Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 [655] 656 657 658 659 660 661
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2091974 times)
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6540 on: 02.04.21 , 18:04 »
Share Reply with quote

Чому немає тих 100 пас вагонів в пояснювальній записці? Дизелі мабуть пустять на Ізмаїл - там якісь перемовини були, а Приходько в одному з інтерв'ю казав, що цього року вони планують виготовляти дизелі.
Щодо моторвагонного р/с, це мова йде, як я розумію, про електрички. 547 млн, це приблизно 9-10 електричок, як і обіцяв Перцовський. Залишається сподіватись, що виконають свій план
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6541 on: 03.04.21 , 13:04 »
Share Reply with quote

Рік тому, КВБЗ передав УЗ ще частину вагонів з контрактів 2018-2019. Няп, вони відмінусували ті від обіцяних 100.

Ще відсутні кошти на електрифікацію трьох ділянок до Черкас, Новограда та Василькові. Так і лишилось на рівні лозунгів.
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6542 on: 03.04.21 , 15:04 »
Share Reply with quote

Рік тому, КВБЗ передав УЗ ще частину вагонів з контрактів 2018-2019. Няп, вони відмінусували ті від обіцяних 100.

Ще відсутні кошти на електрифікацію трьох ділянок до Черкас, Новограда та Василькові. Так і лишилось на рівні лозунгів.
Ні, в цій записці взагалі відсутні вагони за бюджетний кошт. Хоч 80, хоч 100. І кількість залежить від заявленої ціни, як я розумію, хоч тендер і на 100 вагонів оголошений.
Електрифікація то не дивно, бо електрифікацію проводять за державні кошти і обговорювалось лиш дві ділянки. Миколаїв це одразу було зрозуміло, що будуть електрифікувати, а друга ділянка була невизначена. То Черкаси, то Васильків, то держкордон. Думав оберуть Черкаси, а ні, обрали держкордон.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6543 on: 03.04.21 , 17:04 »
Share Reply with quote

Їх вже рік обіцяють придбати. А кількість зменшилася після відвантаження чергової партії за минулим контрактом.

За державний кошт обговорювалося три ділянки:
- Житомир - Новоград;
- Васильків-1 - Васильків-2;
- ім. Т.Г. Шевченка - Черкаси.

Долинська - Миколаїв -- кредитні кошти ЄБРР. Ковель - Ізов -- змішане фінансування.
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6544 on: 04.04.21 , 00:04 »
Share Reply with quote

Їх вже рік обіцяють придбати. А кількість зменшилася після відвантаження чергової партії за минулим контрактом.

За державний кошт обговорювалося три ділянки:
- Житомир - Новоград;
- Васильків-1 - Васильків-2;
- ім. Т.Г. Шевченка - Черкаси.

Долинська - Миколаїв -- кредитні кошти ЄБРР. Ковель - Ізов -- змішане фінансування.
90 вагонів і 3 дизеля що рік тому обіцяли придбати це інше. Із тих обіцяних 90 взяли тільки 20, і то за старим контрактом. А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Щодо електрифікації так, трохи помилився. Значить більше піде на вагони, або гроші з електрифікації перекинули на ті 2 дизеля
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6545 on: 04.04.21 , 00:04 »
Share Reply with quote

А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Зі сторони це виглядає, як виконання старої обіцянки.
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6546 on: 04.04.21 , 03:04 »
Share Reply with quote

А 100 вагонів це зовсім інше, фінансування вибили з держбюджету
Зі сторони це виглядає, як виконання старої обіцянки.
Ну як на мене, то про ту обіцянку вони вже забули і гроші з бюджету подавали як нову перемогу.
Але спочатку треба було дочитати ту записку до кінця, там притаїлася така фраза:

Quote
Обсяги придбання рухомого складу та робіт по модернізації залізничної
інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень за рахунок бюджетних
коштів будуть визначені після прийняття постанови Кабінету Міністрів України
про порядок використання бюджетних коштів та прийняття паспортів
бюджетних програм

Тому будуть і вагони, і електрифікація, якщо КМУ не обісреться. А дизелі у них були і у фінплані 2020, тільки що перевіряв, так що не варто вірити на слово.
А тендер на вагони вони оголосили так рано, аби швидше впоратись з усією бюрократією. Тобто фактично у них грошей на руках на ті вагони ще немає, чекають постанови КМУ
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #6547 on: 04.04.21 , 09:04 »
Share Reply with quote

З постів по гілці я вже зрозумів. Нових вагінів на УЗ цього року не Буде. Там якась фірмочка вже оскаржує тендер, і потім все як завжди - тендер скасувується, призначається новий, по новому тендеру заяв'яється нова фірма"прокладочка", і по новому заяв'ялє свої претензії, чому мабуть Приходько, ДРВЗ та ХВРЗ і не годують...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #6548 on: 04.04.21 , 13:04 »
Share Reply with quote

Я уже несколько раз писал: проекция текущего "развития" УЗ выводит на притягивающее множество траекторий где-то между Мексикой, Бразилией и Прибалтикой. ;)

Вот тамошнее состояние рельсового хозяйства нам и ориентир. Две из названных стран большие, три — евросоюзные (наша мета — 2102), но комбинация политических, клептократических и экономических факторов привела к практически полному развалу ж/д, пускай и в разные эпохи да в разных географических условиях.
« Last Edit: 04.04.21 , 13:04 by Emblaze » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6549 on: 04.04.21 , 14:04 »
Share Reply with quote

Так в Прибалтике как раз на уровне содержат.

В плане обновления п.с., тормозит только Латвия. Эстония -- закупила дизельные и электрические Штадлеры. Литва -- 1-2-3х вагонные дизельные Песы и двухэтажные трёх вагонные электрические Шкоды.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 [655] 656 657 658 659 660 661
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!