Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.18 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 ... 449
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1318381 times)
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #4260 on: 28.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Сторінка не найдена
Текстова версія була такою:

Quote
Начальник залізниці (дитячої) регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».
Полная занятость
ПАТ "Укрзалізниця", Киев
hr@uz.gov.ua
http://www.uz.gov.ua/
28.02.18 11:44
Отправить резюме
Все вакансии ПАТ "Укрзалізниця"
Описание вакансии

Умови праці:

Офіційне працевлаштування;  Соціальний пакет;  5-ти денний робочий тиждень.
Основные обязанности

•   Здійснення загального керівництва роботою дитячої залізниці.

•   Організація навчального процесу у відповідності до нормативних документів.

•   Розробка та реалізація заходів по підготовці дитячої залізниці до відкриття руху поїздів у сезон перевезень та до роботи у зимовий період.

•   Контроль за справним утриманням та роботою рухомого складу локомотивів, вагонів, колії, пристроїв СЦБ та зв’язку, енергозабезпечення.

•   Моніторинг, розробка та здійснення заходів щодо покращення навчально-програмної та методичної документації, розвитку матеріально-технічної бази дитячої залізниці.

Требования к кандидату

•   Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).

•   Досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років.

•   Стаж роботи в сфері залізничного транспорту не менше 5 років.

•   Вмотивованість на досягнення результату і здатність вирішувати складні задачі.
•   Лідерство.
•   Висока працездатність.
•   Ініціативність, відповідальність.

Отправить резюме
Все вакансии ПАТ "Укрзалізниця"
Logged
Entony
Active user

Posts: 2262


View Profile
« Reply #4261 on: 01.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Одеська як завжди відзначилась :)

У поїзді Одеса – Харків виявили 36 зайців.

Працівники департаменту безпеки ПАТ «Укрзалізниця» 23-24 лютого провели перевірку пасажирського поїзда № 60/59 Одеса – Харків – Одеса, під час якої було виявлено 36 безквиткових пасажирів та визначено 12 провідників, які організовували перевезення зайців.
За зазначеними фактами розпочато службове розслідування та видано попередження про розторгнення контракту залізничникам, які вчинили порушення. Також за незадовільну підготовку поїзної бригади до рейсу буде розглянута доцільність перебування на займаних посадах керівництва депо прописки цього поїзда - «Пасажирське вагонне депо станції Одеса-Головна» філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця».
Менеджмент Укрзалізниці має нульову толерантність до корупції та зловживань у галузі та рішуче викорінюватиме ці ганебні явища. Зокрема, департамент безпеки ПАТ «Укрзалізниця» вживає заходів, спрямованих на виявлення та попередження економічних і корупційних правопорушень, які завдають фінансової та репутаційної шкоди товариству.
Укрзалізниця нагадує пасажирам, що чесна оплата проїзду – це чудова нагода продемонструвати свою особисту громадську позицію та власне ставлення до загальнолюдських цінностей. Кожен оплачений квиток – це можливість ремонтувати та купувати вагони, підтримувати безпеку руху поїздів та розвивати пасажирський сектор.
Також нагадуємо, що повідомити про факти корупційних дій з боку працівників залізничної галузі можна на гарячу лінію «Stop корупція» за тел. 0800-50-3222 або надіслати листа на anticor@uz.gov.ua.

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4262 on: 01.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Пусть ещё одесские электропоезда прижучат, особенно в летний период в сторону Белгорода
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6807


View Profile
« Reply #4263 on: 01.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця планує залучити Європейський інвестиційний банк до фінансування оновлення приміського рухомого складу

Фахівці Укрзалізниці взяли участь у презентації органам місцевого самоврядування у Дніпрі та Запоріжжі проекту фінансування оновлення приміського залізничного рухомого складу, підготовленого експертами Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, ця міжнародна фінансова організація має великий та успішний досвід інвестування в пасажирський рухомий склад у різних країнах Європи і сьогодні пропонує свою допомогу Україні у вирішенні питання оновлення приміського рухомого складу.

«Ми ініціюємо діалог з представниками місцевої влади, обговорення різноманітних форматів оновлення та експлуатації парку для цього сегмента перевезень. Укрзалізниця усвідомлює свою відповідальність та, попри недофінансування, забезпечує приміські перевезення, вкладаючи власні кошти», - зазначив Євген Кравцов.

За його словами, наразі ПАТ «Укрзалізниця» розглядає участь ЄІБ в оновленні приміського рухомого складу. Йдеться про придбання нових поїздів, оскільки модернізація зношеного рухомого складу є недоцільною. В умовах збитковості приміських перевезень та низького рівня компенсації коштів місцевою владою, Укрзалізниця пропонує залучати до вирішення проблеми органи місцевої влади.

«Наша відкрита позиція та відвертий діалог, наприклад, як  у випадку з індексацією вантажних тарифів чи проведенням вагонної дерегуляції, дають позитивний результат. Партнери розуміють нашу аргументацію, відтак ми знаходимо дієві механізми забезпечення потреб клієнтів. Так само і з приміськими перевезеннями. У співпраці з місцевою владою та міжнародними фінансовими установами, сподіваємося на результат, якого очікують мільйони пасажирів,» - повідомив Євген Кравцов.

Він також поінформував, що ЄІБ презентуватиме органам місцевої влади в різних регіонах  кілька форм можливого співробітництва щодо оновлення поїздів для приміського руху. Ці варіанти передбачають можливість оновити загалом до 70% усіх поїздів, що забезпечують приміські залізничні перевезення в окремому регіоні. Умови придбання нових  поїздів та їх постачальник визначатимуться шляхом проведення міжнародного тендера, який відбудеться за вимогами ЄІБ. За попередніми даними, банк готовий інвестувати в оновлення приміського рухомого складу Укрзалізниці загалом до 100 млн євро.

Передбачається, що після Дніпра та Запоріжжя технічні експерти ЄІБ планують презентувати проект фінансування оновлення приміських поїздів органам місцевої влади у Львові, Харкові, Одесі та Києві. «Наразі наша мета – спільно з ЄІБ та місцевою владою реалізувати пілотний проект в одному регіоні, а згодом за тим самим принципом і в інших регіонах України», - повідомив Євген Кравцов.

Довідка

Станом на 21.02.2018 інвентарний парк електропоїздів регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця» становить: 1391 секцію або 297 складів.

В експлуатації станом на 21.02.2018 знаходиться: 1053 секції електропоїздів або 260 складів. За межами нормативного терміну служби, встановленого виробниками, знаходяться: 1022 секцій електропоїздів (73,5%). Зношеність парку електропоїздів становить 86,7%.

Інвентарний парк дизель-поїздів та рейкових автобусів регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця» становить: 299 секцій або 162 склади (148 складів дизель-поїздів, 14 рейкових автобусів). В експлуатації знаходиться 207 секцій або 114 складів (105 складів дизель-поїздів, 9 рейкових автобусів). За межами нормативного терміну служби, встановленого виробниками, знаходяться 271 секція (96,1%), зношеність парку дизель-поїздів становить 97,1%.

У середньому за добу курсує близько 1400 приміських поїздів ПАТ «Укрзалізниця».

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/469954/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #4264 on: 01.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

То тільки мені одному здалося, що операція була скерована на "неслухняне" "керівництво депо прописки цього поїзда".

Одеська як завжди відзначилась :)

У поїзді Одеса – Харків виявили 36 зайців.
... Також за незадовільну підготовку поїзної бригади до рейсу буде розглянута доцільність перебування на займаних посадах керівництва депо прописки цього поїзда - «Пасажирське вагонне депо станції Одеса-Головна» філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця». ...
Це ж так просто змусити їх передавати чемоданчики на Київ. Буде чемоданчик - не будемо виявляти зайців. Це свого роду контрольний замір показника зайцевозності, щоб опираючись на нього, можна було сформувати номінальну вартість щодекадного чемоданчика. З маршрутниками аналогічно, кілька днів "заміряють касу" і потім працедавець встановлює щоденну таксу для водія. Так і в єдину профспілку простіше загнати провідників, і ще багато чого можна "порішати".
Logged
Entony
Active user

Posts: 2262


View Profile
« Reply #4265 on: 01.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Від 5 березня Львівська залізниця призупиняє курсування приміського поїзда №6023/6024 сполученням Львів–Сянки–Львів для проведення заводського ремонту рухомого складу.

У зв’язку з необхідністю проведення капітального ремонту на базі ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» електропоїзда ЕР-2т-7250, від 5 березня цього року призупиняється курсування приміського електропоїзда №6023/6024 сполученням Львів–Сянки–Львів.
Щоб не створювати серйозних незручностей для пасажирів, залізничники проаналізували заселеність поїздів, що курсують у сполученні Львів–Сянки–Львів та визначили рейс, що користується найменшою популярністю. Поряд із тим, на цьому маршруті за чинним графіком і надалі курсуватимуть поїзди: №6019 Львів–Сянки, відправлення зі Львова о 6:38, прибуття у Сянки об 11:22, №6020 Сянки–Львів (11:52-16:13), №6021 Львів–Сянки (9:23-13:50), №6022 Сянки–Львів (14:50-19:27), №6025 Львів – Сянки, (17:40-22:40), №6018 Сянки–Львів (4:48 – 9:30) та №6027 Львів–Сянки (20:47-1:30), №6028 Сянки–Львів (2:38-7:06).
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», капітальний ремонт поїзда необхідно виконати у зв’язку з гострою потребою відновлення належного технічного та естетичного стану цього рухомого складу для гарантування безпеки руху та покращення умов перевезень пасажирів у приміському сполученні. Тоді як тимчасове вилучення цього поїзда із графіка руху зумовлене відсутністю підмінного рухомого складу, що не дає залізничникам можливості замінити поїзди, що стають на ремонт, іншими.
Планується, що роботи з капітального ремонту цього поїзда на ПрАТ «КЕВРЗ» будуть завершені в другій декаді квітня цього року. Очікується, що після відновлення електропоїзд буде задіяний на цьому ж напрямку.
Довідково. Станом 01.03.2018 року зі 44 електропоїздів інвентарного парку магістралі 27 одиниць потребують капітального ремонту, а зношеність парку електропоїздів серії ЕР-2 сягнула критичної позначки у 95%. Тож для підтримання парку моторвагонного рухомого складу у належному технічному стані на 2018 рік заплановано провести ремонт 4 електропоїздів (36 вагонів).

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/march/1539/
Logged
tera
Active user

Posts: 379


View Profile
« Reply #4266 on: 01.03.18 , 20:03 »
Share Reply with quote

В продовження теми.

У 2018 році Укрзалізниця інвестує 18,4 млрд грн у рухомий склад та продовжить структурні реформи
28 лютого 2018, 11:11

Quote
Зокрема, у поточному році Укрзалізниця планує придбати 60 пасажирських вагонів та 2 секції електропоїздів, модернізувати 226 пасажирських вагонів та 100 секцій електропоїздів. Для забезпечення вантажних перевезень передбачена закупівля 3550 піввагонів із залученням кредиту ЄБРР, виготовлення 3600 вантажних вагонів, модернізація понад 10 тис. вантажних вагонів. Також заплановано поставити 30 локомотивів General Electric, модернізувати та модифікувати 50 вантажних і 29 пасажирських електровозів, 18 вантажних, 4 пасажирських та 62 маневрові тепловози.
https://info.uz.ua/news/u-2018-rotsi-ukrzaliznitsya-investue-184-mlrd-grn-u-rukhomiy-sklad-ta-prodovzhit-strukturni-reformi

Питання,що за дві секціїї електропоїздів?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #4267 on: 05.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Унікальний прес-реліз:
Укрзалізниця надала спеціальний транспортер для перевезення 397-тонного транспортера з Литви...
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/470298/
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #4268 on: 15.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

"Любимый" ЛиС-ом Веприцкий. Занятный текст. Теперь сайт филии ЮЗЖД подобные новости публикует на постое. Как почитаешь 2-3, так и хочется добавить: "Солнце встает благодаря Веприцкому!".
******************
Роман Веприцький: «Започатковуємо в усіх депо санітарний день»

Таке рішення в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» прийняв під час робочого інспектування Козятинського локомотивного депо, одного з найбільших за робочим парком та обсягами експлуатаційної роботи на залізниці.

Оглянувши основні цехи цього структурного підрозділу, Роман Веприцький дав негативну оцінку санітарному стану більшості з них: засмічено, слизька від мастила підлога, відсутність якісного освітлення, насамперед у ремонтних канавах, незадовільний стан дахів, які повсюдно протікають.

«Якщо ми очікуємо від працівників високого КПД, ми повинні створити їм належні умови праці. Жорстко вимагатиму від керівників усіх рівнів відповідального ставлення до людей, тим більше, що на залізниці діє низка відповідних програм, під які виділяються кошти», - зазначив Роман Веприцький.

У ході огляду депо очільник залізниці поспілкувався з рядовими працівниками та керівниками середньої ланки щодо забезпечення інструментом, матеріалами та запчастинами, засобами захисту, спецодягом та спецвзуттям, необхідності оновлення зношеного і морально застарілого обладнання, механізації ручної праці, тощо.

За словами Романа Веприцького, на цей час у регіональній філії відбувається якісне переформатування служби матеріально-технічного постачання, яка націлена на планову та ритмічну роботу, створення у структурних підрозділах запасів, необхідних для стабільної виробничої діяльності.

«Хочу, щоб депо також займало активну, а не очікувальну позицію, –наголосив Роман Веприцький. – Необхідно визначити реальну потребу в запчастинах, матеріалах, інструменті, наполягати на її задоволенні, причому діяти на упередження, а не за фактом».

Керівник регіональної філії також проінспектував стан виробничого побуту локомотивного депо – оглянув роздягальню, душові, оновлену їдальню, поцікавився, яка допомога потрібна.

Зайшла мова і про заробітну плату залізничників, задіяних у ремонтних роботах та обслуговуванні локомотивів. Роман Веприцький зазначив, що менеджмент ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о.голови правління Євген Кравцов приділяють питанням підвищення мотивації праці першочергову увагу. На своєму рівні керівництво регіональної філії теж заохочує високі результати праці.

«Реальні зміни вже є, і вони триватимуть, – підсумував Роман Веприцький. – Підняття престижу залізничних професій, конкурентоспроможна зарплата  як засіб збереження та залучення у галузь кваліфікованих кадрів, турбота про працівників  – це той імператив, який послідовно втілюється у ПАТ «Укрзалізниця» та його регіональних структурах».


******************
=> Медіацентр "Магістраль"
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 296


View Profile
« Reply #4269 on: 29.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Євген Кравцов @Kravtsov_e 7 годин тому
https://twitter.com/Kravtsov_e/status/979332699088355328
У пункті формування поїзда провідники більше не робитимуть вологого прибирання. Функція переходить до прибирально-­екіпірувальних
бригад. Зараз набираємо персонал. Нова система має запрацювати до літніх пасажирських перевезень.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 ... 449
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 21 queries.