуації значився нинішній голова Наглядової ради Шевкі Аджунер та ексголова компанії Євген Кравцов. Як повідомляли ЗМІ, нещодавно нове Правління компанії дало старт реформі Укрзалізниці, створивши філіали "УЗ Карго" та "УЗ Інфра".

Однак Наглядова рада з невідомих причин заблокувала це рішення.Джерело: https://censor.net/ua/n3251851
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #6483 on: 11.03.21 , 19:03 »
Share Reply with quote

Quote
Директор по коммерческой работе и логистике АО "Укрзализныця" Ираклий Эзугбая заявил о своем уходе из компании в связи с давлением на правление и блокированием реформы госмонополии.

Об этом он заявил на пресс-конференции в 11 марта.

«Мы работали честно, не было ни одного коррупционного скандала. Вместе с этим понимаем, что есть силы, которые не очень заинтересованы в национальном грузовом перевозчике. То, что не дополучает Укрзализныця, получает кто-то другой. К сожалению, началась травля, которая вышла за разумные границы. Вместе с этим, медленно идет реформа. Мое личное мнения, что компания нуждается в этой реформе неотложно, она должна были быть проведена еще 10 лет назад. Поэтому, сходя из сложившийся ситуации, я ухожу в отставку с полной поддержкой генерального директора, с полной поддержкой начатых реформ», - отметил Директор по коммерческой работе и логистике.

По словам Ираклия Езугбая, Укрзалызниця к моменту прихода в компанию нового правления во главе с Владимиром Жмаком, находилась в плачевном финансовом положении. «Мы получили организацию в глубоком упадке, к сожалению, увидели полное истощение активов, увидели значительный негативный финансовый результат.

За 6 месяцев, которые мы тут провели, мы изменили тенденцию падения грузов и показали хорошие результаты в 4 квартале, запланировали бюджет 2021 года, который должен вывести Укрзализныцю на позитивный финансовый результат. Мы показали, как может работать железная дорога Украины для роста экономики. Любой месяц, когда мы откладываем реформу компании, приводит ее к упадку», - отметил он.

Напомним, в конце декабря 2020 года правление Укрзализныци заявило о старте реформирования компании. Так, директор по коммерческой работе и логистики компании Иракли Езугбая заявил, что Укрзализныця в рамках реформирования структуры компаний создает отдельный бизнес-вертикаль грузовых перевозок, используя опыт развития стран мира. Соответствующее решение поддержало Министерство инфраструктуры.

Однако уже в начале февраля Наблюдательный совет АО "Укрзализныця" постановил отменить решение правления компании о создании филиала грузовых перевозок UZ Cargo, тем самым остановив реформу.

В конце января Верховная Рада создала временную следственную комиссию для оценки предприятия и расследования злоупотреблений в 2017-2020 годах. Однако после первого заседания ВСК обратилась с запросом в Кабмин и набсовет УЗ дать оценку деятельности нынешнего главы УЗ Владимира Жмака, хотя он был назначен на эту должность лишь в конце 2020 года. Глава УЗ назвал недоразумением запрос ВСК об оценке компетентности правления компании.https://hvylya.net/news/226734-irakliy-ezugbaya-uhodit-iz-ukrzaliznyci-v-svyazi-s-davleniem-na-kompaniyu-i-blokirovaniem-reformy-zhd
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #6484 on: 13.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Quote
Парламентар закцентував також на тому, що замість скорочення видатків та реформування компанії члени Наглядової ради в особі Сергія Лещенка пропонують лише чергове підвищення тарифів для бізнесу.

"Я стверджую, що треба знижувати видатки. А тариф для українського бізнесу також треба знижувати. Тому що наш виробник повинен бути конкурентним на зовнішніх ринках", - заявив він.
Незалежно від конкретної ситуації з Наглядовою радою, відповідальності тих чи інших конкретних осіб тощо, останні два речення в цитаті з Бондарєва звучать просто як популістські заклики. Це все одно що сказати "Заробітну плату на підприємствах треба піднімати. Тому що наші працівники повинні добре харчуватися і взагалі добре жити". Ну тобто мета гарна, але без аналізу, чи є реальні можливості для відповідного зниження тарифів (з урахуванням реальної структури тарифів, поточного та потенційного обсягу перевезень, реального стану інфраструктури та рухомого складу на сьогоднішній день тощо), це, вибачте, трохи нагадуэ шариковське "Желаю, чтобы все".
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6485 on: 17.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Презентация летнего графика от УЗ, Зродоман-версия.
Честно говоря, ожидал большего. За ассортимент питания с разделением по регионам -- плюс, новинка. Но из кардинального нового сразу поедет только 9/10 через Пологи. Остальное – ранее существовавшее с приставкой «может».

Quote
"Укрзалізниця" презентувала оновлене харчування у поїздах Інтерсіті та літні маршрути

У планах УЗ - скоротити час перебування поїздів у дорозі.

17 березня 2021, 10:53



Сьогодні "Укрзалізниця" презентувала нові маршрути поїздів і ланчбокси в Інтерсіті.

Про це повідомляє кореспондент LB.ua з місця події.

Так, додані нові ланчбокси, які розділені по типу харчування областей: "смачна подорож вниз по Дніпру", "смачна подорож гірняцьким краєм", "смачна подорож долинами Закарпаття", дитячий, вегетаріанський ланчбокс тощо.

"Ми додамо 7 ланчбоксів, які назвою і смаком будуть прив'язані до найпопулярніших напрямків. У продажу вони будуть від квітня і їх можна буде купити через інтернет", - розповів LB.ua керівник клієнтського сервісу та комунікацій Олександр Шевченко.

На презентації присутні очільник пасажирського напрямку УЗ Олександр Перцовський, голова Держтуризму Мар'яна Олеськів.

Як повідомили під час заходу, УЗ планує скоротити час перебування поїздів у дорозі. Так, поїзд №10/9 Київ - Маріуполь "скорочують" на 1 годину на ділянці Дніпро - Маріуполь. Тепер з Києва до Маріуполя поїзд буде їхати 14:04, назад - 13:55. Це також зменшить ціну приблизно на 10%.

У планах УЗ також ще один поїзд Київ - Бердянськ з часом відправлення о 16:15. Нинішній поїзд №116 Київ - Бердянськ також курсуватиме.

Крім того, поїзд №357 у напрямку Рахова прискорять на 34 хвилини.

№5/6 Херсон - Ужгород курсуватиме щоденно замість через день. Також щоденним буде поїзд №58/57 Ковель - Одеса. Під час курсування поїзда №145/146 Київ - Ізмаїл додають зупинку по Кароліно-Бугаз.

"Поїзд Інтерсіті Славське - Київ призначатимуть на травневі свята і на літо. Можливо, призначать зручні поїзди Дніпро - Харків, Кривий Ріг - Одеса, Харків - Запоріжжя", - повідомляє наш кореспондент.

Можливо, влітку також курсуватимуть поїзди за маршрутами:

Лисичанськ - Миколаїв
Одеса - Харків - Лисичанськ
Львів - Новоолексіївка - Бердянськ
Як зазначили під час презентації, наприкінці 2021 року мають бути відремонтовані поїзди Skoda, які будуть задіяні на маршрутах Київ - Харків, Київ - Тернопіль, Київ - Вінниця.

LB.ua
« Last Edit: 17.03.21 , 11:03 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 5501


View Profile
« Reply #6486 on: 17.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Крім того, поїзд №357 у напрямку Рахова прискорять на 34 хвилини.

№5/6 Херсон - Ужгород курсуватиме щоденно замість через день. Також щоденним буде поїзд №58/57 Ковель - Одеса. Під час курсування поїзда №145/146 Київ - Ізмаїл додають зупинку по Кароліно-Бугаз.
Це, звісно, варте було презентації. Про Кароліно-Бугаз - для поржати, що вони відновили?
Logged
Flyingtrain
Guest
« Reply #6487 on: 17.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Про Дунай с Каролино это вообще фишка недели. Смеялись всей семьёй👍
Logged
Entony
Active user

Posts: 5319


View Profile
« Reply #6488 on: 17.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Пане sergius ви запізнились на 4 хвилини. :)

http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=125169.msg562887
Logged
sean
Active user

Posts: 5501


View Profile
« Reply #6489 on: 17.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

В стилі уз. Як можна нормально ставитись до цих брехунів?
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!