Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 [686] 687 688 689 690
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2282218 times)
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #6850 on: 29.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

На київському Центральному вокзалі були представлені нові та докорінно модернізовані пасажирські вагони для українських мандрівників
https://www.youtube.com/watch?v=vuL_NA6QztM&ab_channel=Z%26ZKYIVUA%D0%97%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%BD
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6851 on: 29.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

КВСЗ уже передали в эксплуатацию 2 новых вагона или будут ехать на завод для дальнейшего исправления недоделок?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #6852 on: 30.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

||
\/
Quote
Зазначені вагони виготовлено на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на замовлення Укрзалізниці, фінансування — державний бюджет України. Відповідно до контракту завод має передати до кінця поточного року ще 10 нових пасажирських вагонів. А ще 90 вагонів — до липня 2022 року. Перші два вагони планується запустити на рейсі № 69/70 Маріуполь — Львів, який має велике соціальне значення, поєднуючи схід і захід країни. Згодом усі 100 нових вагонів будуть використані саме на таких довгих магістральних маршрутах соціального значення.
УЗ
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6853 on: 30.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Выставка в воскресенье затянулась наверное до 18-00 так что удалось спросить у представителей КВСЗ про дальнейшую судьбу данных вагонов ДПКР и вагоны отдельным локомотивом возвращаются на завод КВСЗ от Уз вагоны никто ещё не принимал. На вагонах нет трафаретов о дате постройки и нет заводской таблички с порядковым номером и моделью вагона.
Logged
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #6854 on: 30.08.21 , 11:08 »
Share Reply with quote

https://twitter.com/DimSel007/status/1431218315104563201
Укрзалізниця показала прототип нових "капсульних плацкартів"
Кінокамера Олександр Рудоманов

В мене сторінка вимагає увійти.
Це Злий Конопляний Джмелик.27 серпня.
https://twitter.com/DimSel007
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 723


View Profile
« Reply #6855 on: 30.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця у вересні випустить на маршрути 9 модернізованих купейних вагонів-трансформерів

Укрзалізниця до кінця 2021 року планує провести капітально-відновлювальний ремонт 50 пасажирських вагонів. Роботи здійснюються на власних виробничих потужностях. Після такої модернізації Укрзалізниця отримує фактично нові вагони, однак їхня вартість на 30 % нижча від нових.

 

З початку 2021 року Укрзалізниця відновила капітально-відновлювальним ремонтом уже 7 пасажирських купейних вагонів-трансформерів. Наразі вони курсують у складі поїзда № 737/738 Запоріжжя — Київ. Наступна партія — 9 вагонів — буде випущена в рейс у вересні. Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки із склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками — спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю. Це плановий капітально-відновлювальний ремонт, який коштує 16 млн грн, що майже вдвічі дешевше за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона — близько 30 млн грн.

Крім того, Укрзалізниця разом із виробничо-інжиніринговим підприємством «Науково-виробниче об'єднання «Ріст» працює над розробкою концепції оновленого плацкартного вагона. Такий вагон був представлений на виставці рухомого складу, яка проходила на пероні станції Київ-Пасажирський 27-29 серпня 2021 року. Зокрема, модернізований плацкартний вагон оздоблено шторками приватності для кожної полиці, у кожному вагоні встановлені пеленальні столики.

Зазначений плацкартний вагон ще має пройти випробовування та доопрацювання, після чого зможе стати серійним варіантом для капітально-відновлювальних ремонтів у 2022 році.

Укрзалізниця планує випускати до сотні модернізованих власними силами різних типів вагонів щороку, плацкартні вагони будуть одним із пріоритетів.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/558440/
Logged
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #6856 on: 06.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Quote
У Маріуполь планують провести нову залізничну магістраль Покровськ - Курахове - Шахта "Південнодонбаська" - Волноваха - Маріуполь.
Про це під час робочого візиту до Маріуполя заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, інформує Цензор.НЕТ

"Зараз до Маріуполя веде єдина залізнична колія Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха. Ця ділянка вантажонапружена, неелектрифікована і частково одноколійна. Ми вивчаємо і оцінюємо різні варіанти вирішення. Один з варіантів - нова магістраль Покровськ - Курахове – Шахта "Південнодонбаська" - Волноваха - Маріуполь", - розповів глава Мінінфраструктури.
Зазначається, що проєкт передбачає електрифікацію 46,5 км, добудову 20 км і реконструкцію 18 км шляхів, його вартість становить 2,6 млрд грн. Завдяки йому дорога до Харкова скоротиться на 6 годин.Джерело: https://censor.net/ua/news/3286496/novu_zaliznychnu_magistral_planuyut_provesty_v_mariupol_kubrakov
Logged
Jwan vlog
Active user

Posts: 716


View Profile
« Reply #6857 on: 06.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

В Мининфраструктуре назвали стоимость строительства новой ж/д колеи в Мариуполь
Александра Невская | 06 сентября 2021 в 11:04
Министерство инфраструктуры рассматривает варианты модернизации и увеличения пропускной способности железнодорожного пути на Мариуполь.

Так, проект предусматривает новую железнодорожную магистраль Покровск — Курахово — Шахта «Южнодонбасская» — Волноваха — Мариуполь. Об этом написал министр инфраструктуры Александр Кубраков в Facebook.

Для этого необходимо электрифицировать 46,5 км, достроить 20 км и реконструировать 18 км ж/д путей.

Предварительная стоимость проекта, по словам министра, — 2,6 миллиарда гривен.

В МИУ заявляют, что благодаря тарифной политике грузовых перевозок на Укрзализныце у государства появилась возможность обновлять железнодорожную инфраструктуру собственными ресурсами.

«При этом, государственные инвестиции создают условия для бизнеса, который может развивать логистику, придорожную инфраструктуру, туризм, производство и так далее», – пишет Александр Кубраков.

https://mrpl.city/news/view/v-mininfrastrukture-nazvali-stoimost-stroitelstva-novoj-zhd-kolei-v-mariupol

P. S. Только непонятно одно: 18 км пути действующие от ст. Южнодонбасская до ш. Южнодонбасская. Нужно построить от ш. Южнодонбасской до ст. Роя (г. Курахово) (по моим предположениям через Богоявленку) - 20 км. Итого получается 38 км, а электрифицировать 46,5 км. Это как? Если брать от Рои до Покровска это еще 50 км. Т. е. значит что этот участок электрифицирован не будет? А смысл на 50 км менять по Рое и Покровску тепловоз?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #6858 on: 06.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Это после бодрящего напитка они такое выдают. Ну, а кто еще продвигал подобные мега-проекты.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5555


View Profile
« Reply #6859 on: 06.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

Підсумки літніх перевезень 2021 року: Укрзалізниця перевезла понад 9 мільйонів пасажирів.

Упродовж червня-серпня Укрзалізниця перевезла 9,1 млн пасажирів. Так, 7,4 млн пасажирів скористалися нічними поїздами, 1,1 млн пасажирів — швидкісними поїздами Інтерсіті+, a регіональними — ще 0,6 млн пасажирів.
У літні місяці 2021 року, окрім 104 пар цілорічних маршрутів, було задіяно ще 25 пар додаткових поїздів, які курсували на найпопулярніших туристичних та курортних напрямках.

Також влітку Укрзалізниця продовжила анонсовану програму з економії часу пасажирів у дорозі, оптимізувавши графіки та прискоривши рейси таких поїздів:

-          № 86/85 Львів — Новоолексіївка;

-          № 228/227 Київ — Бердянськ;

-          № 116/115-136/135 Київ — Бердянськ, Авдіївка;

-          № 357/358, № 217/218, № 243/244 Київ — Рахів.

У порівнянні з літніми перевезеннями «карантинного» 2020 року цьогорічні показники збільшилися на 130 % та на 70 % наблизилися до показників 2019 року.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/559314/
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 [686] 687 688 689 690
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!