Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2318449 times)
tera
Active user

Posts: 1363


View Profile
« Reply #6890 on: 24.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Quote
Держаудитслужба виявила в Укрзалізниці фінансових порушень, зовнішніх та внутрішніх ризиків на загальну суму 61,4 млрд грн.
Про це йдеться у звіті ДАСУ про перевірку Укрзалізниці за 2017-20 роки.

Мова йде про фінансові порушення, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів на суму 1,3 млрд грн; ризиковані операції, що призвели до недоотримання доходів або зайвих витрат на суму 29,9 млрд грн, можуть призвести до втрат на суму 1,6 млрд грн; порушень у сфері закупівель – 21,5 млрд грн, інші порушення та недоліки – 7,2 млрд гривень.

Документі ДАСУ привідкриваються деякі подробиці порушень.

Для прикладу, у 2018 році Укрзалізниця мала закупити вантажні вагони на суму в 150 млн доларів США за кредитом Європейського банку реконструкції та розвитку. Проект розпочався, проте не був доведений до кінця через незрозумілі причини. Укрзалізниця відмовилась від кредитних коштів, але сплатила 75 млн грн за транзакцію цих грошей, що є зайвими витратами компанії.

У звіті йдеться і про безоплатне надання послуг УЗ та її філій контрагентами на суму 108 млн грн, списання 35 млн грн доходів компанії через відсутність претензійної роботи юристів УЗ, сплату 113 млн грн санкцій через невиконання Укрзалізницею умов договорів.   

В аудиторському звіті згадано і про наглядову раду компанії. На роботу членів ради Укрзалізниця офіційно витратила 63 млн грн. Проте аудитори знайшли й інші витрати.
Кошти були витрачені на авіаквитки, проживання та харчування членів наглядової ради.

На додаток, компанія так і не сплатила 956 млн грн дивідендів до державного бюджету від чистого прибутку за 2018-2019 роки. Таким чином, держава недоотримала майже мільярд гривень, а Укрзалізниці загрожує пеня.

Раніше Марлін повідомив, що  Укрзалізниця закінчила півріччя 2021 року із збитком в 1,4 млрд грн.

З серпня обов’язки голови правління Укрзалізниці виконує Олександр Камишин. Нагадаємо, що 2020 рік УЗ закінчила із збитками в 11,4 млрд грн.
https://marlin.org.ua/news/audyt-ukrzaliznytsi-ryzyky-ta-porushennia-na-61-4-mlrd-hrn/
Logged
Volotar
Active user

Posts: 752


View Profile
« Reply #6891 on: 24.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Quote
Бывший член Наблюдательного совета "Укрзализныци" Сергей Лещенко, полномочия которого только вчера прекратил Кабинет министров, снова возвращается в "УЗ"
https://www.dsnews.ua/politics/uvolennyy-nakanune-leshchenko-vozvrashchaetsya-v-ukrzaliznycyu-23092021-437849

Витягли і запхали
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13016


View Profile
« Reply #6892 on: 30.09.21 , 07:09 »
Share Reply with quote

Безбар’єрність на Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia: UNICEF та незалежні експерти провели аудит головних столичних вокзалів

 Міністерство інфраструктури України спільно з Дитячим фондом ООН (UNICEF) та незалежними експертами — представниками громадських організацій та батьками, що виховують дітей із порушеннями розвитку та/чи інвалідністю, — провели аудит на безбар’єрність Центрального та Південного залізничних вокзалів у Києві.

Це перший огляд залізничної інфраструктури, який проводиться в рамках Національної стратегії безбар’єрності. Покращення інфраструктурних об’єктів є одним із напрямків Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, яка розроблена в межах ініціативи Першої Леді Олени Зеленської.

Вже під час аудиту були визначені напрямки, у яких необхідно провести роботу:
·   створення простору для самостійного пересування та отримання послуг пасажирами маломобільних груп: встановлення чи покращення пандусів та ліфтів, розширення вхідних зон, встановлення тактильної плитки тощо;
·    покращення умов у зонах очікування пасажирів, вбиральнях, кімнатах по догляду за дитиною — доукомплектація необхідними меблями, переобладнання вбиралень для пасажирів різних категорій, облаштування кімнати по догляду за дитиною тощо;
·   розміщення чіткої внутрішньої та зовнішньої навігації територією вокзалу;
·    доопрацювання сайту для зручного користування пасажирами з порушеннями зору та слуху, розширення інформації про наявні послуги для пасажирів маломобільних груп;
·   покращення якості надання послуг працівниками вокзалу: проведення тренінгів, забезпечення електронними додатками та інструментами для своєчасного та якісного процесу надання послуг.

Що далі?

Пул експертів сформує рекомендації, і на їх основі буде складено План заходів для покращення простору Центрального та Південного залізничних вокзалів. Досвід впровадження стандартів безбар’єрності, реалізований на столичних об’єктах, візьмуть за основу для загальних рекомендацій від Міністерства інфраструктури України. Згодом цей досвід буде масштабований на решту вокзалів країни.

Укрзалізниця — соціально відповідальна компанія. Й одним із пріоритетів її діяльності є надання рівних можливостей для всіх груп пасажирів та працівників товариства, що передбачає безбар’єрність. Ми — частина суспільства, у якому без обмежень забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей у зайнятості, пересуванні, сервісах, самореалізації, здобутті освіти, дозвіллі та розвитку.


Департамент сталого розвитку та внутрішніх комунікацій АТ «Укрзалізниця» (ЦКСВ)
Logged
tera
Active user

Posts: 1363


View Profile
« Reply #6893 on: 30.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Кабінет міністрів погодив включення 100% акцій заводу “Дніпровський електровозобудівний завод” до переліку об’єктів великої приватизації державної власності.

Відповідне розпорядження ухвалили на засіданні 15 вересня, передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Економічну правду.

Відповідно до пояснювальної записки, вартість активів підприємства на кінець 2020 року оцінювалася у 420,3 млн грн.

Завод засновано у 1934 році, виготовляє крани, трамваї, електровози, товарні вагони тощо – є одним із провідних українських підприємств з виробництва магістральних і промислових електровозів.

Також підприємство займається капітальним ремонтом і реконструкцією локомотивів і залізничних вагонів.

Разом з німецьким концерном Siemens завод спроєктував та освоїв серійне виробництво електровозів змінного струму ДС3.

Виготовлено 18 таких електровозів, вони експлуатуються на Південно-Західній залізниці.

У березні цього року у рамках підготовки до приватизації ДЕВЗ став акціонерним товариством. На заводі працює 1800 осіб.
https://uprom.info/news/cars/dniprovskyj-elektrovozobudivnyj-zavod-vystavleno-na-pryvatyzacziyu/
Logged
Dmitriy392
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #6894 on: 30.09.21 , 14:09 »
Share Reply with quote

УЗ восстанавливает международное ж/д сообщение с Польшей

Билеты на поезд, который отправится по маршруту Киев-Перемышль, будут доступны с 1 октября.

"Укрзализныця" с 10 октября восстанавливает международное железнодорожное сообщение с Польшей.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на информацию АО УЗ.

"Это стало возможным благодаря договоренности украинской и польской стороны и сотрудничеству польской железнодорожной администрации", - говорится в сообщении.

Билеты на поезд, который отправится по маршруту Киев-Перемышль, будут доступны с 1 октября.

Поезд Интерсити+ будет курсировать составом из вагонов производства Hyundai Rotem.

Ранее при содействии железнодорожных администраций стран Европы уже было восстановлено международное сообщение с Австрией, Венгрией, Словакией и Молдовой.

https://cfts.org.ua/news/2021/09/30/uz_vosstanavlivaet_mezhdunarodnoe_zh_d_soobschenie_s_polshey_66982
Logged
Jwan vlog
Active user

Posts: 726


View Profile
« Reply #6895 on: 04.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця розпочинає наймасштабніше оновлення приміських перевезень — до 2026 року буде придбано 80 нових приміських та регіональних поїздів

Укрзалізниця розпочинає наймасштабніше за роки незалежності України оновлення парку приміських та регіональних поїздів. 1 жовтня 2021 року компанія оголосила тендер у системі Prozorro на закупівлю 80 нових приміських та регіональних поїздів.

 

Загалом у рамках тендеру компанія планує придбати 30 електропоїздів змінного струму та 30 електропоїздів постійного струму для приміських перевезень. Також буде придбано 20 електропоїздів змінного струму для регіональних маршрутів. Загальна сума закупівлі — понад 31,4 млрд грн. Таким чином, 60 закуплених поїздів будуть задіяні у проєкті City Express, а ще 20 планується запустити на існуючих та нових регіональних маршрутах.

До участі у тендерній закупівлі запрошені провідні світові виробники — запити на комерційні пропозиції були надіслані компаніям Siemens, Stadler, Alstom, Pesa, Skoda та Крюківському вагонобудівному заводу. Укрзалізниця прийматиме заявки на участь у тендері до 1 листопада 2021 року, аукціон відбудеться 7 грудня. Коментарі та уточнення від потенційних учасників у системі Prozorro прийматимууться до 20 жовтня. За потреби компанія буде калібрувати комерційні та технічні вимоги, щоб оголошений тендер був конкурентним, а його вимоги — оптимальними та такими, що забезпечують якісне оновлення рухомого складу швидкими темпами. Співпраця з переможцем тендеру розрахована на 5 років, тож поставки поїздів заплановані партіями до 2026 року.

До процесу розробки технічних вимог до приміських та регіональних електропоїздів були залучені технічні спеціалісти Укрзалізниці і представники провідних міжнародних та українських виробників. У рамках співпраці з Deutsche Bahn до рецензування технічних вимог долучились також спеціалісти DB Regio, які оперують одним із найбільших парків регіонального рухомого складу в Європі.

Нагадаємо, парк приміських електропоїздів Укрзалізниці зношений на понад 90%, тому оновлення цього сегменту перевезень є критичним з огляду на безпеку та комфорт пасажирів.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця розробила комплексну програму оновлення парку вантажних вагонів.

P. S. Слышали мы уже о грандиозных планах на будущее. Только в этом будущем не было людей это обещавшее.

Обещали в апреле 2013 г......
"В свою очередь "Донецкая железная дорога" объявила тендер на поставку 237 электровозов в течение 2013-2016 годов. В сообщении не уточняется, какие именно электровозы планируется приобрести".

Так как не уточнилось какие именно электровозы будут приобретены, их и не приобрели. Так и ездим на 70-летних 8-ках
Logged
tera
Active user

Posts: 1363


View Profile
« Reply #6896 on: 04.10.21 , 17:10 »
Share Reply with quote

Quote
У технічних вимогах до поїздів, що планується закупити, не зазначено їхню місткість, але написано, що кількість місць для сидіння має бути максимальною, а також у вагонах мають бути «накопичувальні майданчики» для перевезення стоячи – конкретніше ці характеристики будуть визначатись сторонами при підписанні договору, як і наявність Wi-Fi у вагонах. Поїзди мають бути пристосовані для людей з інвалідністю, повинні мати кондиціонери та санвузли із пеленальними столами, USB-зарядки і розвивати швидкість до 160 км/год, зазначено в тендерній документації. Окрім того, вони мають стабільно працювати і не виходити з ладу за температури повітря від -40 до +40 градусів за Цельсієм, під час ожеледі та снігопадів, злив та інших несприятливих погодних умовах.
https://zaxid.net/ukrzaliznitsya_ogolosila_mizhnarodniy_tender_na_zakupivlyu_80_regionalnih_i_primiskih_poyizdiv_n1527449

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6579


View Profile
« Reply #6897 on: 04.10.21 , 18:10 »
Share Reply with quote


P. S. Слышали мы уже о грандиозных планах на будущее. Только в этом будущем не было людей это обещавшее.

Будущее будет светлым! УЗ гарантирует, что в любой день, когда предоставляются ее услуги, обязательно взойдет солнце.

И более того, потом солнце обязательно сядет (что не гарантируется для лиц, ответственных за проведение тендера и имплементацию его результатов в быт).


Logged
Almaz
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #6898 on: 04.10.21 , 22:10 »
Share Reply with quote

"УЗ восстанавливает международное ж/д сообщение с Польшей"-
там не все так просто,поляки обусловили "восстановление" рядом условий ,связанных с ковидной тематикой,проще говоря-невакционнированных не пустят на территорию Польши)))
Logged
VB
Active user

Posts: 4642


View Profile
« Reply #6899 on: 04.10.21 , 22:10 »
Share Reply with quote

А повинні?
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!