Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
21.04.21 , 16:04
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Related questions
Новости от УЗ
Pages:
1
...
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
[
655
]
656
657
658
659
660
661
Reply
|
Print
Author
Topic: Новости от УЗ (Read 2091974 times)
pr47
User
Posts: 46
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6540 on:
02.04.21 , 18:04 »
Share
Reply with quote
Чому немає тих 100 пас вагонів в пояснювальній записці? Дизелі мабуть пустять на Ізмаїл - там якісь перемовини були, а Приходько в одному з інтерв'ю казав, що цього року вони планують виготовляти дизелі.
Щодо моторвагонного р/с, це мова йде, як я розумію, про електрички. 547 млн, це приблизно 9-10 електричок, як і обіцяв Перцовський. Залишається сподіватись, що виконають свій план
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5818
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6541 on:
03.04.21 , 13:04 »
Share
Reply with quote
Рік тому, КВБЗ передав УЗ ще частину вагонів з контрактів 2018-2019. Няп, вони відмінусували ті від обіцяних 100.
Ще відсутні кошти на електрифікацію трьох ділянок до Черкас, Новограда та Василькові. Так і лишилось на рівні лозунгів.
Logged
pr47
User
Posts: 46
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6542 on:
03.04.21 , 15:04 »
Share
Reply with quote
Quote from: sergius on 03.04.21 , 13:04
Рік тому, КВБЗ передав УЗ ще частину вагонів з контрактів 2018-2019. Няп, вони відмінусували ті від обіцяних 100.
Ще відсутні кошти на електрифікацію трьох ділянок до Черкас, Новограда та Василькові. Так і лишилось на рівні лозунгів.
Ні, в цій записці взагалі відсутні вагони за бюджетний кошт. Хоч 80, хоч 100. І кількість залежить від заявленої ціни, як я розумію, хоч тендер і на 100 вагонів оголошений.
Електрифікація то не дивно, бо електрифікацію проводять за державні кошти і обговорювалось лиш дві ділянки. Миколаїв це одразу було зрозуміло, що будуть електрифікувати, а друга ділянка була невизначена. То Черкаси, то Васильків, то держкордон. Думав оберуть Черкаси, а ні, обрали держкордон.
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5818
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6543 on:
03.04.21 , 17:04 »
Share
Reply with quote
Їх вже рік обіцяють придбати. А кількість зменшилася після відвантаження чергової партії за минулим контрактом.
За державний кошт обговорювалося три ділянки:
- Житомир - Новоград;
- Васильків-1 - Васильків-2;
- ім. Т.Г. Шевченка - Черкаси.
Долинська - Миколаїв -- кредитні кошти ЄБРР. Ковель - Ізов -- змішане фінансування.
Logged
pr47
User
Posts: 46
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6544 on:
04.04.21 , 00:04 »
Share
Reply with quote
Quote from: sergius on 03.04.21 , 17:04
Їх вже рік обіцяють придбати. А кількість зменшилася після відвантаження чергової партії за минулим контрактом.
За державний кошт обговорювалося три ділянки:
- Житомир - Новоград;
- Васильків-1 - Васильків-2;
- ім. Т.Г. Шевченка - Черкаси.
Долинська - Миколаїв -- кредитні кошти ЄБРР. Ковель - Ізов -- змішане фінансування.
90 вагонів і 3 дизеля що рік тому обіцяли придбати це інше. Із тих обіцяних 90 взяли тільки 20, і то за старим контрактом. А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Щодо електрифікації так, трохи помилився. Значить більше піде на вагони, або гроші з електрифікації перекинули на ті 2 дизеля
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5818
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6545 on:
04.04.21 , 00:04 »
Share
Reply with quote
Quote from: pr47 on 04.04.21 , 00:04
А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Зі сторони це виглядає, як виконання старої обіцянки.
Logged
pr47
User
Posts: 46
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6546 on:
04.04.21 , 03:04 »
Share
Reply with quote
Quote from: sergius on 04.04.21 , 00:04
Quote from: pr47 on 04.04.21 , 00:04
А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Зі сторони це виглядає, як виконання старої обіцянки.
Ну як на мене, то про ту обіцянку вони вже забули і гроші з бюджету подавали як нову перемогу.
Але спочатку треба було дочитати ту записку до кінця, там притаїлася така фраза:
Quote
Обсяги придбання рухомого складу та робіт по модернізації залізничної
інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень за рахунок бюджетних
коштів будуть визначені після прийняття постанови Кабінету Міністрів України
про порядок використання бюджетних коштів та прийняття паспортів
бюджетних програм
Тому будуть і вагони, і електрифікація, якщо КМУ не обісреться. А дизелі у них були і у фінплані 2020, тільки що перевіряв, так що не варто вірити на слово.
А тендер на вагони вони оголосили так рано, аби швидше впоратись з усією бюрократією. Тобто фактично у них грошей на руках на ті вагони ще немає, чекають постанови КМУ
Logged
wappoltava
Active user
Posts: 1044
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6547 on:
04.04.21 , 09:04 »
Share
Reply with quote
З постів по гілці я вже зрозумів. Нових вагінів на УЗ цього року не Буде. Там якась фірмочка вже оскаржує тендер, і потім все як завжди - тендер скасувується, призначається новий, по новому тендеру заяв'яється нова фірма"прокладочка", і по новому заяв'ялє свої претензії, чому мабуть Приходько, ДРВЗ та ХВРЗ і не годують...
Logged
Emblaze
Active user
Posts: 5971
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6548 on:
04.04.21 , 13:04 »
Share
Reply with quote
Я уже несколько раз писал: проекция текущего "развития" УЗ выводит на притягивающее множество траекторий где-то между Мексикой, Бразилией и Прибалтикой. ;)
Вот тамошнее состояние рельсового хозяйства нам и ориентир. Две из названных стран большие, три — евросоюзные (наша мета — 2102), но комбинация политических, клептократических и экономических факторов привела к практически полному развалу ж/д, пускай и в разные эпохи да в разных географических условиях.
«
Last Edit: 04.04.21 , 13:04 by Emblaze
»
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5818
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #6549 on:
04.04.21 , 14:04 »
Share
Reply with quote
Так в Прибалтике как раз на уровне содержат.
В плане обновления п.с., тормозит только Латвия. Эстония -- закупила дизельные и электрические Штадлеры. Литва -- 1-2-3х вагонные дизельные Песы и двухэтажные трёх вагонные электрические Шкоды.
Logged
Tags:
uz
Pages:
1
...
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
[
655
]
656
657
658
659
660
661
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC