Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2282148 times)
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #6760 on: 16.07.21 , 16:07 »
Share Reply with quote

Quote
Дві головні проблеми Укрзалізниці – це тотальна корупція та практично повна відсутність ефективного менеджменту. Тож якщо Україна хоче і надалі мати залізну дорогу, потрібно терміново завершити реформу компанії та створити чіткий план її виходу з кризи. Про це заявив народний депутат, член транспортного комітету Ради Костянтин Бондарєв.

"90% керівництва сьогодні в УЗ – це тимчасово виконуючі обов’язки (т.в.о), тобто люди, які прийшли "на деякий час". У них взагалі немає плану роботи. А Наглядова рада за ці три роки не розробила план порятунку компанії", - заявив Бондарєв в ефірі телеканалу "Україна 24".

За його словами, загальний обсяг кредитів УЗ складає 1,4 млрд доларів. Причому частина, яка запозичена в гривні, була взята під відсотки, які набагато вищі за ринкові, і в цьому винне керівництво УЗ.

"Пан Юрик (нинішній в.о. глави УЗ – Ред.) якраз займався рік тому саме тим, що реструктуризував ці борги. І де решта? Я запитав на засіданні ТСК, де був присутній пан Юрик. Але відповіді ми не почули", - розповів Бондарєв.

Для того, щоб подолати кризу, необхідно боротися з корупцією, а також скоротити персонал компанії, адже із 240 тис. працюючих на залізниці третина зайнята в непрофільних активах.

"Треба розділити цю компанію, якнайменш на три напрямки, зробити їх незалежними, поставити завдання і написати план порятунку цієї компанії. Потім найняти на постійних засадах менеджмент, і доручити цим людям дуже в стислі строки реалізувати відповідні речі. Тому що не може так бути, щоб 20 млрд грн доходу давали цій компанії перевезення вантажів, а пасажирські перевезення - 13 млрд збитків" - резюмував він і висловив переконання, що у нинішній ситуації підвищення тарифів компанію компанію не врятує.

"Не можна підвищувати тарифи. Ми сьогодні в економічній кризі, і додаткове навантаження на бізнес неможливе, тому що ми конкурентоспроможність на світових ринках. Зверніть увагу, що сьогодні на вантажні перевезення у нас вищі тарифи, аніж в наших сусідів. Казахстан має на 30% дешевший тариф, РЖД - на 60% дешевші тарифи. Ми втрачаємо сьогодні транзит саме через те, що не можемо надати дешеву послугу", - пояснив Бондарєв.

Як відомо, Мінінфраструктури має намір підвищити тарифи на вантажні перевезення залізницею. Так, згідно з опублікованим проектом наказу, позакласні вантажі будуть прирівняні до вантажів 1-го класу, а для 1 і 2 класів тарифи просто підвищать на 30% і 15% відповідно.

Коментуючи це рішення, гендиректор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що перш ніж пропонувати чергове підвищення тарифів, необхідно провести давно назрілу реформу "Укрзалізниці", щоб не перекладати фінансові проблеми компанії на бізнес. А глава ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков заявив, що бізнес не розуміє, як формуються тарифи, і з чого складається собівартість перевезень. Тому, перш ніж підвищувати тарифи, УЗ повинна пропрацювати структуру тарифів і надати її для обговорення.
https://voi.com.ua/news/1776466/
Logged
sean
Active user

Posts: 5856


View Profile
« Reply #6761 on: 22.07.21 , 10:07 »
Share Reply with quote

"Ставлення - наплювацьке": провідниця розповіла про умови роботи в "Укрзалізниці" (відео)
https://www.unian.ua/society/stavlennya-naplyuvacke-providnicya-rozpovila-pro-umovi-roboti-v-ukrzaliznici-video-novini-ukrajini-11482504.html
Logged
А.С.
Active user

Posts: 691


View Profile
« Reply #6762 on: 22.07.21 , 12:07 »
Share Reply with quote

Шедевр подачи новостного материала от Укрзалізниці.

С сайта uz.gov.ua:

> З 1 серпня поїзд №826/825 Дніпро – Авдіївка курсуватиме за новим графіком, що дозволить пасажирам сукупно заощадити близько 50 тис. годин у дорозі до кінця року.

В действительности они ускоряют поезд на 18 минут. А впечатляющие тысячи часов, верно, получаются, если умножить на число пассажиров и на число дней.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1452


View Profile
« Reply #6763 on: 22.07.21 , 12:07 »
Share Reply with quote

Це якась мулька - останнім часом рахувати цей красивий беззмістовний показник і всюди його тулити.
Хай би і в публікаціях про запізнення писали, скільки сотень годин свого життя сукупний пасажир провів у вагоні понад норму.
Logged
bond
Active user

Posts: 1816


View Profile
« Reply #6764 on: 22.07.21 , 13:07 »
Share Reply with quote

Навіщо зупинятись на годинах - можна піти далі і підраховувати, скільки поту було виділено пасажирами у вагонах без кондиціонування або який середній трафік пересічної труби туалету і як наслідок - яку площу при цьому було покрито фекаліями? А потім поєднати усі ці три показники і вивести якусь формулу залежності.
« Last Edit: 22.07.21 , 13:07 by bond » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6765 on: 22.07.21 , 19:07 »
Share Reply with quote

Завершено капітально-відновлювальний ремонт 7 пасажирських вагонів📣
 
🚆 Вже з наступного тижня вони поповнять склад Інтерсіті №738/737 Київ — Запоріжжя.

✔️Вагони обладнані сучасними системами відеоспостереження, кондиціонування повітря, регулювання температури окремо в кожному купе, кнопкою виклику провідника та індикатором зайнятості вбиральні.

✔️Монітори в купе показують температуру, швидкість потяга, дату, час та інше.

✔️У кожному купе є розетки з USB-портами.

✔️Встановлені вакуумні туалети, оновлена система подачі води.

☝ У найближчі кілька місяців планується відремонтувати ще 24 вагони.

Детальніше за посиланням👇
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/553073





Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6766 on: 22.07.21 , 19:07 »
Share Reply with quote

Состоялась сегодня обкатка данных вагонов на Хмельницкий или нет
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6431


View Profile
« Reply #6767 on: 23.07.21 , 01:07 »
Share Reply with quote

Навіщо зупинятись на годинах - можна піти далі і підраховувати, скільки поту було виділено пасажирами у вагонах без кондиціонування або який середній трафік пересічної труби туалету і як наслідок - яку площу при цьому було покрито фекаліями? А потім поєднати усі ці три показники і вивести якусь формулу залежності.

И этого недостаточно. Желательно исследовать бассейн аттрактора фекалий и проверить, не возникают ли экспоненциальное разбегание траекторий и хаотизация динамики.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1452


View Profile
« Reply #6768 on: 23.07.21 , 12:07 »
Share Reply with quote

Навіщо зупинятись на годинах - можна піти далі і підраховувати, скільки поту було виділено пасажирами у вагонах без кондиціонування або який середній трафік пересічної труби туалету і як наслідок - яку площу при цьому було покрито фекаліями? А потім поєднати усі ці три показники і вивести якусь формулу залежності.

И этого недостаточно. Желательно исследовать бассейн аттрактора фекалий и проверить, не возникают ли экспоненциальное разбегание траекторий и хаотизация динамики.
І до цього врешті-решт обов'язково додати фаховий комент Посмітюхи та його фото у парадному мундирі.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6769 on: 23.07.21 , 16:07 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця та КВБЗ дали старт проєкту на поставку 100 пасажирських вагонів

Сьогодні, 23 липня 2021 року, на рахунок Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» надійшов авансовий платіж від Укрзалізниці. Кошти переказано згідно з умовами договору № 431/2021-ЦЮ від 25 червня 2021 року на постачання 100 пасажирських вагонів.

Як повідомив нам голова правління ПАТ «КВБЗ» Максим Крамаренко, тим самим дано старт виконанню цієї важливої угоди. Бо за її умовами саме з дня першого платежу починається відлік терміну - КВБЗ має здійснити поставку продукції у повному обсязі протягом року, до кінця липня 2022-ого.

Авансовий платіж дорівнює 30% від суми контракту. Цих коштів підприємству вистачить на закупку лише 50% комплектуючих та матеріалів. Отже, умови договору далеко не оксамитові для КВБЗ.

Як відомо, кошти з державного бюджету, використовувати їх можна тільки на потреби, що стосуються виробництва саме цих 100 вагонів. Проте на  підприємстві є досвід виготовлення і постачання продукції саме за таких умов, і жодних нарікань з боку контролюючих органів не було.

Наглядова рада і правління, весь колектив ПАТ «КВБЗ» сподіваються на подальшу злагоджену і плідну роботу з нашим шановним замовником – Укрзалізницею, а також з партнерами по проєкту - постачальниками матеріалів та комплектуючих.

Ще раз висловлюємо щиру вдячність за те, що договір на поставку 100 вагонів був укладений і почав втілюватися в життя Президенту України Володимиру Зеленському, Прем’єр-міністру Денису Шмигалю, міністру інфраструктури Олександру Кубракову, голові Полтавської обласної державної адміністрації Олегу Синєгубову, народним депутатам Олексію Мовчану та Юрію Шаповалову, в.о. голови Укрзалізниці Івану Юрику, в.о. члена правління УЗ Олександру Перцовському, директору департаменту внутрішніх і міжнародних пасажирських перевезень УЗ Тарасу Пасічнику, генеральному директору ФРУ Руслану Іллічову, керівникам і працівникам Державного казначейства та іншим людям, які причетні.

Наша довідка
З метою оновлення пасажирського рухомого складу у 2021 році Державним бюджетом України передбачено фінансування закупівлі 100  пасажирських вагонів на суму понад 3 млрд. грн. (бюджетна програма КПКВК 3101270 «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень»).
Нарешті доручення Президента України Володимира Зеленського від 6 березня 2020 року щодо забезпечення Міністерством інфраструктури та АТ «Укрзалізниця» закупівлі пасажирських вагонів у ПАТ «КВБЗ» дійшло до логічного запуску та дає надію, що доручення про закупівлю дизель-поїздів також буде виконано.
Уперше за роки незалежності України таку кількість вагонів буде закуплено за кошти державного бюджету. Отримання такого значного за обсягами замовлення є підтвердженням того, що наше підприємство, на якому була створена галузь українського пасажирського вагонобудування, зберегло свій потенціал, готове до реалізації поставлених завдань і взятих на себе зобов’язань. При цьому в Україні будуть створені робочі місця, а залізниця та пасажири отримають сучасні вагони вітчизняного виробництва.
У  рамках договору буде складено та поставлено 100 пасажирських вагонів, серед яких зокрема: 51 купейний вагон, 12 вагонів типу СВ, 20 купейних вагонів, обладнаних для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, а також 17 купейних вагонів для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі та купе начальника поїзда.
За умовами договору першу партію вагонів - 10% від загальної кількості - планується поставити не пізніше ніж за 6 місяців з дня отримання передоплати.
https://www.facebook.com/100006006169223/posts/1612735958936594/
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!